Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Странен маркуч и ел. фарове


StanislavB

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Докато се дупих тази вечер да видя защо аджеба ел. фаровете не са нито ел., нито пък са фарове (щото са забити в земята и нищо не се вижда вечер), видях че до левия фар, от вътрешната страна естествено, имам някакъв маркуч, който не отива никъде. Качвам снимка да го видите и вие. Моето предположение е да е някакъв маркуч за климатика, откъдето да се изтича вода някаква, но...?

 

Другия ми въпрос е свързан с фаровете - как да разбера защо не работят и от управлението в купето нищо не се мърда както и да го въртя? Като гледам по самите фарове има много кабелаци закачени, но как да диагностицирам проблема? Къде трябва да има кабел за това моторче, което ги мести нагоре-надолу? Някой може ли да препоръча във Варна човек, който може да ги погледне или ако някой от вас му разбира ще черпя биричка :)

post-13391-092762700 1357836504_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За фаровете има вече няколко теми, потърси ги. Най-честата причина, поради която не работи системата за регулиране височината на фаровете е в разменени букси на копчето в купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих буксата - както пише в друга тема, която намерих, трябва да е черна буксата, която е включена. И при мен тя си е ОК. Имате ли идея къде другаде може да е проблема? Откъм фаровете какво и къде трябва да влиза?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих буксата - както пише в друга тема, която намерих, трябва да е черна буксата, която е включена. И при мен тя си е ОК. Имате ли идея къде другаде може да е проблема? Откъм фаровете какво и къде трябва да влиза?

А чуваш ли изобщо да бръмчат моторчета като въртиш ключето ?

Виж на самите фарове дали изобщо има моторчета и дали са захранени ..

Буксата за тях е бяла и по принцип стои закопчана в горния край на фара .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или просто фаровете са сменени и новите не са оригинални и нямат ел. реглаж. Причината за смяната може да се досетиш сам!

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На втората снимка, пред капачето на резервоара за стъкломиещото устройство има една бяла триъгълна букса, тя е за ел, регулирането на фаровете. Доколкото мога да видя, тя не е закачена...

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На втората снимка, пред капачето на резервоара за стъкломиещото устройство има една бяла триъгълна букса, тя е за ел, регулирането на фаровете. Доколкото мога да видя, тя не е закачена...

Именно, точно това е буксата за захрнаване на ел.моторчето на реглажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На втората снимка, пред капачето на резервоара за стъкломиещото устройство има една бяла триъгълна букса, тя е за ел, регулирането на фаровете. Доколкото мога да видя, тя не е закачена...

Буксата я има и на първата снимка(точно под болта на калника и предната маска) и до колкото виждам е закачена, та май проблема ще излезе разкачени рефлектори от ябълките на моторчето или изгорели моторчета, ама колегата така и не отговори, чува ли шум от моторчета, като мести позициите на ключето ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не отговорих дали чувам шум, тъй като имам една гарнитура на колекторите за смяна и като мърдам отвътре за реглажа не се чува нищо заради шума :) По-късно ще сляза с жената и ще й дам задача да върти, пък аз ще слушам.

 

@SNS, ще ти пиша :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай без да палиш двигателя. За 20-30 секунди няма да коленчи акумулатора. Даже най-добре ти да си отпред над фаровете и някой да мести фаровете отвътре :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко я видяхме с колегата. Проблемът е комплексен, от едната страна не работи моторчето, защото не е включен кабела, но не се вижда другия край, където влиза буксата. А от другата страна моторчето му работи, но няма движение на рефлектора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко я видяхме с колегата. Проблемът е комплексен, от едната страна не работи моторчето, защото не е включен кабела, но не се вижда другия край, където влиза буксата. А от другата страна моторчето му работи, но няма движение на рефлектора.

От едната страна буксата най вероятно е затисната отдолу под фара, а от другата страна
та май проблема ще излезе разкачени рефлектори от ябълките на моторчето
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От едната страна буксата най вероятно е затисната отдолу под фара, а от другата страна

Да най-вероятно е така и ако беше на моята кола досега да съм я разглобил, но чужда не пипам. :icon_thumbup:

Посъветвах го, къде да отиде, дано му свършат работа там, той да си каже после. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ако е само до фаровете - мога да се опитам да ги разглобя ама знам ли дали е толкова просто :) После трябва ли да се наместват по някакъв специален начин или само се отвиват някакви болтове и толкова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, многократно съм свалял фаровете, няма никакво значение после как ще ги сложиш, ако всъщност погледнеш горните болтове на фара ще видиш че си имат като оразмерявания написани по тях, правиш и двата фара еднакви и толкова. Иначе свалянето на фара е в следния ред: първо се сваля мигача, после самия фар, не дърпай всичко излиза лесно, ако не можеш да го свалиш без дърпане по-добре огледай още веднъж какво правиш. Задължително преди да свалиш фара махаш всякакви букси закачени към него за да не опъваш после кабели. Няма нужда да махаш акумулатора, просто не бъди на контакт и не пускай фаровете ;) работи на много светло място (и топло ;) )

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се ебава понякога машинката на десния фар. Като размърдам малко буксата на крушката на фара за къси и се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тръгнах днес да разглобявам с идеята да видя дали някъде под фара не се е скрил този прословут кабел за машинката. Махнах мигача, махнах единия болт на фара дето е до радиатора, дори откачих казанчето за чистачките и има един болт точно зад него, който не успях да достигна и да го развия :( Следователно наново сглобих всичко и май утре ще ходя да ми ги регулират ръчно тея фарове, че нямам нерви... Искаше ми се да ми работи и тази екстра :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

май утре ще ходя да ми ги регулират ръчно тея фарове, че нямам нерви...

Аха, ще ти ги регулират ръчно, ама някой друг път .:) Като гледам какво е писал по горе колегата, единия може и да ти го регулират, ама другия,
А от другата страна моторчето му работи, но няма движение на рефлектора.
едва ли .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо,за да извадиш фаровете трябва да махнеш решетката между тях,това с тава с малка плоска отверка и без никаква излишна сила,че много се чупят щипките.После не е нужно да махаш фаровете за да видиш дали ти работят моторчетата,но ако искаш да търсиш кабел-може.Хващаш моторчето с ръка и завърташ надясно(наляво не може) и моторчето става леко хлабаво,но не излиза,вече със сила дърпаш назад за да излезе от ябълката,спокойно не можеш да го счупиш. След това го закачаш на работещата букса и един от вътре мърда копчето и ти гледаш дали се мести оста напред-назад. Ако ще пускаш ток от акумулатора за проба,мисля че черния беше минуса,но пак трябва да се провери.Ако намериш откачена букса,задължително я напръскай с електрически контактен спрей,че може като я свържеш пак да не работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам добри новини... Днес ходих при едно момче Светльо, което SNS ми препоръча (благодаря за което) и ми ги регулираха ръчно. На единия фар, където работеше машинката, но не местеше нищо след няколко развъртания с отвертката се оправи, явно не е могла да захапе нещо. Разбрахме се в четвъртък да отида да видим тоя кабел дето липсва дали ще го намерим, а ако не ще ми ги върже по някакъв друг метод и пак да работят.

 

Някой има ли идея откъде да намеря гарнитурата обозначена с номер 12010 на този линк? Обиколих няколко магазина за авточасти във Варна и никъде я нямат или беше 90лв с поръчка :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея откъде да намеря гарнитурата обозначена с номер 12010 на този линк? Обиколих няколко магазина за авточасти във Варна и никъде я нямат или беше 90лв с поръчка :(

 

По принцип ти отговарям за друг път да знаеш:

Ето ти каталог, вкарваш си номера на рамата (VIN) и след това си вадиш оригиналния номер на търсената част за твоята си кола. В случая тая гарнитура би тр. да е MR281718. След това звъниш или пишеш email на Люцкан да ти даде цена и евентуално поръчваш. Това ако не си намерил по магазините и ти остава варианта оригинална част. А и по принцип ако отидеш с изваден оригинален номер, имаш по-голям шанс да ти намерят каквото търсиш вместо да им даваш "Галант 2.5" и да разчиташ те да ти търсят. А и опита ми показва, че доста често цената на оригинална част се доближава до цената на незнайно каква от магазин, така че си проверявай профилактично :icon_bye: .

 

:mitsu-smiley:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...