Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Galant Rulezzzz Forever


Препоръчано мнение

Цялата работа хубава, ама стана малко българска работа.....

 

Събрали се 5 човека дето нещо ги обединява, пуснали тема Galant Rulezzzzz Forever, па се намерили още 5 дето не било баш тъй, ами малко по-инак....

Всичката ни е такваз'

 

Наздраве! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 126
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Вече втора тема някой се опитват да ни убедят, колко са над нещата и че в чужбина видите ли могат да си позволят доста повече от нас, а ние бедните и простите фенове на Мицубиши сме станали слепи и инфантилни поддръжници на тази фирма със затихващи функции. С други думи "Къде сам аз, къде сте вий!" - както казва един от героите в "Комиците".Просто искам да им кажа, че когато някой са обикалял света от Япония през Германия, Австрия, Ирландия до САЩ и Канада.) някой са ходели прави под масата или са сричали първите си изречения. С други думи - те не са открили топлата вода.Ние не сме малоумници, а зрели хора и не е необходимо някой да ни казва, че колата е консуматив и да си фен е глупаво. Ако нямаше фенове нито стадионите щяха да се пълнят с футболни или музикални фенове, нито някой щеше да им купува албумите, фанелките, шалчетата и т.н.Или може би в Европа фенството е демоде и да отидеш в кръчма на феновете на Аякс е проява на лош вкус? :icon_hmm:

:icon_doh:

Mне, никой в нищо никой не се опитва да убеди никого. Поне не и аз, а и не съм видял , някой друг да го прави. Просто не знам защо като сте толкова широкоскроени тук определени личности и сте обиколили половината свят, не ви понася чуждото мнение...Никой не казва , че да си фен е глупаво, но определено не искам да се асоциирам с хора, които ми изопачават думите и не могат да разберат, че хората и уважението е и трябва да са на първо място, а след това другите фактори. Поне за мен зад тези никове тук стоят живи хора, повечето от които познавам и уважавам и изобщо дали този човек утре ще кара същата кола или друга, по никакъв начин няма да ми промени отношението към него...Доколкото разбирам от последните постове, при някой от вас , това е различно ...Сори, но аз не си избирам приятелите по играчките...Те са били просто един приятен повод да се запознаем...

Хубаво щеше да бъде, освен азиатски вкус за коли, някой от вас да проявяваха и малко азиатска мъдрост и философия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Деца не се карайте те :D

Имаше една подобна темичка ево най най най най най най най :icon_doh:

Че има галант секта в форума е 1 000 000% :good:

 

Митсубиши НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ само Galant.

 

За всеки фен Митсубиши означава и има различно значение!

Колко коли си потрошил и сменил е без значение за мен!

Според мен има значение, колко потрошени :mitsu-smiley: си възстановил от "любов" към тях като знаеш, че всеки вложен лев няма начин да си го възстановиш (не ремонт за продажба-печалба ).

Да караш само :mitsu-smiley: и да разправяш разни работи :rolleyes: вече е прекалено.

И чак да няма заместник на Galant :icon_bye:

За двигателите на Galant мненията са от форума

2.0 дизел муден НЕ СТАВА

2.0 бензин слаб НЕ СТАВА

V6 няма характерния рез за V6 НЕ СТАВА

2.4 GDI не може да се газифицира НЕ СТАВА

2.5 VR-4 разхода му е най-малкия проблем НЕ СТАВА

Предното окачването слабо.

Една визия само

Дори и Омегата 98 г. 2.0 16в 136 не бих си заменил за Galant98 г. 2.0 16в 136 това прави ме анти фен на :mitsu-smiley:

Имам лични наблюдения върху Волво S60 и по конкретно 2.4 D5

Нямам галант и не искам да имам но съм си фен на :mitsu-smiley: ако трябва да избирам кола около 2002г. Волво S60 е светлинни години пред галанта колкото и да не се харесва на колегите от форума визията също е 6+ вървежа трябва да се почуства.. двигателната гама е доста богата.

Ако някой има галант и може да го сравни с S60 като негов заместник ще прочета коментарът/темата му с желание. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Виж сега относно Волво. Имал съм В40 и то хубаво В40 2002г. спорт едишън със споилери 16 джанти, кожен салон, дизел 1.9 тдци на рено двигател. Много вървеше тази кола ама наистина много. И какво стана в крайна сметка? Еми купих си галант по-стар 2001г, верно шестак аванс, това което винаги съм искал. Може да не е било глас на разума но беше глас на сърцето. Кой аджеба си продава кола, която му служи вярно,в която е набил около 3000 хил, след като я е купил за 9,500 и най-накрая я продава за 6000 за да си купи друга за около 11 000 хил? Познахте аз. И защо бе човек сигурно ще се намери някой да попита, та нали колата е само вещ,да те закара от точка А до точка Б? Защо си се преебал така жестоко? Ами защото откакто видях галанта през 2003г, когато имаше много малко в София, един сив аванс, направо ми спря сърцето. Коли много сякакви съм виждал и карал от тогава. Но картината на този величествен галант си я спомням все едно беше вчера. Е айде сега ми кажете че колата е само вещ. Никога не съм обичал и гледал друга кола така и надали след галанта ще се случи. Относно фенството към Ага и Тодор не мисля, че ще убедите някой, че колата е само вещ или поне не в този форум. Имам майка и жена, които всеки ден ме убеждават в това. Така, че аз този спор го водя от доста дълго време. Тънкото нещо което пропускате, е че колата е само вещ ако не е мицубиши :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам майка и жена, които всеки ден ме убеждават в това. Така, че аз този спор го водя от доста дълго време. Тънкото нещо което пропускате, е че колата е само вещ ако не е мицубиши :rulez:

 

Глупости.

Прави са жените. Много по-зрели са. Други грижи са им на главата.

 

Не може да си успешен в живота ако си пилееш енергията с глупости.

Успехът, с каквото и да е измерение, идва само когато се напънеш доста. Ако все още не си постигнал желаното ниво, значи не си се напънал достатъчно. Ако колата ти е в центъра на вниманието измествайки много по-важни неща, просто си оставаш с едната кола и живот като една кибритена кутийка. Който търси, намира!

 

Ще дойде време, когато всички вие заклети фенове, ще си дадете равносметка на пропуснатите възможности в живота, и ще се питате - ама защо? Защо оня има и може, а аз не? Ще сте завистливи, злобливи и неудовлетворени, и ще трябва да се доказвате на всеки че колата ви и вие сте нещо. Тук не става дума за Мицубиши, а по принцип да си обсебен фен на каквато и да е псевдо-идея.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aга, това да си фен на нещо и това да си успешен в живота са две различни неша. Не мисля, че едното влияе на другото или го изключва.

А това да наричаш всички фенове тук неуспешни, завистливи, злобливи и неудовлетворени...Май е прекалено!

Моля, въздържай се от подобни квалификации!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И пак не съм съгласен... Няма нищо лошо в това да си отдаден на дадена страст. Да си голям фен на нещо... Има хора които дават луди пари за една монета от преди 100 години или пощенска марка. Има луди фенове рибари които пръскат парите си за такъми. Жените пръскат парите си за бижута, парфюмерия и козметика... Какво общо има фенството на един човек, с това дали ще успее в живота?! Някой са успели още като са се родили АГА, други просто не са имали късмет. Аз съм голям фен на :mitsu-smiley: от както съзрях колт и станах притежател на този автомобил. После се запознах с много приятни хора покрай любимото :mitsu-smiley:. След това се запознах с жената която също има колт и това бе причината да се срещнем. Започнах да се вълнувам силно от марката и колкото повече научавах за нея и не само за колите а изобщо за :mitsu-smiley: толкова по-привързан станах към нея. Взех си 20 годишен рециклиран климатик от япония който е по тих от чисто новия на баща ми и ми служи вярно вече няколко години безпроблемно. Какво да ти кажа :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно фенството към Ага и Тодор не мисля, че ще убедите някой, че колата е само вещ или поне не в този форум. Имам майка и жена, които всеки ден ме убеждават в това. Така, че аз този спор го водя от доста дълго време. Тънкото нещо което пропускате, е че колата е само вещ ако не е мицубиши :rulez:

Mисля, изместихме темата покрай фенството ...Пак да кажа, не искам поне да убеждавам никого, че колата е точно вещ без никакъв емоционален смисъл, а именно, че колата е предмет заради която не бих се скарал със семейството, приятелите или познатите. Просто е неодушевено същество, с което няма да прекарам целия си живот , колкото и да я харесвам и не е фактор, според който човек да си определя отношенията с хората и да е показателен признак за това дали да общувам с някого или не. Нито марката , още по-малко цената на автомобила биха ме накарали да го направя, макар че в България за хората колата е супер важна и за много отражение на стандарта им, положението в обществото и като цяло наследство от робското минало и манталитет, кара ги да се чувстват горди, част от някаква социална група и да лепят етикети върху другите, на принципа на това от кое населено място си...Мила родна картинка ! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако всички в България мислехме, че колата е само марката ѝ и това колко струва едва ли щеше да го има този форум, още по-малко фен клуб. В България, вярно има такива хора, които си избиват комплексите с това колко скъпа кола притежават и каква марка е. Аз мисля че в този форум почти не е имало такива. Във втория случай с марката - карат разни стари и полуразпадащи се неподдържани коли, но въпреки това се гордеят. От страни наистина изглежда като някаква социална група караща определени автомобили и обяснява донякъде желанието на останалите да се дистанцират от тях (в друга тема имаше квалификация на такава марка автомобили като селска по тази причина). И не мисля, че робското мислене има нещо общо. По-скоро ниския стандарт, който много ги ограничава, като покупателна възможност.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глупости.

Прави са жените. Много по-зрели са.

Не знам как е в Австрия, ама тук си имаме приказка: "Жена с пари в магазин е като луд с картечница"......

 

Между другото - да те попитам - ако условията на дилърите, сервизното обслужване, данъците и пр. разходи по закупуването и стопанисването на Лансър и 116 са еднакви, но 116-ката е с 10 000 евро по-скъпа - ти коя кола щеше да предпочетеш? Не знам дали не можеш да четеш от преуспяване, дали пък не искаш да отговориш на елементарен въпрос - вече поне 3 пъти ти го задавам..... Ама и няма да спра да го задавам.... Ей така, периодично.... Щото прагматичността е много хубаво качество. Води до успех..... Та да ми отговориш, ако може....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..... макар че в България за хората колата е супер важна и за много отражение на стандарта им, положението в обществото и като цяло наследство от робското минало и манталитет, кара ги да се чувстват горди, част от някаква социална група и да лепят етикети върху другите, на принципа на това от кое населено място си...Мила родна картинка ! :icon_doh:

Тоше, ми че то по цял свят е така, бре! Разбира се, че колата е признак на социално положение! Дори в Щатите си има марки, определящи професията.... Адвокатите карат това, лекарите - друго.... Е, в РъБъ нещата са малко смесени, щото е много трудно да разграничиш социалните прослойки, че не са ясно дефинирани..... Като се определят - и тук ще стане същото. Когато лекарите започнат да печелят повече от хамали на терминал на пристанището на ТИМ - ще си купуват Лексус и това е.

 

Що се отнася до това да се скарам с човек, който кара друга марка автомобил - ми не бих. То е все едно и също да си помислиш, че всички, които карат Мицубиши са ми първи приятели.... Ми не са..... Дори с Емо, с когото пишем в тази тема и сме на едно мнение - не можем да се понасяме.... И чувствата ни са взаимни... Което не ни пречи да сме на едно мнеине за фенството. И в същия момент - ако ще да имаш или нямаш Мицубиши - ми е все тая - се опитваш да ме убедиш, че колата е само купчина желязо - прав ти път. Това можеш да го напишеш с пълен успех в бгмама.цом, ще пожънеш невероятни овации. Ако за теб е така, за мен - не е. Аз си харесвам и обичам колата, считам, че съм направил разумен и осъзнат избор, а това, че нищо след Галанта не ви удовлетворява - пак говори добре за марката. Гледайте си вашата камбанария, никой не ви го спори това, ама нека и ние си се радваме на нашата, ако може.

 

Хайде със здраве!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, ми че то по цял свят е така, бре! Разбира се, че колата е признак на социално положение! Дори в Щатите си има марки, определящи професията.... Адвокатите карат това, лекарите - друго.... Е, в РъБъ нещата са малко смесени, щото е много трудно да разграничиш социалните прослойки, че не са ясно дефинирани.....

 

Ако за теб е така, за мен - не е. Аз си харесвам и обичам колата, считам, че съм направил разумен и осъзнат избор, а това, че нищо след Галанта не ви удовлетворява - пак говори добре за марката. Гледайте си вашата камбанария, никой не ви го спори това, ама нека и ние си се радваме на нашата, ако може.

 

Хайде със здраве!

:D

Rosko, започвам искрено да се забавлявам на твоите постове. Вземи го обиколи първо целия този цял свят, че тогава да вадим такива кардинални заключения. Аз още не съм и не смеяда вадя такива изводи, макар че в почти цяла Европа съм бил изключение на някои Скандинавски страни и Прибалтийски републики. На повечето от местата където съм бил, след работата и къщата , колата е като новия телефон, телевизор, пералня или друг домакински уред. С много малко се различава от тях, като хората не си определят социалния статус според някаква вещ, а според образованието и мястото в обществото, като автомобила е просто да им служи и не че няма фенове, но голямата част от хората не го ползват за афиширане на развитието си, а го считат за полезна придобивка. Виждал съм Ламборджини пред общински жилище, както и Форд Ка пред къща за няколко милиона...

Имаш пълното право да си обичаш колата и да я харесваш колкото искаш. Не мисля, че някой го оспорва !

Обясни ми само, кои са добрите страни за марката, за това ,че след Галант, какъвто ти никога не си имал и притежавал , автомобил в този сегмент не съществува. Интересна ми е тезата по този въпрос според твоята камбанария и защо ние не може да упрекваме марката, че не ни дава шанс да се радваме на достоен наследник на това , което ние сме харесвали и обичали...

Как става така, че след като съм притежавал топ сегмента на марката, някой решава, че не харесвам Мицубиши, понеже от фирмата не произвеждат такъв подобен автомобил повече, за което справедкиво си отнасят критиките според мен и не само ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това можеш да го напишеш с пълен успех в бгмама.цом, ще пожънеш невероятни овации. Ако за теб е така, за мен - не е. Аз си харесвам и обичам колата, считам, че съм направил разумен и осъзнат избор, а това, че нищо след Галанта не ви удовлетворява - пак говори добре за марката.

 

Хаха, Роско, ще ти го напиша отново: Колата е само пластмаси и ламарини. Ние им даваме допълнителна стойност. Прави са жените. Не всички са тъпи, но и това като колите е въпрос на избор. За много неща са прави, а ние си знаем нашето си. Те си имат техните си играчки. За играчки става дума през цялото време!

 

За какъв осъзнат избор говориш, за някакъв сложен житейски избор или стратегия в живота ли става дума? :icon_clap:

 

Много ниски летви си слагате, които е много лесно да си ги прескочите!

 

Няма да повтарям това което Тодор написа, но то е 100% истина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aга, това да си фен на нещо и това да си успешен в живота са две различни неша. Не мисля, че едното влияе на другото или го изключва.

А това да наричаш всички фенове тук неуспешни, завистливи, злобливи и неудовлетворени...Май е прекалено!

Моля, въздържай се от подобни квалификации!

 

Нее... за друго става дума, разбира се!

 

Да цениш и да се радваш на автомобили - това е хоби, едно от моите хобита. Професията ми е в автомобилостроенето.

 

Да се отъждествяваш с марка и да направиш колата си приоритет номер едно, свещена крава, религия и кантар с който мериш хората и света, и очакваш да си преценен по колата си - ето това е рецепта как да пропуснеш много ценно време и възможности. От което следва, каквото следва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И пак не съм съгласен... Няма нищо лошо в това да си отдаден на дадена страст. Да си голям фен на нещо... Има хора които дават луди пари за една монета от преди 100 години или пощенска марка. Има луди фенове рибари които пръскат парите си за такъми. Жените пръскат парите си за бижута, парфюмерия и козметика... Какво общо има фенството на един човек, с това дали ще успее в живота?! Някой са успели още като са се родили АГА, други просто не са имали късмет. Аз съм голям фен на :mitsu-smiley: от както съзрях колт и станах притежател на този автомобил. После се запознах с много приятни хора покрай любимото :mitsu-smiley:. След това се запознах с жената която също има колт и това бе причината да се срещнем. Започнах да се вълнувам силно от марката и колкото повече научавах за нея и не само за колите а изобщо за :mitsu-smiley: толкова по-привързан станах към нея. Взех си 20 годишен рециклиран климатик от япония който е по тих от чисто новия на баща ми и ми служи вярно вече няколко години безпроблемно. Какво да ти кажа :rulez:

 

Връзката е следната. Всички имат някакъв потенциал, даден им от... и аз не знам откъде. Съдба. И бедните, и богатите, и т.н.

И тук въпросът е, кой до колко си реализира този потенциал. Определено този който си насочва мислите и действията върху някаква... марка (??), пропуска нещо друго, може би доста по-важно. Лошо няма, ако е доволен!

И още нещо. Ако приоритетът е семейство, отговорности, кариера, финанси .... той/тя за съжаление няма много време и интерес към марки, фенство...

 

Въпрос на приоритети и цели в живота. Важното е да сме доволни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има различни приоритети в живота, житейската истина е различна за всеки и няма как нещата да се разглеждат под един ъгъл и еднакво от всички.За каквото и да е,не само за МПС-тата като част от нашия живот.

Аз съм почитател на превозните средства от страната на изгряващото слънце,защото съм сменил поне 15 (автомобили и мотоциклети) и точно този опит ме е накарал да съм техен почитател.Не съм сляп фен на :mitsu-smiley: ,макар че и сега си карам точно такава и подготвям оше една от същата марка,но не съм видял досега лошо от марката.

Само като пример в защита на :mitsu-smiley: мога да кажа ,че най-доработвания заводско произведен двигател за различни състезателни дисциплини в моторния спорт е 4G63.Това говори много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти харесват мненията ми, просто ги игнорирай. Естественият подбор да си върши работата.

Да де и накрая сам ще си пишеш и сам ще си четеш мненията.

 

Много добре знам какво ти е в главата и душата и от уважение изтрих двайсетина реда, с които мислех да ви провокирам на емиграндска тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам фенството,но аз навремето бях запленен от галанта,както може би всеки един от притежаващите този модел.....С времето обаче тази тръпка започна да изчезва до момента,в който го продадох...и не съжалявам...Аз все пак съм върл почитател на японските коли и това е FOR LIFE! Марката ме запозна с много нови и приятни хора,с които станахме добри приятели и се надявам занапред да е така... Чест и почитания на всички :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D

 

Имаш пълното право да си обичаш колата и да я харесваш колкото искаш. Не мисля, че някой го оспорва !

Обясни ми само, кои са добрите страни за марката, за това ,че след Галант, какъвто ти никога не си имал и притежавал , автомобил в този сегмент не съществува. Интересна ми е тезата по този въпрос според твоята камбанария и защо ние не може да упрекваме марката, че не ни дава шанс да се радваме на достоен наследник на това , което ние сме харесвали и обичали...

Как става така, че след като съм притежавал топ сегмента на марката, някой решава, че не харесвам Мицубиши, понеже от фирмата не произвеждат такъв подобен автомобил повече, за което справедкиво си отнасят критиките според мен и не само ...

Да започнем с избора на автомобил.

Аз харесвам Галант, но в НИКАКЪВ случай не съм му чак фен, както и никога и за нищо на света не бих си купил такава кола. Топ сегмент и други работи - никак, ама никак не ме вълнуват. Ти си имаш твоето виждане, както и не съм казал никъде, че не си фен, няма такова нещо.

Аз харесвам вановете, еднообемните, крос-оувърите. Ако Марката е решила да се оттегли от горния край на средния сегмент седани - сигурно има защо. Но пък си се развива правилно (според моите разбирания), защото след Ранър и Вагон от 90-те, има Спейс (не го харесвам) и Ранър и Вагон от 2000.... След това пък има АСХ.... Т.е. - нямам от какво да се оплаквам.

Що се отнася до обикалянето на Европа - не мога да се оплача. А това, че Ламбо е бил спрян пред общинското жилище - едва ли е било за дълго, както и в къщите за милиони има и младежи и прислужници. Това, което ми е направило впечатление е, че роудстари и други пенизи караха само пенсионери. Насмогнали си на масрафа, изгледали си децата и сега им е кеф на тях.

Второ - назапад хората са в огромната си част средна класа. Среден клас автомобили, опели, вагини и пр. и пр. Ти, ако харесваш ван - ще си купиш ли Рено Еспас? Или Зафира? Или грозният Шаран?

Аз не. И следващата ще е Ранър, защото съм доволен и ми харесва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, Роско, ще ти го напиша отново: Колата е само пластмаси и ламарини. Ние им даваме допълнителна стойност. Прави са жените. Не всички са тъпи, но и това като колите е въпрос на избор. За много неща са прави, а ние си знаем нашето си. Те си имат техните си играчки. За играчки става дума през цялото време!

 

За какъв осъзнат избор говориш, за някакъв сложен житейски избор или стратегия в живота ли става дума? :icon_clap:

 

Много ниски летви си слагате, които е много лесно да си ги прескочите!

 

Няма да повтарям това което Тодор написа, но то е 100% истина...

Това за пластмасата и ламарината го отвърдят собствениците на 116, които не искат да си признаят, че при равни други условия (дилърски, сервизни и пр) биха избрали да платят 10 000 Евро по-малко за Лансър. И сега го осукват по килифаревски....

Що се отнася до осъзнатия избор при покупката на автомобил - имах предвид, че като ме попитат какво искам от една кола - не казвам "да е червена". Знам за какво ми трябва, знам каква работа очаквам от нея да свърши, колко багаж да събира, запознат съм със сервизирането й и така. И не си купувам автомат, след което да лея сълзи като вдовица.............. (знаеш продължението)

Що се отнася до летвите, драги ми смехурко, все си мисля, че не ти е работа да ръсиш акъл напред-назад, без някой да ти го е поискал. Успявай си, бъди здрав, радвай се на живота, желая ти го от все сърце, но ако имаме нужда от психо-анализа - ще си потърсим специалисти. Големи европейци станахте, държите се като Европейската Комисия.... Видите ли, ние пък ви казваме, че ето така е правилно.

 

Ние пък обичаме ракията със салата. Ако може в салатата доматите да са селски, босилекът да съм си го отгледал сам, зехтинът да е испански, а лукът - червен! И особено държа жената да ми я нареже, повече ми се услажда тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Ние пък обичаме ракията със салата. Ако може в салатата доматите да са селски, босилекът да съм си го отгледал сам, зехтинът да е испански, а лукът - червен! И особено държа жената да ми я нареже, повече ми се услажда тогава.

 

Те тука обедини форума!!! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не ли?

Ламарини, пластмаси, точка А, точка Б, дълбок психологически профил на фена, аааааа......

 

Да си купят Дачия, що си купуват кола, дето ги кефи....... И Дачията, и Тата-та, и китайските консервени кутийки пак ще ги возят.... И ще е по-евтина, и ще върши същата работа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мани тия ламарини, бре...

Преди 10 или 20 години, като ми се навири у.., отивах на някой приятел на гости - на салата и ракия и осъмвахме, ако да беше нямане, криза, недоимък и магазините да бяха празни.

Сега магазините пълни, хладилниците също и уж пак сме същите хора - ма първо трябва да се обадя, че ще ходя на гости, пък уговорки, пък кой какво ще носи и т.н.

Станахме саможиви, съвкупна нация от лузъри, дето все гледаме в канчето на другите.....

Нещастна нация.

.................................

Има фенство - разбира се, но и Тошко и Агата са много прави в часта, че колите са си просто вещи....

Тя, колата, трябва да ти служи, а не да избиваме комплекси чрез нея.

Имам три автомобила, и трите са http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif, но съм избрал да ги притежавам, защото съпоставяйки цена-удобство-качество-консумативи-собствени приходи-обслужване, ми пасват.

И на душата и на джоба.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

.......................................

Че пак се връщам на ракията и салатата - човек твърде малко е жив, и твърде много умрял, за да пропуска тези малки благини. Така както не трябва да се пропуска семейството, първите стъпки на детето, усмивката на любимата жена, взора откриващ се от върха на Балкана или плисъка на морските вълни.....

Ай наздраве и стига сме си ги мерили, че ебати форума стана напоследък...................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само като пример в защита на :mitsu-smiley: мога да кажа ,че най-доработвания заводско произведен двигател за различни състезателни дисциплини в моторния спорт е 4G63.Това говори много.

:D Няма лошо да си кажеш, но аз не знам защо защитаваш нещо, което никой не напада...

 

Да де и накрая сам ще си пишеш и сам ще си четеш мненията.Много добре знам какво ти е в главата и душата и от уважение изтрих двайсетина реда, с които мислех да ви провокирам на емиграндска тема.

Добре си направил, не се излагай, защото без да ми се налага да ставам емигранД, 2005г на 26 години в БГ си бях купил ГаланД...

:D дори има и рима...

Мани тия ламарини, бре...Преди 10 или 20 години, като ми се навири у.., отивах на някой приятел на гости - на салата и ракия и осъмвахме, ако да беше нямане, криза, недоимък и магазините да бяха празни.

Че пак се връщам на ракията и салатата - човек твърде малко е жив, и твърде много умрял, за да пропуска тези малки благини. Така както не трябва да се пропуска семейството, първите стъпки на детето, усмивката на любимата жена, взора откриващ се от върха на Балкана или плисъка на морските вълни.....Ай наздраве и стига сме си ги мерили, че ебати форума стана напоследък...................

А ! Именно...! А ние само търсим начини как да се делим, че тоя такава кола карал, оня бил продал неговата и т.н., вместо да търсим приятните моменти и да си прекарваме добре, въпреки че по определени въпроси мненията ни се различават, идеята която ни свързва е една. Животът е един , трябва да го живеем по най-добрия и позитивен начин.

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега магазините пълни, хладилниците също и уж пак сме същите хора - ма първо трябва да се обадя, че ще ходя на гости, пък уговорки, пък кой какво ще носи и т.н.

 

Бе ти ми звънни на вратата ненадейно, пък било то и надейно - доволен ще останеш! Голяма ми е челядта и не обичам да ходя на гости, че жената не шофира, ама пък да знаеш как обичам да посрещам! Пък каквото Бог дал, гладни и жЪдни - не сме останали! Пък шетам, пък угаждам.....

Ама жената реже салатата в знак на уважение..... Нали ти казах, че от нея ми е по-сладка :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...