Премини към съдържание

Кой колко е дал за своята Каризма :)


Препоръчано мнение

Колеги от раздел "Каризма",

Я дайте по образец на колегите с Галанти да споделим кой колко пари е дал за своята Каризма и за колко би се разделил с нея - ще започна пръв :)

 

Купихме Каризмата през далечната 2004 година(февруари месец) за 12500лв. Малко история за колата:

- Произведена е 30.06.1999г; Първата и регистрация е декември 1999г; Двигател 1.8 GDI; Изпълнение EXE; До 2009г. бе семейна кола (предимно баща ми я караше) - от тогава е в мое владение :)

 

Нещо, в което повечето от Вас няма да повярват: тогава колата беше на 36000км. Продавача ни обясни, че колата е стояла дълго време ударена (отпред в дясно) при предишния собственик (Австриец). След обстоен преглед от наша страна (в сервизи) се убедихме, че колата е направена много добре и я купихме. В момента колата е ~ 97000км - което показва как една кола може за 7 години да измине 60000км.

 

До момента е похарчено още за колата (по спомени) ~3000лв (като не смятаме масла, филтри и гориво).

 

Относно това за колко бих се разделил с нея: Смятам, че ще си остане вечно моя, защото няма да има кой да даде толкова, колкото смятам аз че заслужава.

 

Това е от мен. Споделете и Вие.

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво си изхарчил толкова много пари по нея? Сподели , защото иначе ще уплашиш всички бъдещи кандидати за този автомобил.3000 лв. са много пари за 2год. Аз за моята за 3год. ако не смятаме консумативите не съм изхарчил повече от 200лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво си изхарчил толкова много пари по нея? Сподели , защото иначе ще уплашиш всички бъдещи кандидати за този автомобил.3000 лв. са много пари за 2год. Аз за моята за 3год. ако не смятаме консумативите не съм изхарчил повече от 200лв.

 

Колата е закупена 2004година, което до сега прави 7 години и повече.

 

По-големите неща по колата са:

- Предна дясна полуоска - година и половина след като я имахме вече колата, се счупи въпросната част (при скъсването се видя, че има стара ръждясала част от сечението, най-вероятно в следствие на удара при предишния собственик). Полуоската я купихме в комплект с носачи за 1100лв (тогава нямаше толкова много Каризми в БГ и се наложи от Гърция ако не се лъжа да се купува;

- Другите пари са за смени на ремъци и всички ролки, за ремонтен комплект на съединителя (двете пружини), за иридиеви свещи NGK, за алуминиеви джанти 15' и за спойлер :).

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6500 в края на 2008г. Сменил съм един лагер в кутията, който се прецака след няколко месеца ~300лв с труда, два предни амортисьора (имаше монтирани някакви "уж" по-спортини) издъхнаха някъде на втората година по нашите мили родни пътища - сложих два нови за по 207лв/бр. (ако не ме лъже паметта). Тампоните на стабилизиращите щанги, някъде към 40лв. Ремонтен комплект на долната помпа на съдеинителя, преди няколко седмици - 29лв. Към 900лв за два комплекта нови зимни и летни гуми, около 300 за още едни лети джанти. 240лв за ксенон и 60лв за ново покритие на рефлекторите във вакуумна машина. Единия фар преди това му се спука стъклото и още 80лв за друг втора ръка. Останалото за консумативи като ремъци, накладки масла филтри и т.н. не съм ги смятал. Касовите бележки за бензина мисля, че ги пазя повечето, може и него да го сметна. За данъци, винетки и застраховки не ми се говори, сигурно ще са някъде колкото другите разходи...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Каризма я взех за 2500лв. Колата е произведена декември 1996г. Аз я купих юни 2010г. От тогава насам дадох 290лв за ремонт на горивната помпа Лукас и 140лв за 3 нови свещи Bosh. Засега е това. Не смятам масла, филтри и гуми, защото това са си консумативи. Сега идва време за ролки, ремъци и накладки. За тази година и четири месеца изминах 36 000км. с Каризмата. Мисля, че се справя добре и я взех изгодно.

Редактирано от backstage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята Carisma 1.9TD я взех април тази година за 3200лв. Първа регистрация септември 1999г. Досега съм сменил съединител 350лв. Машинката за ел. стъклата на предна дясна врата-80лв, при нея интересното беше, че на мястото на механизма имаше дърво, което подпираше прозореца. Клапа на помпата-80лв понеже не искаше да гасне по едно време, втулки на скоростна кутия 20лв. И общо взето е това като не смятам консумативите, регистрация, винетки и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята тази година я взех 1.9 дизел 06.1996г е произведена,за 2450 лв.Сменил сам за 17 000км авансатора 146лв,един амортесиор 50лв,тампони на стаб.щанга 12лв,маншон на реиката 6лв.И много,много нафта хахахах.......:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята каризма я взех преди 2 месеца за 5000 лв.1.8 Гди 2001 г. Елеганс.До сега съм сменил ремък с двете ролки 200 лв.Иначе с регистрация,винетки и тем подобни ми стъпи на 5500 лв.Много съм доволен от машинката,а ако и бензина беше 1 лв. щях да съм на седмото небе и да не си спя в къщи изобщо :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мхм....

Аз пък правя друга сметка.

Минати 50 000 км х ср.р-д 7/100 х ср.цена на бензина 2.10 = 7350 лв http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Бах маа му, колко кинти съм профукал за приблизително три години през ауспуха....

И това само за един Хавтомобил. Ако сложа в сметката и другите два..... http://s19.rimg.info/04e6a78994bf115a60229c016a949902.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купена от Гермаия за 3500 evro 2009г.На 25000 км.Всички екстри за модела-Elegance.Спойрери с ТUV,лети джанти 17,+зимни 15,спотрно окачване E-Bach-пружини и амортисьори.Вече на 60000км.За сега ми изтърваха гумичките на помпата на съединителя.Никакви други проблеми.

Редактирано от yuliyan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купена от Германия за 3500 evro 2009г.На 25000 км.Всички екстри за модела-Elegance.Спойрери с ТUV,лети джанти 17,+зимни 15,спотрно окачване E-Bach-пружини и амортисьори.Вече на 60000км.За сега ми изтърваха гумичките на помпата на съединителя.Никакви други проблеми.

 

Кхм....

Колега, Каризмите ги спират 2003 година.

За 6 години, не ми се връзва, да е минала само 25 000 км - или по 4 000 км/годишно и то в Германия.

Че и да ти я дадат за 3500 евро.....

.....................

Виж, ако поставиш една единица в началото на километража.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за за някой работи,като я взех имаше доста корав удар от дясно.Дадоха ми задна дясна врата и смених целия заден калник тук.Няма безплатен обяд.Така пише в сервизната книжка -ако немците в Мюнхен ме лъжат,тогава аз лъжа вас.

ПС заваършил съм НЕГ-Бургас

Редактирано от yuliyan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е производство 11.98г. Доиде в България 04.2000г, на 34000км. Беше ми 7г. служебна, после я купих. В момента е на 243000км. Ако изключим консумативите (ремъци, масла, свещи и накладки).........Досега за тези километри и години съм сменил два шарнира, и двата големите тампона на задния мост......Нито масло в скоростите е сменяно, нито съединител, нито спирачни дискове, нито разни лагери, дори задните накладки са оригиналните.......И още немога да я уморя. А само като се сетя как се експлоатираше повреме на служебните и години. :icon_blush:

 

П.С. А забравих цените....навремето беше купена за 9000Евро, цялата и лява страна беше смляна(така я взехме от Германия. След 7 год аз я купих за 7600лв.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да кажа и аз 7300лв.,купена март 2008,нов внос ,частно лице с tuv.Като махна консумативите ,сменил съм само един датчик на разпределителен вал и две втулки на скоростен лост!!!!!И няма да я сменя .........дори и за Галант :drinks: Каризма хечбек 1999г 1.6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята 1.8 ГДИ, елеганс, я взех октомври 2010 за 4 500 лв. Произведена е 1999г., първа регистрация 2000г. Взех я на 175 000 км. Веднага пълно обслужване - ремъци, ролки, масла филтри - 280лв. Седмица след това ми се пукна маркуч на предно ляво спирачно цилиндърче. Смених двата предни маркуча и по спомен май дадох 80 - 90 лв. за това. После установихме леко омасляване на двигателя. Смяна на гарнитура барабар с почистване на дюзите, смяна на 4 еридиеви свещи NGK и 2 от лулите - всичко около 400лв. Претапицирване на тавана - 100 лв. /не че беше страшен но мен ме дразнеше, а и така стана супер/. Пастирах си я сам, дадох 30лв. само за пастата. Ако броим и 4 нови зимни гуми Спортива - 280лв. и две летни Спортиви - 180лв /според мен гумите са необходим консуматив, но някои хора ги считат за екстра/, защото от тези с които я купих само две стават за каране. Тониране на стъклата с УВЕзащитно фолио - 60лв....А щях да забравя - свалих оригиналното радио и хоп 180 лв. за едно JVC, друго не се сещам, но 100% има и още нещо по между другото. Май бая съм дал по нея - някъде по необходимост, другаде по ентусиазъм, но... цифрите са факт ;) И аз не смятам да я продавам. Баща ми я харесва много и иска до време да му я оставя....

Редактирано от AMG_iev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взех преди 1година, (1,8 ГДИ 16v - 1998год на 167000км)(сега е на 175000км) със стоманени 14" джанти с 4 нови зимни гуми + лети джанти 15" с 4 нови летни гуми за 3000лв, регистрация + ремонт(повдигачи+консумативи(масло+филтри+накладки...) + каско + гражданска + данък 5000лв, след 6 месеца смених 2 амортисьора(задни) + тампони за 400лв = 5400лв + субуфер 12" + усилвател + 2 елипси + 4 нови колони + ново СД = 5600лв + подлакътник +(някакви дреболий) + нова генерация от неръждива стомана от край до край, + 2 резонансни гърнета, + спортно гарне - 250лв + помпа на съединител(мързеше ме да сменям гумички и направо взех нова :icon_blush: ) - 100лв = около 6000лв и съм повече от доволен! :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Редактирано от Mitko_90
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет и аз да си кажа за Каризмата ми аз моята си я купих от Германия преди 5г. за 2300 евро, а колата е 1996г. първа регистрация 1.6 бензин. Тогава я взех на 151356км сега е на 251800км за това време честно да си кажа съм доста парички за ремонти като съм сменял: съединител 230лв, предно стъкло 175лв, гумички на съединител 28лв, четки на стартер 24лв, доста маншони 135лв(сменяни са не веднъж), накладки 240лв, гърне 90лв, десен фар 90лв, напречната греда която държи двигателя 50лв, може би и др неща ама нямам спомен за тях да кажем поне още 200-300лв.Даже сега си търся и двата тампона на скоростната кутия който са върху напречната греда под двигателя. Сега вече след 5г. по нашти пътища си мисля, че мога и да се разделя с нея.

Редактирано от georgidimov_manunited
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте, моята ( 1.6 ) '98 г. я взех преди 3 години от Пловдив за 6000 лв (нов внос) на 141 000 км (с добре водена сервизна книжка) за 3 години минах 30 000 км освен 2 обслужвания по около 450 лв . съм сменил - задни амортисьори (монро-газ), задни пружини, съединител, предно стъклои една машинка за централното заключване!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...