Премини към съдържание

Подготовка за зимата


BAlexandrov

Препоръчано мнение

Не знам теории, но по миналата година в Кнежа в движение замръзна(в радиатора) буса, с антифриз -36 градуса/мерен с "профисионален уред"/.Оная сутрин е било -27 градуса

 

Теорията е абсолютно вярна, но "професионалния уред" не е бил точен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 195
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Проблема ви на Плевенчани е , че много вярвате, на това което пише, на опаковката на продуктите....... :P ....Сигурно са ти казали, че има и три години гаранция тоя фризер........ :D

Да не спамим темата, иначе бих ти обяснил някои нещица.На пампорово тебе и Емо ви искам до мен плътно, че да ви налея малко........... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не спамим темата, иначе бих ти обяснил някои нещица.На пампорово тебе и Емо ви искам до мен плътно, че да ви налея малко........... :icon_dance:

 

Ама без дряновица нали? Само така приятелски, че може да ме разубедиш да идвам :) Ааа не така с лошо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама без дряновица нали? Само така приятелски, че може да ме разубедиш да идвам :) Ааа не така с лошо :)

Споко приятелю мой, всичко ше ОК и няма да има "дряновица"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Базикам се :) Но, пък аз винаги ще има какво да науча, и попивам акъла на хората като попивателна, така че, с удоволствие ще те изслушам ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Базикам се :) Но, пък аз винаги ще има какво да науча, и попивам акъла на хората като попивателна, така че, с удоволствие ще те изслушам ;)

 

Ей Емо вие двамата с батето, ако вземете да се изслушвате прекалено много, то и да няма дряновица - работата пак е ясна на къде отива.

 

Оп-а-а май говорихме за зимни подготовки /между другото/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек да не ви покаже снимка със спринцовка и вие започвате като наркомани ;) хехе...

 

Разбрах - за смяна е ;) Само да се стабилизирам финансово и ще го оправя. Пък и ми трябва свободно време, с каквото не разполагам. Най-вероятно ще е по-следващия уикенд ;)

 

Няма да питам какъв антифриз да слагам, че се връщаме в началото на темата и току виж някой някого захапе за гушата. Марине - ти какъв препоръчваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине - ти какъв препоръчваш?

 

Марин според мене ще изчака някой друг да препоръча нещо и тога започава да го "ръба за гушата" :icon_clap:

 

ето аз предлагам АНТИФРИЗ "MOTOX"

 

http://emk-33.com/www/index.php?option=com...&Itemid=135

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марин според мене ще изчака някой друг да препоръча нещо и тога започава да го "ръба за гушата" :icon_clap:

 

ето аз предлагам АНТИФРИЗ "MOTOX"

 

http://emk-33.com/www/index.php?option=com...&Itemid=135

 

Това ме устройва перфектно, тъй като М комплект са ми в задния двор, така да се каже ;) Ще мина днес след работа да проверя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне, само внимавай да не стане и с охладителната ти ситема като със скоростната кутия и да няма пак жални теми. Най-добре сменяй веднага това нещо кафявото с антифриз..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо полезно за тези които ще ходят по планините .

В багажника винаги има място за една лопатка.

 

http://www.emk-33.com/shop/product_info.ph...b5201dc176c971d

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз такъв сложих. И верно ги накарай да я промият!

Хм, че не мога ли сам да го направя? На студен двигател, източвам сегашния антифриз... с няколко литра вода промивам хубаво, като сипвам през отвора на радиатора и го оставям да изтече отдолу... после сипвам от тази течност, която са писали за промивка (не е зле някой да обясни, ако има нещо специфично по ползването й) и пак оставям да се оттече...

После затварям пропката отдолу, наливам си новия антифриз. Паля да завърти системата и доливам, докато нивото не стигне до капачката на радиатора.

 

Тук възникват следните въпроси:

1. Галантът има ли обезвъздушител!?!? Или директно се налива през капачката на радиатора - металната с жълти надписи на японски :)

2. Къде е тапата за източване на системата?!?!

3. Как се прави промивка?

4. Трябва ли да е студен или топъл двигателя при процедура на смяна на антифриз?

5. Как се използва онази почистваща течност, която препоръчахте?

6. Колко литра антифриз събира Галант?

 

Стиляне, само внимавай да не стане и с охладителната ти ситема като със скоростната кутия и да няма пак жални теми. Най-добре сменяй веднага това нещо кафявото с антифриз..

Ако този антифриз в М комплект е добър, днес ще го купя а в събота или неделя, близо до блока на една площадка ще го промия и сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да НЕ мотокс, не се лъжете от цената.Догодина ще бъде на боза.Няма да препоръчвам никакъв, но Ви казвам мотокса е най лошия избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай да видим дали съм запомнил как миналия път DJ-я ми сменя антифриза:

1. Източва се целия антифриз(мисля, че преди да се източи се слага добавката за почистване и чак след това се източва антифриза и се промива системата)

2. Промива се целия двигател (водната магистрала) с маркуч и вода под налягане, че да излязат всички гадости.

3. До колкото знам двигателя трябва да е студен.

4. Антифриз се налива в радиатора, а се долива в преливника след като е завъртял един път целия антифриз и се е махнал въздуха.

 

Обаче, в кой ред се изпълняват точно операцията с прочистването и добавката незнам точно - тази част я пропуснах при обяснението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марин според мене ще изчака някой друг да препоръча нещо и тога започава да го "ръба за гушата" :icon_clap:

 

ето аз предлагам АНТИФРИЗ "MOTOX"

 

http://emk-33.com/www/index.php?option=com...&Itemid=135

 

Колеги, не зная лош късмет ли беше или лош антифриз. За една година с Motox стигнах до повредена гарнитура, язви от корозия на главата, които се оправят само с наваряване. Колата беше Пежо. Човек се учи от грешките си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги-ПРИЯТЕЛИ, апелирам към всички които имат или са в момента с МОТОКС, недейте този антифриз не за нашите коли/той вообще не за коли или за каквпто и да е било/.Единственото му свойство е да не замръзва и нищо повече.

П.С. И в локалното си парно не бих си сипал МОТОКС

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи Стиляне, редът е следният:

 

Отваряш капачката на разш. съд, отваряш капачката на радиатора, отвиваш пробката на радиатора, отвиваш пробката на блока, оставяш да изтече. Сега - за промивките - не знам. Трябва да има указания на препарата, да не те объркам.

 

Ииииии, бате, сега няма да мога да спя! Не било Мотокс.....

 

Та - слушай Вальо и не слагай Мотокс, щом казва той. Виж за някакъв читав антифриз. И по обратния ред - завиваш пробката на блока, завиваш пробката на радиатора, сипваш новия антифриз. За обезвъздушаването на шестака не знам, моето е до термостата. А за промивката - предполагам, че е пак така, както се слага антифриза.

Дали на студен, или топъл? Според мен студен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш капачката на разш. съд, отваряш капачката на радиатора, отвиваш пробката на радиатора, отвиваш пробката на блока, оставяш да изтече. Сега - за промивките - не знам. Трябва да има указания на препарата, да не те объркам.

 

Къде са всичките тези тапи бе човек :) Тук си изредил следните, като само една знам къде се намира:

1. Капачка на разширителния съд - ???

2. Капачката на радиатора - това го знам, метална капачка, върху самия радиатор

3. Пробка на радиатора - ???

4. Пробка на блока - ???

 

Иначе за антифриза - ок, няма да е това! Помня, че на ОМВ се продаваше някакъв техен. Дали е добър? Мисля от него да купя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Капачката на разширителния съд е - като отвориш капака, до двигателя в ляво от него, бял съд (по-голям от другите за наливане на течност) със скала MIN и MAX.

3. Пробката на радиатора май се намира - долу в дясно на радиатора, от страната на пасажера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде са всичките тези тапи бе човек :) Тук си изредил следните, като само една знам къде се намира:

1. Капачка на разширителния съд - ???

2. Капачката на радиатора - това го знам, метална капачка, върху самия радиатор

3. Пробка на радиатора - ???

4. Пробка на блока - ???

 

Иначе за антифриза - ок, няма да е това! Помня, че на ОМВ се продаваше някакъв техен. Дали е добър? Мисля от него да купя...

Стиляне, вземи си Мотул от Проспийд!Аз съм с такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря ;) Ще мина по стъпките, които Пламен е описал. Много много добре...

 

А за Мотул - стига да намеря до уикенда такъв антифриз - ще взема. Ако не - с това от ОМВ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Да допълня:

Смятам, че е необходимо да се отвори и крана за парното, за да може да изтече и антифриза от радиатора в купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...