Премини към съдържание

Смяна на задно гърне


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Насочил съм се към смяна на задно гърне със спортно такова. Какво трябва да гледам, преди да го купя. Насочил съм се към това, но не знам дали ще стане:

 

http://img07.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/1590103_1_585x461.jpg

http://img07.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/1590103_2_585x461.jpg

 

Размери:

 

диаметър входна тръба: 50 мм.

 

тяло: 30 см.

 

изходни тръби: 20 см.

 

Общи размери: дълго 55 см.; 22 см. широко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брее пич ти направо четеш мисли без да знаеш :D тамън и аз щях да пускам тема. Някой ако е слагал спортно гърне на галантино и има клип да чуем как се чува ще е много хубаво да качи че ми е интересно дали ще се чува като бегачка или резачка :D :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги и мойто е за смяна , аз се чудя какво що :) да сложа колегата дето го е постнал да обади кви пари струва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес по-късно го взех, реших да рискувам, 55 лв. дадох, събота ще ходя да ми го поставят, ще пиша тук как е, дали съм се прецакал, лесно ли се поставя, цена за напасване/инсталация и какъв звук вади :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес по-късно го взех, реших да рискувам, 55 лв. дадох, събота ще ходя да ми го поставят, ще пиша тук как е, дали съм се прецакал, лесно ли се поставя, цена за напасване/инсталация и какъв звук вади :)

Малко му е тясна входната тръба, ама ти си знаеш, щом си решил да ставаш спортист :D качвай го ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко му е тясна входната тръба, ама ти си знаеш, щом си решил да ставаш спортист :D качвай го ..:)

 

Спортист не, но винаги съм бил фен на мощния рев от спортно гърне, а и току виж някой друг катър да се появи под капака :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам дали няма да трябва да се реже бронята и как ще стой съответно ако се отдреже но като качиш снимки след събота ще разберем :) и дано си нацелил бурията, че да ти хареса звука :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се повъртят докато го монтират. Трябва да го срещнат с по-дебелата тръба на генерацията и после да видите как ще го хванете, така че да не режеш бронята. Аз не бих си пипнал бронята за нито едно гърне, с изключение ако го правя два пъти 3х1, т.е. с кюнец и от другата страна като всеки изкарва газовете на 3 от цилиндрите - предни и задни. Звукът ще е много различен. Но това не бих го сторил на галант. Да беше лачена ВР, да.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спортист не, но винаги съм бил фен на мощния рев от спортно гърне, а и току виж някой друг катър да се появи под капака :D

 

Е с това гърне вече,никой пеунишки поуицай няма да те спира,ще те мисли за "от наште" :D. Аз не бих сложил нещо,дето на дълъг път да ми прави главата кошер и като сляза от колата,няма да съм разбрал кефа от това,че се возя на Галанта,а не на Гоуф или Астра GSI с големия кюнец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е с това гърне вече,никой пеунишки поуицай няма да те спира,ще те мисли за "от наште" :D. Аз не бих сложил нещо,дето на дълъг път да ми прави главата кошер и като сляза от колата,няма да съм разбрал кефа от това,че се возя на Галанта,а не на Гоуф или Астра GSI с големия кюнец.

 

Но поне ще си начеша крастата :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е с това гърне вече,никой пеунишки поуицай няма да те спира,ще те мисли за "от наште" :D. Аз не бих сложил нещо,дето на дълъг път да ми прави главата кошер и като сляза от колата,няма да съм разбрал кефа от това,че се возя на Галанта,а не на Гоуф или Астра GSI с големия кюнец.

 

Мене също много ме радва звука на хубаво ръмжащо гърне, особено ако е на някой шестак приказка, но... стига гърнето да е хубаво и стига да не е това на моята кола. Няма проблеми ако колата се кара на близки разстояния но на дълъг път не се трае това (от личен опит с колата на едно аверче, Шумен-Варна и обратно ми се стори мнооооГооо дълго разстояние :noexpression: ). Дали е вече от годините не знам но аз ако има чалъм дето се вика ще сложа още едно гърне стига да стане колата още по безшумна. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам дали няма да трябва да се реже бронята и как ще стой съответно ако се отдреже но като качиш снимки след събота ще разберем :) и дано си нацелил бурията, че да ти хареса звука :)

И на мен ми е много любопитно 2те тръби от горната снимка как ще се монтират спрямо бронята отзад... чакам снимки ако може и видео с звук :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, аз обожавам качествения звук от генерацията, който се превръща в РЕВ след 4500 оборота. И особено "оригването" като върнеш газта или смениш предавка на 5000 оборота. Само че да излиза от подобаващ двигател.

Карал съм кола с ауспух до шофьорската седалка (от там нататък нямаше нищо) и не ми наду главата. Ама тя и гуми нямаше, и единия калник беше изяден от ръжда наполовината - фиеста 91-ва, 1.1, ха-ха. 1350 км с нея и без радио :icon_blush:

 

Оригинално бръмчи така

С магнафлоу

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така човека е направил тема възможно ли е от 2.0 16v матор да направи такъв звук само с крайно гърне :?

Редактирано от Getmaster
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се отказах от гърнето, най-вероятно ще го върна или ще го подменя за друга стока (например ксенони), искат ми 120 лв. за монтаж ИЛИ като алтернативен вариант от техните гърнета - 70 лв. гърне, 50 лв. накрайник и 110 лв. монтаж, защото мойто гърне било някакъв ментак и щяло да се сдуха набързо.

Имам други по-наложителни ремонти по колата, за да давам по 200+ лева за такива неща, за момента ще пропусна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се отказах от гърнето, най-вероятно ще го върна или ще го подменя за друга стока (например ксенони), искат ми 120 лв. за монтаж ИЛИ като алтернативен вариант от техните гърнета - 70 лв. гърне, 50 лв. накрайник и 110 лв. монтаж, защото мойто гърне било някакъв ментак и щяло да се сдуха набързо.

Имам други по-наложителни ремонти по колата, за да давам по 200+ лева за такива неща, за момента ще пропусна.

 

Браво, разумно решение. Ако обещаеш с изгъзени тунинг изпълнения да не се занимаваш, преди да си направил всички технически недостатъци на колата, ще ти подаря един комплект ксненон, неотварян и никога непоставян.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, разумно решение. Ако обещаеш с изгъзени тунинг изпълнения да не се занимаваш, преди да си направил всички технически недостатъци на колата, ще ти подаря един комплект ксненон, неотварян и никога непоставян.

 

Така мисля да направя в крайна сметка, до тук имам да оправям ABS модула, лява задна вежда, предните бомбета и да видя защо ми се омаслява двигателя; Вчера си оправих помпите на съединителя, така че имам един проблем по-малко :D

 

А иначе за щастие мацката от магазина се съгласи да вземе обратно гърнето и да ми върне парите, въпреки че бяха минали дните за рекламация и не носех касова бележка.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, разумно решение. Ако обещаеш с изгъзени тунинг изпълнения да не се занимаваш, преди да си направил всички технически недостатъци на колата, ще ти подаря един комплект ксненон, неотварян и никога непоставян.

Забрави да добавиш условието да постави и лупи, понеже иначе подаръка ти ще е мечешка услуга, поне за останалите на пътя ..

 

и да видя защо ми се омаслява двигателя

Аз ще ти кажа какво тряба да смениш без да съм ти виждал колата (за V6):

 

-Уплътнение на капачката на маслото - 5лв оригинално (MD311638)

-Гарнитури на капаците на клапаните + уплътнения на шестте свещи - ~ 2x39лв+6x10лв за оригинални (2хMD173371 & 6хMD198128). Тази точка е добре да я съчетаеш със смяна на кабели и свещи ако предстои. Също, понеже се сваля горната част на всмукателния колектор е добре да се вземе и гарнитурката MD347006, понеже е метална и не е ясно дали ще държи повторно, не беше скъпа, около 12лв по спомен.

-Уплътнение на масления охладител - 5-6лв оригинално (MD641905), може да се съчетае със следващата смяна на маслото. Но е добре да се обърне внимание, понеже иначе капе върху дебелия кабел на стартера и може дори да се запалиш !

-О-ринг на тапата на предната глава на мястото на делкото. - 50ст, размера ще ти го дам или ще ти подаря едно ако минеш да си го вземеш, сменя се елементарно.

+Евентуално семеринги от двете страни на к. вал - ако/когато сменяш съединител или демпферна шайба, заедно с тези ремонти най-добре да смениш и съответния семеринг.

 

P.S> Някой неща е възможно да не ти текат в момента, ама като почнеш да запушваш от някъде, едно по едно излизат и другите :rolleyes:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят ти се омаслява от гарнитурите на капаците на клапаните. Отзад няма как да го видиш, но в канал или на подемник, се вижда как се е омазало. Ама пък няма да ръждяса там... При мен има масло чак върху маншона на дясната полуоска. Явно е от истински материал щом още е здрава и не се е разложила. Като сменя едно-друго и измия мазищаците, ще е супер запазен мицубар. Засега ми е последна грижа точно това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят ти се омаслява от гарнитурите на капаците на клапаните.

 

Не е само от там .. и при теб не е, гаранция :rolleyes:! Ама не ме послуша да си вземеш и уплътненията на свещите миналата година, ше отваряш пак .. :callgsm: ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забрави да добавиш условието да постави и лупи, понеже иначе подаръка ти ще е мечешка услуга, поне за останалите на пътя ..

 

Баси, човек един подарък не може да направи в днешно време...:icon_dance:

Редактирано от TASSO
Съкращаване на цитирания текст по молба на Любо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баси, човек един подарък не може да направи в днешно време...:icon_dance:

ааа, аз не мрънкам, дай ми подаръци :icon_thumbup:

 

Любо, може да покапва и от капака на разпред. вал, от О-пръстена там, м?

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любо, може да покапва и от капака на разпред. вал, от О-пръстена там, м?

 

Това което аз съм нарекъл "О-ринг на тапата на предната глава на мястото на делкото" ли имаш предвид (то си е точно това).. 01291 на картинката? При мен направо почна да прави локви в гаража като смених всичко останало... Като тръгнах да го сменям, старото го чегъртах на парчета (твърди при това) :icon_thumbup: ...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ааа, аз не мрънкам, дай ми подаръци :icon_thumbup:

 

Любо, може да покапва и от капака на разпред. вал, от О-пръстена там, м?

Ей, пусто габровско. Имаш ги, плюс филтър купе излезе един.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, пусто габровско. Имаш ги, плюс филтър купе излезе един.

охааааа :icon_clap:

 

@Любо - точно тоя, някога ще трябва да го сменя. На задната глава има ли такъв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...