Премини към съдържание

dino412

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

За dino412

  • Рожден ден 12/28/1968

Местоживеене

  • Град
    Монтана но не в USA

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    със 200км/ч
  • Интереси
    Тежкотоварни камиони и мощни бързи стари коли

dino412's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега радвам се че с електролизата Си успял да свършиш работа.При Мен детайлите са доста големи за това предпочетох метода с разтвора от киселина.Той е доста по опасен и трудоемък и трябва защитно облекло и ръкавици задължително.Но след изплакване обилно с вода шанса да остане киселина е равен на нула.При резервоар, даже във водата може да се добави сода бикарбонат и да се неутрализира на 100% киселината.А солна киселина се продава свободно във всеки склад и магазин за химия, поне у наше село.С уротропина видях зор та го поръчах от склад в София и дойде по куриер.
  2. Колега незнам до къде Си стигнал и как Си се преборил с ръждата.Сега видях темата защото рядко влизам във форума.Боря се отдавна с ръждиви железа но с резервоари до сега само с мръсни.За ръжда има и една рецепта със солна киселина уротропин и дестилирана вода.Пробвал Съм я лично върху 50(петдесет)годишен калник на кола.Резултата беше като от песъкоструй.Рецептата я има в оффроад форума и в класик кар форума. Разгледай ефекта: http://www.album.bg/dino412/albums/200552/ http://www.album.bg/dino412/albums/200558/
  3. dino412

    Референдум

    С риск някой модератор да Ми истрие мнението ще го напиша.Макър и остро и доста крайно но Аз така виждам нещата. Без тояга държавата няма да се оправи.Трябва големи вили и лопати да играят и господин Калашников, та тези който дойдат след това да знаят, че са следващите и да мислят за народа.С перце не става трябва остен.
  4. Не псувайте държавата господа и дами.Аз бих казал мамкам му и тъп народ.Защото осем мильона души позволиха на двеста и четиредесет свине да ги направят на маймуни.Слави Трифонов го е казал:Нема такава държава.А Аз ще допълня само:Нема такъв народ.Ние не сме народ а стадо овце който си заслужават участа да бъдат доени и клани.
  5. Нищо смешно и трагично.То и Мерцедес А клас имаше същия праблем на времето и швабите го набъкаха с електроника да го държи на четирите си колела.
  6. Колега Аз имам интерес към такъв Колт.Може ли да Ми пратиш някоя снимка на колата и евентуално цена и къде се намира в София ли е? Имах такъв (точно като тоя на аватара дори и на цвят)и имам желание да имам пак такава кола.
  7. А на някой известен ли е факта, че САЩ се намесвасват във войната, единствено от страх, че СССР ще прегазят Европа преди Англия да успее да даде отпор на Хитлер.И една комунистическа Европа става голяма заплаха за САЩ и капитализма.
  8. dino412

    Наводнена кола

    От скромния Ми опит с няколко удавени в реки и локви коли, може само да добавя, че е добре да се провери за вода и в резервоара за гориво.
  9. При вътрашно каре тресе.Ако е външно на завой ще щтрака и пука.
  10. Ами под лампата на светло се вижда какво работят.Ти кво.......да бачкат на тъмното да си чупят пръстите ли искаш? :D :D Голяма грешка е паркирането под лампа.Хем виждат хубаво какво има за крадене хем им се вижда докато го крадат.
  11. dino412

    Загуба на мощност

    На Мен ми прилича на недостиг на гориво.Провери освен турбо пътищата и гориво провода и горивния филтър.
  12. dino412

    ЧЕСТИТА КОЛЕДА !

    Весели празници здраве щастие и сбъднати мечти на всички.
  13. Прекрасно изпълнение прекрасна идея.Още едно доказателство, че всичко ново е добре забравено старо.Още 80-те години, Руснаците имаха трупа която правеше представления,авто-балет върху лед, първоначално с Москвич-и след това с Лада, под ръководството (ако не Ме лъже паметта) на Стасис Брундза, известен рали пилот многократен шампион на СССР.Така, че нищо чудно след намесата на някой от старата школа клипа да е заснет на "един дъх".
  14. Кутията е четири степена с делител на предавките.Командва се посредством два лоста.Нормалния за като за всяка ръчна скорстна кутия превключва от първа до четвърта и задна.До него има втори лост който движи само напред и назад и превключва делителя на предавките(погрешно наричани бързи и бавни).По тоя начин предавките стават от четири предни и една задна на осем предни и две задни. Цялата тая работа се върши от допълнителна зъбчатка със синхронизатор на първичния вал която зацепва на по-малко колело на блоковата ос и по тоя начин повишава предавателното число до толкова че да е по високо от предавката на която Сме и по-ниско от следващата по-голяма предавка.
×
×
  • Създаване...