Lyubo Dimitrov Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 Как става това?След като си задал скорост и вече караш на круиз, нагоре с лостчето е ускоряване, надолу намаляване... придърпване към тебе/чукване на спирачка/съединител е cancel, после нагоре с лоста е resume към последната скорост, а надоло е ново сетване на текущата скорост .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 След като си задал скорост и вече караш на круиз, нагоре с лостчето е ускоряване, надолу намаляване... придърпване към тебе/чукване на спирачка/съединител е cancel, после нагоре с лоста е resume към последната скорост, а надоло е ново сетване на текущата скорост .........да ,грешката е моя, сега се сетих че в/у лостчето имаше + и - ,с които се нам. и увеличава скоростта........ :icon_blush: Е ,значи на моя Галант си е досущ като оригинален....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 И на кои модели галанти е варианта с жилото и кои са с вакуумната помпа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 И на кои модели галанти е варианта с жилото и кои са с вакуумната помпа?С жило са от Е3хА Галантите,с вакуум са ЕАхА Галантите,моя е с жило, защото не е оригинален просто ,а аз съм си го слагал............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Фабричните круиз контроли нямат една екстра която аз в моя Галант я имам......... :D няма възможност да увеличите скоростта чрез бутона,а става с натискане на газта и съответно задържане на бутона в позиция "запаметяване"......... :P Пак си мислиш, че си надхитрил Японците, ама не си ..:icon_tongue:Аз даже и градско в Пловдив карам на круиз, благодарение на тази екстра ..:icon_n_whistling: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Любопитно ми е как стоят нещата с типтроника. Движи се със 120 км/ч на круз контрол и се налага намаляване на скоростта до 50 км/ч. Задействаме спирачката и колата намалява до 50. При натискането на Resume и последващото ускорение дали се минава през трета предавка?Много ме кефи как ме лепи за седалката като се движа с 60-70 на ІV-та по не особено равен път с редуващи се стръмни наклони :icon_dance: . Чувството като си подаде газ тръгвайки нагоре е много приятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Кабела между темпомата и автоматичната скоростна кутия е по-скоро за управление на скоростите. При включен темпомат и автоматик се сменят и предавките ако е нужно, на ръчната няма как да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Кабела между темпомата и автоматичната скоростна кутия е по-скоро за управление на скоростите. При включен темпомат и автоматик се сменят и предавките ако е нужно, на ръчната няма как да стане.По-скоро е за да знае на коя скорост е в момента кутията за да не ръбнеш неутрална и да иде в лютеницата.. скоростите не ги бърка дали ти натискаш педала или вакума бута дросела, те си превключват така или иначе.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Любопитно ми е как стоят нещата с типтроника. Движи се със 120 км/ч на круз контрол и се налага намаляване на скоростта до 50 км/ч. Задействаме спирачката и колата намалява до 50. При натискането на Resume и последващото ускорение дали се минава през трета предавка?Много ме кефи как ме лепи за седалката като се движа с 60-70 на ІV-та по не особено равен път с редуващи се стръмни наклони :icon_dance: . Чувството като си подаде газ тръгвайки нагоре е много приятно. Това не съм го забелязал, но ми се е случвало както си карам на темпомат със по ниска скорост (примерно със 100) и като стъпи на по голям баир, сама си свали на 3-та и след това пак сама си минава на 4-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZmenEmo Публикувано 20 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2011 Все още събирам съвсем ново инфо за мен в областта от ценните Ви мнения.Не съм се отказал, просто няма какво да кажа. Може ли някой да драсне някоя скицичка? А темпонюмата не е ли с отделно CPU и само да е необходимо да се върже през бушон към захранване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 Май 2011 Сподели Публикувано 21 Май 2011 (редакция) Може ли някой да драсне някоя скицичка? Ел схема:http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/1997-2001%20Galant%20Wiring%20Diagrams/PHDE9608_GALANT_97_ELECTRICAL_WIRING.pdf - Страница 525 Механична част: http://img859.imageshack.us/img859/7353/cruiseea.png Според картинките дросела, който е за TCL (и Cruise) първата очевидна разлика спрямо обикновения е че има къде да се захване планката на вакумния актуатор. Отделно механизма, чрез който движи дросела не може да се види от картинката, но и там ще има разлика. Редактирано 21 Май 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 Май 2011 Сподели Публикувано 21 Май 2011 Блокова схема на ECU за Cruise Control: http://img834.imageshack.us/img834/3046/cruisediagram.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 Забравете за дъмпове на ЕА ЕКУ. Последно се мъчихме с това преди няма месец, безрезултатно. От там, за съжаление следва, че няма как да управлявате процесорен модул, взет от ЕКУ на галант с круиз и монтиран на обикновено ЕКУ. Жила няма, има вакуумно управление на дросела. Интервенцията наистина е възможна, а цената на която Сашо от Ямбол дава всичко необходимо (да, включително и ЕКУ от кола с круиз) е достатъчно атрактивна, за да мислите глупости. И да, необходимо е съвпадение на двигател и кутия, за да сработи софтуерно всичко. Дали екстрата си струва - според мен 400 лв. за части и 150 за труд са оправдана инвестиция. Круиз контролът е една от най-смислените екстри, вграждани на галант, а за хора, пътуващи често извън града е голямо предимство. Последно карах един фокус от Стара Загора до София само с 4 изключвания на круиза. Роска,ще те помоля за малко по-вече информация,за това какво сте правили.Ако можеш да ми напишеш вида на процесора в ECU-то или номера му.Питам те защото някой процесори се изтриват не с компютър,а с инфрачервена лампа. Много ще е хубаво,ако успеем да разберем в кой адреси на дъмпа е управлението на круиза,за да може да добавят в процесор на кола без темпомат. Към колегата bluffer-като монтира твоя темпомат,наложи ли се да сменяш компютъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 Към колегата bluffer-като монтира твоя темпомат,наложи ли се да сменяш компютъра? Не, дори сравних номера на моето ЕКУ, с този на колата, от която свалях круиза и те просто бяха еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 Не, дори сравних номера на моето ЕКУ, с този на колата, от която свалях круиза и те просто бяха еднакви.Аз ви казвам че това не е VAG и никой няма да се занимава да произвежда 2 вида ЕКУ... може да се провери и в електронния каталог с 2 вин-а на кола със и кола без дали съвпадат ЕКУ-тата .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 (редакция) Много ще е хубаво,ако успеем да разберем в кой адреси на дъмпа е управлението на круиза,за да може да добавят в процесор на кола без темпомат. Те двете ECU-та (за cruise и за двигателя) не би трябвало да комуникират, просто са свързани за същите датчици. Има комуникация само с това на автоматика. Управлението си е от лостчето, директно свързано с ECU-то за Cruise и директно взима сигнала от датчиците и ги обработва със вградения си процесор. Изходната му верига е директно свързана с изпълнителния механизъм. (Схемите са на предишната страница); Редактирано 22 Май 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 Те двете ECU-та (за cruise и за двигателя) не би трябвало да комуникират, просто са свързани за същите датчици. Има комуникация само с това на автоматика. Управлението си е от лостчето, директно свързано с ECU-то за Cruise и директно взима сигнала от датчиците и ги обработва със вградения си процесор. Изходната му верига е директно свързана с изпълнителния механизъм. (Схемите са на предишната страница);И с автоматика няма комуникация, а само cancel сигнал, вероятно се ползва входа който е от копчето на педала на съединителя при ръчните скорости .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 (редакция) Не. Там това нещо е на скоростния лост. Има вход и изход за OD, сигурно означава OverDrive и го включва и изключва от този проводник. Редактирано 22 Май 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 (редакция) Вдъхновен от тази тема от днес вече и моя галанчо е с темпомат Това беше единствената екстра, която я нямаше, и за която съжалявах че липса. От предишните теми бях останал с впечатление, че неможе да се сдобия с нея, но явно не е така Благодарско на Milen_z за монтажа :bowi: , на bluffer за описанието на всичко необходимо и на Vetov за целия комплект от части :bowi: .От мерак даже покарах малко градско на круиз ама нямам търпение да я пусна сама да шпори и по магистралата хаха Редактирано 6 юни 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZmenEmo Публикувано 6 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2011 (редакция) Супер, честито и много км. с темпомата.Дай малко инфо относно монтаж, време и пари. Дори и никога да не си сложа темпомат (но се надявам това да не е така), съм много щастлив, че някой колега е събрал необходимото инфо и темата която открих е била в помощ. Надявам се и на мен в бъдеще. Редактирано 6 юни 2011 от ZmenEmo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Моята кола е с 2.5 мотор, но като всички Галанти внос от Испания, нямаше темпомат. Накратко, какво трябва да се монтира/подмени за да срабори тази екстра с оригиналните компоненти:1. Дросел за 2.5 със "шапка" за вакуумно управление.2. Вакуумна помпа (обезателно със стойката към купето, буксата й с поне 5-10 см кабели и маркуча към дросела)3. Ел.блок за управление на круиза "MR285860" (намира се зад радиото, буксата му не е нужна, във всеки Галант я има)4. Пластмасата около километража, заедно с бутончето за он/офф на круиза, буксата отново си е на мястото (това е за модели преди 1999г.)5. Лоста за управление на круиза(този на волана) заедно с пластмасата на волана и лентовия кабел с буксите за Еърбег+клаксон+круиз(желателно е посления да се свали цял, откъм волана буксите са ясни, а от другата страна пак е на букси на около 40см по-надолу до кормилния прът)6. Бутоните на самите педали за съединител и спирачки.7. За да светнат лампичките на таблото е нужно да се свържат две букси (една към друга), които нормално са разкачени. Всичко това важи за Галант 2.5, а за другите си нямам идея. колега кои са тези две букси,защото и на мен не ми светват лампите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 А темпомата работи ли ти или само лампата не свети ? С кое табло си,с една или с две лампи за темпомата. Лостчето ти има ли бутон за включване и изключване? Питам те защото има значение дали правиш системата за преди или след фейслифта,има малки разлики,но това зависи от инсталацията,която имаш на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 колега кои са тези две букси,защото и на мен не ми светват лампите Това са две букси с по едно кабелче и се намират зад пластмасовото капаче, на което се намира потенциометъра за регулиране височината на фаровете и леко отляво. Просто трябва да се свържи едната към другата, но преди това се иска малко упоритост докато ги намериш. Едната, а може и двете да са обвити с пвц лента към някой сноп от кабели. Мисля, че кабела е син на цвят или по-точно син с бяло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Това са две букси с по едно кабелче и се намират зад пластмасовото капаче, на което се намира потенциометъра за регулиране височината на фаровете и леко отляво. Просто трябва да се свържи едната към другата, но преди това се иска малко упоритост докато ги намериш. Едната, а може и двете да са обвити с пвц лента към някой сноп от кабели. Мисля, че кабела е син на цвят или по-точно син с бяло. днес погледнах и двете букси са включени,забравих да кажа,че прекъсвача на съединителя ми го няма,но според мен би трябвало и така да включи,когато натисна копченцето cruise се чува цъкане,което значи че някое реле включва,но лампичките на таблото не светват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 днес погледнах и двете букси са включени,забравих да кажа,че прекъсвача на съединителя ми го няма,но според мен би трябвало и така да включи,когато натисна копченцето cruise се чува цъкане,което значи че някое реле включва,но лампичките на таблото не светват Явно говорим на различни езици. Какви две букси имаш включени? С по един кабел ли са тези букси? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.