Rangel Simov Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 (редакция) Нарочно отварям нова тема, с ясно заглавие. След поредното светване на картинката за запушен филтър, след като миналата седмица в Четвъртък пак светна, ходих да карам 40км докато се отпуши и още 40 на връщане, след това Събота пътувах до Пловдив и явно всичко това не му беше достатъчно, днес светна пак. Неприятно е че преди да светне, колата притреперва на място, оборотите лекичко играят, турбото се чува като изпуска неприятно и така... Обадих се на момчето, което вече ми прави колата и той намери решение. От някъде не разбрах от къде, утре в 10 ще му докарат някакъв специален препарат, филтъра ще трябва да преседи в него около 6-7-8 часа, като ще трябва и да се "шейква" от време на време, след което трябва хубаво с пароструйката да се мине и отново да се монтира. Даже закарах колата преди малко, за да го свалят още днес, утре да не се мотат. Той беше проверил и какво правят във фирмените сервизи, с по-бедна смес, в някакъв режим ала бала и така до възстановяване на около 14%, а след процедурата която утре трябва да се случи, би трябвало над 75%-80% да се възстанови. За първи път и те ще го правят и за мен ще ми е за първи, но по тази тема ще засечем следващото запушване кога ще е , ще кажа и колко пари ми е излезнало удоволствието. Редактирано 13 октомври 2011 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Колега, на доста европейски(и някой друг) съм махнал вече филтрите без никакъв проблем......но на Лансер не съм махал. Щом пътуваш към Пловдив ако имаш 15мин време мини да разгледам нещата (само с компютъра, без да барам нищо). После ще поумувам. Естественно това е само по твое желание, просто не познавам друг с такъв Лансер в Пловдив. Ако решиш телефона ми го има в профила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2011 До тази мярка ще се стигне, чак когато Филтъра вече не става. Иначе благодаря за предложението, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2011 http://www.protec-ni.com/wp-content/uploads/2011/08/DPF-Flushing-Liquid.jpg Ето с две такива се чисти в момента. Процедурата трае 10 часа + 2 часа за сваляне и 2 за качване на филтъра. Половината кола е разглобена хахах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 + 2 часа за сваляне и 2 за качване на филтъра. Половината кола е разглобена хахах Бе вие двигател на Боинг 747-500 ли сваляте? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2011 Толкова казаха, че им трябва, за да я сглобят, за това няма да си я взема днес. Отдолу цялата изпускателна е свалена + май цялото магаре казаха, или нещо такова . Доста са я разглобили Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 След поредното светване на картинката за запушен филтър, след като миналата седмица в Четвъртък пак светна, ходих да карам 40км докато се отпуши и още 40 на връщане, след това Събота пътувах до Пловдив и явно всичко това не му беше достатъчно, днес светна пак.Не се ли предлага в България DPF Power Clean - превантивна добавка към горивото?Цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Взех си колата вчера след обяд. Удоволствието ми струваше 180лв. Записали сме километрите, сега да видим до кога така. Колата видно се усеща леко отпушена, момчетата казаха, че две шепи сажди са излезли от филтъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 И след всичките проблеми с този филтър, не ти ли умря привилегията да караш иначе по-икономичен двигател - дизел? Чести посещения в сервиз, принудително извънградско каране, скъпа нафта... Вероятно си доста разочарован от тая джаджа :icon_blush: То всъщност досега освен теб май друг не е споделил да кара Лансер с този филтър... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Да, като гледам само аз се оплаквам . Но пък, като видя 600-700км градско и ми става хубаво , а аз си карам как си трябва, освен това върви повече от бензина. Не знам и за и против си има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Да, като гледам само аз се оплаквам . Но пък, като видя 600-700км градско и ми става хубаво , а аз си карам как си трябва, освен това върви повече от бензина. Не знам и за и против си има. То е ясно, че върви повече. Те като пуснаха първите лансери 1.5, 1.8 бензин и 2.0 дизел, това беше най бързия вариант. Сега вече по-добрия вариант е 1.8 дизел мивек, предполагам щеше да купиш такъв ако имаше избор тогава ;) Въпроса е че, караш по-скъп като цена вариант - дизела, но това се компенсира в последствие от по-ниския разход. Питам обаче дали това при теб не се загуби в плащанията покрай тоя филтър.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 (редакция) момчетата казаха, че две шепи сажди са излезли от филтъра.Че аз толкоз вадя от комина за 4 месеца след 2-3 тона въглища! :D Редактирано 16 октомври 2011 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2011 (редакция) Емо, аз не съм дал много. За 3 години и половина са по-малко от 400лв, като сега дадох 180, иначе има няма 200лв. А колкото до скъпата нафта, с каквато и да е дизелова, сигурно щях да карам с нея. Дори баща ми научих да кара само с нея. Сега обаче се замислям за Ромпетрол, много я хвалят. Само че много малко бензиностанции, но съм решил да пробвам. Иначе, сега ако трябваше да взимам... вече за тези пари избора е много голям. Дори спортната Мазда 3 MPS влиза в тия пари. Въпроса е обаче, че и доходите сега са други, така че щеше да е нещо по евтино. Така че, кой знае какво щях да си взема сега . Но определено няма как да съм назад. Разхода, за моето каране е страхотен. Това ако беше бензиновия, минимум 11-12/100... особено автоматика. Сега сменихме и вида на маслото, сложиха ми това: http://www.repsoloil.bg/bg/producti/repsol-elite-long-life-5070050400-5w30.html да се надяваме, че и то е по-добро. Редактирано 16 октомври 2011 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Ми това масло добре e за DPF, ама май не е за DI-D PD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Защо реши така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Ми защото съм объркал вида......Пак съм чел нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Рангеле, като засичаш километрите, които ще миниш след почистване, зареждай от една и съща бензиностонция и едно и също гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Еми или продължавам с V POWER DIESEL или РОМПЕТРОЛ и аз се чудя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Според мен е грешка да се зарежда от Шел,но ти си знаеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2011 А според мен е грешка хората да говорят наизуст . За нещастие колата ми има този филтър, но с негова помощ бързо успях да разбера качеството на горивата по бензиностанциите. Първо беше ЛУКОЙЛ, филтъра заминаваше доста бързо. После сменихме скъпия дизел на ОМВ, също си заминаваше, после минах на скъпия на ЕКО, там нещата бяха по-добре, най-накрая пробвах и скъпия на ШЕЛ, еми няма какво да го говоря повече, най-бавно от всички останали. Разбира се, не съм пробвал по-малките вериги, може да има нещо по-добро, както за 3те години, може някоя от горе посочените да си е оправила горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 18 октомври 2011 Сподели Публикувано 18 октомври 2011 По мое скромно мнение, на първо място ще е изпозлваното двигателно масло и технологията му.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2011 Еми нали уточнихме с теб, че това което е сега, е това което трябва, така че да видим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 18 октомври 2011 Сподели Публикувано 18 октомври 2011 Еми нали уточнихме с теб, че това което е сега, е това което трябва, така че да видим... Това е сега, но запушването на въпросния DPF е ставало с предните масла, които не се знаят какви са били. Да не говорим за износването в двигателя ако те не са бии сертифицирани по VW 507.00Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2011 Аз имам едно в гаража от старите, сега ще го снимам и него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 октомври 2011 Сподели Публикувано 18 октомври 2011 А според мен е грешка хората да говорят наизуст . За нещастие колата ми има този филтър, но с негова помощ бързо успях да разбера качеството на горивата по бензиностанциите. Първо беше ЛУКОЙЛ, филтъра заминаваше доста бързо. После сменихме скъпия дизел на ОМВ, също си заминаваше, после минах на скъпия на ЕКО, там нещата бяха по-добре, най-накрая пробвах и скъпия на ШЕЛ, еми няма какво да го говоря повече, най-бавно от всички останали. Разбира се, не съм пробвал по-малките вериги, може да има нещо по-добро, както за 3те години, може някоя от горе посочените да си е оправила горивото. Колега,разбирам че сте големи късметлии в София.Зареждате на Шел и колите ви вървят без проблем,няма завишен разход и нафтата ви не замръзва през зимата.Ако съм в столицата сигурно и аз щях да зареждам там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.