Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

elanmorin

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    sl

elanmorin's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Опитах да сваля джантата, за да видя каква марка са били моите, обаче болтовете нямат мърдане. Ще трябва да я водя на сервиз, но все пак до 40 лв комплекта нещо има ли прилично. Моите едва ли са били по-скъпи, щом заминаха за 2-3000 км, но аз не я карам много.
  2. Някой, ще ми отговори ли на въпроса, какви накладки за 1.3 от 1999г.
  3. То за бокса, ще се отиде, но искам да знам къв е проблема, щото ако е нещо скъпо няма и да мога да го оправя на тоя етап. От скоро започна скърцането,и отначало скърцаше по-рядко. Ще рябва да сваля джантата тия дни да погледна,ако избощо успея да разбера нещо. Но ми се струва,че скърца при по-леки и плавни натискания 2000 година е, аз я имам от 2 години, знам, че тогава са и сменяли накладките, и първо това си помислих. Незнам какъв тип смазка използват дисковете, но преди бяха омазнени а сега не са. Ако е от смазка или накладки, ще е добре. Снимах го тука ако нещо може се разбере. http://www.youtube.com/watch?v=MEL_fqY_MN4 Btw ot 1999-2000 Lancer 1.3 марка EBC ли би трябвало да са му дисковете? Разбрах и, че имало светлинен индикатор за износването на накладките, от тая година имат ли, и къде да го търся тоя индикатор :icon_hmm:
  4. Доколкото съм в час ползват маслото, та нормално ли е по джантите да има следи от масло. Понеже ми се появи и скърцане на спирачките, а маслото е почти на нула, може ли от това да е скърцането? П.с. Btw така или иначе трябва да го сменям, това масло http://cardepo.net/index.php?route=product/product&path=64_65&product_id=128 добро ли е, понеже и по малка разфасовка ми трябва.
  5. elanmorin

    Лансер през годините

    Може би единственият "Японец", който запази идентичност през годините. И една от най-сполучливите реплики: http://en.mitsubishi-club.eu/graphics/gallery/full/157_tommi1.jpg Btw Лансер-а от 1978 , който сте постнали е голям сладур.
  6. Това същия ден, който съм писал ходих да се пробвам и го налучках, иначе си нямах хал-хабер. Качвам две снимки как става за смяна на колан. http://img228.imageshack.us/img228/1699/75053405.jpg http://img232.imageshack.us/img232/4513/37391100.jpg 2 е кората, 3 е да го нарека подлакътника. 1 където съм написал, там се отвърта една гайка, 10-ка мисля, че беше, само на нея и на нещо като чопче се държи подлакътника. Кората е със чопчета, сравнително е еластична но все пак. Внимателно трябва да се пъхне някои пръст под кората и 1 по 1 да се извади от чопчетата. От най-горния заострения край се почва. Махаш тия неща и си виждаш отрязания колан отблизо...
  7. Поогледах и понеже не видях подобна тема. Не става въпрос за фирмени сервизи или представители, а като цяло. Не всеки може да си позволява да ходи във фирмени сервизи. А на мен лично не ми се припарва до сервиз. Досега не случвам на такива. Аз мога да говоря за сервизите в Сливен. Това е още след като купих машината. Първо официалния сервиз на Митцубиши, там правих само диагностика и се пръждосах, и впечатленията ми са такива, първо ако не отидеш със скъпа и лъскава кола, няма да ти обърнат подходящо влияние и второ цените им са доста неприятни. Макар, че колата ми не е невзрачна, а съвсем нормален модел на 1.3 от '99 имах чувството, че едва ли не им мърся излъскания сервиз. Вторият и наистина неприятен случай,тук става въпрос сериозна недобросъвестност граничеща с бандитизъм,сега не се сещам името на сервиза, но ще отида специално да го видя пак, да ви го пусна тука. Не бях сменил акумулатора още, това става много скоро след като я купих, а пък акумулатора си изглеждаше в прилично състояние.Както и да е, станал е някакъв неясен проблем с акумулатора, понеже имах ток в колата, минимално за таблата, обаче волана се заключи и то така, че не щеше да се отключва, и цялото бързане и бъркотия, не бях и сам, та към най-близкия сервиз. И изключих, че имаме роднина който е в тия среди. Та отивам там, идва оня след един час, диагнозата му беше, проблем с имобилайзера. Поиска стотина и отгоре пари на ръка. Както и да е закара я в сервиза, седя там 2-3 дни. В крайна сметка пратихме нашия човек да разбере какво става, понеже аз пък не бях в града. И така той е притиснал шефа на сервиза и станало ясно, че всъщност единствения проблем е проблем с акумулатора. Без да говоря за дребните детайли, който още тогава трябваше да ми подскажат за какъв сервиз става въпрос. Е както и да е, успях да се върна част от парите и колата, само дето ми бяха свалили малката емблема на задницата. И така накрая уж тоя нашия роднина ме свърза там с сервиз на негов приятел, та там да си направя обслужването. Сервиза е първия на влизане в Сливен от Карандила. А то какво стана, са ми чупнали външната ръкохватка на вратата, видях го доста по-късно.
  8. Здравейте. Някои може ли да ми обясни как се свалят корите, под които са машинките за коланите. И също искам да питам външните ръкохватки за вратите, пластмасовите, дали са свързани с цялата система на дадената врата или могат да се подменят самостоятелно, а и също дали може да се подменят с метални.
  9. elanmorin

    Мitsubishi lancer 1.3/75 1999

    Взех си го, с външни заблежки, да се надяваме, че другото ще е ок. Така, че +1 Мицубиши по улиците на България.
  10. Какво трябва да знам за тази марка, модел и година? Някакви слаби страни, силни страни? И всъщност тия не ги ли правят в Холандия?
×
×
  • Създаване...