Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дисковете на БЕНЗИНОВИЯ и ДИЗЕЛОВИЯ двигател на Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Чертожната дъска се намира в Мицубиши. Проектирането на спирачната система като съвкупност от елементи - дискове, спирачни апарати и прочее се прави от производителя, доставчикът изпълнява задачата, дадена от автомобилния приозводител. Акебоно оборудват много японски брандове, които никога не са имали проблеми със спирачките. А мицубиши успяха да си извоюват в последните 10-ина години име, че хич ги няма със спирачките. А тая тема е сигурно десетата, при която се води абсурден разговор как да си галиш спирачките, че да не се кривят дискове. В същото време освен че дисковете са криви като мекици системно, повечето лансери, грандиси, че и паджеро спират така, че при първо качване в европейски автомобил на гордия мицубишист, се налага да си стържеш носа от предното стъкло...

Кво да правим, дисковете се сменят с маслото.

 

Хаха, така е, тук съм напълно съгласен

 

Аз се включих отново в темата и исках да споделя моят опит как без да правя нищо дисковете сами се "изправиха" , което ме кара да заключа, че в моят случай както и в повечето случаи при други колеги проблемът не е бил в "изкривени" дискове , а в зацапани дискове с нарушена дебелина( тук говорим за много малки отклонения , които не се виждат , но са достатъчни да породят ефектът на "кривите дискове".

Какво се е случило първо: след смяната и улягането на спирачките при нормална употреба дисковете понеже са малки и спирачната система не е ефективна са се загрели до по-висока температура и накладките буквално са се "размазали" по дисковете, когато колата е застанала на място са се отпечатали следи в определена точка, след това при каране този по-висок отпечатък се върти и закача накладките толкова пъти в минута колкото оборота се въртят колелата а това е много може би 2000об/Мин така със всеки изминат километър продължава да се натрупва материал от накладките и се нарушава дебелината на диска, което поражда ефектът на "кривите дискове", тоест вибрации и тресене във волана и пулсиране на педала. Как може да се оправи това без смяна на дисковете., като се отнеме фина стружка на специална 'скид' машина без да се демонтират дисковете от главината. Как в моят случай нещата се оправиха сами: - аз карам много 400+ км на ден основно магистрала и малко в града, но по някога ми се налага да измия колата и да не я карам по 2-3 дена, така дисковете ръждясват и след това като ползвам спирачките леко , първите няколко спирания са ужасни, търкането на тази ръжда между накладките и диска допринася за почистването на повърхноста подобно на скид машина, диск се чисти добре само със снемане на стружка или шлайф със стъклена шкурка, или силиконов карбит, но не и със шкурка за метал, така с времето и редовно повтаряне на това упражнение за около 20000 км дисковте се изчистиха и сега нямам повече проблеми. Моят съвет е купувайте качествени накладки и леко със спирачките първите 500 км. И ако след смяната с нови след около 4000 км пак започнат да тресат може да опитате моят начин.

Поздрави

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Преди да са ни "грабнали" отново, ще ти кажа, как се оправя твоя дефект. На магистрала бързо сваляш скоростта от 100 до 5-10км/ч десетина пъти с увеличаване силата на натиск и равномерно ускорение между тях и след това караш и оставяш дисковете да се охладят сами. Правиш няколко процедури и си готов. Важно е никога да не спираш окончателно през това време!

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да са ни "грабнали" отново, ще ти кажа, как се оправя твоя дефект. На магистрала бързо сваляш скоростта от 100 до 5-10км/ч десетина пъти с увеличаване силата на натиск и равномерно ускорение между тях и след това караш и оставяш дисковете да се охладят сами. Правиш няколко процедури и си готов. Важно е никога да не спираш окончателно през това време!

 

Да, това е ценен съвет, Благодаря . Аз го правех няколко пъти обаче не се получи при мен, почти всичко опитах и накрая се отказах , оставих я така , купих си и нови дискове и накладки , но реших че няма да ги сменя докато не износя тези които са вече монтирани и все още нови, и така със времето нещата се оправиха, сега си имам резервни дискове и накладки. 👍🍻

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В същото време освен че дисковете са криви като мекици системно, повечето лансери, грандиси, че и паджеро спират така, че при първо качване в европейски автомобил на гордия мицубишист, се налага да си стържеш носа от предното стъкло...

Кво да правим, дисковете се сменят с маслото.

.....то това не е плюс, не е много хубаво да коват спирачките ти при първото докосване на педала.....карал съм БМВ-та, Аудите и Мерцедеси, спират по добре от моя камион, но те освен че са леки коли ,са и премиум клас....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахахаха, странна работа?!?!?! Които говореха, че такова нещо като криви дискове няма, започнаха да обясняват как им са се изкривили дисковете и какво да се прави за да не се кривят! Хахахахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От спор смисъл няма, да се чете поста на Мирослав и да приключва спора :). Дето се вика от извора се черпи там :).

Едно мога да кажа на всички колеги след мен, смисъл от скъпи ДИСКОВЕ няма :), ако някой си кара колата по юнашки - просто си заминават.

За справка, моите апарати също са от VR4, също са двубутални и също са с по-голям диск и накладка, малко по-дълго почнаха да изкарват и за уточнение, спирам със скорости :).

 

Ако някъде по статиите, които си прочел е направен някакъв тест, пусни мен ми е любопитно, точно каква темп. развива диска като в режим на 3-4 изпреварвания за под 1 минута на двулентов път ускоря до към 140 и спра до към 60-70 и на финална се окаже тапа и трябва да спра неподвижно със затворен апарат :).

 

Аз това, което съм почнал да правя - но много рядко, когато ускоря в София повече и спря рязко за светофар, спирам, пускам спирачката и седя на ръчна, за да отпусна накладките. Но това може само в града да се практикува.

Рангеле, при мен има възможност за абсолютно не ползване на спирачната система, като спра! Просто бързо, бързо на "Р"!!! Хахахахаха, ама не винаги е възможно, както и ти каза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лесно може да се премери температурата, вземате един имфраред термометър, карате и след това мерите всеки диск по отделно, като температурата трябва да бъде почти еднаква между леви и десни дискове по двойки предни и задни, има ли голяма разлика, по-топлият диск може да е резултат от задържащ спирачен апарат. "

Колега, само да попитам: ако след каране, не като на рали има разлика в температурата на дисковете, а спирачната система е изрядна, какво правим?!?!

Защото при мен така се получава, особенно през зимния период! Според теб, на какво ще се дължи? Защото Аз мислих, мислих и стигнах до някакъв извод, който е в разрез с твоята теория за почти еднаквата температура!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да са ни "грабнали" отново, ще ти кажа, как се оправя твоя дефект. На магистрала бързо сваляш скоростта от 100 до 5-10км/ч десетина пъти с увеличаване силата на натиск и равномерно ускорение между тях и след това караш и оставяш дисковете да се охладят сами. Правиш няколко процедури и си готов. Важно е никога да не спираш окончателно през това време!

Стига бе човек, повярвай НЕ работи този метод!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В същото време освен че дисковете са криви като мекици системно, повечето лансери, грандиси, че и паджеро спират така, че при първо качване в европейски автомобил на гордия мицубишист, се налага да си стържеш носа от предното стъкло...

Кво да правим, дисковете се сменят с маслото.

Ще ги сменяме, как каво да правим. Поне са евтини и може да си го позволим!

Ама само да попитам, кое спира по-добре от Lancer?

Golf, Astra, Fokus, Fabia, Ibiza, C4, 407, някакъв Fiat или някое Renault ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахахаха, странна работа?!?!?! Които говореха, че такова нещо като криви дискове няма, започнаха да обясняват как им са се изкривили дисковете и какво да се прави за да не се кривят! Хахахахаха

 

Тука явно нещо не си разбрал :icon_angel:

 

"Криви" в кавички специално да може да бъдем разбрани. Както вече казах "криви" се наричат или така е наречено от хората, но всъщност е мит, само наречие, няма да споря с никого, всеки е свободен да си вярва в каквото си поиска. Аз само споделям мнение и впечатления от нещо което съм изпитал лично и проучил достатъчно добре, че да говоря, някои хора когато прочетат и разберат за проблема ще си намерят решение по-лесно, от колкото да си хвърлят парите на вятъра да сменяват дискове , които всъщност не са били за смяна. Мисля , че това е идеята на форума а не спорове и подигравки или налагане на мнение над другите. При значителна разлика в температурата между преден ляв и преден десен диск например значи нещо не е наред, задържащ спирачен апарат, блокирали водачи, неправилно поставен диск, нещо което допринася за повече триене . Отностно изброените от теб марки за Фиат и Рено нямам наблюдения, но всички останали спират по-добре. Лек ден и леко със спирачките :drinks:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тука явно нещо не си разбрал :icon_angel:

 

"Криви" в кавички специално да може да бъдем разбрани. Както вече казах "криви" се наричат или така е наречено от хората, но всъщност е мит, само наречие, няма да споря с никого, всеки е свободен да си вярва в каквото си поиска. :

Чакай сега, Аз също не искам да споря, но при мен и милиони други водачи на МПС се получава явлението криви дискове, криви без кавички за да ме разбереш!!! Айде да ми кажеш как да нарека нещо, което не е право?! Аз му казвам криво! Ти как му казваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При значителна разлика в температурата между преден ляв и преден десен диск например значи нещо не е наред, задържащ спирачен апарат, блокирали водачи, неправилно поставен диск, нещо което допринася за повече триене .

Ами не е това причината в моя случай. При мен се получава така, заради системата за стабилност и ABSа, които си играят със спирачките по време на спускането, когато колата се преплъзне! Иначе, всичко което си изброил като възможни грешки при мен липсва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега, Аз също не искам да споря, но при мен и милиони други водачи на МПС се получава явлението криви дискове, криви без кавички за да ме разбереш!!! Айде да ми кажеш как да нарека нещо, което не е право?! Аз му казвам криво! Ти как му казваш?

 

На кривото право няма как да се каже, но това което се опитваме да кажем с колегата е обеснено в този клип:

 

 

Специално в твоят случай лично аз не мога да кажа нищо, никой не знае по добре от теб естествено , само че при повечето хора включително и при мен ефектът на "кривите" дискове е резултат от натрупване на материал от накладките по повърхността на диска и промяна в дебелината му( Disc thickness variation DTV). Run Out или "крив" диск се получава най-често от неправилен монтаж или дефектен диск, не от температурна разлика от прегряване и рязко охлаждане, точно тук е идеята на тази теория , която професионалисти са създали и обяснили. Да приемем че лансерът има малки дискове които лесно се кривят понеже не издържат на високата температура, но какво да кажем тогава за хората които карат Ауди s3 и rs3, тези коли имат масивни дискове, дори по новите модели може да са и керамични , и пак е пълно във Ауди форума с теми за същият проблем ?! Лансерите страдат от това много, но не всички шофьори на лансер карат екстремно, проблемът може да се крие в друго , не в размера на дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кривото право няма как да се каже, но това което се опитваме да кажем с колегата е обеснено в този клип:

 

 

Специално в твоят случай лично аз не мога да кажа нищо, никой не знае по добре от теб естествено , само че при повечето хора включително и при мен ефектът на "кривите" дискове е резултат от натрупване на материал от накладките по повърхността на диска и промяна в дебелината му( Disc thickness variation DTV). Run Out или "крив" диск се получава най-често от неправилен монтаж или дефектен диск, не от температурна разлика от прегряване и рязко охлаждане, точно тук е идеята на тази теория , която професионалисти са създали и обяснили. Да приемем че лансерът има малки дискове които лесно се кривят понеже не издържат на високата температура, но какво да кажем тогава за хората които карат Ауди s3 и rs3, тези коли имат масивни дискове, дори по новите модели може да са и керамични , и пак е пълно във Ауди форума с теми за същият проблем ?! Лансерите страдат от това много, но не всички шофьори на лансер карат екстремно, проблемът може да се крие в друго , не в размера на дисковете.

Явно говорим на различен език. За мен е неуместен примера с S3 & Rs3 и прочие автомобили. 90% от серийните автомобили са с метални дискове, 80% oт тях страдат от ИЗКРИВЯВАНЕТО ИМ, сигурен съм, че малка част от тях са поради цитираните от Вас причини! Обяснението е елементарно и същевременно логично : караш, загряваш ги (не до червено), стават меки (по-меки от нормалното), натискаш спирачки, намаляш от 80км/ч до 5км/ч, отпускаш спирачката и те вече са К Р И В И!!! Няма отлагания, няма рязка промяна в температурата им, нищо допълнително, просто спиране! Разберете,че ного малка част от проблемите, са от това за което Вие говорите.

Неправилен монтаж?!?!?! 1/1000.

Да съгласен съм и с вашата теория, но за не повече от 10% от случаите.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно говорим на различен език. За мен е неуместен примера с S3 & Rs3 и прочие автомобили. 90% от серийните автомобили са с метални дискове, 80% oт тях страдат от ИЗКРИВЯВАНЕТО ИМ, сигурен съм, че малка част от тях са поради цитираните от Вас причини! Обяснението е елементарно и същевременно логично : караш, загряваш ги (не до червено), стават меки (по-меки от нормалното), натискаш спирачки, намаляш от 80км/ч до 5км/ч, отпускаш спирачката и те вече са К Р И В И!!! Няма отлагания, няма рязка промяна в температурата им, нищо допълнително, просто спиране! Разберете,че ного малка част от проблемите, са от това за което Вие говорите.

Неправилен монтаж?!?!?! 1/1000.

Да съгласен съм и с вашата теория, но за не повече от 10% от случаите.

 

Уважавам твоето мнение и не изключвам 100% възможността това да се случи, но също така и споделям инфо на световно ниво , чужди сайтове и написано от професионалисти като вярвам че мога да бъда полезен на много хора сблъскали се с подобен проблем, често срещан при Мицубиши Лансер. В заключени за да избегнете подобни проблеми моят съвет е:

 

1. Дисковете не са от голямо значение, дупчени, с канали или без за охлаждане ваш избор стига да са монтирани правилно

 

2. Изберете правилните накладки в зависимост от стила ви на каране и начина на експлоатация на автомобила

 

3. Не забравяйте да спирате внимателно първите 500км или още по добре ако прочетете как правилно да извършите процедурата по улягване (bed in) на накладките.

 

В случай , че пак ви се случи не бързайте да сменяте диксовете, направете всички необходими измервания на диска, проврете правилен ли е бил монтажа и състоянието на накладките, може да престъргате диска на специална машина (skim) или със шкурка за дърво и машина за полиране и да смените наклдките с по горен клас, перформънс накладки например.

 

 

http://www.mossmotors.com/SiteGraphics/Pages/brake_discs.html

 

http://www.stoptech.com/technical-support/technical-white-papers/-warped-brake-disc-and-other-myths

 

http://www.skimmydiscs.co.uk/blog/warped-brake-discs-myth/

 

http://www.brakeworld.co.uk/pdf/tb1.pdf

 

 

Успех :rulez:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема си я разисквахме още преди 5-6 години и все така никой нищо ново не казва http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ! За 100К. км. съм с трети или четвърти комплект дискове, при положение, че моите са си фабрично от по-големите и надеждата за това да са по-здрави умря още на втората година. Бъдете здрави, не спорете и си сменяйте дисковете с маслото, като не забравяте, че мицубиши е japanese daciahttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

tonino, във всеки пост намекваш за правилен подбор. Ще се радвам след толкова изчетено от теб, да каже правилната комбианция от марки за дискове и накладки, както и къде да ми ги монтират правилно :)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

tonino, във всеки пост намекваш за правилен подбор. Ще се радвам след толкова изчетено от теб, да каже правилната комбианция от марки за дискове и накладки, както и къде да ми ги монтират правилно :)?

 

Тук конкретно немога да помогна, току що прочетох цялата тема от началото до края , интересна е и съветвам всеки взел участие в последните постове да го направи, има доста информативни мнения 👍 Немога да препоръчам марки и комбинации, понеже добра комбинация за мен може да не е добра за друг, различни стилове на каране. Една идея където срещнах в нета от американски форум: Един човек си решава проблемите със тресенето на волана при спиране като маха гуменото пръстенче което седи на края на единият от водачите на спирачните апарати. Който иска може да опита на собствен риск, аз за сега съм без вибрации, нещата се оправиха сами, диксовете и накладките отпред и отзад са Pagid. Единственото, което мога да кажа за тези дискове, е че са боядисани целите и хващат по-малко ръжда и изглеждат по добре, а за накладките , че са меки и спират много готино, захапват веднага, стил Фолксваген/Ауди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

timestamp='1353403785'[/color] post='267685']

Сменяй ги с нови бе Ранга, кво друго да направиш?

Моите изкараха 68 000км. Герои са, но вече са за смяна, защото започнаха лекичко да ми тресат като спирам.

Май ще трябва да сложа по-големи дискове, но тогава и апаратита ще трябва да се сменят. :icon_thumbup:

Моите оригиналните/заводските на 71 000 започнаха леко да тресат. Явно стила ни не е много различен.

Това ме навежда на мисълта, че дисковете имат някаква повърхностана обработка, като циментация например. След като им отнемеш горния слой, около 1-1.5 мм няма какво да се очаква освен изкривяване.

Преди 4 години се опитах да обясняна Рангел как се е получило при него и мисля че ме разбра. Още тогава го попитах дали е носил кривите дискове в лаборатория, където да им измерят твърдостта, но за съжаление той не се беше сетил.

Ако някой се сети при смяна на дисковете първо да ги отнесе до ВМЕИ-то и да им измери твърдостта и след време като се изкривят отново да ги им измери твърдостта, може би ще има за какво да говорим. За сега само си чешем клавиатурата.

Ако обаче се окаже, че твърдостите преди монтажа и след изкривяването са различни, то явно става дума за обща тенденция при всички производители.

Става дума за използване на по-мек материал и чрез допълнителна обработка се посига желаната твърдост. Все пак се икономисва финансов ресурс, а и режещите инструменти не е нужно да са толкова висок клас.

Спирам до тук, защото ми се струва, че ще поемем в посака, която не е желателна.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега и аз да метна малко манджа тука :D :D :D

Чета и си разсъждавам как така ще полепне феродо по излъскана до блясък чугунена повърхност, която ПОСТОЯННО е подложена на изключително големи сили на триене?! Лично за мене чисто във физически аспект тези обяснения не са възможни. Феродото е материал, който издържа на висока температура, не е като да допреш вълнен парцал до загрятия диск и той да залепне...още повече че триенето продължава и продължава...метала изтънява с милиметри от това триене, камо ли някакво си феродо, дето било полепнало няма да се махне. Не ми се връзва.

За информация искам да допълня, че си направих уред за измерване на радиално отклонение на главини и дискове. Та, радиално отклонение по - голямо от 0.1мм започва да се усеща при спиране с повече от 120 км/ч. При нов диск същото е близко до 0.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен теорията за полепване на материал от накалдките и промяна в дебелината на диска има много повече логика от изкривяване на самия диск, радиалното биене е резултат от това натрупване също. Основно се получава точно когато се образува тази гладка повърхност при новите дискове или при ръждясали дискове на коли които не се карат редовно или дискове монтирани върху мръсни главини или от неравномерно затягане на болтовете на джантата. Остават по-високи точки по диска които при движение закачат накладките хиляди пъти в минута и така се наслагва още материал и се променя дебелината на диска. Ако дискът е 26мм дебел по цялата си окръжност, но има радиално биене в следствие на изкривяване за което говорим вибрациите породени от радиалното му биене ще се оберат от водачите на спирачните апарати, може да пипнете апаратите на колата си при изправни водачи и добре смазани може да местите в страни целият спирачен апарат. Когато говорим за различна дебелина на диска в един момент накладките ще притискат диска с една сила а в следващият момент където дискът е по дебел ще е нужна по-малка сила, следователно дискът ще иска да отвори накладките по-широко и ще окаже обратен натиск върху буталото и ние го усещаме това като пулсиране на педала и вибрации. Спирачните дискове са здрави и твърди, могат да издържат висока температура и когато се натоварят повече от колкото могат да понесат се трошат, пръскат се на парчета, дори при нагряване и рязко охлаждане се закаляват и стават още по твърди. Накладките са направени от много по-меки материали много често и с органични примеси, при тях е много по лесно да се нагреят и да оставят следи по диска отколкото самият диск да се изкриви.

Ето един пример как и колко се нагряват дисковете, човекът каза , че това са стоманени дискове и са годни за няколко такива спирания.

 

 

А тука малко други експерименти

 

https://youtu.be/SGv9rlDcNtU

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата си е направил труда да даде доста препратки по темата. Прочетете ги за обща култура. За тези, които са "скарани" с английския - ето на руски:

https://www.drive2.r...30376151883818/

Не се чувствайте задължени да ни оборвате. Излагаме гледна точка. На някои им е интересна и може би ще е от полза. На другите се пада честта да движат икономиката.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега и аз да метна малко манджа тука :D :D :D

Чета и си разсъждавам как така ще полепне феродо по излъскана до блясък чугунена повърхност, която ПОСТОЯННО е подложена на изключително големи сили на триене?! Лично за мене чисто във физически аспект тези обяснения не са възможни. Феродото е материал, който издържа на висока температура, не е като да допреш вълнен парцал до загрятия диск и той да залепне...още повече че триенето продължава и продължава...метала изтънява с милиметри от това триене, камо ли някакво си феродо, дето било полепнало няма да се махне. Не ми се връзва.

За информация искам да допълня, че си направих уред за измерване на радиално отклонение на главини и дискове. Та, радиално отклонение по - голямо от 0.1мм започва да се усеща при спиране с повече от 120 км/ч. При нов диск същото е близко до 0.

 

Тук е отговора на съмнението ти. Чети внимателно всяко изречение. Може би имат право?! Но с едно уточнение - това е причината при нормално каращите. Другите си знаят причината и следствието. И решението, разбира се! :)

Как мы знаем, суппорт прикладывает активное усилие лишь при сжатии тормозных колодок. То есть, разжимание колодок происходит пассивным путем, от микробиения тормозного диска. Или проще говоря, зазор между поверхностью диска и колодки – минимальный. У водителей, не пользующихся активно тормозами, колодки долгое время находятся в одном и том же положении к диску, и от пассивного трения начинают переносить частички фрикционного материала на какое-то определенное место чугунной поверхности. Со временем, в этом месте образуется уплотнение, а еще спустя какие-то время – толщина в этом месте диска будет отличаться от общей толщины болванки. Любителям более активной езды такие проблемы не грозят, потому что более частое пользование педалью тормоза позволяет в рабочем режиме удалять такие утолщения еще на раннем этапе.

 

Далее, если в процессе эксплуатации эти уплотнения не устраняются, температура в месте утолщения начинает расти быстрее, чем в остальном по диску. Дальше, происходит то, что в народе называют «перегрев». На самом деле, перегреваясь с одной точке, образуется так называемый цементит: материал, который обладает бóльшей плотностью, нежели чугун. Далее, диски в этом перегретом месте начинает изнашиваться медленнее, толщина растет, перегревается фрагмент еще быстрее. От перегрева цементит, как раковая опухоль, начинает разрастаться далее по диску. И вот вам проблема, которую уже не выведет ни проточка, ни смена колодок, ни профилактика тормозов. Только замена дисков и непременно с колодками.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,

Дайте мнение дали ще паснат тези апарати с тези дискове на Lancer 2008 DID????

Редактирано от l.mitkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Дайте мнение дали ще паснат тези апарати с тези дискове на Lancer 2008 DID????

 

Не стават. Бях купил такива за проба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...