Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kofaka

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

kofaka's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Защо се очудвате че има два акумулатора.... та това е джип, много нови дизелови и не дизелови коли (най- вече първите) имат втори акумулатори по различни причини.
  2. Добре, мерси за съветите, явно ще я вкарам за още поне 1 диагностика може и 2 иии дано излезне нещо, което да е проблема . Поздрави
  3. и аз мислех че е от водата, но отварях гледам пълно. даже ми изглеждаше прекалено пълно има ли вариант според вас, тъй като водата е почти до капачката като е сипвана ( ние не сме доливали) да се е образувал някакъв въздушен балон?? незнам, един приятел на майка ми и баща ми работил в мицубиши имаше някакви предположения, но каза,че в момента няма нужното оборудване да ми помогне.Ако можете, предложете ми някой наистина добър и изпробван сервиз (никога няма гаранция де , но все пак ) иии да го мъчим
  4. Аз лично съм разочарован от Балкан Стар. Нямам мноого време за жалост да пиша сега , но погледнах темата и ми се искаше и аз да споделя малко опит. Смяна на свещи за кола 2001 година ми излезна почти 1000 лева (стандартната процедура ) не са правили нищо друго, и имах един проблем и преди да се навия да ги дам тия пари ми казаха ,че ако сменя свещите няма и да чуя за въпросния проблем. Е, познайте какво хаха , не се оправи имаше само леко подобрение, но почти същата работа. След 2 месеца влезнах в бокса за смяна на наклатки и естествено почна едно пробутване на това да ми сменят дисковете(верно че и други представителства го правят , ама..) след което се обаждат на другия ден някакви болтове се били затегнали на максимум и трябвало да сменят цялата спирачна система,защото ако се били опитали да ги махнат, щели да се скъсат и всичко да замине. Обявиха ми сума от 2500 лева за всичко. Тоя път си казах, чакай да пробвам нещо по- евтиничко този път ако може да станат нещата,защото видях ,че дори и в представитеелството нещата явно не са съвсем чисти. Свързах се с един майстор на баща ми приятел, който преди години е работил в мицубиши. човека каза че ще се опита да направи нещата . Сложи някаква киселина въпросните болтове се отпуснаха, купихме оригинални накладки и всъщност човека ми взе 100 лева за работа и ремонта излезна общо около 500 ...
  5. Значи, според мен не е оит свещите вече,защото на място двигателя е бетон(но държи не 900 оборота, а 1000, за което ни казаха че било от някакъв болт на незнам какво който бил затегнат на оптимално и това не могло да се промени с оборотите) с изключение на няма друга забележка при работа на място. 2. не съм забелязъл да има разлика, освен че нали като е студен е на смукач и е доста по мощен. От друга стрна двигателя дори и през зимата на първия светофар вече беше загрял и от време на време се дигаше малко температурата, но това сигурно е точно щото двигателя се мъчи и работи за да осигури мощност а не може и се натоварва повече... 3. Мисля, че не можеби ще отида да ги сменят за всеки случай и ако е от това супер, ако не те така или иначе трябва да се сменят по някое време . Благодаря! Ако имате други предложения колкото и налудничеви да са, моля ви пишете ги просто очевидно проблема не е нещо толкова обикновено хаха...
  6. Здравейте, карам мицубиши шогун спорт 2001 г. и имам проблем, който за жалост не можаха дори и в самия сервиз на балкан стар да отстранят. Още от както го докарахме в България минах на диагностика в мицубиши, от където ми казаха, че скоро ще се наложи смяна на свещи и амортисьор. За друго не сигнализираха. Тъй като разхода на 6 цилиндров 3-литров двигател не е малък, сложих газов инжекцион. Въобще не пестях пари и общо взето мисля,че сложиха хубава уредба и колата дърпаше както се очаква от нейния двигател. След време, около няколко месеца колата почна да се мъчи когато галех педала(в буквалния смисъл). Тоест трябваше да цъкна кик-даун-а за да мине на долна предавка да набере обороти и на високи обороти беше окей. След време стана по-зле и следователно я дадох да и сменят свещи в оторизирания им сервиз на "Балкан стар". От там измънкаха, че нямат политика да взимат коли с инсталирани газови инсталации , но все пак я приеха след като им приех офертата за около 700 лева за едното сменяне на свещи(което за двигател на тези години не може да се каже,че едната свещ му е около 50 лева , защото мой близък приятел ми показа офертата му от БМВ за неговата 3ка 2006 година и сумата възлизаше на 38 лева на свещ. Както и да е казах си, че поне като ги дам работата ще е свършена като хората и няма да се занимавам с глупости.Чистиха дросел смениха всичко нали ми казаха което са направили, и уж всичко ок. НО качвам се покарах я на бензин в началото изглеждаше супер, да ама не след 40-тина км. почна същото самоче в доста по малка степен, по- малко се мъчеше, но все пак се мъчеше , а ми бяха казали че само това е проблема. На газ положението също беше малко по-добре, но пак сходно на преди. Дълга и широка, хвърчах между двата сервиза(мицубиши и газаджийте) от мицубиши ми казаха, че газаджиите като са сваляли там някакви системи не са направили оплътнението като хората, от отидох при газаджиите, смениха ми компютъра даже на инжекциона плюс че прегледаха всичко хората са ми познати, и ако ги беше страх, че няма да могат да го сложат като хората щяха дами кажат. Така и не се намери мистериозния проблем и сега си карам така...Моля ви помогнете ми ако някой има представа, каквито и да е идеи, ако ви идват кажете, защото имам чувството че е обречена тая кола. Благодаря предварително! Ако ви е от полза: Mitsubishi Shogun Sport V6 3.0 Automatic Right steering wheel 97 000 km.
×
×
  • Създаване...