Премини към съдържание

Как се сменят задните колони на Галант?


m_16v

Препоръчано мнение

Колеги , как се сменят задните колони на галантнио 99 година е модела?Намерил съм едни със същия диаметър от техноплоис и искам да ги сменя, че една ми гъгне.Колата е седан ако има значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , как се сменят задните колони на галантнио 99 година е модела?Намерил съм едни със същия диаметър от техноплоис и искам да ги сменя, че една ми гъгне.Колата е седан ако има значение.

 

При седана задните висоговорители се намират под задната кора - за да се достигне до тях е необходимо:

 

1. Откопчава се средния колан и се свалят се двете секции на задната седалка;

2. Демонтират се пластмасовите кори под тях - като се внимава, че в горната си част корите са захванати със щипки;

3. Откъм багажника се развиват по 4 винта за всяка решетка над говорителите - винтовете се виждат отдолу (не съм 100% сигурен - но се демонтира и третата стоп светлина - с камък 10 и малко гедоре :) );

4. От вътрешната страна се издърпват решетките и трябва да има достъп до самите високоговорители - може и така сигурно да се демонтират, но аз за по-лесно махам и самата кора - издърпва се напред и нагоре;

5. Задните говорители са 16.5см/17см.

6. Сглобяването става в обратен ред ...

 

На комбито - задните говорители са монтирани в задните врати :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи пластмасовите капаци , които покриват говорителите се развиват отдолу под ламарината?Така ли?

Редактирано от m_16v
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи пластмасовите капаци , които покриват говорителите се развиват отдолу под ламарината?Така ли?

 

Откъм багажника - с едни бели щипки/конзолки в който има завити видиики - достъпват се през багажника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи пластмасовите капаци , които покриват говорителите се развиват отдолу под ламарината?Така ли?

 

Tези капаци излизат и без да им се развиват видиите. Достатъчно е да ги стиснеш с пръсти, така че да се откачат зъбчетата, които ги задържат. Това естествено се прави през багажника.

 

Ако ми се наложи бих си сменил оригиналните говорители с други, но пак от същите.:icon_clap:

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tези капаци излизат и без да им се развиват видиите. Достатъчно е да ги стиснеш с пръсти, така че да се откачат зъбчетата, които ги задържат. Това естествено се прави през багажника.

 

Ако ми се наложи бих си сменил оригиналните говорители с други, но пак от същите.:icon_clap:

 

Оргиналните по-добри ли са от другите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво имаш предвид под другите, но и според мен оригиналните звучат на ниво и са изчислени добре за купето:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ама марки и размери има голямо разнообразие, на мен лично ако ми се наложи бих си взел оригинални втора употреба :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ама марки и размери има голямо разнообразие, на мен лично ако ми се наложи бих си взел оригинални втора употреба :yes3:

Аз бих направо ги махнал задните за сметка на хубави двукомпонентни предни. Моите задните си стоят, но работят на 8% от мощността си, просто щото ме мързи да ги махна, но знам, че ако го направя още повече звуково налягане от суба ще влиза в купето.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка и характеристики имат оригиналните задни говорители? Гледам много ги хвалите.

При мен предните свирят с по-качествен звук и по-силен бас. Така ли трябва да е? Задните са сбирщайн - една немска и една пайниър слагана от мен, защото другата немска правеше Ппрръц-пръц-трът... Май са по 80 вата RMS. За немския говорител в нета намерих точно в три сайта да се споменава модела - толкова е популярен. Да речем че беше преди 3,5 г... ма не вярвам да има развитие. Кефи ме как свирят де. Ако се улея в бас-настройките на някои песни се усеща в стомаха и номера дрънчи все едно има субуфер. И пак предните си надсвирват задната линия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то е въпрос на слух. За изтънчени ценители, оригиналните може и да са калпави, но на мен си ми харесват. Бих ги сменил, ако започнат да "шумят" или "гъгнат".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих направо ги махнал задните за сметка на хубави двукомпонентни предни. Моите задните си стоят, но работят на 8% от мощността си, просто щото ме мързи да ги махна, но знам, че ако го направя още повече звуково налягане от суба ще влиза в купето.

 

Както знаеш, моите съм ги махнал и наскоро седнах отзад да разбера какво чува Жорето :) - субът изпъква леко, малко дразнещо, а нещата отпред са си съвсем "линейни".

Ако държите, до задните пасажери да достига пълната честотна лента може и да не се пипат говорителите, иначе по-скоро пречат на качественото стерео звучене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните са супер!!!Много мек бас,много приятен звук,нищо общо с други уж "маркови" говорители :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля, че оригиналните са си много добри. При мен задните свирят по-добре от предните. Всички са оригинални. Ако ги сменям ще трябва да търся нещо от рода на JBL. Иначе разни там Сони, Кенууд и тем подобни от Техномаркет според мен няма смисъл - оригиналните са по-добри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете нещо за 3-я отвор за говорител ? Към снопа кабели които отиват в задния поафон остават 1-2 свободни букси ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези кабели нямат нищо общо с аудиото доколкото съм запознат. Кабелите са за чистачка на задното стъкло :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете нещо за 3-я отвор за говорител ? Към снопа кабели които отиват в задния поафон остават 1-2 свободни букси ?

На третия отвор можеш да сложиш един здрав бас с един усилвател и върши страхотна работа вместо туба, която да взема само място в багажника.

Аз съм сложил 100W бас и едноканален нискочестотен усилвател и заедно с оригиналните колони всичко е супер задоволително като звук. :dj:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво си използвал за фланец между бас говорителя и ламарината? Питам защото вкъщи се търкаля един 25-сантиметров 150-ватов херц и искам да му чуя гласа от тази дупка. ЦелтЪТ е да не дрънка като консерва и се чудя какво да сложа за подложка/пълнеж да обира вибрациите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ще влезне ли 25см говорител в тази дупка, не е ли направена за 8" (20,3см)?

За подложка нещо гумено няма ли да свърши работа :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко над 8" ще трябва да се закрепва със фланец - под отвора, при мен е монтиран 12" високоговорител Pyle с фланец от дърво - 30мм някъде.

Мисля да го демонтирам (ще отива за домашен субуфер http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) и да монтирам 8" Ground Zero или DLS (или нещо друго свястно ако изпадне), хубаво думка тази 12"-ка, но пречи повече ... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Немеца е разширил отвора на 25 см. и е бил сложил говорител Pioneer 10". Касовите бележки по аудиото седяха в жабката та оттам знам. По-добре да не виждате как е надъвкал отвора :icon_doh: , но поне на размер го е докарал.

Значи дървена подложка 30 мм ще ми свърши работа.

И аз щях да сложа 8-ца, ама нали па си имам отвор 10-ка... и си купих говорител 25 см.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здрасти,

 

Преопоръчайте подходящ говорител(събууфер) за стоковия отвор?

 

Искам да уточня че трябва да е "свободно пространство" т.е. без добавяне на каса под него с целизползване на обема на багажника и същевременно минималното му ограничаване.

 

Би било добре ако някой по - запознат предложи няколко варианта като изтъкне преимущества и недостатъци (в повечето случай е ясно, че цената е променлива величина)

 

Някой може ли да пусне снимки на вече монтиран такъв, с размер на говорител отговарящ на отвора.

 

Благодаря ви предварително

 

п.с.

 

Искам да уточня, че въпросите ми са насочени конкретно за говорител , който да се постави на предварително подготвения отвор на Галант седан и без добавка на каса, бокс и прочие.

 

Мисля че в други теми има достатъчно информация относно другите възможни решения за съб (каса със затворен обем, каса със отворен обем, къде и как да се сложи, да се прави ли отвор към купето и прочие).

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...