GT PoWeR Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Не знам теории, но по миналата година в Кнежа в движение замръзна(в радиатора) буса, с антифриз -36 градуса/мерен с "профисионален уред"/.Оная сутрин е било -27 градуса Теорията е абсолютно вярна, но "професионалния уред" не е бил точен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Проблема ви на Плевенчани е , че много вярвате, на това което пише, на опаковката на продуктите....... :P ....Сигурно са ти казали, че има и три години гаранция тоя фризер........ :DДа не спамим темата, иначе бих ти обяснил някои нещица.На пампорово тебе и Емо ви искам до мен плътно, че да ви налея малко........... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Да не спамим темата, иначе бих ти обяснил някои нещица.На пампорово тебе и Емо ви искам до мен плътно, че да ви налея малко........... :icon_dance: Ама без дряновица нали? Само така приятелски, че може да ме разубедиш да идвам Ааа не така с лошо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Ама без дряновица нали? Само така приятелски, че може да ме разубедиш да идвам Ааа не така с лошо Споко приятелю мой, всичко ше ОК и няма да има "дряновица" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Базикам се Но, пък аз винаги ще има какво да науча, и попивам акъла на хората като попивателна, така че, с удоволствие ще те изслушам ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Базикам се Но, пък аз винаги ще има какво да науча, и попивам акъла на хората като попивателна, така че, с удоволствие ще те изслушам ;) Ей Емо вие двамата с батето, ако вземете да се изслушвате прекалено много, то и да няма дряновица - работата пак е ясна на къде отива. Оп-а-а май говорихме за зимни подготовки /между другото/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Човек да не ви покаже снимка със спринцовка и вие започвате като наркомани ;) хехе... Разбрах - за смяна е ;) Само да се стабилизирам финансово и ще го оправя. Пък и ми трябва свободно време, с каквото не разполагам. Най-вероятно ще е по-следващия уикенд ;) Няма да питам какъв антифриз да слагам, че се връщаме в началото на темата и току виж някой някого захапе за гушата. Марине - ти какъв препоръчваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Марине - ти какъв препоръчваш? Марин според мене ще изчака някой друг да препоръча нещо и тога започава да го "ръба за гушата" :icon_clap: ето аз предлагам АНТИФРИЗ "MOTOX" http://emk-33.com/www/index.php?option=com...&Itemid=135 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Марин според мене ще изчака някой друг да препоръча нещо и тога започава да го "ръба за гушата" :icon_clap: ето аз предлагам АНТИФРИЗ "MOTOX" http://emk-33.com/www/index.php?option=com...&Itemid=135 Това ме устройва перфектно, тъй като М комплект са ми в задния двор, така да се каже ;) Ще мина днес след работа да проверя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 И аз такъв сложих. И верно ги накарай да я промият! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bone Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Стиляне, само внимавай да не стане и с охладителната ти ситема като със скоростната кутия и да няма пак жални теми. Най-добре сменяй веднага това нещо кафявото с антифриз.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 И още нещо полезно за тези които ще ходят по планините .В багажника винаги има място за една лопатка. http://www.emk-33.com/shop/product_info.ph...b5201dc176c971d Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 И аз такъв сложих. И верно ги накарай да я промият!Хм, че не мога ли сам да го направя? На студен двигател, източвам сегашния антифриз... с няколко литра вода промивам хубаво, като сипвам през отвора на радиатора и го оставям да изтече отдолу... после сипвам от тази течност, която са писали за промивка (не е зле някой да обясни, ако има нещо специфично по ползването й) и пак оставям да се оттече...После затварям пропката отдолу, наливам си новия антифриз. Паля да завърти системата и доливам, докато нивото не стигне до капачката на радиатора. Тук възникват следните въпроси:1. Галантът има ли обезвъздушител!?!? Или директно се налива през капачката на радиатора - металната с жълти надписи на японски 2. Къде е тапата за източване на системата?!?!3. Как се прави промивка?4. Трябва ли да е студен или топъл двигателя при процедура на смяна на антифриз?5. Как се използва онази почистваща течност, която препоръчахте?6. Колко литра антифриз събира Галант? Стиляне, само внимавай да не стане и с охладителната ти ситема като със скоростната кутия и да няма пак жални теми. Най-добре сменяй веднага това нещо кафявото с антифриз..Ако този антифриз в М комплект е добър, днес ще го купя а в събота или неделя, близо до блока на една площадка ще го промия и сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Само да НЕ мотокс, не се лъжете от цената.Догодина ще бъде на боза.Няма да препоръчвам никакъв, но Ви казвам мотокса е най лошия избор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Дай да видим дали съм запомнил как миналия път DJ-я ми сменя антифриза:1. Източва се целия антифриз(мисля, че преди да се източи се слага добавката за почистване и чак след това се източва антифриза и се промива системата)2. Промива се целия двигател (водната магистрала) с маркуч и вода под налягане, че да излязат всички гадости.3. До колкото знам двигателя трябва да е студен.4. Антифриз се налива в радиатора, а се долива в преливника след като е завъртял един път целия антифриз и се е махнал въздуха. Обаче, в кой ред се изпълняват точно операцията с прочистването и добавката незнам точно - тази част я пропуснах при обяснението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dev3 Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Марин според мене ще изчака някой друг да препоръча нещо и тога започава да го "ръба за гушата" :icon_clap: ето аз предлагам АНТИФРИЗ "MOTOX" http://emk-33.com/www/index.php?option=com...&Itemid=135 Колеги, не зная лош късмет ли беше или лош антифриз. За една година с Motox стигнах до повредена гарнитура, язви от корозия на главата, които се оправят само с наваряване. Колата беше Пежо. Човек се учи от грешките си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Колеги-ПРИЯТЕЛИ, апелирам към всички които имат или са в момента с МОТОКС, недейте този антифриз не за нашите коли/той вообще не за коли или за каквпто и да е било/.Единственото му свойство е да не замръзва и нищо повече.П.С. И в локалното си парно не бих си сипал МОТОКС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dev3 Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Малко "помощ" при вземане на трудни решения (от типа да сменя ли ... или не): Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Значи Стиляне, редът е следният: Отваряш капачката на разш. съд, отваряш капачката на радиатора, отвиваш пробката на радиатора, отвиваш пробката на блока, оставяш да изтече. Сега - за промивките - не знам. Трябва да има указания на препарата, да не те объркам. Ииииии, бате, сега няма да мога да спя! Не било Мотокс..... Та - слушай Вальо и не слагай Мотокс, щом казва той. Виж за някакъв читав антифриз. И по обратния ред - завиваш пробката на блока, завиваш пробката на радиатора, сипваш новия антифриз. За обезвъздушаването на шестака не знам, моето е до термостата. А за промивката - предполагам, че е пак така, както се слага антифриза. Дали на студен, или топъл? Според мен студен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Отваряш капачката на разш. съд, отваряш капачката на радиатора, отвиваш пробката на радиатора, отвиваш пробката на блока, оставяш да изтече. Сега - за промивките - не знам. Трябва да има указания на препарата, да не те объркам. Къде са всичките тези тапи бе човек Тук си изредил следните, като само една знам къде се намира:1. Капачка на разширителния съд - ???2. Капачката на радиатора - това го знам, метална капачка, върху самия радиатор3. Пробка на радиатора - ???4. Пробка на блока - ??? Иначе за антифриза - ок, няма да е това! Помня, че на ОМВ се продаваше някакъв техен. Дали е добър? Мисля от него да купя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 1. Капачката на разширителния съд е - като отвориш капака, до двигателя в ляво от него, бял съд (по-голям от другите за наливане на течност) със скала MIN и MAX.3. Пробката на радиатора май се намира - долу в дясно на радиатора, от страната на пасажера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Къде са всичките тези тапи бе човек Тук си изредил следните, като само една знам къде се намира:1. Капачка на разширителния съд - ???2. Капачката на радиатора - това го знам, метална капачка, върху самия радиатор3. Пробка на радиатора - ???4. Пробка на блока - ??? Иначе за антифриза - ок, няма да е това! Помня, че на ОМВ се продаваше някакъв техен. Дали е добър? Мисля от него да купя...Стиляне, вземи си Мотул от Проспийд!Аз съм с такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Виж това!http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=44737 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Виж това!http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=44737 Благодаря ;) Ще мина по стъпките, които Пламен е описал. Много много добре... А за Мотул - стига да намеря до уикенда такъв антифриз - ще взема. Ако не - с това от ОМВ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Виж това!http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=44737 Да допълня:Смятам, че е необходимо да се отвори и крана за парното, за да може да изтече и антифриза от радиатора в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.