Премини към съдържание

Райко Малинов

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

За Райко Малинов

  • Рожден ден 11/19/1983

Интернет контакт

  • AIM
    shliomf

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt 1.3

Райко Малинов's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Райко Малинов

    Тахомерите ?!

    Аз имах такъв подобен проблем, имаше окъсяване по кабелите. Но едва ли това което го имаш при тебе е от ниските обороти. Просто невиждам връзка, но по добре някой компетентен да отговори на въпроса ти !!!
  2. Това за светкането на лампата че му липсва поне литър масло според мен не е вярно човек. По принцип тия коли имат проблеми с горенето на маслото, както и аз го имах преди да сменя гумичките. Значи аз нямах цент масло в колата, ама ЦЕНТ, и лампичката така и не светна. Казаха ми че светка в крайни случай, когато си вече в критическото. Маслото ми беше под минимума когато го мерих тамън 2-3 пъти и все на изстинал двигател, но така и не даде резултат при карането и не ми светна лампичката. А и гледах също дали ще излиза черен дим отзад когато нямах масло, но не излизаше. Значи няма проблем чак толкова с маслото, че ако му липсва литър масло и да светне. Според мене ако беше маслото щеше да светне ако е останал абсолютно без капчица масло. Проблемът ти е другате пич. Както казва колегата провери тва с акумулатора, предполагам че от там ще е проблема. Когато ми е свършвал бензина на колата и ми падне акумулатора от пробване да запаля, тогава и на мене ми светка лампичката за маслото, пак за известно време. Успех !
  3. Райко Малинов

    Масло

    както казах, смени гумичките, май на клапите бяха.
  4. Викаш ключар ако колата е твоя, или разбиваш стъклото (шегувам се) или намери някакъв на4ин да отвориш багажника !!! С нещо здраво и тънко може би ще успееш да мръднеш петлето на багажника !!!
  5. Райко Малинов

    Масло

    Еххх това масло бре Нека да ти кажа нещо. Моето митси преди време гореше много масло, или го гореше или течеше, само тези 2 варианта има и се оказа че го гори. Баща ми разправя, че е говорил с един негов приятел и му оня му казал че имал Colt преди време и му горяло масло. Казва че наистина си гори масло но когато бил сменил някакви гумички (незнам къде и какви) и вече било нормално. Така и направих и аз. На 12 хиляди км. си смених маслото и смених и тия гумички на сервиз в ПЗ. От тогава не е паднало маслото дори и със милиметър на пръчката, но още веднъж казвам, че маслото може да го гори, но нетрябва да се притесняваш. Ако останеш съвсем без масло ще ти светне веднага лампичката ако е много зле. Аз първият път като видях че нямам масло, чертичката беше под минимума даже, но лампичката не беше светнала и си вървеше нормално колата.
  6. Човек за да разберем къде е проблема, първо трябва да обсъдим как се кара колата и какво е правено по нея, нали за това е форума,разрешаваме проблеми. Ако обичаш, ако имаш някаква представа за какво е така и дали ти се е случвало пиши !
  7. Да бе човек, заводско си струва да има колата ел.стъкла. Говоря за такива места където ги слагат, примерно ако тръгнат на моят Colt да слагат ел.стъкла няма да стане толкова добре и няма да са изобщо бързи при положение че стъклата са ми тежки. Като навивам си е добре,но се усеща натискът просто. За това че не са лукс си прав. Чак лукс не, удобство да,но да е фирмено. Няма да дам пари за машинка при положение че едва ли ми пречи да връткам ръчката. Така знам точно колко искам да си отворя прозореца, примерно когато пуша цигара и неискам да ми мирише вътре знам до къде да го отворя хем да не ми духа хем да си тръскам вънка и да се издимява. Карал съм преди това Renault Megane 1.9 DTI 2000 г. и знам много добре че с тия ел.стъкла само се бъркам. Аз натискам копчето да слезне прозореца до тази височина която искам, то онова ми слиза докрай, хайде сега обратно и т.н. докато си карам. Просто казвам, че като мене може да има други хора на които не им е удобно с е.стъкла. Хайде със здраве !
  8. 94000 км. са перфектни за тази кола, един вид разработка на двигателя. Преди да я купиш нека да я занесат да измерят налягане, егу и разни такива глупости на инжекциона. Но щом е толкова пари значи си заслужава според мене. Ако ги имаш парите -ВЗИМАЙ !
  9. Това вече го направих човек още преди големите снегове и тогава ми отчете 12 литра на 100 км. А сега ако го направя в този студ ще е много повече. Карам съвсем сам, единствено когато се прибирам към ПЗ мога да взема 2-3 човека с мене,но това е рядко и не натежава чак толкова колата. Днеска пак закъсах. Бях сипал 10 литра вчера и изминах 72 км. и изгасна :( Бая си е. Сега си търся економетър, такова което измерва моментният разход на вакуумна основа та да мога да следя като натискам повече педала дали се товари и харчи много. Ако някой има такова и може да се намери да пише.
  10. Емо ти добре викаш че ти харчи 12 ,но все пак ти я подгряваш бая време и я караш на тия къси разстояния. Постоянно палиш и гасиш колата и нормално да ти харчи 12 на 100,но проблема е при мене че дори да карам на дълги разстояния или на къси пак ми гори повече от тебе,при положение че колата е загряла доста отдавна. Пример: живея в лагера, слизам сутринта,паля колата, чистя стъклата, проверявам гумите(5-6 мин.) тръгвам и работата ми е в другият край на града, преди това минавам взимам цигари, взимам кафе и нещо за обяд без да гася колата отивам до работа, преди това може да мина през някой адрес или да заредя (естествено). Това ми е всичкото 1 час, колата е загрята достатъчно, и все пак харченето ми е повече от твоето.Даже след работа имам още 30-тина километреа в обикаляне по приятели. Така че при тебе е нормално с това гаснене,палене на колата да ти харчи толкова. Другото което е ти 100% е настъпваш повече от мене, понеже аз сега с тоя разход не смея да я настъпя. И последното което е, че лятото беше почти същата работа. Със здраве !!!
  11. Значи скоро няма да мога да отида, но моля те като разбереш за твоята пиши тука за да знам какъв ти е бил проблема !!! 10x
  12. Колега преди 1 седмица си смених накладките. Но моята кола е Colt 95 г. и незнам дали ти върши работа. Значи за 1 час си ги смених сам и е много елементарно. Има последователност на смяна. Значи първо махаш старите и второ слагаш новите ;) това е. Но при твоят Colt е по нов и не съм сигурен дали е така. Успех !!!
  13. Значи колеги имам следният проблем, моят Colt 95 г. 1.3 взе да харчи прекалено много. По принцип ми харчи от 6-8 максимум, но в това студено време и в задръстванията трябва да ми харчи 10 на 100, но проблема е че харчи над 12. Карам колата съвсем умерено. Значи свещите са ми нови, въздушният филтър беше много зацапан и го смених преди 2 дена. Надявам се че е от филтъра, но не съм го тествал много за да усетя разлика. Идеята ми е ако не е от това какъв друг може да е проблема и ако може да ми кажете та да почна едно по едно да го оправям. Просто съм чел във форумите и приятели с Colt са ми казвали че този двигател посмъртно неможе да стигне над 12 да харчи. Значи случи ми се веднъж да имам в колата около 4 литра останали и сипах още за 10 лв. След като навъртях точно 49 километра свърши бензина и закъсах. Разбира се имах резерва и сипах и тръгнах, но този разход е недопустим за 1.3 според мене. HELP !!! plz
  14. Виж колежке,значи имам Colt от около година и съм прекалено доволен даже. Исках и аз да си сложа ел стъкла но когато ми слагаха алармата и централното ми препоръчаха да не слагам ел стъкла и машинки от простата причина че скоростта на затваряне и отваряне на прозореца ще стане прекалено бавна и мисля че може да се нервиш излишно след като направиш това. Аз съм си с врътки и да ти кажа като врътна 3 пъти и се затваря,съответно отваря. По добре е според мене да не слагаш, но ти си преценяваш. Ел стъклата са лукс според мене който е излишен. Дори да те е мързел да си вдъгнеш стъклото, времето от което ще натиснеш копчето с ъщото време с което ще навъртиш ръчката. Успех !!!
  15. Ми какво да ви кажа, шофьор съм отдавна, но Colt 1.3 имам от около 6 месеца и съм си доволен от мощността. Наистина нестава толкова за състезания(е ако се сложи тунинг става),но си държи добре на магистралата и досега не съм свалял на по ниска предавка за да увелича мощността. Градско си карам съвсем нормално и никога не е искала да натисна докрай педала за да набере. Съвсем доволно бих казал за кола която е на 12 години. Хаиде със здраве.
×
×
  • Създаване...