Премини към съдържание

Автоматичните скорости на Галант '97-'02


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

решено е - следващата кола ще е Галант 1997-2002. Мисля да е 2,5 и задължително автоматик. Четох доста и различни теми за въпросните автоматици (преди и след '99). В някой от темите пишеш, че автоматика е много дуракоустойчив, в други точно обратното. Четох нещо за торк, но така и не разбрах какво точно е. Можете ли да ми дадете повече информация за автоматичнисте скорости на модела. По възможности за двата - с и без типтроник. За останалите "детски болки" като носачи, повдигачи, гумички и т.н. добих представа, но не бих отказал коментари и за тях. Прочетох повечето теми по въпросите, но все пак някои от тях са и доста стари и не бих отказал малко по-скорошна информация.

 

 

Благодаря на всички за отделеното време и внимание!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

решено е - следващата кола ще е Галант 1997-2002. Мисля да е 2,5 и задължително автоматик. Четох доста и различни теми за въпросните автоматици (преди и след '99). В някой от темите пишеш, че автоматика е много дуракоустойчив, в други точно обратното. Четох нещо за торк, но така и не разбрах какво точно е. Можете ли да ми дадете повече информация за автоматичнисте скорости на модела. По възможности за двата - с и без типтроник. За останалите "детски болки" като носачи, повдигачи, гумички и т.н. добих представа, но не бих отказал коментари и за тях. Прочетох повечето теми по въпросите, но все пак някои от тях са и доста стари и не бих отказал малко по-скорошна информация.

 

 

Благодаря на всички за отделеното време и внимание!

Ако търсиш Галант с АТ, то си търси такъв с Типтроник кутия ,тя е по добра както откъм технология,. така и е по надежна........

Най често се прецаква главината на торка,там където са шлиците ,и където влиза кухия вал от ск. кутия, там е най слабото място , тъй като доста натоварено ,а и самия вал влиза половината от цялата дължина на шлиците на главината...........не знам защо така са го направили, да речем е конструктивен дефект.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"?

Това е прекалено относително и зависи от това ,какво правиш..........торк или кутия,обикновенно и двете ,тъй като както споменах по горе се прецаква в областа на шлиците...........за цени отново е много относително, но цял ремонтен кит за АТ INVECS без торка е към 1800 лв.( такава е и цената на АТ за Субару Оутбек 2.5 )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"?

 

Според мен е доста пресилено да мислиш, че като си вземеш автоматик и задължително ще го правиш. Аз лично карам автоматици от 12 години и до сега кутия не съм правил, а карам наистина много - около 60х.км годишно.Това което трябва да знаеш е че маслото на тази кутия е по-скъпо - тя не е с обикновения Декстрон. Просто трябва да си избереш добре запазен екземпляр, което си е трудна задача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е доста пресилено да мислиш, че като си вземеш автоматик и задължително ще го правиш. Аз лично карам автоматици от 12 години и до сега кутия не съм правил, а карам наистина много - около 60х.км годишно.Това което трябва да знаеш е че маслото на тази кутия е по-скъпо - тя не е с обикновения Декстрон. Просто трябва да си избереш добре запазен екземпляр, което си е трудна задача.

Подкрепям .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, ако се въздържаш от кик дауни, ще пропуснеш момента с 1800-те лева. Нямам представа как да разбереш как е ползвана колата преди да я купиш. Доколкото знам нищо не издава предстоящо превъртане на тези шлици и обикновено приключват докато караш нормално и на 4-та предавка с равномерна скорост без особен товар. Ръчните могат да се чуят лесно и дори да има потропване, има много каране, но тук не знам как се разбира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е прекалено относително и зависи от това ,какво правиш..........торк или кутия,обикновенно и двете ,тъй като както споменах по горе се прецаква в областа на шлиците...........за цени отново е много относително, но цял ремонтен кит за АТ INVECS без торка е към 1800 лв.( такава е и цената на АТ за Субару Оутбек 2.5 )

 

Много ми е интересно, какво включва този ремонтен-кит, за тия 1800лв...........или тва са цените по твоя ценоразпис? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно, какво включва този ремонтен-кит, за тия 1800лв...........или тва са цените по твоя ценоразпис? :icon_hmm:

Това включва всички съединители(A/T rev,O/D Clutch), муфите,лагери,вкл и O/D хъба и клапанния блок.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Най често се прецаква главината на торка,там където са шлиците ,и където влиза кухия вал от ск. кутия, там е най слабото място , тъй като доста натоварено ,а и самия вал влиза половината от цялата дължина на шлиците на главината...........не знам защо така са го направили, да речем е конструктивен дефект.........

Интересно, дали и при ВР4-ките е така ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, дали и при ВР4-ките е така ?

Ако изчакаш до 1 месец, мога да ти дам отговор и на този въпрос.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам от няколко години GALANT 2.4 GDI автомат типтроник и нямам забележки за сега.Само да споделя, че този автомат определено е добър - все пак това е четвъртата или петата кола с АТ която карам! Що се отнася кикдауна то се губи ефекта и удоволсвието, много са важни смените на маслото на всеки 30000км.!Карайте внимателно и с мръсна газ, а за ремонта на скоростната кутия - когато му дойде време!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да сменяваш филтър на 30 000 той-може само да бъде почистен това разбира се малко качва цената на обслжването тъй като често се налага да се подмени и гарнитурота на картера на соростите но не болка за умиране около 60лв. А смяна на филтър на 150 000 спокойно.Моят съвет е следият:взимаш колата и право в сервиз кйто е вчас с тази дейност и никакви такива други разни и тн.,като първо го погледни това масло дали е бистро(разбиросе маслото на соростите), ако е мътно задължителна бързо го сенявай ,и го помериши как мирише ,когато е работило мого миризмата е много остра,това също е индикация за старо масло!За смяна само на масло плащам около 80лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Мне, дори при около 320 коня и типтроник на около 200к. Ежеседмични кикдауни.

 

Как така колега, не са ли по 280 кончета тия вр-4-ки.......или допълнително нещо е правено :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мне, дори при около 320 коня и типтроник на около 200к. Ежеседмични кикдауни.

Аз разбрах че пита за конструктивно дали са еднакви...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбрах че пита за конструктивно дали са еднакви...........

Точно така. Тъй като следя полемиката около скоростните кутии на Галантите, като в типтрониците е наблюдавано превъртане поради недостатъчно зацепване на шлиците, ми хрумна: а при Галантите със спортни мотори какво се случва ?

За тях зная, че скоростите им имат една предавка повече, но фабрично дали е предвидена същата конструктивна грешка :icon_hmm:

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно вида на маслата ATF-SP2M или ATF-SP3 оригинални масла на DIA QUEEN важно е символите и след това производителя разбира се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

До DJ tumli;

Очевидно от форума ти си май май най компетентен, с което не искам да обидя останалите колеги.

Би ли ми препоръчал сервиз в района на Троян където да закарам автомобила за проверка. По принцип не ми пречи и при тебе да я докарам, но търся наистина компетентен човек. Аз се образовам главно от форума. Колата е Мицубиши ГАЛАНТ 2,4 GDI 2000Г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До DJ tumli;

Очевидно от форума ти си май май най компетентен, с което не искам да обидя останалите колеги.

Би ли ми препоръчал сервиз в района на Троян където да закарам автомобила за проверка. По принцип не ми пречи и при тебе да я докарам, но търся наистина компетентен човек. Аз се образовам главно от форума. Колата е Мицубиши ГАЛАНТ 2,4 GDI 2000Г.

Аз не съм ди джея :D ама ще ти отговоря , щото гледам не си се образовал достатъчно ..:)

Твоят човек е в Пловдив, (MilenZ) му е ника, има тел.№ в профила му ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намираш Милен в Пловдив и след това нещата ще бъдат наред ,ако ще Гланта да е 3.8GDI! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...