BAlexandrov Публикувано 7 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2006 Към подготовката за зимата направих профилактика и смяна на мембраните на изпарителя на газовата - който не го е правил скоро да се замисли - на 2-3 г. се прави :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carismatic_men Публикувано 8 септември 2006 Сподели Публикувано 8 септември 2006 Към подготовката за зимата направих профилактика и смяна на мембраните на изпарителя на газовата - който не го е правил скоро да се замисли - на 2-3 г. се прави :good:след като се сменят мембраните дали ще падне разхода на колата.и бързо ли става смяната,и разбира ли се по нещо кога са за смяна.защото при мен разхода изведнъж се вдигна а пък колата си върви както преди :plane: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2006 Ако са ти се скапали мембраните ефектите са разнообразни :icon_blush: Ако не си ги сменял няколко години го направи. Може да се познае донякъде състоянието на гумата по ръба на гарнитурата който се вижда там, където се затварят частите на изпарителя. Сменяш въздушен филтър, сменяш мембраните и почистване на изпарителя, регулиране и тогава ще видиш дали е от това или не :D Става за 1 час и е 30-40 лв.Доста зависи и от къде си напълнил газ... ПП Може просто да се е задръстил с боклуци - ако имаш от долната страна един голям винт го развий за да паднат, ама внимавай да не е този за регулирането :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorgovd Публикувано 8 септември 2006 Сподели Публикувано 8 септември 2006 И от чисто любопитство - с какво щеше да ти помогне брадвата? Иначе и аз съм за лопата. Преди време носех, но сега съм я забутал някъде. Трябва да я открия, че то нашите пътища са едни такива почистени. Еми преди не написах,ама се измъкнах на заден ход като минах м/у 2 дървета!Ожулихме малко бронята в едното защото разстоянието беше с няколко см. по-тясно,ама ако беше още по-тясно вече трябваше да прибягвам до брадва!Добре че минах защото НЯМАХ! :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bone Публикувано 11 септември 2006 Сподели Публикувано 11 септември 2006 Дайте съвет за течности против замръзване за стъкла ключалки и т.н., защото нямам гараж и чегъртането или пълзенето през седалките зимно време са ми най-досадното нещо :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 11 септември 2006 Сподели Публикувано 11 септември 2006 Дайте съвет за течности против замръзване за стъкла ключалки и т.н., защото нямам гараж и чегъртането или пълзенето през седалките зимно време са ми най-досадното нещо :icon_crying:И аз имам същият проблем и още не съм открил решение, въпреки че опитах няколко продукта срещу замръзване. Възможно ли е да няма нищо работещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2006 За вратите - трябва да се разглобят, да се види къде е проблема, от къде влиза влагата, да се уплътни и смаже. След като направих това, тази зима спряха проблемите. За прозорците....не знам Пускаш парното и стържеш... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 11 септември 2006 Сподели Публикувано 11 септември 2006 само спирт за горене против замръзнали ключалки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 13 септември 2006 Сподели Публикувано 13 септември 2006 BAlexandrov спомена за:Взех и друг нещо като течен антикор на спрей за закърпване положението тук там където има изгледи за ръжда. Мога ли да получа повече инфо за този спрей и въобще за антикорозионни покрития? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2006 Антикорозионните покрития са много.... но най-важното е предварителната подготовка и начина на нанасяне тоест работа за майстор си е, когато е за сериозни неща.Това, което аз взех е голям флакон спрей, взех го от бензиностанция OPET, немски е май...мога да видя точно как се казваше... За оправяне на дребни проблеми е - пръска се, прилича на гъста боя, прилепва много добре и като изсъхне става твърдо и еластично покритие B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2006 Сподели Публикувано 13 септември 2006 Дайте съвет за течности против замръзване за стъкла ключалки и т.н., защото нямам гараж и чегъртането или пълзенето през седалките зимно време са ми най-досадното нещо :icon_crying:има 2-3 начина против замръзване на стъклата вечерта ,така че да не се налага да чегъркаш сутринта по ст ъклото.......... :D Вечерта като парки раш колата , слагаш един найлон в/у прозорците (заден и преден) така, че да прилепнат хубаво по стъклото............найлоните трябва да са с площ колкото стъклата..........сутринта просто дърпаш найлона и няма да има скреж по стъклото ти, защото то се е появило в/у найлона...........е, все пак оставят разни тънки слойчета лад, но и за тях има лек...........това е шпрей за размразяване на стъклата, има БГ има и вносни, аз ползвам на Ниргин :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 13 септември 2006 Сподели Публикувано 13 септември 2006 Антикорозионните покрития са много.... но най-важното е предварителната подготовка и начина на нанасяне тоест работа за майстор си е, когато е за сериозни неща.Това, което аз взех е голям флакон спрей, взех го от бензиностанция OPET, немски е май...мога да видя точно как се казваше... За оправяне на дребни проблеми е - пръска се, прилича на гъста боя, прилепва много добре и като изсъхне става твърдо и еластично покритие B) Когато вдигнахме колата майстора ми каза че за него проблема е "козметичен" тоест колата има петна корозия на места и той би изчакал.Аз искам да не изчаквам а да предотвратя развитието на ръжда.Трябва ли първо да почистя ръждата да грундирам и тогава с този спрей, и ако да бихте ли ми препоръчали какъв антикорозионен грунд да купя.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2006 Може би наистина не си струва...ако е наистина сериозно се стъже до метал, после с химикали се свалят остатъците, ецване, грундиране и т.н.Аз миналата година имаше 2-3 дребни места ги оправих с малко почистване и с антикор Body 910 (или 930 беше?) гръцки май е и май няма проблем засега, но това си е замазване на работата...ръждата не може да се спре просто. Хвърли едно око тук в офроуд форума за сериозния подход към ръждата... Спрея, който аз ползвах сега, не знам до колко е издръжлив и дали действа - само за труднодостъпни или дребни неща го ползвах по-скоро да замажа нещата засега :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 13 септември 2006 Сподели Публикувано 13 септември 2006 аз пък мисля да инвестирам някой лев и в нови чистачки.През есента и зимата е много кофти като някой мине пред теб и те нехвърля яко със супер дребни пръски , които не са проблем за новите чистачки , но старите правят предния джам като платно на пикасо :icon_hmm: А относно корозията при мен решението е по-просто тъй като имам гараж и то с чешма :D С един маркуч само една бърза водичка (взел съм си и готин накрайник - пръскалка :D ) и само позаплаквам колкото да падне солта , повечко внимание на праговете и под калниците и хоп в гаража :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 13 септември 2006 Сподели Публикувано 13 септември 2006 Здравейте колеги, за случаи като този за да има максимален ефект от антикорозионното покритие - то наистина старата ръжда е желателно да се премахне. Точно този момент е най голямата галимация. За това може да се използва преобразувател на ръжда - това е някакъв химикал от разновидностите на слаба киселина в течно състояние. При това не е необходимо да се изтъргва ръждата, а направо се нанася отгоре самия преобразувател с четка или парцал. Ефекта е след около 2 часа като изсъхне. Самия химикал влиза в реакция с ръждата и се получава тънък филм/покритие/ отгоре с лъскав черен цвят, хубавото е че ръждата хем е преобразувана в някакво друго съединение, а също така това съединение спира образуването на нова ръжда. И вече може да се нанасят отгоре разни антикор и др. подобни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2006 аз пък мисля да инвестирам някой лев и в нови чистачки. Аз карам на тези по 5 лв и ги сменям на 3-4 месеца :D За това може да се използва преобразувател на ръжда - това е някакъв химикал от разновидностите на слаба киселина в течно състояние. Внимавайте с ръждопреобразователя - това е ортофосфорна киселина. Прилага се само за много тънък слой ръжда - тоест язви от които не може да се изчисти, после се промива добре за да се изчисти останалото. Боя не хваща добре отгоре - задължително грунд първо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 ноември 2006 Сподели Публикувано 3 ноември 2006 И аз се включих днес в подготовката с една течност за чистачки.И мисля че намерих и добра бензиностанция на която ще мога да разчитам в качеството на нафтата, но засега не искам да споделям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 3 ноември 2006 Сподели Публикувано 3 ноември 2006 И аз се включих днес в подготовката с една течност за чистачки.И мисля че намерих и добра бензиностанция на която ще мога да разчитам в качеството на нафтата, но засега не искам да споделям.Ти все премълчаваш по нещо. Не е много колегиално така. :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 ноември 2006 Сподели Публикувано 3 ноември 2006 Проверката е висша форма на доверие :beer: Понеже имаше в резервоара останала "Лукойл" нафта, засега мисля да заредя още един два пъти и тогава да споделя впечатления. Иначе съм доволен от "ВР" в Дружба и то доста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 3 ноември 2006 Сподели Публикувано 3 ноември 2006 Проверката е висша форма на доверие :beer: Понеже имаше в резервоара останала "Лукойл" нафта, засега мисля да заредя още един два пъти и тогава да споделя впечатления. Иначе съм доволен от "ВР" в Дружба и то доста.Прав си. Но аз съм забелязал, че гаранция няма. Понякога горивото е добро. Сипваш на същото място друг път и е отврат. Никакви стандарти няма в това отношение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 17 ноември 2006 Сподели Публикувано 17 ноември 2006 :mitsu-smiley: Това нещо заслужава ли си повече от 2200 лева? Заглавие: Статичният отоплител - лукс или необходимост?Източник: в-к "АвтоТруд" Текст: Зима е. Навън е минус 5 градуса и вашият работен ден започва в 7:30 сутринта. За шофьорите едно от най-неприятните занимания е да стържат леда от стъклата, докато двигателят загрява. Да не говорим за времето, което се губи в цялата операция. Спасението срещу тази процедура се нарича статичен отоплител. Какво всъщност е статичният отоплител? Това е малко устройство, което се монтира към охладителната система на автомобила и работи независимо от двигателя, черпейки гориво от резервоара. С негова помощ се постигат няколко положителни ефекта: двигателят се загрява и по този начин се износва по-малко при студен старт, купето на автомобила е затоплено, а стъклата са размразени и видимостта е отлична. Тестове показват, че при -10 градуса външна температура статичните отоплители загряват температурата в купето до +20 градуса за 30 минути. При това разходът на гориво се измерва в грамове, вместо в литри, когато работи целия двигател. Статичният отоплител може да работи с бензин или дизел. Той загрява водата от охладителната система. Помпа задвижва водния поток през двигателя и казанчето на парното и след като температурата му достигне 20 градуса, се включва вентилаторът в купето. Така колата се загрява, без да работи двигателя. Една от водещите фирми, производители на статични отоплители, е германската Webasto. В България е представена в различни сервизи в цялата страна. Webasto предлага отоплители за леки и товарни автомобили, бусове, багери, линейки и т.н. Монтажът се извършва от оторизираните сервизи, при което се спазват задължителни технически изисквания. Гаранцията на устройството е 2 години. При Webasto статичните отоплители са разделени на няколко класа. Базов е моделът Thermo Top E с пълна отоплителна мощност от 4,2 kW, подходящ за автомобили от градския и компактния клас. За 30 минути работа разходът на гориво е 0,25 л. Thermo Top C и P са за среден и висок клас, ванове, високопроходими и специални автомобили. Мощността им е 5,2 kW, а средният разход на гориво е 0,3 л/100 км за 30 минути работа. В базовото оборудване е включен таймер, с чиято помощ се програмира старта на работа на отоплителя. Като опция срещу допълнително заплащане се предлагат дистанционни управление с обратна връзка и обхват до 1000 м, както и управление от мобилен телефон. Цените започват от 2204 лв. с ДДС, включително монтажа. Предимствата 1. При стартиране на автомобила купето е топло и можете да шофирате без дебелото палто и ръкавиците. 2. Стъклата са освободени от снега и леда, а вътрешното запотяване е изключено. 3. Статичният отоплител спестява времето, което ще ви е нужно за чистене и затопляне, а съгласно европейските екологични норми е забранено двигателят да работи на място с цел отопление. 4. Статичният отоплител изразходва по-малко гориво и отделя до две трети по-малко вредни за околната среда газове. Двигателят се износва по-малко, тъй като два студени старта на ден са равни на около 20 000 км годишен пробег. 5. Използването е удобно с дистанционно управление или телефон. 6. През лятото статичният отоплител може да бъде използван и като вентилатор за купето. Според едно от предимствата му човек си съсипва колата за една зима ако пътува всеки ден за работа...което не ми се вярва. 2 месеца например са 60 дни по 2 студени старта - равняват се на 1 200 000 километра за тези месеци :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 ноември 2006 Сподели Публикувано 17 ноември 2006 Това му се вика печка.А т.4 направо ме прати зимата при маршрутките, :D или такситата.Ако сметна с 2000лв мога да измина 4000км.с такси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 17 ноември 2006 Сподели Публикувано 17 ноември 2006 Безспорно тази екстра допринася за повишаване на комфорта на автомобила, неслучайно я вграждат на луксозните коли, обаче аз доколкото разбирам тази печка загрява купето а не двигателя и в такъв случай не виждам с какво допринася за щадене на двигателя при положение че човек влиза в топлото купе и пали студения двигател и потегля веднага без да го чака да загрее. По тази логика излиза че даже е вредно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2006 човек влиза в топлото купе и пали студения двигател и потегля веднага без да го чака да загрее. По тази логика излиза че даже е вредно. Принципно след като изчакаш 20 сек маслото да се разнесе се потегля, за да загрее двигателя по-бързо :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 17 ноември 2006 Сподели Публикувано 17 ноември 2006 Безспорно тази екстра допринася за повишаване на комфорта на автомобила, неслучайно я вграждат на луксозните коли, обаче аз доколкото разбирам тази печка загрява купето а не двигателя и в такъв случай не виждам с какво допринася за щадене на двигателя при положение че човек влиза в топлото купе и пали студения двигател и потегля веднага без да го чака да загрее. По тази логика излиза че даже е вредно.Колега ти си чел нещо през ред :D Аз до колкото разбрах първо се загрява двигателя, и чак след това се загрява купето.... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.