Премини към съдържание

Wardog

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За Wardog

  • Рожден ден 12/12/1985

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    му се Galant 97-03 2,5 V6 автоматик

Wardog's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да... определено искам да е автоматик. Предполагам рано или късно ще се наложи да се прави кутията. Тъй като знам, че си гуру-то тук можеш ли да ми кажеш каква е цената за ремонта на кутията "по последни данни"?
  2. Здравейте колеги, решено е - следващата кола ще е Галант 1997-2002. Мисля да е 2,5 и задължително автоматик. Четох доста и различни теми за въпросните автоматици (преди и след '99). В някой от темите пишеш, че автоматика е много дуракоустойчив, в други точно обратното. Четох нещо за торк, но така и не разбрах какво точно е. Можете ли да ми дадете повече информация за автоматичнисте скорости на модела. По възможности за двата - с и без типтроник. За останалите "детски болки" като носачи, повдигачи, гумички и т.н. добих представа, но не бих отказал коментари и за тях. Прочетох повечето теми по въпросите, но все пак някои от тях са и доста стари и не бих отказал малко по-скорошна информация. Благодаря на всички за отделеното време и внимание!
  3. Джипа ще е за градско каране и тук-там за извънградско. Надали ще види нещо повече от асфалт и павета, докато е мое притежание. За колега с дизелов мотор разбрах и може да се възползвам от предложението му да ми направи един тест-драйв, но има ли някой от съфорумците с бензинов мотор, който да бъде така добър като Митко и да си предложи услугите!? Благодаря Ви предварително!
  4. Колега, аз не казвам че дизелът е лош... просто аз не го харесвам. Най-много ме притесняват проблемите, свързани с калпава нафта. Че ще свикна с тракането, сигурно си прав. Другото което много ме накланя към бензина е автоматикът. Просто искам следващата ми кола да е автоматик, а дизеловият мотор, не се предлага с автоматик на този джип. Трябва да се кача да се повозя или покарам двата двигателя - това със сигурност ще предопредели избора ми. В мобиле.бг има такова Паджеро с бензинов мотор. Може да звънна на човека и да отида да го видя. Надявам се някой колега да ми направи едно кръгче с някое дизелово Паджеро за да направя сравнение и да взема решение кой ще е моят двигател.
  5. Попринцип не съм хич фен на дизелите. Хората казват, че качиш ли се веднъж на дизел не слизаш, ама засега не съм убеден, че искам да се качвам, за да пробвам. 2,5 ТДИ.... пък и ръчка... нещо не ме блазни хич. Поне да беше с 3,2 двигателя, може би щях да склоня, но да натисна педала на газта и да чакам да стане нещо... не е моя автомобил това. Не казвам, че съм състезател или нещо такова (ако бях нямаше да искам автоматик), но просто обичам да знам, че има какво да очаквам, ако дам повечко газ. Друго, което не ми харесва в дизелите е тракането и вибрациите... това нещо може да ме подлуди! Кой каквото иска да ми говори, в какви ли не дизели съм се возил (баща ми се занимаваше само и единствено с дизели - като почнеш от коли и стигнеш до яхти и лодки) - от най-старите, до най-новите... е братче трака си и това е. Виж при бензина е друго нещо - направо ти гали ушето звука, особенно V6. Пък и явно бензиновия мотор се оказва, че е по-надежден от дизеловия, взимайки предвид горивото в България... Представям си колко струва помпата или нещо друго по-сериозно, поддатливо на чупене/износване, благодарение на лоша нафта... И не на последно място - автоматика си е като за бял човек...
  6. Ами колеги какво да ви кажа... частите са си скъпички, но все пак говорим за джип. Мисля, че не са нещо непосилно, както разхода, така и частите, стига да не попаднеш на някой екземпляр, каран и поддържан душманската! И все пак... мисля да се пробвам. Както се казва - "кеф цена няма"!!! Кара ми се джип и това е единствения, който ми харесва за момента. Надявам се да имам възможност да го купя и докарам скоро, пък ще видим на какво ще попадна Някакви препоръки какво да гледам при евентуален оглед на такъв джип!? Мисля да го купя от Германия се надявам да намеря собственик, който да продава такъв, че по автокъщите са същите мошенници като тукашните, та може би и по-зле.
  7. Със сигурност не съм толкова наивен, че да мисля че е все едно да поддържаш Рено 5, Фиат Пунто или Голф и джип ;) ако е възможно дайте някаква цена например на наскоро купувана от вас част. Благодаря
  8. А като стана дума за части и рязане на глави... как стой въпроса с частите!? Става дума както за обслужване, така и за резервни части!? Благодаря предварително!
  9. Колеги не разбрах за ЕЦУ-то на бензиновия двигател - проблемите с него се появяват след монтирането на АГУ или си им е болка попринцип!?
  10. И каква е твоята присъда в случая, т.е. колко харчи по твои наблюдения!?
  11. Е 15/100 градско в София е добре. Даже е идеално ако действително е така... Ами мобе би ще е бензина... друго си е да мърка 3000см3 пък и 6 цилиндърчета ... звука му сигурно е много приятен! А това с ЕКУ-то е проблем попринцип или само след поставянето на АГУ!?
  12. Добре колеги... дотук се разбрахме, че с ляв волан има само 2,5 ТДИ и 3,0 V6 бензин... Чета разни теми из форума за замръзнала нафта и други проблеми, свързани с качеството на горивата в БГ. Капризен ли е мотора 2,5ТДИ (ако има значение говоря за 116к.с.)... има ли някакви хронични (иначе казано познати и характерни) болки и какви са те!? Поразгледах темите, но успях да намеря подобна за двигателя 2,8. И има ли колега, който да притежава или да е притежавал 3,0 V6 за да даде мнение за този двигател и неговите +сове и -нуси... И колко в крайна сметка харчи този бензинов двигател, по дяволите!? Знам, че въпросът е много относителен и при някой може да харчи 13, а при друг 20 (образно казано), но все пак трябва да има някакви норми... не си падам много състезател и ми е интересно колко ще харчи... Попринцип не съм фен на дизела, но ако разликата в разхода е над 5 литра може и да стана Благодаря на всички за точните и пълни мнения!
  13. Бърза справка с Wikipedia показа следното:
  14. Принципно се бях спрял на това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21262108663770486&f1=details но ми се вижда малко морално остарял на външен вид и затова реших да взема с този феис: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2803/6083050254351609871264859764TrO0aSNAXJdcfTI76GLV.JPG http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1886/48504215212959387131264859756NwW52rHZN2tt4uSn5RdJ.JPG Иначе бургаския е много идеалния вариянт - 2,8 ТДИ с климатроник и автоматик! И тук идва следващия въпрос ---> мога ли да сменя бронята, фаровете и решетката и да си го направя феислифта !? П.С. - искам да благодаря на Mitsubishi и DJ Tymbi за бързите, точни и пълни отговори!
  15. Здравейте колеги, тъй като мисля да купя такова Pajero искам да попитам дали някой от вас има/е имал такова, какви са впечатленията ви и с кой мотор е/било!? Това, което не ми харесва (и може би даже ме дразни) в дизеловия двигател е, че не се предлага с автоматична скоростна кутия, каквато всъщност ми се иска. Ще кажете - купи си бензин. Това, което не ми харесва при него е това, че досега не съм видял безиново Pajero Sport с климатроник (не климатик), което най-вероятно може да се "коригира", но това което няма как да се коригира е разхода на гориво - все пак 17-18литра са си 17-18литра. Та... какви са впечатленията ви от двата двигателя!? Дизелът е по-издържлив, но пък и на повече км... Изобщо има ли някакви болки този автомобил и в какво се изразяват те!? Благодаря Ви предварително за отделеното време и внимание!
×
×
  • Създаване...