Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Пробвай със Заволи - доста качествена уредба, стига да е поставена кадърно. Моята е слагана в Австрия, но и тук имат сервизи. Малко са скъпи консумативите, но мога да ти кажа, че на -20 градуса не разбираш че караш на газ...което си е от значение при дзверове с повече от 300 коня попринцип :icon_thumbup: Мерси.... ще се проучи въпроса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Някой има ли информация, за ГИ за по-мощните 6-таци, онези по 320 катъра?Ще ми бъде полезно ако някой сподели....За такава кола си сложи LPi......например Виале.........няма да сбъркаш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 За такава кола си сложи LPi......например Виале.........няма да сбъркаш...... И на мен ми се иска, ама там не се ли говори за 3000 нейде....... ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 И на мен ми се иска, ама там не се ли говори за 3000 нейде....... ?Еми при положение че караш кола за 100 000, не е много..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 И на мен ми се иска, ама там не се ли говори за 3000 нейде....... ?Цените почват от 4000лв. нагоре за шестак :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Това по груби сметки са над 15 хиляди километра , на бензин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Е ти за една година ще ги навиеш като нищо, почнеш ли го... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 (редакция) Аз мислех да слагам LPi,но за съжаление при мен нямаше място за по голяма бутилка,тъй като това е едно от изискванията за този вид системи......и малко ме е яд сега , като знам какви предимства има тази система.......дори и да е 4000 лв.( бях я намерил за доста по евтино в Ловеч при китайците, там слагат фабрично Виале ) си направих сметка че за 30 к км. ще си избия инверстицията и ще почна да съм на " далавера" от разликите в цените.....а за мен това са около 9-10 месеца средно ........ Редактирано 30 Май 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 При мен в багажното, мястото е малко, ако се реша, не знам как ще се хванат нещата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 (редакция) При мен в багажното, мястото е малко, ако се реша, не знам как ще се хванат нещата.....В момента има при мен едно ГТ3000 да го обслужа и малко ремонтче да му се направи, то е с АГУ Ланди, 2 изпарителя и едно ЕКУ........при него бутилката седи в багажника и си е нормална, 55 или 60 литрова ........А , и ми каза, че откакто е сложил газ, е увеличил 2 пъти пробега, минаващ на ден по принцип........така че има нещо вярно в това, че когато сложиш АГУ, почваш да кръстосваш улиците 2 пъти повече...... Редактирано 30 Май 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Нащракай му едни снимки да го разгледам как е станало... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Нащракай му едни снимки да го разгледам как е станало... Ако не забравя , че утре сутринта ще идва да си я взима.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Ако не забравя , че утре сутринта ще идва да си я взима.......... Ако се сетиш, запиши му телефонен номер.... ако е съгласен де, да се чуем ако имам въпроси... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Ако се сетиш, запиши му телефонен номер.... ако е съгласен де, да се чуем ако имам въпроси... Е нали имаш друга кола, бе Христо. Тая за уикендите, без газ...Дотук в общи линии се потвърди нагласата ми за фобос, остава сега да избера дали при самите тях или при Искрен в Левски Г. Някой знае ли конструктивно логиката на системата за смазване на клапаните каква е точно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 В момента има при мен едно ГТ3000 да го обслужа и малко ремонтче да му се направи, то е с АГУ Ланди, 2 изпарителя и едно ЕКУ........при него бутилката седи в багажника и си е нормална, 55 или 60 литрова ........А , и ми каза, че откакто е сложил газ, е увеличил 2 пъти пробега, минаващ на ден по принцип........така че има нещо вярно в това, че когато сложиш АГУ, почваш да кръстосваш улиците 2 пъти повече...... Има го този момент с увеличаването на пробега, защото горивото, което сипваш не ти бърка в джоба и все по по-дългия маршрут минаваш :rulez: А иначе виале си е виале. Искрен ми разправяше, че Виале са сключили договор с Great wall. Така че те се явяват един вид официален представител. По негови думи от завода можеш да си закупиш система за около 2500к и после монтаж. В начало идеята на Great wall е била да използват Фобос за газовите си системи, но нещо не са се разбрали. До колкото той ми обясни в новите им ситеми е изчистен проблема с помпата която здава багажа най-често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 (редакция) Миналата година за застоях до едно Ауди, за което твърдяха че е 420 коня. Беше с газова БРЦ, като човека беше за пореден пър в сервиза. Бяха му сложили възможно най-мощния изпарител, газови инжектори и к'во ли не и той твърдеше че от БРЦ вдигали ръце защото колата като влезнела в tubro boost на 5000 оборота обръщала на бензин (предполагам от недостиг на газ). Ама това на турбо кола 300+ коня да сложиш газ си е извращение... вярно е може да стане ама изък за колата :( Редактирано 31 Май 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Е, извращение ? Аз чух, че масово почват да слагат газови уредби по кайени, ескалейти и прочие.Решението било, щото наистина много смучат, два провода, два изпарителя и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Аз няма да сложа газова, и на газ да се дърпам на 400 метра. Трябва ми като изляза на път, до Варна да речем, да не ми се сцепва главата от цената на бензина.За мощност винаги мога да обърна на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Е нали имаш друга кола, бе Христо. Тая за уикендите, без газ...Дотук в общи линии се потвърди нагласата ми за фобос, остава сега да избера дали при самите тях или при Искрен в Левски Г. Някой знае ли конструктивно логиката на системата за смазване на клапаните каква е точно?Ти ако искаш, мини през мен и ще се разберем да ти сложиме една Фобос АГУ...........не се бой, знаем какво правим,дори и на изтърбушените Субарута :D ......шегувам се ,разбира се....... :D имаме и софта за настройките, имаме и компа , имаме всичко........ :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 вярно е може да стане ама изък за колата :(.........и какво му е точното язък за колата.......? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 13 октомври 2012 Сподели Публикувано 13 октомври 2012 Колеги кажете ми някой добър газаджия във Варна или около Варна за Galant 2,5 V6, но и да не ми обяви цена от 1600-1800лв, защото и такива имаше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 13 октомври 2012 Сподели Публикувано 13 октомври 2012 Колеги кажете ми някой добър газаджия във Варна или около Варна за Galant 2,5 V6, но и да не ми обяви цена от 1600-1800лв, защото и такива имаше С евтино газово може да имаш главоболия. 1600лв е нормална цена за 6 цилиндъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 13 октомври 2012 Сподели Публикувано 13 октомври 2012 (редакция) Тук провери ли ? Много са точни хората, предлагат Ланди Ренцо Редактирано 13 октомври 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 октомври 2012 Сподели Публикувано 13 октомври 2012 Колеги кажете ми някой добър газаджия във Варна или около Варна за Galant 2,5 V6, но и да не ми обяви цена от 1600-1800лв, защото и такива имаше Аз имам познат газаджия от Варна, намира се по пътя за Каменар, над Вятърна мелница. На мен ако не се лъжа ми излезна 1550лв в началото на тази година. Има и по-евтини решения, които не са за препоръчване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Здравейте колеги. Съвсем нов съм. Не искам да пускам теми, които вероятно са писани безкрай пъти. За това пиша в тази. Днес купих галант 2.5 автоматик 2003. Дали някъде в България се монтират Виали и има ли смисъл от тази инвестиция. Ако не, коя газова уредба и сервиз бихте ми препоръчали. От София съм. Благодаря колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.