Премини към съдържание

Закупуване на Mitsubishi Galant V6-24v


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Нищо лично, но и според мен са малко надхвърлени цифрите...

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Явно в Добрич цените са по други, но читав ремонт на вежди наистина изисква около 400 лв.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
А подръжката на автомобила е въпрос на принцип, някои обичат всичко да им е наред, други не :icon_blush:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Зависи как се прави ремонта. Един ще го направи за 100 лева с изработката на веждите, а при друг наистина ще трябват толкова пари.

В конкретния случай си взимаш две вежди по 90 лева = 180 лева. Трябва да се купят: шкурки, препарат за намазване против ръжда, кит, боя, лак, коресилин за измиване на пистолета, да платиш за работата на майстора. ... Ще каже някой "е, кой знае колко боя ще отиде по тия вежди". Боята и лака не са само за веждите, а и за преливката към калника, панела и вратата ако трябва.

Има майстори, които ще ги направят и за 100 лева. Ще сгънат две ламарини в подобна форма, ще заварят, ще опилят с флекса да догонят формата, яко кит с голямата шпакла от евтиния който образува шупли и след време ще се сцепи и ще падне, няма да ти обработи с никакъв препарат против корозия и ти ще се кефиш "аз си направих веждите за сто лева, пък тези нека си плащат по 400 като имат пари"... накрая ще ти пръсне наистина само веждите и малко ще опуши около тях, ама не много че за 100 лева толкова. Догодина точиците отдолу ще са факт и най-късно на по-следващата година ще има ръжда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 400лв за вежди + подкалниците, на които се крепят веждите /които почти сигурно е че, няма да са включени/ + труд + материали + боя на двата задни калника са малко и след макс 2 години положението ще два пъти по-зле отколкото е било

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така..след малко обикаляне из сайтовете се спрях на тези 3 оферти (явно е почти невъзможно да намеря кола по критериите ми):

http://nfs.mobile.bg...6558&f1=details

http://www.cars.bg/u281866

http://nfs.mobile.bg...1660&f1=details

 

Останалото е преглед на място, по снимките трудно мога да разбера дали си заслужават или не.

 

Евентуално и ще поразпитам из автокъщите дали не продават кола според параметрите които описах по-горе или някой друг да продава (не съм много сигурен дали ще ми кажат за второто де), защото съм сигурен, че не всички оферти са качени в интернет.

 

Благодаря за отговорите на всички, за една вечер разбрах от вас повече, от колкото от разпитване на всички познати и тършуване из целия интернет.

 

Ако може и едно мнение да хвърлите относно горните обяви (естествено без първата, нея вече я обсъдихме :D) ще съм много благодарен :)

 

Първата, вишневата е произведена през 1997г. и е с прешит волан и скоростен лост.

Втората, бялата е произведена през 1998г.

като и двете са внос от Швейцария

 

Според мен най-доброто предложение е това на Алекс, като той самия може да ти докара колата до София, а чак после ще разбереш за разликите на 2.5V6 преди и след фейслифта. Специално този от линка на Алекс е от последния фейслифт (след 2001г. на производство!) и освен по-хубави прагове, боядисани в цвета на купето има и ел. прибиращи се огледала и др.

И за предния капак, мигачите, стоповете и оптитронното табло ще разбереш, ако се интересуваш повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такам, разгледах много оферти и се спрях на една, разгледах я, много ми харесва, но имам няколко въпросчета, моля за безпристрастни мнения (т.е. без преувеличаване, да ме бута пак някой да си взимам на някой от форума колата, защото го познават и т.н. - аз не го познавам и ми е същото като да не е от форума, моля за реални коментари) - извинявам се предварително ако някой се чувства лично обиден, нямам никого предвид, просто ми трябват мнения, независещи от това на кого е и за кого е.

 

Въпрос №1: Единия клапан казва че тракал, ходил на няколко майстора и не могли да му разрешат проблема, предложили му течности за намаляване на шума, но отказал (наистина се чува леко тракане, но само като се отвори капака, иначе не е нещо фрапиращо и не се чува вътре в колата) - въпроса ми е какви може да са причините и нещо сериозно ли е?

 

Въпрос №2: Като я настъпах на права отсечка на 1-ва започна да "подскача" предницата на мокрия път. И colt-а ми го прави това, но мислех че е защото е лека и до сега не ми е правила проблеми - въпроса е - нормално ли е да "подскача" като се даде голям ряз на първа? (една от възможните причини според мен е че е със зимни гуми и може би затова просто предницата "подскача" вместо да започне да залепя гума по асвалта, ряза си го има, на мен ми обясни че е от traction control-а, но и на други коли ми го е правило това които нямат traction)

 

Въпрос №3: Вижте тази снимка: http://i42.tinypic.com/29p45tw.png (не е от същата кола, дръпнах в интернет и очертах, за да имате представа), обвградените зони с червения кръг са омаслени, каза ми че е при смяната на маслото, не е нищо сериозно, не гори масло и т.н., но аз за всеки случай реших да ви питам. - въпроса ми е нормално ли е да са омаслени тези зони? (забележка: дясната зона е предполагам разпределителния вал, не съм наясно кое къде стои на този двигател)

 

И малко по-главни въпроси несвързани с колата, а с регистрацията й (забележка: в София живея в момента т.е. въпросите са свързани с места в София):

 

Въпрос №4: Не съм от софия (и личната ми карта няма никаква промяна, нито адрес нито нищо - все едно живея в Добрич, но съм дошъл за малко до София) - въпроса ми е ако тръгна да я прехвърлям трябва ли да сменям номера (при това с TX регистрация) или?

 

Въпрос №5: Можете ли да ми препоръчате добър сервиз, на който мога да отида да ми направят технически преглед.

 

Въпрос №6: Можете ли да ми кажете къде има нотариус, за да прехвърлим автомобила, не познавам добре София и не съм много наясно с тези работи, а не съм особено навит Продавача да ми намира нотариус.

 

Въпрос №7: Ако се прехвърля колата, какво се случва с данъците, ГО и каското? Трябва ли наново да ги плащам или само се прехвърлят? Данъка за тази година трябва ли да е платен?

 

Благодаря предварително за отговорите! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.Най-вероятно да тракат повдигачи,които с мазила не се оправят.Ремонта е приблизително 700лв.Не е чак толкова сериозно от началото,но като започнат да тракат постоянно и по силно си е сериозен проблем.

2.Не е от гумите ,а от проблем по окачването.И на мен ми подскачаше ама не си спомням какво смених за да престане.

3.Много е възможно да е от капачката.На мен половината мотор ми се беше омаслил и маслото немърдаше.

4.Прехвърляне значи и пререгистрация,в случей че не си със същото местожителство като стария собственик.

5.Сервизи има бол.

6.Зависи от къде си,на мен най-близкия познат ми е на кръстовището на Гоце Делчев и България.В центъра са през 100 метра.

7.Само се прехвърлят.Данъка трябва да е платен поне до края на миналата година(но затова не съм сигурен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПО техническите въпроси не мога да съм ти полезен, по останалите:

 

4. Автомобил се регистрира само по постоянен адрес, съответно в твоят случай в Добрич. Срока за преригистрация в КАТ е 2 седмици, в данъчното 2 месеца от датата на сделката при нотариуса.

 

5. От както имам моят галант, го обслужвам при колегата Пламен (DJ Tymbi).

 

6. Има доста нотариуси, уточни в кой квартал ти е удобно.

 

7. Застраховките се прехвърлят в офиса на застрахователя като прехвърлиш автомобила на твое име в КАТ. Ако данъка за тази година не е платен (което е по-вероятно и аз не съм го плащал) ти дължиш данък от датата на закупуване на автомобила до края на годината. Ако случайно е платен задължително трябва да получиш бележка за това от предишният собственик, ако не получиш все едно не е платен и ти пак ще трябва да плащаш от датата на закупуване на автомобила до края на година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите, а за нотариус, аз съм в кв. Симеоново, продавача е в ж.к. Стрелбище, за ходенето в КАТ разбрах че трябва да ходя в Добрич, което е уникално тъпо, но разбрах че ако не искам да ходя, трябва да си сменям адресната регистрация на личната карта И на шофьорската книжка да "живея" в София, което е не по-малко досадно от ходенето до Добрич :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са нотариусите в София на картата, кой къде е разположен и ще можеш да си избереш най-подходящият според случая. Има едни в Стрелбище, преди бул. България. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Дано скоро да можеш да се похвалиш с нова придобивка!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На въпрос 1 колегата СТАС ти го е обяснил точно

На въпрос 2, нормално е като дадеш много газ на 1-ва да почне да подскача, предните гуми въртят яко, забелязал си го и на други коли :)тракшъна върши съвсем друго нещо

На въпрос 3: нормално е да е омаслена, така са всички, дори отдолу се стича до картера и стартера, масло не губят, не е повод за притеснение, от капачката е :yes3:

На въпрос 4 колегата Фарел ти е отговорил точно.

Поздрави

п.п. дай да я видим колата на снимка как е :mitsu-smiley:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите :)

 

А галанта е от първото мнение, не знам защо, но на живо всички коли са по красиви от колкото на снимки, направо се влюбих в колата, всичко и е изрядно и собственика има финансите да я поддържа. Визуално няма никакви забележки, само пластмасата отдолу на предната броня е счупено парче (вижда се и на снимката), но трудно се забелязва, даже аз не го бях видял, продавача ми го показа. Возията е страхотна, покарах я по паветата, все едно плава. Да се надяваме че всичко ще стане както трябва и живот и здраве до средата на другата седмица да се возя във звяра :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос №1: Единия клапан казва че тракал, ходил на няколко майстора и не могли да му разрешат проблема, предложили му течности за намаляване на шума, но отказал (наистина се чува леко тракане, но само като се отвори капака, иначе не е нещо фрапиращо и не се чува вътре в колата) - въпроса ми е какви може да са причините и нещо сериозно ли е?

Повдигач/и ако тракат, но имаш късмета да са в начален стадии все още, или просто маслото да е към края на живота си, може като я вземеш да пробваш с масло Митсубиши от Ратола - 5W40 или 10W40, ако и тогава, дори и още след смяната си трака, значи че в обозримо бъдеще ще трябва да ги сменяш, но това е само след/когато се разщракат толкова силно, че започнеш да ги чуваш отчетливо чак вътре.. може и 20000 да минеш без да се стигне до там.. а може и изобщо да не се стигне, но си го имай предвид.

 

Въпрос №2: Като я настъпах на права отсечка на 1-ва започна да "подскача" предницата на мокрия път. И colt-а ми го прави това, но мислех че е защото е лека и до сега не ми е правила проблеми - въпроса е - нормално ли е да "подскача" като се даде голям ряз на първа? (една от възможните причини според мен е че е със зимни гуми и може би затова просто предницата "подскача" вместо да започне да залепя гума по асвалта, ряза си го има, на мен ми обясни че е от traction control-а, но и на други коли ми го е правило това които нямат traction)

Че на тоя "снеголед" и скреж в момента, че и по павета, естествено че ще превърта на първа.. тракшъна светваше ли на таблото като "подскачаше" ? Ако да, всичко вероятно си е в реда на нещата..

 

Въпрос №3: Вижте тази снимка: http://i42.tinypic.com/29p45tw.png (не е от същата кола, дръпнах в интернет и очертах, за да имате представа), обвградените зони с червения кръг са омаслени, каза ми че е при смяната на маслото, не е нищо сериозно, не гори масло и т.н., но аз за всеки случай реших да ви питам. - въпроса ми е нормално ли е да са омаслени тези зони? (забележка: дясната зона е предполагам разпределителния вал, не съм наясно кое къде стои на този двигател)

 

Омаслява си от уплътнението на капачката, което струва 6лв оригинално. Обаче едва ли омаслява само от там. За да спре напълно се сменят двете гарнитури на капаците + 6-те уплътнения на свещите + евентуално упллътнението зад масления оладител - грубо обща цена ~140-150лв за оригинални без труда. За целта се маха колектора и е добре да се използва случая да се сменят и свещи ако им е наближила смяната (и евентуално кабели ако се налага) понеже труда е един и същ и не е 20лв, доста разглобяване пада.

 

И малко по-главни въпроси несвързани с колата, а с регистрацията й (забележка: в София живея в момента т.е. въпросите са свързани с места в София):

 

Въпрос №4: Не съм от софия (и личната ми карта няма никаква промяна, нито адрес нито нищо - все едно живея в Добрич, но съм дошъл за малко до София) - въпроса ми е ако тръгна да я прехвърлям трябва ли да сменям номера (при това с TX регистрация) или?

 

Въпрос №5: Можете ли да ми препоръчате добър сервиз, на който мога да отида да ми направят технически преглед.

 

Въпрос №6: Можете ли да ми кажете къде има нотариус, за да прехвърлим автомобила, не познавам добре София и не съм много наясно с тези работи, а не съм особено навит Продавача да ми намира нотариус.

 

Въпрос №7: Ако се прехвърля колата, какво се случва с данъците, ГО и каското? Трябва ли наново да ги плащам или само се прехвърлят? Данъка за тази година трябва ли да е платен?

 

Регистрираш я в Добрич, като имаш мисля 2 седмици след договора за прехвърляне срок да го направиш. Ако смяташ да оставаш в София, по-добре използвай случая, направи си договор за наем ако нямаш с хазяина и на негова основа си направи лична карта с регистрация тук. Общо взето за няколко часа става всичко, ходи се в общината на съответния район и после в РПУ-то. Ако направиш това, не заравяй да си прехвърлиш и книжката в един момент в последствие. Ченгета като спират по разни поводи имам чувството че са доста по-благосклонни като имаш софийски адрес.

 

Данъка за миналата година трябва да е платен, новия не, новия ще излезе Април и ти ще си го плащаш целия. След като я вземеш и регистрираш в Кат имаш 2 месеца срок да я регистрираш в данъчното, по местожителство отново, там и ще ходиш да и плащаш данъка в последствие.

 

Гражданска трябва да има както за да караш, така и за да я прехвърлиш и регистрираш. Ако е на негово име имаш 15 дена срок да си я прехвърлиш след като я вземеш, това става в произволен офис на застрахователя.

 

Нотариуса няма на практика почти никакво значение кой ще е, обаче Продавача трябва да се погрижи да си извади от застраховател експертно становище за застрахователна стойност на автомобила, което струва около 20лв (но по принцип продавача тр. да си го поеме), обаче тук е тънкия момент - да намери някой който да пише възможно най-ниска цена т.к върху тази стойност се определя таксата на нотариуса + местния данък в последствие. Минимум 100 лв ще излезе прехвърлянето, по скоро 150 бих си приготвил аз.

 

Поздрав и късмет.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оп, сега забелязвам че съм написал глупости, имах предвид диагностика, не технически преглед, не знам от къде ми е влязло в главата :D , можете ли да ми препоръчате някой сервиз на който да отида на пълна диагностика (Двигател + Окачване). Ако може да ми кажете колко време отнема, колко пари ще ми струва и къде да отида.

 

Благодаря предварително.

 

EDIT:

 

Говорих с DJ Tymbi (Пламен), но ще е свободен след четвъртък другата седмица, а е наложително да направя диагностиката преди покупката и смяна на консумативите преди четвъртък тази седмица. Видях този коментар:

 

Авто Юве-Бош

 

Сервиз и диагностика на двигатели' date=' ламбди сонди, АBS, чистене на дюзи с ултра звук

 

София 1700

бул "Семионовско шосе " № 51

тел : 962 54 12 ; 6861 14

GSM 0888 505 605

e-mail : uveltd@abv.bg

[/quote']

 

Някакви отзиви можете ли да изкажете за този сервиз? Най-близко ми е и затова на него се спрях.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от юве-бош бях доволен преди 3 години.Цените и тогава си им бяха високи, но ми оправиха проблема на бмв-то.Скоро закарахме колата на познат там.Нито един от старите кадри не е там.Е, оправиха проблема на колата, взеха си парите и толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от юве-бош бях доволен преди 3 години.Цените и тогава си им бяха високи, но ми оправиха проблема на бмв-то.Скоро закарахме колата на познат там.Нито един от старите кадри не е там.Е, оправиха проблема на колата, взеха си парите и толкова.

 

Галанта точно в Бош сервиз аз не бих го закарал.. нищо Бош няма в него (за щастие).. ако автора толкова държи да даде едни 40-50лв в сервиз, по-добре да пробва Рубин или Ратола за подобна диагностика специално. Пламен (DJ_Tymbi) наистина би бил най-полезен според мен в случая, с богатия опит който има особено с този модел.. вярно, за сега няма как да я вдигне на стенд и да ръчка с лост по окачването, но на него и да я покара 2 кръгчета ще му е достатъчно.. жалко че е невъзможно да го изчакаш до четвъртък .. но не очаквай чудеса от диагностиката така или иначе де.. щом си я почувствал твоя, тествай я пак като се наспиш и се мятай.. :icon_bye:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В БОШ сервиз не съм ходил и не мога да изразя мнение. Ако не можеш да изчакаш Пламен, по-добре отиди в Ратола за диагностика, като по-добре се обади предварително да питаш колко ще ти струва и да си запазиш час.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реших да се доверя на продавача и да не правя предварителна диагностика, дано да не греша, а след това направо като е свободен Пламен, ще отида при него да ми направи диагностика и да ми смени консумативите, толкова за 1 седмица ме съмнява да и се случи нещо без да й се сменят консумативите, проблема е че ще ходя до Добрич и ще навъртя около 1200-1300 км преди да сменя консумативите и да направя диагностиката, но пак казвам колкото и да е, едвам ли всичкото й е износено до последния километър. Човека каза че преди 1000км е сменяно маслото, ангренажа преди 20-30 хиляди километра, а и сега си я кара, може да е намалил малко цифричките, но ме съмнява маслото да е на да речем 9500км и ангренажа на 50-60 хиляди и да си го кара спокойно и да ми дава да го карам както си искам докато я пробвах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реших да се доверя на продавача и да не правя предварителна диагностика

 

Е това не е истина,ти дъвка ли ще си купуваш или кроасан.Явно си некое богаташче и парите те бият през ръцете ама яко. :bang:

Редактирано от STAS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има всякакви хора. Може и истината да ти казва. Ако продавах моя мицубиш и го беше купил, щях да ти кажа ... ей, маслото е на няма 100 км., сипано на еди коя си дата декември, ангр. и пистови ремъци + ролките - на 02. март миналата година и другите сложени нови работи... там накладки, амортисьори, дискове и пр. То няма как да видя какво ще правиш по колата, но ако случайно разбера, че си си дал парите за масла, филтри, ремъци и т.н., щях да те овикам :icon_thumbup: . За да разсееш съмненията си я закарай за смяна на каквото искаш. Нищо няма да й стане за тези километри.

Значи вече имаш кола, така ли? Ако е така, Честито! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе то маслото и на пръчката ще си личи ако е на 1000км бе .. ако е към светлия нюанс на кафявото и е прозрачно няма какво да се притесняваш .. ремъка пък се сменя на 90к ако е оригинален, ролките на 2х90 а и се чуват тези неща далеч преди да се прецакат фатално, няма да ги усети 1200 до добрич изобщо колата, не го мисли.. айде честито и безаварийно и от мен и... внимателно в тоя студ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това не е истина,ти дъвка ли ще си купуваш или кроасан.Явно си некое богаташче и парите те бият през ръцете ама яко. :bang:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Яката логика! Така го бият парите през ръцете, че си взима > 10 годишна кола... :icon_doh: Моята като я взех само и врътнах едно кръгче, ослушвайки се.. Не съжалявам и не ме е предавала.

Поздрави, колега! И 1 000 000 безаварийни :)

Редактирано от Afonya
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има всякакви хора. Може и истината да ти казва. Ако продавах моя мицубиш и го беше купил, щях да ти кажа ... ей, маслото е на няма 100 км., сипано на еди коя си дата декември, ангр. и пистови ремъци + ролките - на 02. март миналата година и другите сложени нови работи... там накладки, амортисьори, дискове и пр. То няма как да видя какво ще правиш по колата, но ако случайно разбера, че си си дал парите за масла, филтри, ремъци и т.н., щях да те овикам :icon_thumbup: . За да разсееш съмненията си я закарай за смяна на каквото искаш. Нищо няма да й стане за тези километри.

Значи вече имаш кола, така ли? Ако е така, Честито! :icon_dance:

Това важи с пълна сила и за мене :icon_thumbup: Всичко си пиша в сервизната книжка, какво съм сменил, кога , на колко км. На времето продадох една кола заради покупка на жилището ни на един бургазлия, а я бях обслужил напълно преди няма и 2000км, просто така се случи, оня до последно ми викаше, че не ми вярва :icon_doh: Следк като финализирахме сделката, плати ми той и пак си мрънка какво щял да сменя, направо го овиках :icon_box:

Всякакви хора има :callgsm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взех колата :icon_rock: , всичко е наред, прехвърлена е, този петък ще ходя да й сменям консумативите, за тези 1200 км път нямаше никакви проблеми, добре се държи на пътя и върви перфектно :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито :mitsu-smiley: колега! Да и се радваш дълго време. Бордото ли взе? Да качиш снимки на :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...