Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Некоректни сервизи


Препоръчано мнение

Поогледах и понеже не видях подобна тема.

Не става въпрос за фирмени сервизи или представители, а като цяло. Не всеки може да си позволява да ходи във фирмени сервизи. А на мен лично не ми се припарва до сервиз. Досега не случвам на такива.

Аз мога да говоря за сервизите в Сливен. Това е още след като купих машината. Първо официалния сервиз на Митцубиши, там правих само диагностика и се пръждосах, и впечатленията ми са такива, първо ако не отидеш със скъпа и лъскава кола, няма да ти обърнат подходящо влияние и второ цените им са доста неприятни. Макар, че колата ми не е невзрачна, а съвсем нормален модел на 1.3 от '99 имах чувството, че едва ли не им мърся излъскания сервиз.

 

Вторият и наистина неприятен случай,тук става въпрос сериозна недобросъвестност граничеща с бандитизъм,сега не се сещам името на сервиза, но ще отида специално да го видя пак, да ви го пусна тука.

Не бях сменил акумулатора още, това става много скоро след като я купих, а пък акумулатора си изглеждаше в прилично състояние.Както и да е, станал е някакъв неясен проблем с акумулатора, понеже имах ток в колата, минимално за таблата, обаче волана се заключи и то така, че не щеше да се отключва, и цялото бързане и бъркотия, не бях и сам, та към най-близкия сервиз. И изключих, че имаме роднина който е в тия среди. Та отивам там, идва оня след един час, диагнозата му беше, проблем с имобилайзера. Поиска стотина и отгоре пари на ръка. Както и да е закара я в сервиза, седя там 2-3 дни. В крайна сметка пратихме нашия човек да разбере какво става, понеже аз пък не бях в града. И така той е притиснал шефа на сервиза и станало ясно, че всъщност единствения проблем е проблем с акумулатора. Без да говоря за дребните детайли, който още тогава трябваше да ми подскажат за какъв сервиз става въпрос. Е както и да е, успях да се върна част от парите и колата, само дето ми бяха свалили малката емблема на задницата.

И така накрая уж тоя нашия роднина ме свърза там с сервиз на негов приятел, та там да си направя обслужването. Сервиза е първия на влизане в Сливен от Карандила. А то какво стана, са ми чупнали външната ръкохватка на вратата, видях го доста по-късно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Темата тъкмо навреме.. а сервиза барбар с предстаителя е БалканСтар...

 

Вчера реших да си разменя гумите на пикапа. Речено сторено. Исках само местата да сменим.. ама хайде и баланс..Първо излезе че не са пипани, за баланс.Както съм взел машината така я и карах.Ама дупки това онова викам давай, отваряме първата.. шок топки :mad: , в нея половин кило вода (така са сложили) иаз си карам 17 000 км с тая вода. Зимата става на буца..нямам думи.

 

От 61 грама дисбаланс излезе само 16 след почистване.

Викаме ,сваляме ги наред. Другата гума няма вода.. но личи сериозна офф-роад интервенция.. по борда на гумата към джантата кмачета се впили в гумата.. има и сериозни вдлъбнатини.. разгеле нмаше разкъсано.. Аджеба как влизат камъни между напомпана гума и джанта.. (предна лява).

Другите 2 гуми бяха нормални но не балансирани .

 

Изводите оставям на четящите. В БалканСтар, само ако нещо много се закучи да не дава Господ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И аз съм разочарован от Балканстар. Аз карам Колт 93, нещо не беше наред и трябваше да му се направи диагностика/елкон. Та рекох аз да отида в пловдивския Балканстар обясних на хората за какво иде реч, казаха ми да изчакам чаках около 20 минути, накрая един мъж дойде и ми каза, че те не можели да закачат кола под 96 година на елкон, тръгнах си разочарован. Споделих на колега от форума, който познава хора в Балканстар каза, че ще съдейства обаче нямам време и желание да се занимавам с тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, ама ти си си за бой. От Пловдив а не знаеш къде да отидеш :icon_thumbup:

То това преди да разбера за правилното място :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Айде и аз се набълбучих в "СТЪНИ АУТО" във Варна. Обявиха ми 380 лв. за смяна гарнитура глава. След пазарлъци, казаха че ще ми я сменят без да ми правят "задължителния" шлайф на главата и ще ми вземат "само" 260 лв. Върнаха ми колата с течаща водна помпа (ама яко течаща), като преди да им я дам не течеше, с обяснението, че дигнала компресията от смяната на гарнитурата и затова водната помпа се прецакала и трябва да се смени. Сам си отворих ангренажния капак и кво да видя - единия от болтовете на водната помпа разхлабен, а водната попма ЗДРАВА (само гарнитурката сдухана). От както съм си взел колата от там се държи странно, не държи обороти нормално и не върви както преди. И получих документ (не фактура а нещо като разписка) за извършения ремонт без подпис само с един печат и без касов бон, ама иначе ми сложили ДДС. Е КАДЕ Е ТВА ДДС бе, като не сте ми дали касов бон. Удариха ме с още 20%. И ми написали в сметката 4 литра антифриз заради течащата попма, чак и 1 литър коресилин ми сложили. Просто съм очарован.

Аман от "бизнесмени".

И като се обадих на приятели да им се похваля, познайте какво чувам. "О, ти луд ли си там да отидеш", "Аз вече не ходя там" и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко точно ти е излязла сметката накрая , ама от това което казваш направо ми стана лошо. Сигурно и на тебе не ти е много добре. Платил си маса пари да ти сменят гарнитурката с надеждата да ти я оправят колата, той ефекта е обратния. Лъжат те за помпата че била за смяна . Казваш не върви както преди, ами кой ги знае къде са барали само може да гадаеш. И за капак получаваш хвърчаща бележка с някакъв печат, без подписи и касов бон - евтини пизичийски номера. И какво можеш да докажеш с тази хартийка -нищо. Ебахти кавалите - аз ако съм ще се върна и ще ги натропам един по един. Ама вече е свършило. Нека сега да ги научи целия град и никой да не ходи при тях :icon_censored:

Не знам как си взел решението точно там да отидеш.. Честно казано нямам впечатления точно от тях , поради простата причина че никой не съм чувал да ходи точно там. Ти предварително не разпита ли за читав майстор да ти я свърши тая работа или се набута на първото място :icon_blush: Тук във форума ги има адресите и теми със не един майстор,където доста хора са ходили за ремонт на мицките и са доволни..

И аз ще ти кажа къде ходих да ми оправят същия проблем на моя Колт преди една година. Точно срещу СТЪНИ малко по-надолу пред КОСЕР на отбивката има малък сервиз. Митко и Янко работят там и за 300 кинта ми направиха пълната процедура. Със смяна на гарнитура на главата, беше я сцепила между 3 и 4 цилиндър, напасване на клапани и леко шлайф на главата. Вече една година душманско каране , не е мръднала. Дано и така да е занапред. Само при Митака ходя да я пипа, на друг не давам и мога да кажа че си разбира от работата. Има и други майстори където работят добре , но май повечето са пишман разбирачи.

поздрави

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колегата от Сливен само мога да предложа майстор за всякаква механика - двигател, ходова част, каквото се сетиш. Само с тоци не го занимавай, не става. Златни му ръцете, има всякакъв инструмент, отличен стругар..... Само ток да не тече покрай него :-) Тънки цени, изпитано качество, само дето сервизчето му е на 13 км от центъра на Сливен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз се набълбучих в "СТЪНИ АУТО" във Варна. Обявиха ми 380 лв. за смяна гарнитура глава. След пазарлъци, казаха че ще ми я сменят без да ми правят "задължителния" шлайф на главата и ще ми вземат "само" 260 лв. Върнаха ми колата с течаща водна помпа (ама яко течаща), като преди да им я дам не течеше, с обяснението, че дигнала компресията от смяната на гарнитурата и затова водната помпа се прецакала и трябва да се смени. Сам си отворих ангренажния капак и кво да видя - единия от болтовете на водната помпа разхлабен, а водната попма ЗДРАВА (само гарнитурката сдухана). От както съм си взел колата от там се държи странно, не държи обороти нормално и не върви както преди. И получих документ (не фактура а нещо като разписка) за извършения ремонт без подпис само с един печат и без касов бон, ама иначе ми сложили ДДС. Е КАДЕ Е ТВА ДДС бе, като не сте ми дали касов бон. Удариха ме с още 20%. И ми написали в сметката 4 литра антифриз заради течащата попма, чак и 1 литър коресилин ми сложили. Просто съм очарован.

Аман от "бизнесмени".

И като се обадих на приятели да им се похваля, познайте какво чувам. "О, ти луд ли си там да отидеш", "Аз вече не ходя там" и т.н.

Какво точно включва този ремонт за 380лв, казаха ли ти? Защото като сметнеш труд,гарнитури,шлайфане глава,напасване клапани, водачи и парите се събират.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те гарнитурите са безплатни, бре....

Колега, дай я тази разписка, изброй кое включва, защото така е много постна информацията..... Има гарнитури по 20 и по 100 лв.... Ти какво искаш, да ти я оправят и някой лев бонус да ти дадат ли?

А ти като не си шкайфал главата - все едно нищо не си свършил!

Ама нали е еФФФтино - екстра!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те гарнитурите са безплатни, бре....

Колега, дай я тази разписка, изброй кое включва, защото така е много постна информацията..... Има гарнитури по 20 и по 100 лв.... Ти какво искаш, да ти я оправят и някой лев бонус да ти дадат ли?

А ти като не си шкайфал главата - все едно нищо не си свършил!

Ама нали е еФФФтино - екстра!

Интересно... и аз понякога така реагирам за мойта професия, когато някой каже, че е скъпо. Но тук случая е малко по-различен. Разписката я изхвърлих в яда си за съжаление. Но ще ме прощаваш ама ми смениха само гарнитура изпускателни колектори, гарнитура глава и гарнитура капак за 260 лв. Да ти кажа честно целия комплект гарнитури е под 100 лв. а останалото е труд. Ти вярваш ли че са ми сложили най-скъпите гарнитури, защото аз такова доказателство нямам (т.е. не са ми дали). Мисля, че е малко прекалено 280 лв. труд и 100 лв. гарнитури ама айде. А какво ще кажеш, че ми я върнаха по-прецакана отколкото им я дадох. Ами за ДДС-то какво ще кажеш. Или викаш, че съм и нагъл и някой лев съм им искал. И само моля за тоя шлайф глава дето си го измислят по сервизите, че е задължителен. АЙДЕ БЕЗ ДА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН А. И откога струва 144 лв. само шлайфа на главата а? А пък и не виждам смисъл да доказвам нещо с разписка. Че защо ще плюя във форума ако съм останал доволен. Просто така за кеф ли?

Редактирано от COLT4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно включва този ремонт за 380лв, казаха ли ти? Защото като сметнеш труд,гарнитури,шлайфане глава,напасване клапани, водачи и парите се събират.

... и сега като се замисля, направо съм късметлия, че не им дадох да ми отварят главата да напасват клапани и водачи. :D Тогава сигурно щяхме да минем на 4 цифрени суми после за оправяне.

Ама и аз къде влязох пак в тази тема, тъкмо бях позабравил случката и бях спрял да се ядосвам. Както и да е аз повече там няма да отида и доста хора като ми видяха и отремонтираха след това колата, ми казаха че съм прав, така че... сами си правете изводите.

Редактирано от COLT4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, не си ме разбрал...... Аз не съм монтьор :-) Цените ги знам по други поводи. И да, може и да имаш право да се ядосваш, сигурно е така. И аз съм имал подобни случаи. И освен да си сменя сервиза - друго - няма какво да се направи в такива случаи. Е, знаем, че е кът откъм майстори във Варна, ама все ще нацелиш някой. То колко софиянци и гости на столицата ходим чак в други градове да си правим колите, че...... Варна ли да е по-добре :-(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Аз опирам в сервиз само в краен случай.Профилактично ползвам различни видове добавки на различни места вече 20 г.Майсторите много ми се дразнят когато споделям опит с колеги,роднини,съседи,защото не могат да им приберат парите за ремонти.С предишната кола минах 1 000 000км.без никакъв ремонт.Слагал съм 3 пъти в двигателя добавка за моторно масло на ДУРА ЛЮБ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Аз лично съм разочарован от Балкан Стар. Нямам мноого време за жалост да пиша сега , но погледнах темата и ми се искаше и аз да споделя малко опит. Смяна на свещи за кола 2001 година ми излезна почти 1000 лева (стандартната процедура ) не са правили нищо друго, и имах един проблем и преди да се навия да ги дам тия пари ми казаха ,че ако сменя свещите няма и да чуя за въпросния проблем. Е, познайте какво хаха , не се оправи имаше само леко подобрение, но почти същата работа. След 2 месеца влезнах в бокса за смяна на наклатки и естествено почна едно пробутване на това да ми сменят дисковете(верно че и други представителства го правят , ама..) след което се обаждат на другия ден някакви болтове се били затегнали на максимум и трябвало да сменят цялата спирачна система,защото ако се били опитали да ги махнат, щели да се скъсат и всичко да замине. Обявиха ми сума от 2500 лева за всичко. Тоя път си казах, чакай да пробвам нещо по- евтиничко този път ако може да станат нещата,защото видях ,че дори и в представитеелството нещата явно не са съвсем чисти. Свързах се с един майстор на баща ми приятел, който преди години е работил в мицубиши. човека каза че ще се опита да направи нещата . Сложи някаква киселина въпросните болтове се отпуснаха, купихме оригинални накладки и всъщност човека ми взе 100 лева за работа и ремонта излезна общо около 500 ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм разочарован от Балкан Стар. Нямам мноого време за жалост да пиша сега , но погледнах темата и ми се искаше и аз да споделя малко опит. Смяна на свещи за кола 2001 година ми излезна почти 1000 лева (стандартната процедура ) не са правили нищо друго, и имах един проблем и преди да се навия да ги дам тия пари ми казаха ,че ако сменя свещите няма и да чуя за въпросния проблем. Е, познайте какво хаха , не се оправи имаше само леко подобрение, но почти същата работа. След 2 месеца влезнах в бокса за смяна на наклатки и естествено почна едно пробутване на това да ми сменят дисковете(верно че и други представителства го правят , ама..) след което се обаждат на другия ден някакви болтове се били затегнали на максимум и трябвало да сменят цялата спирачна система,защото ако се били опитали да ги махнат, щели да се скъсат и всичко да замине. Обявиха ми сума от 2500 лева за всичко. Тоя път си казах, чакай да пробвам нещо по- евтиничко този път ако може да станат нещата,защото видях ,че дори и в представитеелството нещата явно не са съвсем чисти. Свързах се с един майстор на баща ми приятел, който преди години е работил в мицубиши. човека каза че ще се опита да направи нещата . Сложи някаква киселина въпросните болтове се отпуснаха, купихме оригинални накладки и всъщност човека ми взе 100 лева за работа и ремонта излезна общо около 500 ...

 

Колега,каква кола караш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коляга в Балкан Стар са кожодери, както се пееше в една песен на Ъпсурт, видях го да плаче пред Балкан Стар........

 

Колегите от София, ползваме услугите на DJ Tymbi и аз винаги съм оставал много доволен, горещо ти го препоръчвам. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

 

И хиляди безпроблемни километри с "мицубуша" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Аз опирам в сервиз само в краен случай.Профилактично ползвам различни видове добавки на различни места вече 20 г.Майсторите много ми се дразнят когато споделям опит с колеги,роднини,съседи,защото не могат да им приберат парите за ремонти.С предишната кола минах 1 000 000км.без никакъв ремонт.Слагал съм 3 пъти в двигателя добавка за моторно масло на ДУРА ЛЮБ.

 

:) 1 000 000 км без ремонт ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... и един мармот завива шоколада в станиол ...

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ма то се оказало, че не е шоколад, а дуралюб . :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Коляга в Балкан Стар са кожодери, както се пееше в една песен на Ъпсурт, видях го да плаче пред Балкан Стар........

 

Колегите от София, ползваме услугите на DJ Tymbi и аз винаги съм оставал много доволен, горещо ти го препоръчвам. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

 

И хиляди безпроблемни километри с "мицубуша" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

За съжаление е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

В Стъни Ауто във Варна ми излезе доста скъпо......Определено НЕ ги препоръчвам!

 

Тъй като считам, че в България няма никакъв контрол на качество на услугите (нито на производството и продажбата на много от стоките) и за пореден път се чувствам измамен, най-малкото, което мога да направя, с цел да предпазя други като мен (които не разбират от автомобили, а са се специализирали в друга област), е да си направя труда да се регистрирам в този форум (тъй като виждам, че тук е ставало дума за въпросния сервиз) и да изкажа най-общо личното си впечатление. Умишлено няма да назовавам точни детайли.

 

Безличното отношение - влизам в сервиза, поздравявам и въпреки, че има 3-4 служителя и нито 1 клиент, никой не ми обръща внимание няколко минути (и това е всеки път). Буквално се чудя дали не съм станал невидим или просто не съм от значение........(първото щеше да ми е по-полезно). Между другото телефона в сервиза се вдига винаги с "Ало" и мълчание......да се чудиш сега това сервиз "Ало" ли е или "Стъни Ауто".

 

Първият път когато попаднах там, по стечение на обстоятелствата умишлено ме накараха да стоя няколко часа и да чакам безсмислено с оправданието - правим диагностика (като същата диагностика в следващ ден протече за минути.....).

 

Оказа се, че има повреда в част, която има индикация показваща състоянието й, и тази индикация показваше, че няма проблем. Питам как така - Еми така. ОК, доверих се и си купих нова част, която ми струваше стотин лева. Сменя се за секунди, но аз чаках няколко часа диагностика..... Платих си яко, но ми казаха да отида след няколко дни за нова диагностика. Не знам тази първата диагностика, която чаках няколко часа какъв й беше смисъла и как така трябва да ходя за същата след няколко дни пак...... Както и да е. Отивам след няколко дни и ми казват, че въпросната част е била повредена в следствие на повреда в друга част. Хем ми казват, че трябва да се оправи веднага, хем ми казват, че идните няколко дни не могат да ми я оправят, защото са претоварени, да карам така. Доверявам се отново, отивам отново след няколко дни и си оставям колата. След още 1-2 дни я вземам и плащам отново стотин лева, тъй като се оказва, че въпросната друга част е била причинителя на първоначалния проблем.

 

Междувременно при всяко посещение моля да ми проверят и отстранят друга повреда, която е изключително важна за сигурността на пътя (но не е от значение за хода на автомобила), но всеки път ми казват, че хората, които отговарят за тази част, са много заети и нямат време...... И това в рамките на десетина дни и няколко посещения в сервиза.

 

Последно, но не на последно място - след консултация в специализиран магазин за авточасти, имам съмнения, че частта, която първоначално ми беше сменена, не е чисто нова. Не искам да описвам как протече разговора на място в сервиза когато отидох за коментар, но след като прецениха, че може и да създам някакви проблеми, ми предложиха да ми върнат парите за частта. Никой не харесва клиенти, които задават въпроси и си търсят правата.

 

След всичко това и натрупаните негативни емоции, определено няма да се доверя на този сервиз отново.

 

Целта на този коментар не е да орони престижа на въпросния сервиз и да рекламира конкурентен. Сигурен съм, че си имат лоялни клиенти и че може би не всеки клиент получава подобно отношение и обслужване. Но съм сигурен и че не съм единствения поставен в подобна ситуация. Отново казвам- споделеното са лични преживявания и впечатления. Сами решавате на кой сервиз да се доверите.

 

Призовавам всички винаги да изказват впечатленията си от дадена фирма, сервиз, услуга, стока, по каквито може канали - форуми, Фейсбук страници и тн, независимо дали са положителни или отрицателни. Може би така с течение на времето ще се "отсеят" качествените от некачествените.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...