Премини към съдържание

Помощ при избиране на Galant


Getmaster

Препоръчано мнение

Добре а можеш ли да ми дадеш преблизителни данни за разликата в разхода на градско каране газ/бензин :)

Преди, като карах двулитровия Галант ми даваше разход 9/100 извънградско на газ нормално каране, слизал съм и на 8/100, но с галене на педала :) На бензин даваше около 7/100, но не съм го засичал многократно за да съм точен с данните. Само градско никога не съм го засичал.

Сегашният Галант, който карам е V6, но автоматик при него разхода е около 10/100 на газ извънградско и 15/100 градско, на бензин никога не съм го засичал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ако колата я караш нормално и не ти трябва да се "състезаваш" може да провериш и дизеловия мотор 2000 см3 90 к.с. ,хем и данъка ще е по малко :D .Аз лично съм доволен от моя(макар и за малкото време което го карам)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шестака има много приятна крива на въртящия момент. 2000 оборота са достатъчни да не се предаде на нито един баир на 4-та (за ръчни скорости). На служебния компютър имам една графика на разгръщането на въртящия момент и според нея при 2000 оборота V6 генерира повече въртящ момент отколкото 2000 сс може изобщо да произведе. Карал съм на круиз контрол с 2000 на 4-та (60 км/ч) по път с редуващи се баири нагоре-надолу. Когато стъпи в подножието на баира те лепка за седалката и се наема нагоре и така до върха, слиза плавно и пак така. Чувството е много готино. Естествено на 2500 и на 3000 се набира още по-добре.

Ако можеш да му сложиш ГИ няма да сбърка малко по-високият разход с може би литър отгоре извън града и 1,5 вътре в сравнение с 2000 сс.

На хубав път може да го пернеш на 160 когато е с 3900 об/мин. Големият разход идва като му настъпиш газта, иначе като поддържа 90-100...140 не е много по-лаком от по-малкия двигател.

Горе-долу на всеки 250 оборота на V-та качва с 10 км/ч:

80 - 2000

90 - 2200

100 - 2400

120 - 2950 ...

Да ти кажа, всеки бензинов харчи като му настъпиш газта. Или поне всеки, който аз съм карал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак се почна с 2 -те 000 оборота,че били напълно достатъчни за движение по баир на горе. С пуснат круиз на 2000 оборота и с климатик,проверявал ли си колко е натиснат педала на газта,докато се изкачваш-в много случаи до дупка,по магистрала с 5 човека качва разхода с литър,това на дву-литровия Галант. Това е бензинка - иска си оборотите. Другото е чесане на езици.

А за избора,много зависи каква бройка ще вземеш,че да не съжаляваш после,че си и помислил за Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак се почна с 2 -те 000 оборота,че били напълно достатъчни за движение по баир на горе.

Аз подкрепям Анди. Не съм карал 2000 кубиков, но 6А13 трудно може да се развълнува от баири.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато е натоварена се съобразявам и ползвам повече мощност - повече обороти и по-ниска предавка. Например баир, 4 човека с мен, ограничение 90 - избирам четвърта предавка и качвам с 80 или 90 и това става още в началото на баира без пада скоростта. Това при положение, че и на 5-та ще се качи.

Навремето един инструктор по кормуване ми се скара, че връщам трета (ладата беше с 4 степени) вместо да си карам на 4-та. Питах "Защо да мъча колата" и той отвърна - бе мъчи я, важното е да гори по-малко. И аз му казах, че не гори по-малко и получих скастряне, овикване, лекции. Слушаш и изпълняваш, какво да правиш... иначе книжка таратанци.

Иначе въртящия момент значи способността на двигателя да държи мощността. Максималните са 223 при 4500, но при 2000 има на разположение към 180 Nm. Все още много коли не разполагат чак с толкова, а си вървят. В това число и по-малки и старички турбо дизелови. Трилитровите турбодизелови не се вълнуват от това колко е натоварена колата. Дори да ни качнат с въже и да бием спирачки, те пак ще ни влачат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трилитровите турбодизелови не се вълнуват от това колко е натоварена колата. Дори да ни качнат с въже и да бием спирачки, те пак ще ни влачат.

Те и двулитровите турбодизели не се вълнуват много, особено като разполагат с 240 нютона при 2000 оборота, но твоят Галат при 2000 оборота, определено ще се вълнува от наклона на терена :D та дай да не слизаме чак до тези обороти в баирите ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На втората обява годината не е вярна.

То да е само годината :) за това какво ще кажеш ?
Автоматичен контрол на стабилността
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизела на Хонда мога да кажа,че малко сте в грешка.Наистина има награда, но тя е за мотор между 2 и 2.5 литра и наградата е за КПД в общи линии. Пука изпускателни колектори и Акорд като цяло е Галант като окачване .Ламарините и обезшумяването не са кой знае колко по-напред. Радиаторите и кулера са като направени от станиол от кофички от кисело мляко. Предвид разликите в годините не е кой знае колко напред технологично като изключим мотора, като се има предвид, че дизела на Мицубиши е архаична технология още при вграждането си спрямо конкурентите си.

При Галант двулитровия мотор е за предпочитане отвсякъде предвид технологията. Просто шестака с тази стара дистрибуция на запалването ,проблеми с повдигачи и ремонтопригодност е назад години. Нормално е при по-голяма кубатура да има повече нютон метри, но от там страдат скорости,торкове и т.н., както не веднъж се е видяло. Просто минусите при шестака спрямо малко по-голямата мощност са в пъти повече отколкото при двулитровия мотор. То и дизела е по-добре като крива ,нищо че е 90к.с. но след като се търси здравина и икономичност, мисля 2.0 136к.с. е фаворит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека се придържаме към въпросите на колегата, за да няма сърдити, че са им орязани постовете.

Общо взето, май колегата трябва да покара и 2-та вида мотори и да прецени, кой му приляга повече. До колкото следя изказванията на колеги разликата не е много голяма в подръжката на моторите и би могло да се пренебрегне - лично аз така бих направил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто минусите при шестака спрямо малко по-голямата мощност са в пъти повече отколкото при двулитровия мотор.

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Шестака няма нищо общо с двулитровия. Не бих сменил коня за магаре :rulez: Както обичам да казвам: рано или късно всеки собственик на 2.0 осъзнава, че е сгрешил в избора на бензинов галант :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

решено е благодара на всички за мненията в събота ходих до Стара Загора , Велико Търново , Бургас какви ли не индивиди не видях но в Пловидв намерих това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11336058407976555&f1=details&slink=1307wm карах я хареса ми утре отивам да я вземам ако някой има някакви впечатления към точно тази кола със радост ще ги чуя :) и пак благодаря за мненията :):)

 

и малко извън темата колата е със стандартна броня и маска а много ми харесват http://prodavalnik.com/mitsubishi-galant-2-5-v6--na-chasti-i8378047 този модел някой да знае дали пасват на този модел който ще вземам :) благодаря предварително :):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Шестака няма нищо общо с двулитровия. Не бих сменил коня за магаре :rulez: Както обичам да казвам: рано или късно всеки собственик на 2.0 осъзнава, че е сгрешил в избора на бензинов галант :D

 

Добър ден, ама няма да ти повярват. ... винаги съм твърдял, че разликата в разхода (ако я има, понеже междуградско май шестака гори дори по-малко понякога) е пренебрежима спрямо разликата в пътното поведение ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, ама няма да ти повярват. ... винаги съм твърдял, че разликата в разхода (ако я има, понеже междуградско май шестака гори дори по-малко понякога) е пренебрежима спрямо разликата в пътното поведение ..

Taka e, брат, бих сменил шестака пак за шестак, ама с вятър :icon_thumbup: В извънградското разхода е от 0,5 до 1л/100км в полза на двулитровия. Градския е малко повече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, ама няма да ти повярват. ... винаги съм твърдял, че разликата в разхода (ако я има, понеже междуградско май шестака гори дори по-малко понякога) е пренебрежима спрямо разликата в пътното поведение ..

 

Че V6 върви по-вече то е ясно,ама дали гори по-малко от 7/100 бензин извън градско,а Любо ? Аз съм падал и под 7 ама с много използване на ППХ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че V6 върви по-вече то е ясно,ама дали гори по-малко от 7/100 бензин извън градско,а Любо ? Аз съм падал и под 7 ама с много използване на ППХ.

Зависи и от скоростта колега. Примерно при 140 сигурно ще е на кантар. При шестака автоматик при 130км/ч оборотите са 3000, а пък при двулитровия ако не са лъжа 3500 :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При по - високите скорости Светльо, шестака убедително печели в разхода, спрямо 2.0-ката :rulez:

 

п.п. Станиславе и при ръчката на 130 оборотите са същите :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

решено е благодара на всички за мненията в събота ходих до Стара Загора , Велико Търново , Бургас какви ли не индивиди не видях но в Пловидв намерих това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11336058407976555&f1=details&slink=1307wm карах я хареса ми утре отивам да я вземам ако някой има някакви впечатления към точно тази кола със радост ще ги чуя :) и пак благодаря за мненията :):)

 

и малко извън темата колата е със стандартна броня и маска а много ми харесват http://prodavalnik.com/mitsubishi-galant-2-5-v6--na-chasti-i8378047 този модел някой да знае дали пасват на този модел който ще вземам :) благодаря предварително :):)

 

Здравей колега, тъй като колегите отново почнаха да си ги мерят и не те отразиха...

Да, тази броня която гледаш може да се сложи, но с нея трябва да закупиш и решетката между фаровете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При по - високите скорости Светльо, шестака убедително печели в разхода, спрямо 2.0-ката :rulez:

 

 

При по високите скорости Илийка, няма такава кола, дето да печели от разхода, всичките губят, включително и дизелите ..:D

Разход се печели с по ниски скорости, ама се губи време, което пък е пари, значи пак преразход.:) За това може да си карате и на високи скорости, ама дайте да не се лъжем в разхода ..:) Иска ви се този на шестака да е колкото на 2.0, ама няма как да стане, дори и да откачите кабелите на 2 цилиндъра, пак не става ..:D Повече гърла, искат повече папане ..

 

 

 

Да, тази броня която гледаш може да се сложи, но с нея трябва да закупиш и решетката между фаровете.

И халогени, бели мигачи и задни стопове е желателно да се сменят + преден капак (праговете можем да ги пропуснем), иначе си личи от километър, че тунинга е самоделка ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма бордови компютър да показва моментен разход и т.н., иначе лесно можеше да се сравни при каква скорост двулитровия и 2.5 се приближават по показателя разход на бензин/газ. Според мен такъв момент съществува и е някъде към 140 или малко повече.

Вярно е, 6 гърла са, но са по-малки на размер. В единият случай имаме 500 куб. см. на цилиндър, а в другия 333 куб. см., тоест на работен ход един цилиндър при V6 консумира по-малко бензин/газ от двулитровия. Иначе разходът си е повече при по-големия обем и няма как да е другояче. Единствено съществува някаква скорост на движение, при която двата двигателя папкат приблизително еднакво, може би пак с леко предимство за 2000 кубика.

Другата ми кола е 1.6 и при 100 харчи някъде 6-6,2 литра, но като я подкарам със 130+ стрелката спада доста по-бързо. Гарантирам, че с пълна газ (~170 км/ч) тази кола ще изпие повече гориво отколкото което и да е от двете сравнявани мицубонита. Моят горе-долу съм го отчел какво гори при 150-60 в продължение на няколко часа. Това беше в Германия на магистралата Нюрнберг-Грац. Тръгнах до капачката с гориво и малко преди Грац резервоарът се изпразни. Точно на колко км. не помня, но след това като разбрах колко хваща (62 л ако е толкова) изчисленията ми показаха ~9,4/100, като когато тръгнах стрелката беше на милиметър под Е-то и когато спрях да напълня пак беше пак там. При 1.6 (моята) със 160 (почти пълна газ) разликата ще е повече със сигурно 2 литра, ако не и по-голяма. Обяснението е, че големият двигател поддържа тази скорост много по-лесно от малкия и все още е далеч от пълно натоварване.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма бордови компютър да показва моментен разход и т.н., иначе лесно можеше да се сравни при каква скорост двулитровия и 2.5 се приближават по показателя разход на бензин/газ. Според мен такъв момент съществува и е някъде към 140 или малко повече.

Вярно е, 6 гърла са, но са по-малки на размер. В единият случай имаме 500 куб. см. на цилиндър, а в другия 333 куб. см., тоест на работен ход един цилиндър при V6 консумира по-малко бензин/газ от двулитровия. Иначе разходът си е повече при по-големия обем и няма как да е другояче. Единствено съществува някаква скорост на движение, при която двата двигателя папкат приблизително еднакво, може би пак с леко предимство за 2000 кубика.

Другата ми кола е 1.6 и при 100 харчи някъде 6-6,2 литра, но като я подкарам със 130+ стрелката спада доста по-бързо. Гарантирам, че с пълна газ (~170 км/ч) тази кола ще изпие повече гориво отколкото което и да е от двете сравнявани мицубонита. Моят горе-долу съм го отчел какво гори при 150-60 в продължение на няколко часа. Това беше в Германия на магистралата Нюрнберг-Грац. Тръгнах до капачката с гориво и малко преди Грац резервоарът се изпразни. Точно на колко км. не помня, но след това като разбрах колко хваща (62 л ако е толкова) изчисленията ми показаха ~9,4/100, като когато тръгнах стрелката беше на милиметър под Е-то и когато спрях да напълня пак беше пак там. При 1.6 (моята) със 160 (почти пълна газ) разликата ще е повече със сигурно 2 литра, ако не и по-голяма. Обяснението е, че големият двигател поддържа тази скорост много по-лесно от малкия и все още е далеч от пълно натоварване.

Аз имам сложен компютър, който отчита разход. Но дори и дажа цифра, няма как да стане точно работата, защото зависи от много фактори (натоварване, наклон и т.н.) Само мога да кажа, че на празен ход при загрял мотор на газ дава разход 1.4л/час, при пълна газ при тръгване дава моментен разход 99.0/100, по принцип съм си мислил дали реално няма да е повече, защото самият диспей не позволява три цифри за литър, но пък не става 99.9/100 :D

Колегата javor_vd има също монтиран комп и кара двулитровия двигател, той ако прочете може да сподели при него как са тези стойности, за които говоря :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При по високите скорости Илийка, няма такава кола, дето да печели от разхода, всичките губят, включително и дизелите ..:D

Разход се печели с по ниски скорости, ама се губи време, което пък е пари, значи пак преразход.:) За това може да си карате и на високи скорости, ама дайте да не се лъжем в разхода ..:) Иска ви се този на шестака да е колкото на 2.0, ама няма как да стане, дори и да откачите кабелите на 2 цилиндъра, пак не става ..:D Повече гърла, искат повече папане ..

 

 

И халогени, бели мигачи и задни стопове е желателно да се сменят + преден капак (праговете можем да ги пропуснем), иначе си личи от километър, че тунинга е самоделка ..:)

Това е така, става въпрос, че при 160км/ч шестака ще гори по - малко или колкото 2.0-ката :) ама ти го знаеш това :)

 

Абе и праговете и задните лайсни на бронята трябва да се сменят, и огледалата да ел затварящи, за да стана AVANCE.

 

Иначе по темата, за мене галанта е V6 avance, кожа.......и ако може да е 4х4 с 2 охлюва и интеркулер :rulez:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с 99/100 при потегляне не е добре, но приятел ми е казвал, че в калибра 2000 150 коня при изпреварване борд компа е показвал 40 и нещо моментен. Скоростта е била голяма - 140+. Ама това 99 е умопомрачително. Не знам как ще го преживея ако го видя с очите си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...