Премини към съдържание

AMG_iev

Потребител
  • От него общо

    53
  • Регистрация

  • Беше тук

За AMG_iev

  • Рожден ден 08/19/1984

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Каризма 99г., 1.8 ГДИ

AMG_iev's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Fix_ppd ми е скайпа

  2. може ли телефон за връзка?

  3. И тук е засегнат проблема ти в точка 4 - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=19235
  4. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16789&st=0&p=175247&hl=%EA%EB%E8%EC%E0%F2%F0%EE%ED%E8%EA&fromsearch=1entry175247
  5. AMG_iev

    Зелена лампичка Gdi Eco

    Ако имаш е много възможно да е изгоряла. Поради това че тази крушчица често свети, гасне, свети, гасне и т.н.... според начина на каране изгаря по-бързо от останалите. Когато взех моята каризма светеше, после спря и се бях претиснил, че нещо се е прецакал целия режим, но се оказа че след смяна на крушката пак мигаме ;)
  6. AMG_iev

    Зелена лампичка Gdi Eco

    Лампичката действително сигнализира, че автомобила е в икономичен режим. От както го разбрах се старая да карам така, че въпросната да свети максимално и забелязвам, че и при плавно ускорение също не угасва и най-важното усеща се много в разхода и портфейла. С други думи светенето на тази лампа е обратно пропорционално на светенето на оранжавата с колонката ;)
  7. AMG_iev

    Проблем със запалването

    Айде направи ми! А военните са различават от МВР по отношение на много неща и едно от тях е техниката. ЛанЗерите на МО с GDI ли са? И да ти кажа, че не само си мисля, а и много добре знам как се поддържат въпросните МПС-та. Сега най съществения въпрос - запалиха ли ти автомобила? И последно един съвет - ако държиш да си запазиш монтьорите си купи астра 1.4 или 1.6 екотек :D
  8. AMG_iev

    Проблем със запалването

    Ха, я виж ти - колите в МВР се оправяли. Аз не знаех :D Пич определено не си взел най-доброто решение за механици - едно, че колите на МВР се правят рядко и ако въобще се правят е да се смени нещо по ходовата част /най - много бейлети/ и дрго, че GDI в МВР няма. Този двгател си иска майстора, няма да казвам кой е да не прозвучи като подмазване ;) Дано само не си я дал в някой ведомствен сервиз на министерството, че скоро няма да я запалят.
  9. Вярвайте на лампичката. Тази година като тръгнах към морето по компютър ми показнаше 120км., което щеше да ми стигне да стигна една заветна цел - ШЕЛ, за който имах еднократен талон с 10 ст. намаление и исках да я напълня. Да ама като останаха 80 по комп и лампата светна и заредих на др. бензиностанция. Според мен компютъра смята среден разход и не взима в предвид пълна кола, хора багаж и т.н., а до калкото знам светне ли ти лампата ти остават 50 км. До преди този случай и аз гледах компа, но вече не!
  10. Моята 1.8 ГДИ, елеганс, я взех октомври 2010 за 4 500 лв. Произведена е 1999г., първа регистрация 2000г. Взех я на 175 000 км. Веднага пълно обслужване - ремъци, ролки, масла филтри - 280лв. Седмица след това ми се пукна маркуч на предно ляво спирачно цилиндърче. Смених двата предни маркуча и по спомен май дадох 80 - 90 лв. за това. После установихме леко омасляване на двигателя. Смяна на гарнитура барабар с почистване на дюзите, смяна на 4 еридиеви свещи NGK и 2 от лулите - всичко около 400лв. Претапицирване на тавана - 100 лв. /не че беше страшен но мен ме дразнеше, а и така стана супер/. Пастирах си я сам, дадох 30лв. само за пастата. Ако броим и 4 нови зимни гуми Спортива - 280лв. и две летни Спортиви - 180лв /според мен гумите са необходим консуматив, но някои хора ги считат за екстра/, защото от тези с които я купих само две стават за каране. Тониране на стъклата с УВЕзащитно фолио - 60лв....А щях да забравя - свалих оригиналното радио и хоп 180 лв. за едно JVC, друго не се сещам, но 100% има и още нещо по между другото. Май бая съм дал по нея - някъде по необходимост, другаде по ентусиазъм, но... цифрите са факт ;) И аз не смятам да я продавам. Баща ми я харесва много и иска до време да му я оставя....
  11. AMG_iev

    Каризма 1,8GDI на МЕТАН

    Аз вече направих една година с 1.8 ГДИ и честно да ви кажа се чудя на кой и за какво му е да слага газ на тази кола. Важно е двигателя да е поддържан. Вярно е, че всичко е строго индивидуално - за какво ползваш колата, колко я караш и как я караш... но ако смяташ да се газифицираш е безмислено да се хвърлиш на ГДИ. Имам близко, найстина билизко наблюдение над пежо 206, 1.4 с газ, което карах и на бензин и на газ. От 5 извънградско стана на 7 /с климатик/, градско беше 7, сега е 9 - 10 в зависимост дали е загряла и как се кара. С каризмата при ,смея да твърдя, поддържан двигател разходът в града ми е 8 - 9, извънградско - 7 /всичко с климатик/. И сега най-важното уточнение - конете при каризмата са двойни и като ги сравниш с разхода нещата се оправдават, но......всеки сам си прави сметка за него си! Сега ще ви споделя един своеобразен тест драйф с двата автомобила - пежото 1.4 на газ и каризмата 1.8 ГДИ с изчистени дюзи и нови свещи. Миналата година пътувах от Пловдив до Созопол и обратно с пежото на газ - двама човека, багаж и климатик - 60 лв. Тази година с каризмата същия маршрут, обаче четери човека и двойно повече багаж, пак с климатик - 80лв. Сами си правете сметка!И най-вано е задкормилното устройство!
  12. Прав е колегата. Като взех моята преди да го сваля ангренажния ремък изглеждаше като нов - лъскав, здрав с надписите по него, но когато го свалих приз два - три сантиметра беше напукан като пукнатините минаваха перпендикулярно на пистити и си беше много зле ремъка. Не знам какво ще решиш, но за мен обслужването на автомобил втора рака е задължително непосредствено след закопуването. До колкото знам нещата стават страшни при скъсване на ангренажа.
  13. AMG_iev

    Решен проблем с Плафон.

    Благодарим, аз ще го имам предвид. Видях че са свързани като ми сваляха тавана за претапициране, но не обърнах внимание на въпросните пластинки. Засега съм ОК с плафоните ;)
  14. AMG_iev

    Избор на летни гуми

    Аз съм с новия модел на спортива - http://diana-ltd.com/index.php/products/view/69 с размер 195/55/15, който до колкото знам го пуснаха тади година и съм много доволен. И зимните са ми спортива, но 185. Разпитвах много преди да я обуя - мнения много, разбирачи бол, но масовото мнение беше, че това е една от най-добрите гуми малко над среден клас, обясниха ми че е дъщерна фирма на дънлоп - не знам колко е вярно, но гумите определено са качествени, направени са от каучук и аз лично харесвам как се държят на пътя.
  15. Честито, със здраве да си я караш и много безаварийни километри. Обзавеждането е като моята, но при теб много ми хареса топчето на скоростния лост А за съветите - просто чети по форума и ще намериш всичко, наблегни и на особеносттите на GDI двигателите ;)
×
×
  • Създаване...