Премини към съдържание

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Като говорим за aftermarket .. Бай Иван като иде в БС какъв компонент му слагат ?

 

Би трябвало същия като в завода, но на някои производителите се сменят. Има и една група Value Selection Parts, която е по-близка до афтърмаркета. Зависи каква е частта и дали ще имаш късмет, да се окаже абсолютно същата като предишната.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам каква ти е идеята? Аз ако ще променят софта-направо ще го разкарам, слагам едно резонаторно гърне и това е. Какъв е проблема ако го продупчим? Хем си е там, хем е просто с по-големи дупки :)?

Не разбирам защо не го разкараш директно и още го държиш този филтър ? Ако толкова нямаш доверие на никой в БГ, има представителство на SKN в Румъния. Може да се свържеш с Поли и да се отиде до Гърция. В БГ мога да те свържа с Тони от Варна, който има същия мотор на А3 и то доста напомпан , а по принцип пише софтуера на една голяма част от бегачките в БГ и това му е специалността. Варианти за премахването му има, аз дори и без да ми прави проблем подобен тумор, бих го отстранил незабавно .

А с дупчене не мисля , че ще стане, дори може да има само отрицателен ефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че,в БС ги лекуват DPF срещу някаква сума под 100,00 лева.При мене този проблем го няма.

Стига да не е Лансер 2011година ги премахват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажи един масов за Европа модел на Mitsubishi, аз не се сещам да са имали такъв, както и да са замисляли да произведат.

Може би Каризма е била с подобен замисъл...А като гледам тенденциите и какво се случва с моделната гама, като че не ги вълнува изобщо производството на автомобили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза за дизела - че японците не са хвърлили толкова средства за дизела, колкото европейците. Тази новина всяла шок и ужас сред производителите, заедно с препоръката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, от коментарите в цитираната от Владимиров новина:

"Германия - дизелова бангия без ФТЧ - данък - ?1,285 на година и без право да влиза в града.

Англия - без ФТЧ - от 01.01.2011 - без право да се движи из цялата страна.

Правете си сметката."

Рангеле, не махай и не дупчи DPF, помисли за следващия купувач след като ти се оттървеш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В София и БГ като цяло, проблемът идва от опесъчяването и калта , която извира след дъжд от всякъде и остава по улиците и после се вдига от колите във въздуха. Изгорелите газове са един от най-малките проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В София и БГ като цяло, проблемът идва от опесъчяването и калта , която извира след дъжд от всякъде и остава по улиците и после се вдига от колите във въздуха. Изгорелите газове са един от най-малките проблеми.

 

Хм... не съм сигурен, но си мирише на изгорели газове и колите димят масово. Но може и да бъркам. На кой му пука...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги, престанете да цапате по темите. И тази ще отиде в Коша, а ако не престанете ще има и предупреждения.

Прекалявате вече с този непрестанен спам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е просто изчистете темата, не в коша, има не малко инфо в нея...

 

Ратола, имат задачка, да ми дадат цена за махане на филтъра... чакам отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Е просто изчистете темата, не в коша, има не малко инфо в нея...

 

Ратола, имат задачка, да ми дадат цена за махане на филтъра... чакам отговор.

 

Разчистването приключи.

Както и свършиха молбите за спам по темите.

Започват предупрежденията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ще се :). Просто още нищо не се е случило :), както колегата ми предложи, мисля момчето на adler да го махне софт, а на друго място ще оправят физическото махане. Софт е около 400лв. Другото още не знам, когато направя нещо ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес след борба цял ден, инж. Богомил Богомилов от адлер-ауто успя да го изключи софтуерно. В Понеделник, ще го махнем и физически и ще пиша дали има проблеми. Много му благодаря за професионалната работа, както и бързо да завърши новия сервиз, който прави, да сложи дино-то и да ми сложи и чип :), спокойно ще оставя колата си в негови ръце. И много благодаря на колегата thesuperbsk, който ме прати при него! Вярно, че още не сме махнали филтъра и може да има проблем, но съм сигурен, че ще го разреши.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недей бърза да благодариш, защото си отишъл при човека който до преди година пращаше "чипове" по пощата и питаше клиентите си за колко коня искат чип :D ...

Сериозните хора, които имат дино-тестери от години, пишат софтуер, със сигурност ще ти свършат качествена работа и ще ти направят настройки съобразени с автомобила са други и нямат нищо общо с Брезел...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Тук колега не си прав, човека Брезел си разбира от работата. Да праща по пощата но не е точно да обещава неизпълнимо коне.Другата ми ежедневка голфче 1.8 така я чипосах. И докато самозвани тунери искаха да забогатечт с 500 лв на чип , при въпросния "непрофесионалист" чипа беше 100 , да не говорим ,че го изпраща първо преди да е получил парите. Което са си факти са си факти.А колкото до диното ,дали някой в БГ ще се бръкне за 60 ина хил долара ей така щото е чипосал 5 коли ? :) Доволните колеги са пре много :) :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам как все някой разбирач излиза който нито знае за какво става въпрос нито за какъв човек става въпрос.Аз просто ще добявя че и Богомил има дино и Богомил прави софт-а само и единствено за колата която откараш.Просто незнам как има хора които не познават даден човек и веднага почват да плюят по него.Сеедно аз да почна да плюя по тебе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори няма да си правя труда да коментирам, това което пишеш не е сериозно, може да го е казал само във вариант, че даден мотор може да стане до +35hp, но ти го искаш +25 за да не се товари на макс. Само във форума на vw има повече от няколко дузини доволни клиенти и то с по няколко коли, темата е над 16 страници и продължава до ден днешен. Не виждам, защо е нужно това плюене по човек, който е учил, видял, работил и дори регистрирал фирма в Германия за такова нещо, събрал достатъчно пари, за да си купи дино и да прави един прекрасен сервиз. Аз съм сигурен, че дори да излезе някакъв проблем в Понеделник, като го махнат, ще оправи нещата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен, че дори да излезе някакъв проблем в Понеделник, като го махнат, ще оправи нещата!

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само искам някой да ми отговори на един простичък въпрос, как без колата да е при теб и като пращаш чипове по пощата разбираш и твърдиш колко коня щял да вдигне ? Колко коли има изкарани на пистата въпросният човек ? Хубаво, че един успешен продавач на софтуер по интернет е решил да си направи сервиз, но не може да става въпрос за сравнение с хората доказали се с проекти и къстъм софтуер. Не плюя по никого, просто реално така стоят нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо ти е колата, за да разбереш колко конски сили е? В крайна сметка всичко е софт? Той ти казва ОКОЛО 33% примерно, а за това което ти говориш, за това си е купил ДИНО, никой не казва нещо против ХЕЕД АУТО или някоя друга фирма, а само, че този човек разбира. Ако се вълнуваш и хибридни турбини прави и тн. Въпроса е, че някой приготвил много пари, за да метна кола на пистата, очаква да се случи в някой лъскав сервиз, това също скоро ще се случи и дано да е жив и здрав, още по-скоро да е, за да сложи чип и на моята кола, но аз искам колата ми да мине и през ДИНО, за това ще изчакам. Темата пак се пълни с ненужни спорове, ще разберем в Понеделник, какво е направил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Апропо аз пък да питам . Добре искаш да знаеш колк коня е . "Х" казва от 140 става 170. "ти" си викаш опа тука съм !. Чипосваш,плащаш и отиваш в некое софииско дино. Бако мери и вика " момче тука пише 158 к.с. И се почва.. тояяяя такъв онакъввв прецакан съммм... А то кво станало .

 

"х" мерил в Германия същата кола със същия чип зимъска..при 10 градуса Т на въздуха, в София мерил на 28 градуса.

Горивото немска нафта , тука Софииска подобрена..

 

Там се окаже че мерено с некой К&N че да се намали променливата "филтър" .. тука мерено с хартиен сток филтър,нали аджеба колата е сток та да я оживим барем малко.

 

Да споменем надморската височина и мармалада е пълен и ги нямаме тези 170 кончета обещани.

За разликите в дино технологиите да споменем също и тя каква стана.

 

Та, всичко това иде да рече ,че не е важно написаното на хартия а усещането .То и производителите на коли дават мощност по каталога а какво караме.... 30 % надолу ... та и данъци плащаме за "хартиени" коне и киловати...

 

Не нападам персонално никого ,не ми е в стила ама нека нещата да се споменават напълно щото четат всякъкви хора дето искат да научат и пробват неща ,а така ги забиваме в киреча.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рангеле, надявам се да успее ти реши проблема веднъж завинаги. Аз при човек, който е известен с това, че копи/пейства софтуер и търгува с него по интернет, дори без автомобила е при него, не бих си правил нищо по колата. А диното се ползва за настройки , а не само за да ви измерят колко к.с. е колата преди и след. На него се четат живи данни и как работи колата в различните режими , за да може софтуера да е съобразен с автомобила, а не да препишем такъв от някого и да го пратим на Гошо по пощата...Несериозно е да се твърдиш, че правиш тунинг без да видиш колата. Със същия ефект, може дда обявим кой да е търговец от евау за бога на чиповете..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами айде стига сме спорили всеки човек прави личен избор къде да отиде и при кой тунер аз само ще кажа че преди 3-4 години имаше 13 секунден голф дизел,а сега има 11 секунден голф 2 пак дизел.Айде да не размиваме всяка една тема с глупости

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...