Shamy Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Не мога да не споделя каква статия в интернет ми показа мой приятел,знаейки каква кола карам.Зная ,че има различни класации, с голяма доза субективизъм в тях,но едва ли можем да обвиним Мицубиши в платена реклама...Ето това ми оправи настроението за цял ден http://profit.bg/news/Naj-nadezhdnite-avtomobili-„vtora-ruka“/nid-98874.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Не мога да не споделя каква статия в интернет ми показа мой приятел,знаейки каква кола карам.Зная ,че има различни класации, с голяма доза субективизъм в тях,но едва ли можем да обвиним Мицубиши в платена реклама...Ето това ми оправи настроението за цял ден http://profit.bg/news/Naj-nadezhdnite-avtomobili-„vtora-ruka“/nid-98874.html аз като гледам оценките мисля че това е съотношението на цена и на това което получаваш насреща. Иначе колега ела на някоя среща в Хасково когато направи от доста време не сме и се гласим за коледните празници да измислим нещо ето линк за темата Среща Хасково Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Подкрепям класацията :icon_thumbup: , безспорно това поколение на Лансер са ултра здрави коли, бих ги нарекъл коли от старата школа - много прости, много лесни за обслужване, надеждни и здрави= много приятни за каране също. Само недъг им е леко грозноватата (твърде азиатска) визия и прекалено беден интериор, същност само централната конзола всичко друго е супер. Имал съм от всичките им модификаций. Препоръчвам на всеки които търси евтина, здрава и надеждна кола да разгледа оферти за Лансер. :first: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Не мога да не споделя каква статия в интернет ми показа мой приятел,знаейки каква кола карам.Зная ,че има различни класации, с голяма доза субективизъм в тях,но едва ли можем да обвиним Мицубиши в платена реклама...Ето това ми оправи настроението за цял ден http://profit.bg/news/Naj-nadezhdnite-avtomobili-„vtora-ruka“/nid-98874.htmlТова не е изненада, в много класации от различни години Лансър доминира в Топ 3, а често е като първа в класациите.......Вчера се прибрах от едно далечно място, в което половината коли бяха Мицубишита, а другата Тойоти.........като че ли обаче Тойотите там са като култ и се срещаха на всякъде, но солидно количество бяха и :mitsu-smiley: с Лансер и Паджеро.........Тук там се мяркаха и .........Галанти,Диаманте,Сигми,Шаленгери и т.н.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 http://fakti.bg/avto/54347-nai-nadejdnite-koli-za-poslednite-15-godini?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 7 декември 2012 Сподели Публикувано 7 декември 2012 Нов Лансер чупи пета скорост в Плевен, но така чупи ск. кутия, че парче метал е пробило скоростната кутия и маслото е изтекло. Човека е пътувал до София на четвърта с 160 и когато са я свалили в Балкан стар са се хванали за главите. Била е посиняла! Естесвено е сменена гаранционно и сега човека се хвали в цял Видин, че няма друга такава кола!:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 (редакция) ...Аз съм твърдо за галант - дори и втора ръка. Редактирано 24 януари 2013 от TASSO Главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Ето пак една класация, вярна невярна... не знам, аз ѝ вярвам ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino412 Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) На времето(1994-2003г)карах един Колт А156 от 1980г пройзводство с 4G12 мотор като на аватара. Това желязо беше на 488000 км и на прибиране от София към Монтана му избива датчика за лампата на налягането на маслото.Времето е около 15часа на горещ августовски ден а скоростта доста прилична за 1ч30м 168км.Къде и кога е станала аварията така и не разбрах.Разбрах вечерта когато реших да отида да се срещна с приятели на по кафе и при най-малкото ускорение лампата светваше.От 3.5л масло(това му дават със смяна на филтъра)долях 2.6л.След тая случка и масло не прогори колата я карах още доста и я продадох на 542000км без да отварям мотор.За Мен друг такъв мотор няма. Редактирано 12 февруари 2013 от dino412 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 .За Мен друг такъв мотор няма.Лошото е, че сега такива мотори вече няма .. Ще си ги спомняме само с носталгия колите от онова време, :( сега малко да покараш с намалено ниво на маслото или антифриза и проблемите са на лице ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penatabg Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 Същото желязо го карах и аз само че беше 1,4 карах го 15г на газ продадох го 2007г И мангала още го кара за 15г сам сменил само водна помпа и един шарнир Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 1 юни 2013 Lancer е изключително надежден, но цените на автомобилите около 7-8 години са много високи.Скоро гледах такива и цените на добрите екземпляри са над 8-9 хиляди лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino412 Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 Същото желязо го карах и аз само че беше 1,4 карах го 15г на газ продадох го 2007г И мангала още го кара за 15г сам сменил само водна помпа и един шарнирТочно 4G12 е 1410куб.см 72к.с.Мойто чудо беше с делител на скоростната кутия.Четири предавки+задна с половинки.Осем степени напред и две назад в кутията 72к.с. и 780кг маса правеха смешни доста по-мощни европейски кошове при старт по светофарите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 Точно 4G12 е 1410куб.см 72к.с.Мойто чудо беше с делител на скоростната кутия.Четири предавки+задна с половинки.Осем степени напред и две назад в кутията 72к.с. и 780кг маса правеха смешни доста по-мощни европейски кошове при старт по светофарите. Разкажи повече, каква е тая кутия с половинки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 юни 2013 Сподели Публикувано 2 юни 2013 Спейс вагоните имат такава кутия също :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 Вижте на какво попаднах http://fakti.bg/avto/73000-nov-spisak-s-nai-nadejdnite-upotrebavani-avtomobili?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino412 Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Разкажи повече, каква е тая кутия с половинки. Кутията е четири степена с делител на предавките.Командва се посредством два лоста.Нормалния за като за всяка ръчна скорстна кутия превключва от първа до четвърта и задна.До него има втори лост който движи само напред и назад и превключва делителя на предавките(погрешно наричани бързи и бавни).По тоя начин предавките стават от четири предни и една задна на осем предни и две задни.Цялата тая работа се върши от допълнителна зъбчатка със синхронизатор на първичния вал която зацепва на по-малко колело на блоковата ос и по тоя начин повишава предавателното число до толкова че да е по високо от предавката на която Сме и по-ниско от следващата по-голяма предавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen_43 Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Тези коли от класацията за нас са като нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 февруари 2014 Admin Сподели Публикувано 2 февруари 2014 Класация на Autobild за безаварийност за 2013 година. http://media.snimka.bg/s1/3141/032525806.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_16v Публикувано 2 февруари 2014 Сподели Публикувано 2 февруари 2014 20.Subaru21.Alfa Romeo 22.Volvo 23.Daewoo 24.Daihatsu 25.Rover 31.Dacia Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Може би не е точно за тази тема, дайте предложение за митцубиши за каране само в града, което да е с добър двигател и да не ходи много често до сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Може би не е точно за тази тема, дайте предложение за митцубиши за каране само в града, което да е с добър двигател и да не ходи много често до сервиза. I-Miev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 I-Miev някой кара ли такава в София? Дали не е тясно вътре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 някой кара ли такава в София? Дали не е тясно вътре? Кара, освободена от данък, не плащаш синя зона, има на ул. Московска щепселче за безплатно зареждане, консумира по 2,3 лева на 100 км. За двама души е не по-малко комфортна от лимузина, секси е, че си еко френдли, спестява ти по 3 до 5000 лв. годишно в сравнение с поддръжката на конвенционален ДВГ. Сравнително скъпи са, но в Германия има чудесен избор от употребявани няколко годишни, които си струват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Кара, освободена от данък, не плащаш синя зона, има на ул. Московска щепселче за безплатно зареждане, консумира по 2,3 лева на 100 км. За двама души е не по-малко комфортна от лимузина, секси е, че си еко френдли, спестява ти по 3 до 5000 лв. годишно в сравнение с поддръжката на конвенционален ДВГ. Сравнително скъпи са, но в Германия има чудесен избор от употребявани няколко годишни, които си струват. Добра идея, звучи добре. Дали се чупи по нашите дупки окачването. Знаеш ли нещо по въпроса. Едва ли са залагали за оффроуд при нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.