Премини към съдържание

Моето 3000 Gt


Препоръчано мнение

Медийната звезда си е медийна звезда :)

 

Можеш ли да обясниш каква е тази алуминиева шайба на коляновия вал и какво прави?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 189
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Медийната звезда си е медийна звезда :)

 

Можеш ли да обясниш каква е тази алуминиева шайба на коляновия вал и какво прави?

Ако не се лъжа, това е шайбата, която задвижва пистовия ремък. А като гледам цялостната й идея е олекотяване :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Медийната звезда си е медийна звезда :)

 

Можеш ли да обясниш каква е тази алуминиева шайба на коляновия вал и какво прави?

Тази шайба тежи точно 385 грама , срещу 3500 грама на оригиналната! Тоест тези разлика в килограмите е много голяма имайки в предвид , че се намира на коляновия вал, също така и маховика ми е по-лек с около 2 килограма , което позволява по лесното развъртане на двигателя, но намалява инерционния момент на мотора! И шабата и маховика са генератори на кинетична енергия!

Това е едната страна.... другата е , че диаметрите на шайбата , където лягат двата ремъка , са значително по-малки :icon_dance: , от което следва по-лошо зареждане на акумулатора на празен ход и по-тегава хидравлика пак на празен, но пък много по-малък товар и загуби в обороти :icon_thumbup:

Сигурно знаеш , но при ралиджийките( някой) алтернатора е на бутон и може да се изключва :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб че килата си имат значение особено в твоя случай.

Аз дотук не съм пропуснал брой на MAXITUNING и сега ти като каза следващия е задължителен щом ще има подробно за 3000-арката ти.

А за звука на генерацията също съм съгласен

Аз карам мойто :mitsu-smiley: от скоро и за сега не съм сложил музика но за 1-ви път да не ми липсва в кола.

Звука е перфектен :D .

Представям си на 3000-то.

Трябва някой път когато се събират повече :mitsu-smiley: :plane: да наминеш да го чуем на живо :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 2 седмици ...
Bat Gogo в събота на състезанието замери ли я колко дава на 400м?

Пуснах я в състезанието в два класа "Стрийт" и най-големия "С" . Бих един корвет С6( 400+ коня) , и отпаднах от победителя в класа :icon_angel: . Много съм доволен , в момента колата не е настроена ( сместа и е във високи десетки) , демек безопасна, появи се и друг проблем с охлаждането на въздуха ( малки са интеркулерите и не се охлаждат добре , заради затворената броня) . И сега слагам един голям интеркулер отпред и променям наново всички турбо пътища :icon_crying: Ще махна и климатика, защото вече я карам само като ми е кеф :icon_rock: ( демек постоянно , изключая жеги, задръствания и дъжд) и почвам с настройките( продължавам, по-точно). След това вече май ми малее генерацията на 76 милиметра.... но няма вече по-големи меки връзки...

Дадох време 12.71, но не превключвам добре....важна е терминалната ми скорост от 186 км/ч за 400 метра ( при добро превключване , тази скорост отговаря на 12.2-12-3 време и при същия старт), което по най-песимистичния калкулатор е 540 коня на двигателя :icon_dance: . За сравнение ще допълня , че това време е непослино за малките ферарита и ламбота от по 500 коня( не гледайте какви показатели им дават заводски....те са постигнати при съвсем удобни условия за тях) :rolleyes: Ще направя снимки тия дни на новите турбо пътища и всички нови промени :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Оказа се , че варианта с 2 интеркулера ( малки ) отстрани , не е удачен за големи мощности , за това промених изцяло турбо пътищата и сложих един голям ( 3 пъти по-голям като обем от двата заедно) интеркулер отпред ! Температурата на входящия въздух се понижи чувствително в буст , и колата върви вече доста по-добре! За жалост трябваше да се лиша от климатика , защото пречи вече радиатора на климатика за водното охлаждане на колата! :icon_crying: Но загубата е прежалима в предвид резултата :icon_dance:

Разбира се покрай това отпаднаха и халогените , и още няколко незначителни неща с общо тегло 20-25 килограма, всички вакумни тръбички също бяха отстранени :icon_blush:

 

Старите турбо пътища с кулерите отиват при Анди с жълтото 3000 GT , така че ще имаме още един красив двигател в клуба! :icon_thumbup:

post-55-1191541277_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как е лаг-ът сега с този кулер?

Хи-хи това е обща заблуда с лага! разбира се няма никакъв лаг! Всичко е абсолютно по същия начин, даже и на логовете е така! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Яко! Аз като минах на FMIC не забелязах точно лаг в развъртането на турбото - всъщност по същото време сложих и по-голямо турбо, така че не мога да коментирам - но мисля че "throttle response" ми се стори с една идея по-бавен.

 

Жалко че не успях да видя колата като бях в София, нищо де, догодина. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следващото подобрение по колата е външния и вид! Намерил съм приятел от Щатите , който до края на месеца ще ми изпрати брони, фарове и прагове от новия модел (2000 година) :icon_dance:

post-55-1192086912_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следващото подобрение по колата е външния и вид! Намерил съм приятел от Щатите , който до края на месеца ще ми изпрати брони, фарове и прагове от новия модел (2000 година) :icon_dance:

 

Няма такава красота просто!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна кола ......................................................

Останах без дъх!

Сигурно ако се повозя ще съм като асматик :icon_blush:

:mitsu-smiley: и Bat Gogo :first:

 

 

Аз на къде съм тръгнал с тия 75 к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А спойлера същия ли ще остане или ще сложиш като този от снимката ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А спойлера същия ли ще остане или ще сложиш като този от снимката ?

Смятам и него да го сменя с оригиналния за модела..... На тази снимка , задната броня е от предишния модел, новата е в пъти по-добра !!!!!!

post-55-1192202710.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...