Wardog Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 Здравейте колеги, решено е - следващата кола ще е Галант 1997-2002. Мисля да е 2,5 и задължително автоматик. Четох доста и различни теми за въпросните автоматици (преди и след '99). В някой от темите пишеш, че автоматика е много дуракоустойчив, в други точно обратното. Четох нещо за торк, но така и не разбрах какво точно е. Можете ли да ми дадете повече информация за автоматичнисте скорости на модела. По възможности за двата - с и без типтроник. За останалите "детски болки" като носачи, повдигачи, гумички и т.н. добих представа, но не бих отказал коментари и за тях. Прочетох повечето теми по въпросите, но все пак някои от тях са и доста стари и не бих отказал малко по-скорошна информация. Благодаря на всички за отделеното време и внимание! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 Здравейте колеги, решено е - следващата кола ще е Галант 1997-2002. Мисля да е 2,5 и задължително автоматик. Четох доста и различни теми за въпросните автоматици (преди и след '99). В някой от темите пишеш, че автоматика е много дуракоустойчив, в други точно обратното. Четох нещо за торк, но така и не разбрах какво точно е. Можете ли да ми дадете повече информация за автоматичнисте скорости на модела. По възможности за двата - с и без типтроник. За останалите "детски болки" като носачи, повдигачи, гумички и т.н. добих представа, но не бих отказал коментари и за тях. Прочетох повечето теми по въпросите, но все пак някои от тях са и доста стари и не бих отказал малко по-скорошна информация. Благодаря на всички за отделеното време и внимание!Ако търсиш Галант с АТ, то си търси такъв с Типтроник кутия ,тя е по добра както откъм технология,. така и е по надежна........Най често се прецаква главината на торка,там където са шлиците ,и където влиза кухия вал от ск. кутия, там е най слабото място , тъй като доста натоварено ,а и самия вал влиза половината от цялата дължина на шлиците на главината...........не знам защо така са го направили, да речем е конструктивен дефект......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 19 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2011 Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"?Това е прекалено относително и зависи от това ,какво правиш..........торк или кутия,обикновенно и двете ,тъй като както споменах по горе се прецаква в областа на шлиците...........за цени отново е много относително, но цял ремонтен кит за АТ INVECS без торка е към 1800 лв.( такава е и цената на АТ за Субару Оутбек 2.5 ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"? Според мен е доста пресилено да мислиш, че като си вземеш автоматик и задължително ще го правиш. Аз лично карам автоматици от 12 години и до сега кутия не съм правил, а карам наистина много - около 60х.км годишно.Това което трябва да знаеш е че маслото на тази кутия е по-скъпо - тя не е с обикновения Декстрон. Просто трябва да си избереш добре запазен екземпляр, което си е трудна задача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Според мен е доста пресилено да мислиш, че като си вземеш автоматик и задължително ще го правиш. Аз лично карам автоматици от 12 години и до сега кутия не съм правил, а карам наистина много - около 60х.км годишно.Това което трябва да знаеш е че маслото на тази кутия е по-скъпо - тя не е с обикновения Декстрон. Просто трябва да си избереш добре запазен екземпляр, което си е трудна задача.Подкрепям ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Принципно, ако се въздържаш от кик дауни, ще пропуснеш момента с 1800-те лева. Нямам представа как да разбереш как е ползвана колата преди да я купиш. Доколкото знам нищо не издава предстоящо превъртане на тези шлици и обикновено приключват докато караш нормално и на 4-та предавка с равномерна скорост без особен товар. Ръчните могат да се чуят лесно и дори да има потропване, има много каране, но тук не знам как се разбира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Това е прекалено относително и зависи от това ,какво правиш..........торк или кутия,обикновенно и двете ,тъй като както споменах по горе се прецаква в областа на шлиците...........за цени отново е много относително, но цял ремонтен кит за АТ INVECS без торка е към 1800 лв.( такава е и цената на АТ за Субару Оутбек 2.5 ) Много ми е интересно, какво включва този ремонтен-кит, за тия 1800лв...........или тва са цените по твоя ценоразпис? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 Май 2011 Сподели Публикувано 23 Май 2011 Много ми е интересно, какво включва този ремонтен-кит, за тия 1800лв...........или тва са цените по твоя ценоразпис? :icon_hmm:Това включва всички съединители(A/T rev,O/D Clutch), муфите,лагери,вкл и O/D хъба и клапанния блок....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 24 Май 2011 Сподели Публикувано 24 Май 2011 ...Най често се прецаква главината на торка,там където са шлиците ,и където влиза кухия вал от ск. кутия, там е най слабото място , тъй като доста натоварено ,а и самия вал влиза половината от цялата дължина на шлиците на главината...........не знам защо така са го направили, да речем е конструктивен дефект.........Интересно, дали и при ВР4-ките е така ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 Май 2011 Сподели Публикувано 24 Май 2011 Интересно, дали и при ВР4-ките е така ?Ако изчакаш до 1 месец, мога да ти дам отговор и на този въпрос....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 24 Май 2011 Сподели Публикувано 24 Май 2011 Здравейте колеги, карам от няколко години GALANT 2.4 GDI автомат типтроник и нямам забележки за сега.Само да споделя, че този автомат определено е добър - все пак това е четвъртата или петата кола с АТ която карам! Що се отнася кикдауна то се губи ефекта и удоволсвието, много са важни смените на маслото на всеки 30000км.!Карайте внимателно и с мръсна газ, а за ремонта на скоростната кутия - когато му дойде време! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 24 Май 2011 Сподели Публикувано 24 Май 2011 На колко километра се сменяше маслото на типтроника - това с филтрите на кутията ли? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 25 Май 2011 Сподели Публикувано 25 Май 2011 Няма смисъл да сменяваш филтър на 30 000 той-може само да бъде почистен това разбира се малко качва цената на обслжването тъй като често се налага да се подмени и гарнитурота на картера на соростите но не болка за умиране около 60лв. А смяна на филтър на 150 000 спокойно.Моят съвет е следият:взимаш колата и право в сервиз кйто е вчас с тази дейност и никакви такива други разни и тн.,като първо го погледни това масло дали е бистро(разбиросе маслото на соростите), ако е мътно задължителна бързо го сенявай ,и го помериши как мирише ,когато е работило мого миризмата е много остра,това също е индикация за старо масло!За смяна само на масло плащам около 80лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramBo1 Публикувано 2 юни 2011 Сподели Публикувано 2 юни 2011 А какво масло е най добре да се сложи на този тип кутии? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юни 2011 Сподели Публикувано 2 юни 2011 Интересно, дали и при ВР4-ките е така ? Мне, дори при около 320 коня и типтроник на около 200к. Ежеседмични кикдауни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramBo1 Публикувано 2 юни 2011 Сподели Публикувано 2 юни 2011 Мне, дори при около 320 коня и типтроник на около 200к. Ежеседмични кикдауни. Как така колега, не са ли по 280 кончета тия вр-4-ки.......или допълнително нещо е правено :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 юни 2011 Сподели Публикувано 2 юни 2011 Мне, дори при около 320 коня и типтроник на около 200к. Ежеседмични кикдауни.Аз разбрах че пита за конструктивно дали са еднакви........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 3 юни 2011 Сподели Публикувано 3 юни 2011 (редакция) Аз разбрах че пита за конструктивно дали са еднакви...........Точно така. Тъй като следя полемиката около скоростните кутии на Галантите, като в типтрониците е наблюдавано превъртане поради недостатъчно зацепване на шлиците, ми хрумна: а при Галантите със спортни мотори какво се случва ?За тях зная, че скоростите им имат една предавка повече, но фабрично дали е предвидена същата конструктивна грешка :icon_hmm: Редактирано 3 юни 2011 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 3 юни 2011 Сподели Публикувано 3 юни 2011 Относно вида на маслата ATF-SP2M или ATF-SP3 оригинални масла на DIA QUEEN важно е символите и след това производителя разбира се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancho63 Публикувано 25 юни 2011 Сподели Публикувано 25 юни 2011 До DJ tumli; Очевидно от форума ти си май май най компетентен, с което не искам да обидя останалите колеги. Би ли ми препоръчал сервиз в района на Троян където да закарам автомобила за проверка. По принцип не ми пречи и при тебе да я докарам, но търся наистина компетентен човек. Аз се образовам главно от форума. Колата е Мицубиши ГАЛАНТ 2,4 GDI 2000Г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 25 юни 2011 Сподели Публикувано 25 юни 2011 Щом е за GDI скачаш балкана и в Пловдив при Милен:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 юни 2011 Сподели Публикувано 25 юни 2011 До DJ tumli; Очевидно от форума ти си май май най компетентен, с което не искам да обидя останалите колеги. Би ли ми препоръчал сервиз в района на Троян където да закарам автомобила за проверка. По принцип не ми пречи и при тебе да я докарам, но търся наистина компетентен човек. Аз се образовам главно от форума. Колата е Мицубиши ГАЛАНТ 2,4 GDI 2000Г.Аз не съм ди джея :D ама ще ти отговоря , щото гледам не си се образовал достатъчно ..Твоят човек е в Пловдив, (MilenZ) му е ника, има тел.№ в профила му .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 25 юни 2011 Сподели Публикувано 25 юни 2011 Намираш Милен в Пловдив и след това нещата ще бъдат наред ,ако ще Гланта да е 3.8GDI! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.