Премини към съдържание

pashabg

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Exeter

pashabg's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Следя го - губи но не мисля, че е много. Значи като тръгвах за България беше на Max, когато се върнах след 7-8000 км беше на Min. Не знам това колко е но.......толкова! Еми щом казвате - ще я карам. Дано изкара - пък ако не - на скрап!
  2. Ама аз вече си идвах - няма да си идвам повече! Карай ама до къде?! Идеята ми е дали има вероятност да ме остави някъде на пътя заради този проблем или да се влоши до толкова, че да не мога да я продам?!
  3. Моята дори не прави локвичка - поне не съм забелязал - просто е зацапано отдолу с масло но това е. Няма капки по асфалта или нещо такова. Тука ремонта няма да излезе 150 лв за съжаление. Затова искам да знам дали мога още да я карам поне няколко месеца. Аз вече я карам около 5 месеца така. Още като я купих го имаше това омасляване но не му обърнах внимание. Съединителя за сега е супер.
  4. Здравейте, имам следния проблем. Вчера качихме колата (Каризма Елеганс, 2000, 1.8GDI, 125hp) при един майстор Българин в Англия защото забелязах, че имам омасляване под двигателя и той ми каза, че маслото излиза от гадно място, проблема според него е някаква семеринга до маховика и каза, че за да се оправи трябва да се разглобява скоростната кутия /или съединителя, забравих/ и ще излезе скъпо, а ако не го оправя може да влезе при съединителя и да започне да буксува. Молбата ми е ако някой, който разбира от това да ми каже доколко сериозно би било това и дали има вероятност да карам колата още няколко месеца безпроблемно докато събера пари да си купя нещо по-ново или да я продавам скорострелно. Да я оправям не е опция защото колата може да се продаде максимум за 500 паунда според мен а ремонта ще излезе минимум 300 по-вероятно повече и не си заслужава да инвестирам тези пари. Благодаря предварително!
  5. 1300 лв. Carisma 1.8 GDI, 2000, Elegance. Взех я преди няколко месеца и дадох 1000 лв. за смяна на ремъците, свещи....
  6. Колеги, в крайна сметка платих 470 паунда за ангренажния ремък с ролки, водна помпа и така нататък на Gates, другите два ремъка, свещи на NGK Iridium /оказа се, че старите са били NGK обикновени/, антинфриз, скъсан ляв маншон и преглед за година напред. Всъщност ми я направи Българин, който работи в сервиз на 500 метра от дома ми. Само, че сега излезе нов проблем! След като си я взех колата определено има повече мощност, преди на 1500 оборота не искаше да тегли, трябваше да я засиля повече а сега си дърпа. Само, че сега компютъра ми показва между 12 и 13 л разход постоянно. Вярна е, че я карам студена на малки разстояния от порядъка на 1 до 3 км. но преди не беше така! Да не би майстора нещо да е оплел?! Някакви идеи?!
  7. Роуд Асистънт сигурно е американския израз - тук се води брейк даун кавър. Ама нямам - застрахователя ми иска колата да е на максимум 10 години а тази е 11 вече. Звънях в един сервиз днес - казаха 260 паунда ремък, ролки и водна помпа части на континентъл /тези стават ли?/ и труд - всичко. Аз за колата платих 600! Сеир да гледаш! В понеделник ще звъня на един друг, че днес не работят - на другия по разчитам.
  8. Ами въобще не съм сигурен в сервизната история защото ми я дадоха без никаква! Маслото сам си го смених преди 2 седмици - старото беше като тиня - много зле! Свещите и те мисля, че са заминали защото като държа на определени обороти и в определен момент почва да дърпа от никъде! Смятам утре да поръчам и да се пробвам да ги сменя другата седмица. За ангренажния ремък обаче тук по английските форуми мярнах, че искали 300 паунда за труда за тази кола - ако е толкова наистина - хич не го виждам как ще стане! Утре сутрин ще мина през един сервиз, който ми препоръчаха да видим колко ще кажат! Освен масло, свещи, ангренажен ремък какво друго трябва за обслужване!? Май и този ремък за, който Владимиров каза, че е за сервото и климатика, предполагам охладителна течност и масло на скоростната кутия но тях ще пробвам сам най-вероятно ако не е сложна процедурата! Ако се сещате нещо казвайте.
  9. Направо ме заболя главата! Обходих го английския нет надлъж и нашир и пак не стигнах доникъде! Навсякъде дават различна информация. В така наречените ангренажни комплекти влизат различни части, не мога да разбера коя английска дума отговаря на българския термин - тоест какво гледам в момента, в речниците ги няма! Да откачиш! В общи линии стигнах до тук: в тези два комплекти има ли всичко, което е необходимо /освен водна помпа за нея ми стана ясно, че я няма/ и кой е по-добре и заслужава ли си цената или е по-добре от България, чисто ценово?! Моля помогнете! http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-CARISMA-SHOGUN-PININ-1-8-GDI-TIMING-BELT-KI-/220562987868?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item335a941b5c#ht_854wt_905 http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-CARISMA-1-8-95-06-Timing-Cam-Belt-Kit-/190545544460?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5d66450c#ht_2386wt_1139
  10. Здравейте, имам отново нужда от съвет. Направил съм снимки http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=525833 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=525834 на ангренажния ремък на колата си /поне си мисля, че него снимах/ с надеждата, че по опитните ще ми дадат насока дали изглежда хипер зле или ще изкара още 4000 км докато си дойда до България и го сменя. Причината е, че в Англия ми искат някакви баснословни цени само за труда. Отделно искам да попитам за смяната му какво точно трябва да си купя. Тук в интернет пазара намирам няколко варианта - единият е само ремък / http://www.aepdirect.com/index.php?option=shop&page=shop.product_details&category_id=2533&product_id=5250&utm_source=google&utm_medium=base / , който не изглежда никак скъп, втория е ремък с някакви обтигачи / http://www.ukmotorspares.com/mitsubishicarisma1816vgdi1997faitimingbeltkit-p-2220.html / и третия е ремък, обтигачи, ролки, болтове..../ http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-CARISMA-SHOGUN-PININ-1-8-GDI-TIMING-BELT-KI-/220562987868?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item335a941b5c#ht_854wt_905 /! Какво точно трябва да се вземе?!
  11. Този Хертц много ми допада! Само май тук са по-скъпи от България! А имаш ли представа колко горе долу би струвало да ми ги сложи някой, с усилвател, бас и изолация?!
  12. Не, то е ясно, че тези колони не са първа хубост но се опитвам да намеря оптималното за тази цена. Ако имаш някакъв модел в предвид за ориентировъчно тази цена ще се радвам да споделиш. А тези на SoundStream не са ли по-добре?! И без това тях ги искам за отпред. Иначе в дълбочина на предната врата ми се струва, че има доста място! Поне на мен така ми се стори! Забравих да споделя, че вчера на местния битак си взех чифт чисто нови колонки http://www.blaupunktsa.co.za/html/home_frame.php?dir_load=products&action=sheet&product_code=7%20606%20431%20004&categories_id_sub=22&is_cat=Yes за 2 паунда с кабелите и всичко останало. Само не знам какво да ги правя, че са много малки!
  13. Здравейте отново, извинявам се за нахалството си но имам нужда от съвет! Отново! Днес си поиграх и успях да разглобя кората на колата си за да видя какви са говорителите, как са свързани и т.н. и това, което открих е, че са 16см. Проблема е, че говорителите, които бих искал да си купя са 17см. По принцип за сега съм се спрял на следните говорители - http://www.caraudiocentre.co.uk/product_m-soundstream-sc-6t_p-25886.htm за предна линия и http://www.caraudiocentre.co.uk/product_m-in-phase-xtw6_p-24087.htm за задна. В момента търся усилвател, наддавам за това: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230653390852&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT#ht_500wt_922 освен това в сайта, който съм пуснал с говорителите има предложения за усилватели на ликвидация. За в момента се чудя кой вариант е по-добър, 4 канален усилвател който да захранва суб у едната линия и другата линия да бъде захранвана от плеъра /евтин модел на Kenwood с 4х50 Mosfet усилвател/ или усилвателя да захранва предна и задна и да си взема активен суб. Като предложения има това: http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_723259_langId_-1_categoryId_165748#dtab като се намира и за около 80 паунда. Та ако имате някакви предложения и идеи съм напълно отворен за тях! Искам само да уточня, че по-принцип търся не толкова мощност но и качество. Целта ми не е като на някои хора да събарям дървета по пътя от бас а искам качествен и чист звук но и със потенциал от мощност. Ако имах повече пари щях да си взема усилвател на Harman/Kardon защото тази марка винаги ме е очаровала със звученето си! Също искам и да поставя някаква звукова изолация както ме посъветваха както дървена стойка за говорителите /нямам си и идея как се прави и от къде се купува!/ Във връзка с това искам да попитам дали знаете някого в района на Варна при когото бих могъл да отида с всичко закупено и той само да ми го върже, изолира, монтира и т.н. и най-вече колко би ми струвало ориентировъчно удоволствието? Качвам малко снимки които направих за да се добие по-ясна представа, дали ще станат 17 см-ови колони, дали има някакъв шанс да се използва оригиналните кабели и букси ако тръгна сам да си ги закачам! Там има снимки и на туитърите, само, че не знам защо но те не издават грам звук! Или нещо по кабелите, или са изгорели. Не знам дали туитърите на саундстреем колоните ще се вместят в тези гнезда http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522749 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522750 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522751 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522752 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522753 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522754 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522755 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522756 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522757 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=522758
  14. Да, това наистина е оптималния вариант! Много Благодаря за съветите!
  15. Ами аз само да уточня, че не съм от хората които забравят корените си! Много не обичам български псевдо звезди, които като поживеят 2 години зад граница и започват уж да говорят български с акцент! Гледал съм такива много! Причината да съм отрекъл Добрич и да не искам да имам нищо общо повече с този град е, че за годините които аз и семейството ми изкарахме там той ни отне адски много и ни даде нищо! В този град бяла година не съм видял. Не живея там от 10 години но родителите ми едва миналата успяха да се измъкнат! Много мога да ти разкажа за Добрич и затова как се живее, работи, отглеждат деца и т.н. там но не му е тук мястото! Та за колата! Така ще и направя, Ще я обслужа преди път а в България вече ще посетя майстора! Само за последен съвет да попитам - от форума разбрах, че най-добре е да се сипе 5W30 пълна синтетика, само ако може да ме посъветвате за марка. Четох за масло на Мицубиши, че хората били много доволни - мисля, че беше Diamond Evolution или нещо подобно. Само, че тук не го намерих никъде в интернет. Иначе има Elf, Castrol, Mobil1. Кое е най-доброто?!
×
×
  • Създаване...