Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Покупка на зимна гума Hankook W440


Препоръчано мнение

Същите са и моите на задния мост, саде дота е с 1 год. по - рано, пак Рангел помага тогаз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... май всички чакат сняг да изпробват гумите :). TS850 е твърдо най-добрата гума, която се предлага в момента. Аз много съжалявам, че в 205/60/R16 не се предлага и се "задоволих" с UG8 :). Да видим дали ще можем да ги изпробваме и да не забравяме, има ли лед и няма ли шип - няма как да се СПРЕ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... май всички чакат сняг да изпробват гумите :). TS850 е твърдо най-добрата гума, която се предлага в момента. Аз много съжалявам, че в 205/60/R16 не се предлага и се "задоволих" с UG8 :). Да видим дали ще можем да ги изпробваме и да не забравяме, има ли лед и няма ли шип - няма как да се СПРЕ!

 

Всъщност основното достойнство на зимната гума е в мократа и кишава настилка. Сега се вгледах в новото етикетиране по ЕС директивата - има символно означение за ефект към разхода на гориво, поведение на мокро и шум. Дори да приемем, че тестове на АДАК, Аутобилд и прочее са компрометирани и дискриминират иначе добрите японски гуми, то етикетирането би трябвало да става по единна методика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност основното достойнство на зимната гума е в мократа и кишава настилка. Сега се вгледах в новото етикетиране по ЕС директивата - има символно означение за ефект към разхода на гориво, поведение на мокро и шум. Дори да приемем, че тестове на АДАК, Аутобилд и прочее са компрометирани и дискриминират иначе добрите японски гуми, то етикетирането би трябвало да става по единна методика.

Миналата година в Мюнхен отидох със зет ми да купуваме зимни гуми за тяхната кола.

Надълго и нашироко от сервиза обясняваха за достойнствата на различните гуми. Когато ги попитах за отзиви за TOYO, с лека погнуса ми отговориха, че азиатски гуми не предлагат :icon_doh:

Това в подкрепа на написаното от Роската...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година в Мюнхен отидох със зет ми да купуваме зимни гуми за тяхната кола.

Надълго и нашироко от сервиза обясняваха за достойнствата на различните гуми. Когато ги попитах за отзиви за TOYO, с лека погнуса ми отговориха, че азиатски гуми не предлагат :icon_doh:

Това в подкрепа на написаното от Роската...

Mи така се прави Тишо, националния интерес би трябвало да е над всичко!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mи така се прави Тишо, националния интерес би трябвало да е над всичко!

Илийка, там не става въпрос за национален интерес, швабите карат най много зимни гуми произведени извън Германия, Мишелин, Гудиър, Дънлоп, Гиславед, Нокиан и да не ги изброявам всичките ..

Просто хората залагат на сигурността и за това избягват Азиатските ..

Аз също Азиатска гума зимно време не ща да я видя ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност основното достойнство на зимната гума е в мократа и кишава настилка. Сега се вгледах в новото етикетиране по ЕС директивата - има символно означение за ефект към разхода на гориво, поведение на мокро и шум. Дори да приемем, че тестове на АДАК, Аутобилд и прочее са компрометирани и дискриминират иначе добрите японски гуми, то етикетирането би трябвало да става по единна методика.

 

Така е защото на японците снегът им е малък...какво разбират от зимни гуми :D

 

http://s003.radikal.ru/i201/1012/b9/3296f3e3614d.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е защото на японците снегът им е малък...какво разбират от зимни гуми :D

 

http://s003.radikal.ru/i201/1012/b9/3296f3e3614d.jpg

 

Не бе Емо, по скоро, защото чистят като Японци, а не като Ипонци :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая концепция, че като в Скандинавието имало много сняг, та зимните гуми, произведени там, трябвало да бъдат най-добри, леко издиша...:icon_thumbup:

 

По същата логика и за азитските гуми. В описанието на етикетите по директивата ЦЪК има интересни неща. Че в зависимост от маркера на икономичността, можеш да спетиш 6 литра на 1000 км. което на 100 сигурно е немного, но на 20 или 30 000 годишен пробег може да е разлика. Особено за летните мишлени дълговечността им определено е повече от цената.

 

Струва ми се, че всички зимни гуми - от най-евтините, до най-скъпите са с практически почти еднакво поведение през първата година. Разликите идват на втория и третия сезон.

 

Интересно ми е ако има гуми Вида, дали добре ще се харчат из БГ.:icon_thumbup:

 

ПП. На горната снимка, приемайки, че има навалял сняг от порядъка на 4 метра, силно ми е любопитно защо борчета с височина по 1,80 гордо стърчат над него:icon_thumbup: Сигурно японците са измели с метла около дърветата...

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е ако има гуми Вида, дали добре ще се харчат из БГ.:icon_thumbup:

 

Преди много години (чак ми е неудобно на кажа, колко са много :)) карах Лада 2105 и се бях снабдил с 2 зимни Видинки за отзад.

Шарката им беше много едра, с нещо като ребра по външните части на протектора. Нещо като гума на Белорус, но по- малки. И толкова тежки :). Та на тези гуми фабрично се монтираха шипове, но аз си ги бях поръчал без шиповете.

Философията на каране с тези гуми беше съвсем различна- ако буксувам, давах яко газ, задните гуми копаеха до твърдо и колата потегляше :). Нямаше преспа, която да ми се опре- бухвах се в нея и ако не я пробиех от първия път- връщане назад и следващ опит по следите. И така max 3-4 пъти и съм минал като снегоразбивач :)

Яки гуми бяха зимните Видинки, но като си купих Самара се наложи да ги подаря, че не ставаха за предни :).

 

Моля, ако този пост не е на мястото си, някой от модераторите да го премести в раздел "Древни автомобилни технологии" :).

Редактирано от Т. Минтов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз щях да пробвам гуми Вида. Карал съм москвича със задно (от старите москвета) предаване и гуми вида спорт лято и зима. Към 7-мата година на тези гуми, не помня вече, на 01 януари не знам си коя година на път за село беше навяло огромни преспи. Сняг от 15 см до близо един метър на места. Снегът беше спрял през нощта и в отсечката запад-изток Ок, обаче на разклона и пътуване малко на север, вятърът навяваше страхотно. Затова и решихме да пътуваме. Та в този сняг с тези гуми се блъсках в преспите, снегът хвърчеше през предния капак, през тавана и отнасян от силния вятър хвършече настрани. Бях избрал трета предавка, в оборот - около 50-60 км/ч. Воланът не можеше да се държи прав повече от секунда, защото задните гуми превъртаха почти постоянно и трябваше да въртя непрестанно ляво-дясно да балансирам искащата да ме изпревари задница. Стигнахме до половината път, около 5 км някъде и там бяха закъсали един транспортер и една кола. Спрях зад тях и помогнах да изчистят за да могат да обърнат и да се върнат, защото някой им се обадил че по-напред към селото бил закъсал трактора Т-150 с греблото. Имало преспи по 1,50 м. Завъртях москала на пета и се върнахме.

Та тези гуми не знам защо, но спираха и завиваха идеално. Е, може би не като предното и с хубави зимни гуми, но бяха възрастни гуми и се държаха чудесно. Закъсвал съм, но съм се измъквал сам с включване на първа, смукач 1,5 см :icon_clap: и отивам отзад да тикам москвича, той тръгва и аз го настигам подтичвайки и се мятам в него :)

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая концепция, че като в Скандинавието имало много сняг, та зимните гуми, произведени там, трябвало да бъдат най-добри, леко издиша...:icon_thumbup:

 

 

Издиша, ама някой друг път .. Мислиш ли, че за 30 г. шофьорски стаж, не съм опитвал какви ли не марки гуми ?:)

То за теб и Барумките са перфектни, ама не е баш така .. На една и съща кола с Барума като дам леко газ и няма тръгване, а с 5 години по стари изпечени Континенталки и с 2 пъти по слаб грайфер колата си се изстрелва като барнеш газта ..

Та точно на тебе за качества на зимни гуми няма как да ти вярвам ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

ПП. На горната снимка, приемайки, че има навалял сняг от порядъка на 4 метра, силно ми е любопитно защо борчета с височина по 1,80 гордо стърчат над него:icon_thumbup: Сигурно японците са измели с метла около дърветата...

 

Снега е доста над 4 метра, а това изобщо не са борчета по 1.80...виждаш само върховете на дърветата.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jxtCntPsOGE

http://www.youtube.com/watch?v=zZeGekZjx0o

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобна гледка може да се види в австрийските Алпи. Може би не чак с толкова много сняг, но във всеки случай и там вали яко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Издиша, ама някой друг път .. Мислиш ли, че за 30 г. шофьорски стаж, не съм опитвал какви ли не марки гуми ?:)

То за теб и Барумките са перфектни, ама не е баш така .. На една и съща кола с Барума като дам леко газ и няма тръгване, а с 5 години по стари изпечени Континенталки и с 2 пъти по слаб грайфер колата си се изстрелва като барнеш газта ..

Та точно на тебе за качества на зимни гуми няма как да ти вярвам ..:D

 

 

Ти пък, нали континенталите ги правят в Румъния...:icon_thumbup: и те по подобие на Вида с напредване на възрастта стават все по-добри. Иначе чисто технически "с 5 години" по-стари ще рече някакви 7 годишни гуми поне :D, което никак не кореспондира с масово налаганата представа, че това не може да е гума за каране, камо ли зимна...

 

Ще изчакам да падне снежец и ще завъртя един Батак-Доспат, че да направим едно ревю на румънските континентали.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е ако има гуми Вида, дали добре ще се харчат из БГ.:icon_thumbup:

Туй е лошото, че няма гуми вида, с технологии на континентал или мишлен, примерно. А онея п*д*р@си в парламента вместо да се джавкат кой по - корумпиран, ето това е, което трябва да правят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колеги и аз да споделя.Вече 3та година откак търкалям пътищата с летни гуми nokian и зиме и лете.Размера ми е 195/65/15 и са вече някъде към 35-40 000 км навъртели.Впечатленията ми са,че се държат супер целогодишно,малко са шумнички на мокро,но вече са ми за смяна,взеха да ми настръхват косите по завоите.Така че според мен тази марка,за парите си(бяха към 120лв гумата) се държат супер във всякакви условия.Не искам да кажа,че няма и други гуми с такова,че и по-добро сцепление,просто изказвам мнение от собствен опит.А сега мисля да взема такива но зимни,че имам летни 17" с джанти на 500км. и ми се свидят да ги продам,макар и да съм се замислил за такъв вариант ако някой ми предложи 600 лъва за гумите с джантука.Май се отплеснах от темата,та така препоръчвам Nokian ,дори и летни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...