Премини към съдържание

Стъкла за Галант


casper13

Препоръчано мнение

Здравeйтe, трябва да смeнявам прeдното стъкло на Галанта, и сe чудeх коe e по-удачният вариант - ново (90% мeнтe) или втора употрeба оригинално... Ако някой сe e изправял прeд тази дилeма моля да сподeли впeчатлeния. Прeдваритeлно благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм се замислил за смяна на стъклото, защото предишния собственик е прекалявал с употребата на металната си стъргалка за лед и ефекта вечерно време е просто ужасен. Следите от драскотините стават силно видими и почват едни ореоли...доста неприятно. Лично аз ако прибягна до смяна на предното стъкло бих избрал що годе добре запазено старо (ако можеш да познаеш дали е оригиналното) спрямо ново, което си е яко менте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравeйтe, трябва да смeнявам прeдното стъкло на Галанта, и сe чудeх коe e по-удачният вариант - ново (90% мeнтe) или втора употрeба оригинално... Ако някой сe e изправял прeд тази дилeма моля да сподeли впeчатлeния. Прeдваритeлно благодаря :)

Най добре е ново истинско, ама цената сигурно няма да ти хареса ..:)

За това, потърси втора ръка, но запазено и чак тогава, ако не намериш, отивай на Китайски и Турски вариант, че тези последните се трошат както си стои колата в покой, ей тъй от само- себе си ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най добре е ново истинско, ама цената сигурно няма да ти хареса ..:)

За това, потърси втора ръка, но запазено и чак тогава, ако не намериш, отивай на Китайски и Турски вариант, че тези последните се трошат както си стои колата в покой, ей тъй от само- себе си ..:D

Цeната на ново истинско със сигурност няма да ми допаднe ;) Провeрих в Кобра - 120лв турско и 210лв eвропeйско. За "eвропeйското" нe уточниха марка, но на eлантрата сложих някакво такова и 2год. нямам ядовe. Имам ощe малко врeмe за размисъл докато му оправя докумeнтитe и тогава щe дeйствам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цeната на ново истинско със сигурност няма да ми допаднe ;) Провeрих в Кобра - 120лв турско и 210лв eвропeйско. За "eвропeйското" нe уточниха марка, но на eлантрата сложих някакво такова и 2год. нямам ядовe. Имам ощe малко врeмe за размисъл докато му оправя докумeнтитe и тогава щe дeйствам :)

Ако в Кобра имат Пинкилтън, е напълно равностойна алтернатива на употребяваното, като няма никакви драскотини от години употреба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако в Кобра имат Пинкилтън, е напълно равностойна алтернатива на употребяваното, като няма никакви драскотини от години употреба.

 

Моето е такова и си има и сенник даже. Щом след толкова нагряване със сушоара за смяна на винетки и застраховки,още е здраво, според мен си струва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много ли е спукано стъклото, защото ако е само шупла може и да стане да се оправи.

 

нагряване със сушоара за смяна на винетки и застраховки

А защо просто не си вземеш нож са сваляне на лепенки, 1.60-3лв във всяка железария, ментета са ама стават за 2-3 пъти и свалят за секунди без усилие. Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много ли е спукано стъклото, защото ако е само шупла може и да стане да се оправи.

 

А защо просто не си вземеш нож са сваляне на лепенки, 1.60-3лв във всяка железария, ментета са ама стават за 2-3 пъти и свалят за секунди без усилие.

 

Еми не го написах,но вече ги свалям с ножчето от ОМV и препарата за стъкла :icon_blush: (бързо,лесно,вкусно) :icon_rock:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми не го написах,но вече ги свалям с ножчето от ОМV и препарата за стъкла :icon_blush: (бързо,лесно,вкусно) :icon_rock:.

Нищо, може да е полезно за някой .. аз и аз бе бях чувал, докато не видях тези от каското как се справиха със старите лепенки за секунди, та ги питах "от де таз ножка" :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако в Кобра имат Пинкилтън, е напълно равностойна алтернатива на употребяваното, като няма никакви драскотини от години употреба.

Точно такова сложих с хиляда уговорки от тяхна страна ,че е истинско и няма да е криво. Уви истината не е съвсем такава. Стъклото си криви образа по краищата така както и турските. А ми го препоръчаха с думите ,че видиш ли С-класата излизала от завода с такова стъкло. Да ама не!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца ми се наложи да сменя предното стъкло - поради сблъсък със много стара "Джелязна" бариера. Претърсих всички Пловдивски морги що годе имаше Галант и всички обяви за части - но така и не намерих - тези по моргите бяха с неоргинални стъкла. Наложи се да го сменя с неоргинално в "Мустанг" за 120лв - стъклото е китайско с вграден сенник и е тонирано в зелено (Е1), марка SFG. За мое учудване това стъкло надмина очакванията ми - не криви образа и чистачките чистят идеално, само дето е малко по-затъмнено от оригиналното, но се свиква.

(За сведение попитах в Ратола колко струва оригиналното - 470 лв :icon_thumbup: )

Редактирано от WVO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е оригинално това от Ратола за 470лв. мисля, че си заслужава да се вземе ако човек има нужда от смяна. С предното стъкло лично аз не бих правил компромис, все пак то не е само за гледане през него....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 3 години се наложи да сменям предното стъкло - бразди от чистене на лед, кратерчета от камъчета, въобще грозна гледка от вътре, а пък видимостта беше под всякаква критика, особено по тъмно. Тогава и аз се чесах над дилемата "ново-старо" и избрах новото - китайско, но със сенник. Много съм доволен от избора си и ако ми се наложи сега, бих избрал пак този вариант - добра видимост, нормален образ, а сенникът е голяма работа през лятото. Чак се чудя на японците защо не са го слагали фабрично на всички модели.

Успех с избора, колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 3 години се наложи да сменям предното стъкло - бразди от чистене на лед, кратерчета от камъчета, въобще грозна гледка от вътре, а пък видимостта беше под всякаква критика, особено по тъмно. Тогава и аз се чесах над дилемата "ново-старо" и избрах новото - китайско, но със сенник. Много съм доволен от избора си и ако ми се наложи сега, бих избрал пак този вариант - добра видимост, нормален образ, а сенникът е голяма работа през лятото. Чак се чудя на японците защо не са го слагали фабрично на всички модели.

Успех с избора, колега.

 

Дано не ти се налага да разбираш,колко е здрави китайското ново стъкло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано не ти се налага да разбираш,колко е здраво китайското ново стъкло.

 

Това от личен опит или по принцип. Поясни, понеже иначе ей така си говорим..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста английски коли пристигат за части -така че варянта с втора употреба не е никак лош,цената е приемлива и слагаш нещо заводско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...