StanislavB Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Здравейте, Докато се дупих тази вечер да видя защо аджеба ел. фаровете не са нито ел., нито пък са фарове (щото са забити в земята и нищо не се вижда вечер), видях че до левия фар, от вътрешната страна естествено, имам някакъв маркуч, който не отива никъде. Качвам снимка да го видите и вие. Моето предположение е да е някакъв маркуч за климатика, откъдето да се изтича вода някаква, но...? Другия ми въпрос е свързан с фаровете - как да разбера защо не работят и от управлението в купето нищо не се мърда както и да го въртя? Като гледам по самите фарове има много кабелаци закачени, но как да диагностицирам проблема? Къде трябва да има кабел за това моторче, което ги мести нагоре-надолу? Някой може ли да препоръча във Варна човек, който може да ги погледне или ако някой от вас му разбира ще черпя биричка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 За фаровете има вече няколко теми, потърси ги. Най-честата причина, поради която не работи системата за регулиране височината на фаровете е в разменени букси на копчето в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Проверих буксата - както пише в друга тема, която намерих, трябва да е черна буксата, която е включена. И при мен тя си е ОК. Имате ли идея къде другаде може да е проблема? Откъм фаровете какво и къде трябва да влиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Проверих буксата - както пише в друга тема, която намерих, трябва да е черна буксата, която е включена. И при мен тя си е ОК. Имате ли идея къде другаде може да е проблема? Откъм фаровете какво и къде трябва да влиза?А чуваш ли изобщо да бръмчат моторчета като въртиш ключето ? Виж на самите фарове дали изобщо има моторчета и дали са захранени ..Буксата за тях е бяла и по принцип стои закопчана в горния край на фара . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 (редакция) Или просто фаровете са сменени и новите не са оригинални и нямат ел. реглаж. Причината за смяната може да се досетиш сам! Редактирано 11 януари 2013 от Trafik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 StanislavB качи една добра снимка на задната част от фар. Така ще улесниш нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Ляв http://store.picbg.net/thumb/4B/B0/8427277ebc6f4bb0.jpg Десен http://store.picbg.net/thumb/F4/FC/4cc82cca6a27f4fc.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 (редакция) На втората снимка, пред капачето на резервоара за стъкломиещото устройство има една бяла триъгълна букса, тя е за ел, регулирането на фаровете. Доколкото мога да видя, тя не е закачена... Редактирано 11 януари 2013 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 На втората снимка, пред капачето на резервоара за стъкломиещото устройство има една бяла триъгълна букса, тя е за ел, регулирането на фаровете. Доколкото мога да видя, тя не е закачена...Именно, точно това е буксата за захрнаване на ел.моторчето на реглажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 На втората снимка, пред капачето на резервоара за стъкломиещото устройство има една бяла триъгълна букса, тя е за ел, регулирането на фаровете. Доколкото мога да видя, тя не е закачена...Буксата я има и на първата снимка(точно под болта на калника и предната маска) и до колкото виждам е закачена, та май проблема ще излезе разкачени рефлектори от ябълките на моторчето или изгорели моторчета, ама колегата така и не отговори, чува ли шум от моторчета, като мести позициите на ключето .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Колега, ако още не си решил проблема ми пиши, ще помогна с каквото мога. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 12 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2013 Не отговорих дали чувам шум, тъй като имам една гарнитура на колекторите за смяна и като мърдам отвътре за реглажа не се чува нищо заради шума По-късно ще сляза с жената и ще й дам задача да върти, пък аз ще слушам. @SNS, ще ти пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Пробвай без да палиш двигателя. За 20-30 секунди няма да коленчи акумулатора. Даже най-добре ти да си отпред над фаровете и някой да мести фаровете отвътре :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Преди малко я видяхме с колегата. Проблемът е комплексен, от едната страна не работи моторчето, защото не е включен кабела, но не се вижда другия край, където влиза буксата. А от другата страна моторчето му работи, но няма движение на рефлектора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Преди малко я видяхме с колегата. Проблемът е комплексен, от едната страна не работи моторчето, защото не е включен кабела, но не се вижда другия край, където влиза буксата. А от другата страна моторчето му работи, но няма движение на рефлектора.От едната страна буксата най вероятно е затисната отдолу под фара, а от другата страна та май проблема ще излезе разкачени рефлектори от ябълките на моторчето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 От едната страна буксата най вероятно е затисната отдолу под фара, а от другата странаДа най-вероятно е така и ако беше на моята кола досега да съм я разглобил, но чужда не пипам. :icon_thumbup: Посъветвах го, къде да отиде, дано му свършат работа там, той да си каже после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 12 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2013 То ако е само до фаровете - мога да се опитам да ги разглобя ама знам ли дали е толкова просто После трябва ли да се наместват по някакъв специален начин или само се отвиват някакви болтове и толкова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 (редакция) Колега, многократно съм свалял фаровете, няма никакво значение после как ще ги сложиш, ако всъщност погледнеш горните болтове на фара ще видиш че си имат като оразмерявания написани по тях, правиш и двата фара еднакви и толкова. Иначе свалянето на фара е в следния ред: първо се сваля мигача, после самия фар, не дърпай всичко излиза лесно, ако не можеш да го свалиш без дърпане по-добре огледай още веднъж какво правиш. Задължително преди да свалиш фара махаш всякакви букси закачени към него за да не опъваш после кабели. Няма нужда да махаш акумулатора, просто не бъди на контакт и не пускай фаровете ;) работи на много светло място (и топло ;) ) Редактирано 13 януари 2013 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 На мен ми се ебава понякога машинката на десния фар. Като размърдам малко буксата на крушката на фара за къси и се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2013 Тръгнах днес да разглобявам с идеята да видя дали някъде под фара не се е скрил този прословут кабел за машинката. Махнах мигача, махнах единия болт на фара дето е до радиатора, дори откачих казанчето за чистачките и има един болт точно зад него, който не успях да достигна и да го развия :( Следователно наново сглобих всичко и май утре ще ходя да ми ги регулират ръчно тея фарове, че нямам нерви... Искаше ми се да ми работи и тази екстра :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 май утре ще ходя да ми ги регулират ръчно тея фарове, че нямам нерви...Аха, ще ти ги регулират ръчно, ама някой друг път . Като гледам какво е писал по горе колегата, единия може и да ти го регулират, ама другия, А от другата страна моторчето му работи, но няма движение на рефлектора. едва ли . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Първо,за да извадиш фаровете трябва да махнеш решетката между тях,това с тава с малка плоска отверка и без никаква излишна сила,че много се чупят щипките.После не е нужно да махаш фаровете за да видиш дали ти работят моторчетата,но ако искаш да търсиш кабел-може.Хващаш моторчето с ръка и завърташ надясно(наляво не може) и моторчето става леко хлабаво,но не излиза,вече със сила дърпаш назад за да излезе от ябълката,спокойно не можеш да го счупиш. След това го закачаш на работещата букса и един от вътре мърда копчето и ти гледаш дали се мести оста напред-назад. Ако ще пускаш ток от акумулатора за проба,мисля че черния беше минуса,но пак трябва да се провери.Ако намериш откачена букса,задължително я напръскай с електрически контактен спрей,че може като я свържеш пак да не работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 14 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2013 Имам добри новини... Днес ходих при едно момче Светльо, което SNS ми препоръча (благодаря за което) и ми ги регулираха ръчно. На единия фар, където работеше машинката, но не местеше нищо след няколко развъртания с отвертката се оправи, явно не е могла да захапе нещо. Разбрахме се в четвъртък да отида да видим тоя кабел дето липсва дали ще го намерим, а ако не ще ми ги върже по някакъв друг метод и пак да работят. Някой има ли идея откъде да намеря гарнитурата обозначена с номер 12010 на този линк? Обиколих няколко магазина за авточасти във Варна и никъде я нямат или беше 90лв с поръчка :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 (редакция) Някой има ли идея откъде да намеря гарнитурата обозначена с номер 12010 на този линк? Обиколих няколко магазина за авточасти във Варна и никъде я нямат или беше 90лв с поръчка :( По принцип ти отговарям за друг път да знаеш: Ето ти каталог, вкарваш си номера на рамата (VIN) и след това си вадиш оригиналния номер на търсената част за твоята си кола. В случая тая гарнитура би тр. да е MR281718. След това звъниш или пишеш email на Люцкан да ти даде цена и евентуално поръчваш. Това ако не си намерил по магазините и ти остава варианта оригинална част. А и по принцип ако отидеш с изваден оригинален номер, имаш по-голям шанс да ти намерят каквото търсиш вместо да им даваш "Галант 2.5" и да разчиташ те да ти търсят. А и опита ми показва, че доста често цената на оригинална част се доближава до цената на незнайно каква от магазин, така че си проверявай профилактично :icon_bye: . :mitsu-smiley: Редактирано 14 януари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 15 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2013 Единствено в Ratola успях да намеря... Дано и да е същото нещо, което търся Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.