Премини към съдържание

Не пали :(


Препоръчано мнение

Сашо, твойте мъки пословични станаха бре, няма ли някой варненски покрай теб, дет да ти запали колата...???

 

Аз предложих на колегата, ама той иска сам да си я оправи :drive:

Иначе темата е на път да стане роман и аз очаквам с интерес какво ще излезне като проблем в крайна сметка.

Дано наистина е нещо съвсем дребно и колегата скоро да и се радва отново :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Тя си стана роман(тика) вече Станка, ще се оправи всичко бе, сигурен съм, че е няква малка простотия :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хванете я дръпнете тая кола най-накрая, та да запали! Вади служебния бус, едно въже, някой приятел и те така....

Не вярвах на развитата теория, че при опити за палене - бензинът се впръсква в цилиндрите и ги "мие", от което пада компресията и не ще да се възпламени.... И досега не мога да си го обясня научно, но факт е, че на третия метър запали...... Първо пробвай това, бензин имаш, разбрахме, ако си проверил и свещите и дават искра - дръпния.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де "mmotors" ти написа неколко пъти да е спреш на равно тая кола що не вземеш да го послушаш и да го направиш а си се запнал като северозападно говедо :P :P, ама като е оставиш на равно да е вечерта и сутринта иди е запали, че да се изненадаш че нищо и няма. На всички дето ще кажат че пиша глупости ще поясня че и моята беше така, разглобих я цялата да установя, че нищо и няма. Събрах я бутнах е на равно и на сутринта си запали все едно нищо и е нямало вечерта. Странно но факт :mitsu-smiley:.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де "mmotors" ти написа неколко пъти да е спреш на равно тая кола що не вземеш да го послушаш и да го направиш а си се запнал като северозападно говедо :P :P, ама като е оставиш на равно да е вечерта и сутринта иди е запали, че да се изненадаш че нищо и няма. На всички дето ще кажат че пиша глупости ще поясня че и моята беше така, разглобих я цялата да установя, че нищо и няма. Събрах я бутнах е на равно и на сутринта си запали все едно нищо и е нямало вечерта. Странно но факт :mitsu-smiley:.

 

Хахахх градски, и дотам ше опреме. Взел съм свещи и филтър, утре ще ги сменям, ако не запали направо я връзвам за буса отзад и влача докат не запали :icon_censored: И аз съм от Видин, само лъжа че съм морски ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СВЕЩИ!!! Свещите, момчета! Смених и като по часовник запали! Отивам да й пръсна буталата! Мерси за помощта на всички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито, сега и се порадвай хубаво :icon_thumbup:

Първо смени свещите и тръгна или си сменил и бензиновия филтър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

само свещи смених, тя взе че запали. старите едни черни, омацани с бензин...ама това с бензина да кажем че е от тая седмица дет въртя на стартет по 20 мин на ден. Пробутаха ми френски NGK и ако не бях на зор, щях да вдигам скандали задет им се разминават етикетите с действителността. Утре до Ma Fra ще ходим, че ми е гузно - трябва да я поглезя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е - ако беше послушал Роско да я дръпнеш с буса и свещи нямаше да сменяш даже ;) Между другото = едно аверче си смени скоро свещите на Опел Кадет-а, такова нещо не бях виждал - централен електород липсваше, така се бяха изяли. Ами си палеше и вървеше нормално :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха.... На мен ако знаеш какви поразии ми направиха оригинални свещи (закупени от представител) - топиха кабели, централният електрод се беше олабил и си ходеше нагоре-надолу.....

Колега, пази ги старите, за зор-заман.... Не се знае дали не са по-добри от новите :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги,моля за помощ проблемът ми е почти идентичен.Колата е 2.5 В6,,,, не беше карана 2-3 месеца със свален акомулатор.Онзи ден пратих един приятел да я запали,вика запали дадох 2-3 метра назад изгасна и не иска да запали повече.Щом завартиш ключа светва но дотам,стартера вобще не варти :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моля за помощ проблемът ми е почти идентичен.Колата е 2.5 В6,,,, не беше карана 2-3 месеца със свален акомулатор.Онзи ден пратих един приятел да я запали,вика запали дадох 2-3 метра назад изгасна и не иска да запали повече.Щом завартиш ключа светва но дотам,стартера вобще не варти :icon_crying: :icon_crying:

 

И това съм правил - в паркинга на Мола ми изгоря стартера - беше дал накъсо между полюсите та стопи и минуса на акумулатора. Да види твоя приятел бушоните, ако няма изгорели да погледне стартера, акумулатора ток дава ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И това съм правил - в паркинга на Мола ми изгоря стартера - беше дал накъсо между полюсите та стопи и минуса на акумулатора. Да види твоя приятел бушоните, ако няма изгорели да погледне стартера, акумулатора ток дава ли?

Акомулатора е нов,сега пак говорих с него...колата не е изгаснала сама подместил я изгасил е дори не е вадил ключа и после не заварта дори :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Акомулатора е нов,сега пак говорих с него...колата не е изгаснала сама подместил я изгасил е дори не е вадил ключа и после не заварта дори :icon_hmm:

 

С един по дебел кабел да опита да подаде от минуса на акумулатора към масата на стартера, и от плюса на акумулатора към плюса на стартера и... проблема ще си покаже къде е....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробутаха ми френски NGK Утре до Ma Fra ще ходим, че ми е гузно - трябва да я поглезя.

-Изхвърли(на място където не минава човек) тая френска гад, чикия , 0т френско NGK нищо не става, но ти вече знаеш. Прескочи до Косер тя е варненска фирма и е официален вносител на Денсо, а при денсо няма изнесени производства и продадено нохау и лицензи, при тях е фирмена политика да се произвежда единствено и само в Япония за качеството няма нужда да споменавам :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Изхвърли(на място където не минава човек) тая френска гад, чикия , 0т френско NGK нищо не става, но ти вече знаеш. Прескочи до Косер тя е варненска фирма и е официален вносител на Денсо, а при денсо няма изнесени производства и продадено нохау и лицензи, при тях е фирмена политика да се произвежда единствено и само в Япония за качеството няма нужда да споменавам :icon_thumbup:

 

Той колегата доколкото знам NGK-то също ги е взел от Косер.

Аз преди бях уж с обикновенните оригинални Denso и като ходих на профилактика, майсторът ме пита на колко км са тия свещи, а тя бяха на 1000км, и каза покарай още малко с тях и другия път забрави за Денсото и слагай НЖК :)

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата доколкото знам NGK-то също ги е взел от Косер.

Аз преди бях уж с обикновенните оригинални Denso и като ходих на профилактика, майсторът ме пита на колко км са тия свещи, а тя бяха на 1000км, и каза покарай още малко с тях и другия път забрави за Денсото и слагай НЖК :)

-Да прав си, от известно време насам косер предлагат и NGK , но френски производство лицензно на едно от подразделенията на саджем, демек боклук, макар на повечето от кутийките да пише гордо мейдин джапан то цялото производство за ЕВРОПА е френско!...-обикновенните оригинални Denso (както казваш) за твоят мотор 2.5 (6а13) просто ОБИКНОВЕННИ няма! На тоя мотор се полагат добъл ПЛАТИНУМ свещи , които съответно са доста скъпи, мисля бяха около 24 лв бройката. съжалявам че в момента не ми е под ръка каталога за да не говоря наизуст, за да ти кажа точната номерация и сена на полагащата се свещ.

Майстора дето те е питал на колко км. са ти свещите навярно е забелязал че са износени или нещо не е било в ред с тях или че са били )бикновенни)- не каквито трябва за тоя мотор???- незнам?? Добре е че те е посъветвал да сложиш НГК но е забравил да ти каже да потърсиш ИСТИНСКИ ЯПОНСКИ НГК, произведени в Япония... за радост някой' от колегите тук внасят от щатите оригинални(потърси по форума) !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

при денсо няма изнесени производства и продадено нохау и лицензи, при тях е фирмена политика да се произвежда единствено и само в Япония

 

 

Моите Денсо са купени в Щатите, на кутийка пише че са произведени в Щатите с Японски и Американски части:

 

http://195.149.248.189:8080/2012-04-02/e5807c121133339dec06b9f7e01a8d8e_120x90.jpg

 

Не мисля че чак толкова има значение в кой завод на марката точно е произведена конкретната свещ, а от кое качество е викнал доставчика. Специално за Бош свещите знам, че една и съща свещ я има и за 50 цента и за 5 долара парчето от завода директно, предполагам че за всички марки важи това, а от кои вкарват тук в Бг, мисля няма смисъл да коментираме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Да прав си, от известно време насам косер предлагат и NGK , но френски производство лицензно на едно от подразделенията на саджем, демек боклук, макар на повечето от кутийките да пише гордо мейдин джапан то цялото производство за ЕВРОПА е френско!...-обикновенните оригинални Denso (както казваш) за твоят мотор 2.5 (6а13) просто ОБИКНОВЕННИ няма! На тоя мотор се полагат добъл ПЛАТИНУМ свещи , които съответно са доста скъпи, мисля бяха около 24 лв бройката. съжалявам че в момента не ми е под ръка каталога за да не говоря наизуст, за да ти кажа точната номерация и сена на полагащата се свещ.

Майстора дето те е питал на колко км. са ти свещите навярно е забелязал че са износени или нещо не е било в ред с тях или че са били )бикновенни)- не каквито трябва за тоя мотор???- незнам?? Добре е че те е посъветвал да сложиш НГК но е забравил да ти каже да потърсиш ИСТИНСКИ ЯПОНСКИ НГК, произведени в Япония... за радост някой' от колегите тук внасят от щатите оригинални(потърси по форума) !!!

 

А на шестака съм сложил DENSO PK20PR11 двойно платинени :good:

Дано са оригинални, взех ги от колега от форума :yes3:

Но преди време карах с двулитровия мотор 4G63, та за него имах предвид, че съм слагал от обикновенното Денсо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите Денсо са купени в Щатите, на кутийка пише че са произведени в Щатите с Японски и Американски части:

-Колега бъди на 100% сигурен че това което пише на кутията е вярно, защото наистина е така, самите свещи са си произведени в Япония..това са Японските части! -а Кутийката е произведена в Америка(пакетаж) та значи това е Американската част от "производството" :icon_thumbup:

Тоя "еврейски маймунджулук" се праяви с цел да не се плащат вносни мита и акцизи, все едно си е американско производство "местно" :icon_dance:

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на шестака съм сложил DENSO PK20PR11 двойно платинени :good:

Дано са оригинални, взех ги от колега от форума :yes3:

-Точно... това е свеща за Шестака :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз към 1000 километра минах вече, не съм видял още лошо от френското NGK. Признавам, ако имаше японско, щях от него да взема - просто бях на зор тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...