Ivo Ru Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 (редакция) Колеги, есента идва и случайно попаднах на една статистика за зимни гуми. Смятам, че ще е интересна за всеки на когото му предстои покупка. http://www.peter.and.bilyana.net/2011/10/20/nay-dobrite-zimni-gumi-za-20112012/ Текста и инфото са под снимката. Редактирано 28 август 2012 от Ivo Ru Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Мхъм...Като погледна на улицата, над 35% от автомобилите, и зиме, и лете са обути в "Дебица" - а я няма в нито една от класациите в цитираният сайт.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Мхъм...Като погледна на улицата, над 35% от автомобилите, и зиме, и лете са обути в "Дебица" - а я няма в нито една от класациите в цитираният сайт.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifИ аз съм в тези 35% и повярвай, изключително съм доволен от избора си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 И аз, въпреки че спрасках едната в камък и стана малко балонче ;) Добре се държат зимата. За толкова пари са си супер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 (редакция) Колеги, моля Ви http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ........... и на мен ми се е случвало да карам с тази марка гуми . Едва ли производителят им ще Ви възнагради за рекламата, че освен колците, то и сезала да ни пробутвате ........... на доматите,де http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Редактирано 28 август 2012 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Според мен истинският тест не е този, който се провежда със специално предоставени за целта гуми и при контролирани условия.Истинският тест се прави в течение на дълъг период от време от много ползватели в реални условия. И май се казваше статистика.Ето един такъв сайт.Забележете за коя марка гуми, колко потребители са си дали оценката и си правете изводи за най-караните гуми.Аз специално съм с някакви екзотични всесезонки, за които няма и едно мнение. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Всичко има и субективен фактор, заради стила на каране на всеки отделен шофьор......Една и съща гума при "спокоен" водач няма да има проблеми, но при по-агресивен, вече може да поднася.Аз лично съм изключително доволен от КЛЕБЕР КРИСАЛП, какво да ви кажа, все едно съм сложил шкурка на МАЗДАТ-а, а не гуми, няма превъртане, няма поднасяне (в границите на разумното разбира се) като имате предвид, че не съм от най-спокойните... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Континентал са страхотни гуми, това е несъмнено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Всичко има и субективен фактор, заради стила на каране на всеки отделен шофьор......Една и съща гума при "спокоен" водач няма да има проблеми, но при по-агресивен, вече може да поднася.Аз лично съм изключително доволен от КЛЕБЕР КРИСАЛП, какво да ви кажа, все едно съм сложил шкурка на МАЗДАТ-а, а не гуми, няма превъртане, няма поднасяне (в границите на разумното разбира се) като имате предвид, че не съм от най-спокойните... И аз съм с такива, при тоя сняг зимата .. няма мърдане.Карал съм последните години с доста марки но засега тея и Ултра Грип7 най ми допаднаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Континентал са страхотни гуми, това е несъмнено.Напълно съм съгласен! Вече 3-ти или 4-ти сезон ще ги търкалям зимните, а са като нови. И понеже е крайно време да ги изхвърля мисля да ги ползвам през цялата следваща година - включително и през Лятото.Освен, че дават много добра сигурност и при спиране и при потегляне, са много тихи. Като знаете нивото на шумоизолираност на купето на новия Лансър, когато съм със зимните все едно колата не се движи или съм оглушал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Две зими вече карам мега стабилно с 4 броя КЛЕБЕР КРИСАЛП и въобще не знам защо са писали подигравателно за тях "колкото да не се пребиете с дадените гуми при бавно и внимателно каране"... аре бе? А между другото при спускане от Копривщица към Стрелча с малка количка с нови "Дебица" и сравнително ниска скорост имах крайно неприятни изпълнения... така че дет се вика.. не "питай сторило - питай патило" и докато мога все лошо ще говоря за тези гуми... а пък все пак всеки сам си решава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FOXO Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Не съм бил фен на Continental никога!Не съм бил фен,не означава,че не знаех,че е добра нова гума!А то какво се оказа?Води във класациите навсякъде!Даже като гледам дискавъри,Уест Коуст Къстъмс постоянно монтират Continental.То аз не съм карал и чисто нов Conti...сигурно за това!Едно време катастрофирах заради един заден спечен Continental,после на друга кола имах предни такива и пак бяха гола вода,хем бяха на по три години.Явно за втора ръка не стават,може би стареят по бързо,знам ли!Не видях никъде FALKEN!Може би не е толкова разпространена.Евала на колегата за труда,който е положил има страхотна информация,много добре представено,прегледно със снимки подредено е!Супер е! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Yokohama, що толкоз зле бре....:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 И тази зима ще бъда с тези гуми : http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/vredestein/model/5027/ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 И тази зима ще бъда с тези гуми : http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/vredestein/model/5027/ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Що не споменеш и размера :icon_doh: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Напълно съм съгласен! Вече 3-ти или 4-ти сезон ще ги търкалям зимните, а са като нови. И понеже е крайно време да ги изхвърля мисля да ги ползвам през цялата следваща година - включително и през Лятото. Три , четири години е оптималния срок за ползване на зимни гуми и това при условие , че не са карани лятото . Можеш ли да споделиш дали усещаш разлика между поведението им сега и това когато са били нови ?Аз имам мишелин а3 и първите две години никакви грижи . На трета започна да се усеща лека нестабилност и сега последната зима която им се пада четвърта година вече си взех и вериги за всеки случай . Тази зима ако съм в България задължително ще ги сменя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 (редакция) В края на Януари и целият Февруари, когато имаше доста сняг и се чувстваше нестабилност, но го отдадох на голямото количество сняг. Никога не бях виждал толкова сняг. Иначе гумите са пазени - лятото стоят в мазето, подредени и съхраняване според правилата. Монтират се, когато температурите паднат под 10 градуса и се свалят още при първите признаци на затопляне, дори веднъж пътувах до София с автобус, защото времето се бе затоплило през Ноември и реших да не ги развалям заради единия кеф. Затова изглеждат като нови. Ако те интересува ще измеря дълбочината на грайфера, но със сигурност има износване и съответно поведението им не е като на нова гума. Поради тази причина съм решил да ги изтъркам през следващото Лятото, а за Зимата 4 нови. През другото Лято (2015г.) 4 нови джанти и 4 нови летни гуми, но при всички положения водещ критерий за избор на гуми ще е нивото на шум. Редактирано 30 август 2012 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 В края на Януари и целият Февруари, когато имаше доста сняг и се чувстваше нестабилност, но го отдадох на голямото количество сняг. Никога не бях виждал толкова сняг. Иначе гумите са пазени - лятото стоят в мазето, подредени и съхраняване според правилата. Монтират се, когато температурите паднат под 10 градуса и се свалят още при първите признаци на затопляне, дори веднъж пътувах до София с автобус, защото времето се бе затоплило през Ноември и реших да не ги развалям заради единия кеф. Затова изглеждат като нови. Ако те интересува ще измеря дълбочината на грайфера, но със сигурност има износване и съответно поведението им не е като на нова гума. Поради тази причина съм решил да ги изтъркам през следващото Лятото, а за Зимата 4 нови. През другото Лято (2015г.) 4 нови джанти и 4 нови летни гуми, но при всички положения водещ критерий за избор на гуми ще е нивото на шум.Карал съм 4 нови комплекта конти спорт контакт. Летни. Всичките са много добри, двойката и тройката не са особено безшумни, но добро сцепление и отлично повечение на мокро. Контитата на третата година дори при малко или внимателно каране започват да губят качества, както и повечето гуми. Това с автобуса малко прекалено, ама айде :icon_clap: Зимни съм купувал два пъти нови Вредещайн сноутрак - едните две, другите три. Също чудесни гуми, тройката на мокро малко вие. От бюджетните зимни ми бяха изпаднали едни барум поларис 3. Честно казано бях изумен от качествата на тая зимна гума. И май са доста евтини. Сега за зимата ще ми трябват 2 - 205-50-17 за резачката и още не съм избрал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Това с автобуса малко прекалено, ама айде :icon_clap: Беше страшна жега - 27-28 градуса. Носех си якето в ръка и пак щях да пукна от жега.:icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 За съжаление, тази година трябва да купуваме и за Лансъра ( 205/60 R16 ) и за Санта Фе-то, там забравих размера, нещо на 18" беше ;)... ще трябва да поразгледам сайтове и тестове, ама май за Лансъра Winter Sport 3d ще е гумата, но в никакъв случай повече не взимам А-Симетрична шарка за зимна гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 ... но в никакъв случай повече не взимам А-Симетрична шарка за зимна гума. А това пък защо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Защото при един по обилен снеговалеж, имат много сериозни проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Дали проблемите не са от самия дизайн на протектора и материала, а не от това, че била асиметрична. Другата причина е да са били по-широки от колкото трябва за зимата. Аз карам зимата с асиметрични и единствения проблем е когато се събере достатъчно сняг, за да навдигне предницата на колата. Забелязал съм, че гумите с по-дълбоки и по-големи канали на протектора се справят по-добре във сериозен сняг с лед отдолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Ще се опитам някак си да го визуализирам ... ако имаш да речем 60см широка гума, тя разбира се е с една и съща височина на грайфера, но с различна шарка, така разделяме тези 60см на 2х30см и имаме налично следното 30см шарка ЗИМНА и с ВИСОК ГРАЙФЕР + 30см ШАРКА подходяща за мокро и леко за сухо с ВИСОК ГРАЙФЕР, но като погледнеш една гума и вкараш малко въображение, шарката зимната изглежда ВСЕ ЕДНО НЯКОЙ КОПАЕ , а другата - ВСЕ ЕДНО ПРОСТО СЕ ТЪРКАЛЯ и където намери сцепление ОК, но това не й е предназначението. Тоест все едно имаме 1/2 гума за сняг и още 1/2 гума, която от своя страна е разделена на такава която хем да намира някакво сцепление в сняг, но с 70% предназначение да държи в кишата и там където няма сняг, където пък другите 50% от гумата / тази част със зимната шарка / ги няма никакви на дъжд и мокро . Тоест една А-Симетрична гума, се държи чудесно по мокрите, почистени улици и на сухо, но завали ли като миналата година, почва стремглаво да изостава в класацията, като някой да не ме разбере погрешно, не приравнявам всички А-Симетрични гуми, то е ясно, колкото по-скъпа толкова по-хубава, макар че и това вече не е съвсем вярно. Но нека погледнем ТОП МОДЕЛИТЕ и на МИШЕЛИН, и на ДЪНЛОП, и на ГУДЙЪР, еми няма А-Симетрия , а това са масовите гуми от средния клас на горе на всяка кола в София, като аз най-често съм срещал Алпин и лошо не съм чул . ... или след всичко което изписах, да не забравяме и зад кормилното , аз примерно така си се закопах сам миналата зима, че не гуми, не вериги, ВЕРИЖЕН ЛАНСЪР да имах, пак щях да го закопая , понякога ФИЗИКАТА, си е ФИЗИКА. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 (редакция) Да не забравяме, че в България една и съща гума може да има различно поведение на различни места.Въпреки малката територия атмосферните условия може да се различават драстично. Във Варна може да е покрито с лед, във Видин с 50 см сняг, в Пловдив да е мокро, а в Сандански да е сухо. Поради тази причина изборът на гуми е наистина труден! :icon_hmm: Редактирано 30 август 2012 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.