star Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Здравейте колеги, ето, че дойде времето да си осакатя миличката ми колица, добре ми беше когато бензина все още беше на човешка цена, ама сега си е жив мазохизъм, и поради тази причина се замислих как да постъпя Газ или Метан, на приличния разход от 14/100 градско въпроса започва все по осезателно да ми е на дневен ред.Аз съм по-голям фен на газта, но метана сякаш е по рентабилен, и с двете ще съм прецакана,но по - добре така отколкото колицата ми да седи на паркинга.Та дайте по едно мнение, кое според вас е по- добрата алтернатива?А после да търся колеги, който си продават инжекционите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Здравейте колеги, ето, че дойде времето да си осакатя миличката ми колица, добре ми беше когато бензина все още беше на човешка цена, ама сега си е жив мазохизъм, и поради тази причина се замислих как да постъпя Газ или Метан, на приличния разход от 14/100 градско въпроса започва все по осезателно да ми е на дневен ред.Аз съм по-голям фен на газта, но метана сякаш е по рентабилен, и с двете ще съм прецакана,но по - добре така отколкото колицата ми да седи на паркинга.Та дайте по едно мнение, кое според вас е по- добрата алтернатива?А после да търся колеги, който си продават инжекционите.Нищо и няма на колата ти от един гадов инжекцион. А, и спри да караш със 130 из центъра на Варна, ще намалее разходът :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 Ааааа Роска няма да мога душко, как да спра тя тази кола, бавно не може да се кара, опитвала съм не става, той педала на газта сам се натиска май :D :P, да си призная и да искаш да караш бавно то простооо като я чуеш как мърка ииии не знам .А метана ли прецаква колата повече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Само ГИ , никакъв метан, е моето мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Ааааа Роска няма да мога душко, как да спра тя тази кола, бавно не може да се кара, опитвала съм не става, той педала на газта сам се натиска май :D :P, да си призная и да искаш да караш бавно то простооо като я чуеш как мърка ииии не знам .А метана ли прецаква колата повече?Еми по-принцип метана прави повече мизерства. Отделно, че колата губи една стабилна част от мощността си. Спомням си с един бакшиш 100 кила се возихме в една соната на метан и понеже и аз не съм от най леките около 105 :D, ми разправя: „Бате ако се качат още двама като нас и не можем да отлепим на баира на Цариградско" :first: . Та така моето мнение е 100% за газов инжекцион. Аз съм с такъв от 8000 хил. към и си върви доста добре, ако има разлика с бензин тя е едва доловима. А в джобето е осезаема. Друг е въпроса, че ми светна чека около 100 пъти :D и ми скъса всякакви видове нерви, но това е защото съм с галанта след фейслифта и защото системата е Фобос. По-скъпите системи си имат вграден емулатор за триене на грешки. Така че ако се спреш на газов инжекцион помисли по въпроса за модел. Другото, е че за да стане добре ще трябва и свещички най-вероятно да смениш ако не си ги сменяла, и че го има момента със запушения катализатор. Това при теб обаче, съдейки по годината на галантеца не мисля,че е някакъв проблем. В смисъл, че не е тъпата схема с 105 катализатора и 500 ламбда сонди, само режеш катализаторчето и си свиркаш. И си помисли за модел,защото евтиното винаги излиза скъпо накрая :drinks:. Народна мъдрост :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 (редакция) Еми по-принцип метана прави повече мизерства. Отделно, че колата губи една стабилна част от мощността си. Спомням си с един бакшиш 100 кила се возихме в една соната на метан и понеже и аз не съм от най леките около 105 :D, ми разправя: „Бате ако се качат още двама като нас и не можем да отлепим на баира на Цариградско" :first: . Та така моето мнение е 100% за газов инжекцион. Аз съм с такъв от 8000 хил. към и си върви доста добре, ако има разлика с бензин тя е едва доловима. А в джобето е осезаема. Друг е въпроса, че ми светна чека около 100 пъти :D и ми скъса всякакви видове нерви, но това е защото съм с галанта след фейслифта и защото системата е Фобос. По-скъпите системи си имат вграден емулатор за триене на грешки. Така че ако се спреш на газов инжекцион помисли по въпроса за модел. Другото, е че за да стане добре ще трябва и свещички най-вероятно да смениш ако не си ги сменяла, и че го има момента със запушения катализатор. Това при теб обаче, съдейки по годината на галантеца не мисля,че е някакъв проблем. В смисъл, че не е тъпата схема с 105 катализатора и 500 ламбда сонди, само режеш катализаторчето и си свиркаш. И си помисли за модел,защото евтиното винаги излиза скъпо накрая :drinks:. Народна мъдрост :first: Чек-а ми е светвал изключително рядко, и то само при спадане на оборотите на двигателя под 800.Това се е случвало саmо при потегляне без достатъчно обороти на двигателя, и няколко пъти от повреден MPX.Настроен ли е добре ГИ, не трябва да имаш проблем, или светене на CHECK ENGINE. Редактирано 12 декември 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 Мдааа колега така е даже 105 са малко, те питанките са доста, а и тук във Варна не пращях от умения как се поддържа галант, майсторите ни ги няма никакви, те свещите на галанта ми не знаят как да сменят камоли другото. и до марката на уредбата ще стигна, ама едно по едно.Ето за това съм решила да пиша на дядо Коледа да ми прати уредба, ама той ме е сложил в списъка с лошите деца и нямааа :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Чек-а ми е светвал изключително рядко, и то само при спадане на оборотите на двигателя под 800.Това се е случвало саmо при потегляне без достатъчно обороти на двигателя, и няколко пъти от повреден MPX.Настроен ли е добре ГИ, не трябва да имаш проблем, или светене на CHECK ENGINE.Е новия емулатор, секретна разработка на Фобос :D, направо не му дава да диша на чека :lol: Яко го мачка. По принцип на моята кола ако нещо може да се прее.. то винаги се прее.. А ужким този майстор беше добър и настройвахме колата три пъти в движение и Йок. Ама сега с новия емулатор си е направо Чок :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 Алеле, а като знам, че един читав газаджия нямаме в нашия град, а за 6 цилиндров е пълен абсурд, косата ми се изправя направо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Е новия емулатор, секретна разработка на Фобос :D, направо не му дава да диша на чека :lol: Яко го мачка. По принцип на моята кола ако нещо може да се прее.. то винаги се прее.. А ужким този майстор беше добър и настройвахме колата три пъти в движение и Йок. Ама сега с новия емулатор си е направо Чок :lol: Нямам емулатори, ГИ не ми е ФОБОС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 ГИ - още един плюс. Моята е българска, Бардолини или нещо такова. 5+ години, 120 000 - никакви проблеми. Важен е и монтажа, важно е и от какви компоненти е събрана - изпарител, дюзи..... 5 години свети чека, 5 години не ми дреме..... За един чек двойна цена не давам Метанът е по-евтин като разход, но губиш много мощност (таман няма да караш със 130 в центъра ), а и са тежки и обемни бутилките. По-скъпа е като уредба, по-малко са метан-станциите...... Я си слагай ГИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 И аз да кажа туй-онуй Метан - недостатъци:1. Налягането в системата е 10 пъти по-високо от налягането при пропан-бутана. Ако се появи проблем (теч), не знам... но пък при теч, метана се вдига нагоре (защото е газ и по-лек от въздуха), а пропан-бутана се стича (защото е течност) и съответно е по-леснозапалим. Но аз лично бих предпочел да карам с по-ниско налягане .2. Бутилката - много тежка (ама много). Все едно винаги да мъкнеш един тежък човек затворен в багажника.3. По отношение на работа на двигателя на метан - нищо не мога да кажа...4. По-малко разпространен... и доколкото знам, на пазара на метан станции в БГ също има монополист (един, за който аз се сещам), а това на мен никак не ми харесва :mad: Предимства:1. По-икономично предвижване И за финал - малко ме е срам да пускам тая тема (много са ми смешни питанията там :D), но все пак може да е интересно на колежката: цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 Благодаря колега, че изказа мнение, колкото повече толкова по-добре за мен нали набирам данни по темата, ако трябва да съм честна и аз съм за газово, нооо все пак проверката е низша форма на доверие, и от питане глава не боляла въпреки , че като знам какви са ни газаджийте мен доста ще ме боли, ама това е друга тема за писане.Общо взето и с двете алтернативи си като подвижна бомба, но все трябва да се избере някоя, бих казала, че по-дразнещото за мен е че метана амортизира много колата, бутилката наистина е много тежка, а за това , че не давам външността си да не говорим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Абе във Варна с тея камери на всеки метър колко да даваш газ Виж колегата SNS за съвет, той си слага при един варненец на неговия шестак :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 (редакция) Алеле, а като знам, че един читав газаджия нямаме в нашия град, а за 6 цилиндров е пълен абсурд, косата ми се изправя направо.Ако искаш ела до Добрич. Аз съм много доволен от майстора който ми монтира моя инжекцион пък и разхода ми е приличен. Оставяш му колата сутринта малко шопинг или зяпинг из града /не че си струва да го правиш/ и в късния следобед си се прибираш.Поздрави!!! Редактирано 13 декември 2012 от StanislavStanev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Алеле, а като знам, че един читав газаджия нямаме в нашия град, а за 6 цилиндров е пълен абсурд, косата ми се изправя направо.А недей така. Може да няма много майстори във Варна за нашите коли, ама добри газаджии има, аз се сещам поне за два сервиза, които са много добри. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 3. По отношение на работа на двигателя на метан - нищо не мога да кажа... Аз мога ..:DОще по качествено съсипва мотора от пропана .. По агресивен е към клапаните и по някое време прави главите им по малки от диаметъра на леглата .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 А недей така. Може да няма много майстори във Варна за нашите коли, ама добри газаджии има, аз се сещам поне за два сервиза, които са много добри. :good: Кои са читавите газаджии, че аз обикалях 1 седмица от сервиз на сервиз - на едното място имахме уговорка, обадих му се че съм пред сервиза и въобще не отвори; другия като видя Фобоса вдигна ръце; третия вика "Ау много калпаво са ти го направили, трябва наново, дай 100лв" и се върнах в Шумен при тоя дето ми го слага. Пък то проблема се оказа от съвсем друго... Ама като нямат желание даже да видят за какво става въпрос, как точно да остана доволен? Ако можеш сподели опит, че скоро и аз ще ставам от Галант мафията и ще са ми нужни впечатления Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Кои са читавите газаджии, че аз обикалях 1 седмица от сервиз на сервиз - на едното място имахме уговорка, обадих му се че съм пред сервиза и въобще не отвори; другия като видя Фобоса вдигна ръце; третия вика "Ау много калпаво са ти го направили, трябва наново, дай 100лв" и се върнах в Шумен при тоя дето ми го слага. Пък то проблема се оказа от съвсем друго... Ама като нямат желание даже да видят за какво става въпрос, как точно да остана доволен? Ако можеш сподели опит, че скоро и аз ще ставам от Галант мафията и ще са ми нужни впечатления Единият сервиз е по пътя за Каменар, от Вятърна мелница още нагоре от дясната страна се пада портала аз лично се ориентирам по едни окачени знамена. Майсторът ми е познат, там съм слагал ГИ и на двата си Галанта и не съм имал ядове. Другото място е в Северна промишлена зона, на забутано място е, дори не знам дали пак ще го намеря от първия път. Нямам лични впечатления от майстора там, но имам познат, който го познава и казва, че е най-добрият във Варна, работи само с една система ГИ и е много навътре с нещата, постоянно има клиенти с мощни луксозни возила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
star Публикувано 13 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2012 Ееее браво на вас колеги златни сте, отзовавате се както винаги, много благодаря за което. Що се отнася за камерите във Варна те са само за парлама така, че колега ако имаш голямото желание да вдигаш 100 в града давай, проблема е че от задръствания няма как да стане в повечето случаи, но когато се отдаде възможност не е за пропускане, и така очертава се да сме на ГЪЗЗЗЗ и така като гледам българското не е за предпочитано, но все пак ще ви попитам дайте идеи за марка газово.За майсторите във Варна нагледах се на акъли и капацитети всякакви и все знаят и всичко могат особено ако пред тях седи жена, дано колегата SNS наистина е намерил, защото последните ми впечатления са меко казано ужасни, като имате предвид че правих ремонт на скоростната си кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Ееее браво на вас колеги златни сте, отзовавате се както винаги, много благодаря за което. Що се отнася за камерите във Варна те са само за парлама така, че колега ако имаш голямото желание да вдигаш 100 в града давай, проблема е че от задръствания няма как да стане в повечето случаи, но когато се отдаде възможност не е за пропускане, и така очертава се да сме на ГЪЗЗЗЗ и така като гледам българското не е за предпочитано, но все пак ще ви попитам дайте идеи за марка газово.За майсторите във Варна нагледах се на акъли и капацитети всякакви и все знаят и всичко могат особено ако пред тях седи жена, дано колегата SNS наистина е намерил, защото последните ми впечатления са меко казано ужасни, като имате предвид че правих ремонт на скоростната си кутия.Моето е комбинирано, комп. Тамона, дюзи Валтек, изпарител Томасето. Излезна ми 1550лв. март тази година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 И аз да кажа туй-онуй Метан - недостатъци:1. Налягането в системата е 10 пъти по-високо от налягането при пропан-бутана. Ако се появи проблем (теч), не знам... но пък при теч, метана се вдига нагоре (защото е газ и по-лек от въздуха), а пропан-бутана се стича (защото е течност) и съответно е по-леснозапалим. Но аз лично бих предпочел да карам с по-ниско налягане .2. Бутилката - много тежка (ама много). Все едно винаги да мъкнеш един тежък човек затворен в багажника.3. По отношение на работа на двигателя на метан - нищо не мога да кажа...4. По-малко разпространен... и доколкото знам, на пазара на метан станции в БГ също има монополист (един, за който аз се сещам), а това на мен никак не ми харесва :mad: Предимства:1. По-икономично предвижване И за финал - малко ме е срам да пускам тая тема (много са ми смешни питанията там :D), но все пак може да е интересно на колежката: цък Точно обратното е колега, метана е по-тежък, а пропан-бутана е по-лек от въздуха. Иначе и двете са газ, която се втечнява под налягане Принципно аз карам на метан (такси Хюндай елантра, която по принцип е 90% патент на Мицубиши), колата вече е на 580000км и по мотора нищо не е пипано (дори гумички на клапаните). Във вървенето има потресаваща разлика, но това е за сметка на цената... На Галанта съм замислил ГИ (но като го оправя документално), метан мисля че ще бъде гавра с марката Надявам се да съм бил полезен. Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Точно обратното е колега, метана е по-тежък, а пропан-бутана е по-лек от въздуха... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе е обратното а си е точно така:метана е по-лек от въздуха.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Аз бих сложил един глас "ЗА" ГИ. Метан ако не е фабрично, лично според мен не е добре. Като сервиз за газови във Варна мога да добавя City service (Преди Ромпетрол, пътя за летище). Човека е слагал АГУ-та и ГИ на 20-на служебни коли и никакви проблеми не сме имали за вече 2 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе е обратното а си е точно така:метана е по-лек от въздуха.... Съжалявам за неточността от моя страна, прав е бил колегата :icon_doh: Не знам обаче защо съм живял с тази заблуда :icon_crying: P.S. Благодаря на svetlin_dbg за корекцията :good: Редактирано 13 декември 2012 от casper13 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.