Andy Van Der Drift Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Не съм сигурен в това. Ако турбинирам и сложа сандвичи за разреждане на тиквите излиза, че ще трябва да правя други белези и да импровизирим зацепването на ремъка. Валовете с кобилиците, компенсаторите и клапаните са си на еднакво разстояние едни от други, само ще работят с някакви десети ... до 1 милиметър и нещо (колкото позволява де, да няма среща на бутало в клапан от това сближаване) по близо до буталата. То не позволява много там, ако въобще в случая позволява, защото не съм виждал. На двигател от пистов мотор не става, защото буталата имат "джобове" и всичко се разминава на косъм и без това. Та може затова да трябват други висококомпресионни бутала, а не че ще мръднат градусите на валовете/клапаните. Ама и в това не съм сигурен. Размишлявам :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 (редакция) Аз говоря от практика, правих както казах такъв мотор, и се наложи закупуване на раздвижни колела. Главата беше сваляна ( наложително ) с 0.5 и от там замина центровката в наръчника на колелата изрично е написано и обяснено с кръгова диаграма, че ако се свали с 0.5 се премества 2.5 градуса колелото в предварение, понеже аз бях със валове гонех сила в средни обороти ги зацепихме на +4 на смукателя и +2.5 на изпускателя ( тоест в заводско положение ) ако се остави на 0/0 буквално умира двигателя, а разликата е толкова малка в преместването на тия раздвижни колела, че едвам можеш да го хванеш на око, нещо от сорта на 1мм за 2 градуса ! http://www.speedycom.co.uk/shop/images/T/pstn001.pnghttp://www.motortrader.com.my/images/advert/full/12102400011.jpg както сам виждаш от снимките дизайна е съвсем различен с цел намаляване риска от детонация ( нещо неизбежно със снижена глава ) и последно за да не спамя повече, като качваш главата нагоре с по висока гарнитура мотора отива в предварение, което е ефективно за турбо ( по бърз спуул ) та така ) Редактирано 2 ноември 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 И един съвет, ако сгъстяването на колата се повиши от 9.5:1 на 11.5:1 разхода ще падне още, но трябват специални бутала и 100 окатнов бензин, като е сгъстен мотора се движи с изключително малко подаване на газ. Споделям го просто като опит, малко оф-топик. Тъй като направих предишната ми кола със степен 12.5:1 малко много беше, но пък се движеше с изключителна лекота! Педала натиснат на 1/5 се ускоряваше така, както преди сгъстяването ( 10:1 ) на 1/2, това разбира се веднага поставя смесите в различни клетки от горивната таблица, тоест може да се кара изключително икономично с нисък лоуд. За голямо съжаление за Галант подобна интервенция с нови бутала би била изключително скъпа предвид 6те цилиндъра и високата цена на консумативитеС предишната ти кошница :D ставаха по лесно нещата, щото имаше и части ,и не бяха скъпи, но сега го удряш на камък......но ти нали и без това се отказа от такива работи :D Вече си улегнал мъж млад зелен и богат :D Като дойдеш ще се опитам да ти направя колата още по икономична............ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaskoPrasko Публикувано 31 октомври 2013 Сподели Публикувано 31 октомври 2013 Да не би да е 2000 г.? Разликата между 2000 и 2001 г. е че вторите имат два пъти повече катализатори и кислородни датчици.По-шумно ли напускат газовете през крайното гърне, усещаш ли разлика?Колата е 2001 година с трите ката. На 179 000 е, нищо не светна, минах вече 8000 км върви по-добре и харчи средно 0.5 на 100 по малко. Абсолютно съм сигурен в това, което пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Значи да го развенчаем този мит за светенето. Моята е 2001 с трите ката. Когато се махне големия няма никакъв проблем. Проверено вече няколко хиляди км. За по- малко харчене не мога да кажа, защото не съм засичал. А плюс това смених и задното гърне и цялата генерация на 63мм и как да кажа, не ме кефи да карам бавно. Само като натисна педала и ми става едно хубаво . За колекторите обаче е друга бира и двата майстора с които говорих, и които се водят едни от най- добрите в това, което правят ми казаха, че ще светне. И справка е колегата Бай Михал. Любопитно ми е дали е намерил решение на проблема с чека. Щото и на мен ми се въртят някакви колектори из главата, някаде там дълбоко в подсъзнанието ми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 Ходих на ГТП онзи ден и ми казаха, че катализатора ми не работи. Дали е по-добре да го изтърбуша само или да го махна и сложа резонантно гърне? С кисл. датчик не би трябвало да имам проблем, ако не се лъжа, той е преди катализатора?V6, производство 12/1999, 270к км, с един катализатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 декември 2013 Admin Сподели Публикувано 2 декември 2013 Какво значи "катализатора ми не работи"? Би следвало ламбда сондата да не работи. Ако е така веднага ще ти светне лампата на "chek engine"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 Какво значи "катализатора ми не работи"? Би следвало ламбда сондата да не работи. Ако е така веднага ще ти светне лампата на "chek engine"!Не се замислих какво точно имат предвид. Казаха го като отчитаха вредните емисии. Но аз искам да го махна и без това...Та, дали да не го изтърбуша, както някой от 1-вата страница е казал (може би, за да нямам проблеми занапред, ако почнат да гледат дали има катализатор на техн. прегледи)? Или да сложа резонантно гърне? Някой правил ли е процедурата някъде в Сф и да е останало доволен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 То и да го изтърбушиш,като ти вкарат газ-анализатора,пак ще се разбере,че го няма никакъв,а резонаторното гърне си е направо задължително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 декември 2013 Admin Сподели Публикувано 2 декември 2013 На техническите прегледи гледат катализатора, особено сега, след като ще се затегнат мерките заради еко* нормите.Преди съм махал катализатор само на една от колите ми. Сложих резонаторно гърне. Изобщо не се увеличи звука, нито се повиши мощността. Катализатора върнах на Сточна гара, преди "мелницата" ги изкупуват. В общи линии напълно излишна работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 На техническите прегледи гледат катализатора, особено сега, след като ще се затегнат мерките заради еко* нормите.Преди съм махал катализатор само на една от колите ми. Сложих резонаторно гърне. Изобщо не се увеличи звука, нито се повиши мощността. Катализатора върнах на Сточна гара, преди "мелницата" ги изкупуват. В общи линии напълно излишна работа...По техническите прегледи мерят въглеводороди в изгорелите газове. Всъщност би трябвало да мерят, но нищо не мерят, защото ако го правеха, половината коли нямаше да се движат в страната. Това казано, обезмисля всякакви разговори за законност и желание за спазване на привилата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 Отделно съставът на изгорелите газове при студен двигател е един, а при горещ друг. Гледам да мерят при горещ двигател и припалвам от време на време. Досега все зимата съм минавал.А защо казваш че нищо не мерят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 декември 2013 Сподели Публикувано 2 декември 2013 А какви са ви стойностите на CO2 с работещи катализатори по показания на анализатора? Не си спомням добре,но нещо като 100-120 ми се върти из главата,за моята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 А какви са ви стойностите на CO2 с работещи катализатори по показания на анализатора? Не си спомням добре,но нещо като 100-120 ми се върти из главата,за моята.По скоро се мери CO в % от изгорелите газове и по спомен беше 2% Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 По техническите прегледи мерят въглеводороди в изгорелите газове. Всъщност би трябвало да мерят, но нищо не мерят, защото ако го правеха, половината коли нямаше да се движат в страната. Това казано, обезмисля всякакви разговори за законност и желание за спазване на привилата. Казано точно и ясно :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 Шшшшш, лабаво бре, мерил съм кола 96-ти набор, по талон се водеше 2002-ра, без никъв кат, изкара стойности кат на младо яре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.