SNS Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Сашо, твойте мъки пословични станаха бре, няма ли някой варненски покрай теб, дет да ти запали колата...??? Аз предложих на колегата, ама той иска сам да си я оправи Иначе темата е на път да стане роман и аз очаквам с интерес какво ще излезне като проблем в крайна сметка.Дано наистина е нещо съвсем дребно и колегата скоро да и се радва отново :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Тя си стана роман(тика) вече Станка, ще се оправи всичко бе, сигурен съм, че е няква малка простотия :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Хванете я дръпнете тая кола най-накрая, та да запали! Вади служебния бус, едно въже, някой приятел и те така.... Не вярвах на развитата теория, че при опити за палене - бензинът се впръсква в цилиндрите и ги "мие", от което пада компресията и не ще да се възпламени.... И досега не мога да си го обясня научно, но факт е, че на третия метър запали...... Първо пробвай това, бензин имаш, разбрахме, ако си проверил и свещите и дават искра - дръпния..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nwpower Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 (редакция) Добре де "mmotors" ти написа неколко пъти да е спреш на равно тая кола що не вземеш да го послушаш и да го направиш а си се запнал като северозападно говедо :P :P, ама като е оставиш на равно да е вечерта и сутринта иди е запали, че да се изненадаш че нищо и няма. На всички дето ще кажат че пиша глупости ще поясня че и моята беше така, разглобих я цялата да установя, че нищо и няма. Събрах я бутнах е на равно и на сутринта си запали все едно нищо и е нямало вечерта. Странно но факт :mitsu-smiley:. Редактирано 9 март 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 9 март 2012 Автор Сподели Публикувано 9 март 2012 Добре де "mmotors" ти написа неколко пъти да е спреш на равно тая кола що не вземеш да го послушаш и да го направиш а си се запнал като северозападно говедо :P :P, ама като е оставиш на равно да е вечерта и сутринта иди е запали, че да се изненадаш че нищо и няма. На всички дето ще кажат че пиша глупости ще поясня че и моята беше така, разглобих я цялата да установя, че нищо и няма. Събрах я бутнах е на равно и на сутринта си запали все едно нищо и е нямало вечерта. Странно но факт :mitsu-smiley:. Хахахх градски, и дотам ше опреме. Взел съм свещи и филтър, утре ще ги сменям, ако не запали направо я връзвам за буса отзад и влача докат не запали :icon_censored: И аз съм от Видин, само лъжа че съм морски ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 10 март 2012 Автор Сподели Публикувано 10 март 2012 СВЕЩИ!!! Свещите, момчета! Смених и като по часовник запали! Отивам да й пръсна буталата! Мерси за помощта на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Нейсе, нищо сложно не излезе :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Айде честито, сега и се порадвай хубаво :icon_thumbup: Първо смени свещите и тръгна или си сменил и бензиновия филтър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Значи съм познал, сега да празнуваме :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 10 март 2012 Автор Сподели Публикувано 10 март 2012 само свещи смених, тя взе че запали. старите едни черни, омацани с бензин...ама това с бензина да кажем че е от тая седмица дет въртя на стартет по 20 мин на ден. Пробутаха ми френски NGK и ако не бях на зор, щях да вдигам скандали задет им се разминават етикетите с действителността. Утре до Ma Fra ще ходим, че ми е гузно - трябва да я поглезя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Ами така е - ако беше послушал Роско да я дръпнеш с буса и свещи нямаше да сменяш даже ;) Между другото = едно аверче си смени скоро свещите на Опел Кадет-а, такова нещо не бях виждал - централен електород липсваше, така се бяха изяли. Ами си палеше и вървеше нормално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Хахахаха.... На мен ако знаеш какви поразии ми направиха оригинални свещи (закупени от представител) - топиха кабели, централният електрод се беше олабил и си ходеше нагоре-надолу..... Колега, пази ги старите, за зор-заман.... Не се знае дали не са по-добри от новите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURYATA Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Колеги,моля за помощ проблемът ми е почти идентичен.Колата е 2.5 В6,,,, не беше карана 2-3 месеца със свален акомулатор.Онзи ден пратих един приятел да я запали,вика запали дадох 2-3 метра назад изгасна и не иска да запали повече.Щом завартиш ключа светва но дотам,стартера вобще не варти :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 29 март 2012 Автор Сподели Публикувано 29 март 2012 Колеги,моля за помощ проблемът ми е почти идентичен.Колата е 2.5 В6,,,, не беше карана 2-3 месеца със свален акомулатор.Онзи ден пратих един приятел да я запали,вика запали дадох 2-3 метра назад изгасна и не иска да запали повече.Щом завартиш ключа светва но дотам,стартера вобще не варти :icon_crying: :icon_crying: И това съм правил - в паркинга на Мола ми изгоря стартера - беше дал накъсо между полюсите та стопи и минуса на акумулатора. Да види твоя приятел бушоните, ако няма изгорели да погледне стартера, акумулатора ток дава ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURYATA Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 И това съм правил - в паркинга на Мола ми изгоря стартера - беше дал накъсо между полюсите та стопи и минуса на акумулатора. Да види твоя приятел бушоните, ако няма изгорели да погледне стартера, акумулатора ток дава ли?Акомулатора е нов,сега пак говорих с него...колата не е изгаснала сама подместил я изгасил е дори не е вадил ключа и после не заварта дори :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 Акомулатора е нов,сега пак говорих с него...колата не е изгаснала сама подместил я изгасил е дори не е вадил ключа и после не заварта дори :icon_hmm: С един по дебел кабел да опита да подаде от минуса на акумулатора към масата на стартера, и от плюса на акумулатора към плюса на стартера и... проблема ще си покаже къде е.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 1 април 2012 Сподели Публикувано 1 април 2012 Пробутаха ми френски NGK Утре до Ma Fra ще ходим, че ми е гузно - трябва да я поглезя.-Изхвърли(на място където не минава човек) тая френска гад, чикия , 0т френско NGK нищо не става, но ти вече знаеш. Прескочи до Косер тя е варненска фирма и е официален вносител на Денсо, а при денсо няма изнесени производства и продадено нохау и лицензи, при тях е фирмена политика да се произвежда единствено и само в Япония за качеството няма нужда да споменавам :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 1 април 2012 Сподели Публикувано 1 април 2012 (редакция) -Изхвърли(на място където не минава човек) тая френска гад, чикия , 0т френско NGK нищо не става, но ти вече знаеш. Прескочи до Косер тя е варненска фирма и е официален вносител на Денсо, а при денсо няма изнесени производства и продадено нохау и лицензи, при тях е фирмена политика да се произвежда единствено и само в Япония за качеството няма нужда да споменавам :icon_thumbup: Той колегата доколкото знам NGK-то също ги е взел от Косер.Аз преди бях уж с обикновенните оригинални Denso и като ходих на профилактика, майсторът ме пита на колко км са тия свещи, а тя бяха на 1000км, и каза покарай още малко с тях и другия път забрави за Денсото и слагай НЖК Редактирано 1 април 2012 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Той колегата доколкото знам NGK-то също ги е взел от Косер.Аз преди бях уж с обикновенните оригинални Denso и като ходих на профилактика, майсторът ме пита на колко км са тия свещи, а тя бяха на 1000км, и каза покарай още малко с тях и другия път забрави за Денсото и слагай НЖК -Да прав си, от известно време насам косер предлагат и NGK , но френски производство лицензно на едно от подразделенията на саджем, демек боклук, макар на повечето от кутийките да пише гордо мейдин джапан то цялото производство за ЕВРОПА е френско!...-обикновенните оригинални Denso (както казваш) за твоят мотор 2.5 (6а13) просто ОБИКНОВЕННИ няма! На тоя мотор се полагат добъл ПЛАТИНУМ свещи , които съответно са доста скъпи, мисля бяха около 24 лв бройката. съжалявам че в момента не ми е под ръка каталога за да не говоря наизуст, за да ти кажа точната номерация и сена на полагащата се свещ.Майстора дето те е питал на колко км. са ти свещите навярно е забелязал че са износени или нещо не е било в ред с тях или че са били )бикновенни)- не каквито трябва за тоя мотор???- незнам?? Добре е че те е посъветвал да сложиш НГК но е забравил да ти каже да потърсиш ИСТИНСКИ ЯПОНСКИ НГК, произведени в Япония... за радост някой' от колегите тук внасят от щатите оригинални(потърси по форума) !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 при денсо няма изнесени производства и продадено нохау и лицензи, при тях е фирмена политика да се произвежда единствено и само в Япония Моите Денсо са купени в Щатите, на кутийка пише че са произведени в Щатите с Японски и Американски части: http://195.149.248.189:8080/2012-04-02/e5807c121133339dec06b9f7e01a8d8e_120x90.jpg Не мисля че чак толкова има значение в кой завод на марката точно е произведена конкретната свещ, а от кое качество е викнал доставчика. Специално за Бош свещите знам, че една и съща свещ я има и за 50 цента и за 5 долара парчето от завода директно, предполагам че за всички марки важи това, а от кои вкарват тук в Бг, мисля няма смисъл да коментираме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 -Да прав си, от известно време насам косер предлагат и NGK , но френски производство лицензно на едно от подразделенията на саджем, демек боклук, макар на повечето от кутийките да пише гордо мейдин джапан то цялото производство за ЕВРОПА е френско!...-обикновенните оригинални Denso (както казваш) за твоят мотор 2.5 (6а13) просто ОБИКНОВЕННИ няма! На тоя мотор се полагат добъл ПЛАТИНУМ свещи , които съответно са доста скъпи, мисля бяха около 24 лв бройката. съжалявам че в момента не ми е под ръка каталога за да не говоря наизуст, за да ти кажа точната номерация и сена на полагащата се свещ.Майстора дето те е питал на колко км. са ти свещите навярно е забелязал че са износени или нещо не е било в ред с тях или че са били )бикновенни)- не каквито трябва за тоя мотор???- незнам?? Добре е че те е посъветвал да сложиш НГК но е забравил да ти каже да потърсиш ИСТИНСКИ ЯПОНСКИ НГК, произведени в Япония... за радост някой' от колегите тук внасят от щатите оригинални(потърси по форума) !!! А на шестака съм сложил DENSO PK20PR11 двойно платинени :good: Дано са оригинални, взех ги от колега от форума Но преди време карах с двулитровия мотор 4G63, та за него имах предвид, че съм слагал от обикновенното Денсо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 (редакция) Моите Денсо са купени в Щатите, на кутийка пише че са произведени в Щатите с Японски и Американски части: -Колега бъди на 100% сигурен че това което пише на кутията е вярно, защото наистина е така, самите свещи са си произведени в Япония..това са Японските части! -а Кутийката е произведена в Америка(пакетаж) та значи това е Американската част от "производството" :icon_thumbup:Тоя "еврейски маймунджулук" се праяви с цел да не се плащат вносни мита и акцизи, все едно си е американско производство "местно" :icon_dance: Редактирано 3 април 2012 от Иван Мийков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 А на шестака съм сложил DENSO PK20PR11 двойно платинени :good: Дано са оригинални, взех ги от колега от форума -Точно... това е свеща за Шестака :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 3 април 2012 Автор Сподели Публикувано 3 април 2012 Аз към 1000 километра минах вече, не съм видял още лошо от френското NGK. Признавам, ако имаше японско, щях от него да взема - просто бях на зор тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.