Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

  • Отговори 352
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Ясно , благодаря за Сано-то.Има го на промоция в момента в ЕМАГ на 8лева.Ще си поръчам 2 бутилки.

Саното е за салона, волана,скоростния лост,подлакътника и кожата по вратите а за пластмасите по таблото какво да ползвам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да вържеш харда за компа.Интерфеисът ИДЕ там е различен.Този е 2.5 инча като на лаптопите.Освен това харда е заключен и не се вижда с компютър(първо трябва да се отключи)Занимавам се с компютри и тук съм като у дома си(сам си обнових навигацията-в Митсубиши ми поискаха 500 лева)

Ясно, разбрах за спирачните апарати.Даже ми направи впечатление зе задните дискове са малко надрани а спирачното феродо е почти ново.

С какъв препарат се третира кожата(за първи път имам кола с кожен салон-черен)за да е мека и да не се напуква?

....може да се види , бай развалячко нещо направи ( Реконструктора )нали е програмист ,ама аз се отказах ,щото трябваше да пътувам ,а не исках така да ходя......

Навигацията колко по обновена е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....може да се види , бай развалячко нещо направи ( Реконструктора )нали е програмист ,ама аз се отказах ,щото трябваше да пътувам ,а не исках така да ходя......

Навигацията колко по обновена е?

2017 година.Чукни на линка дето съм дал в първият пост.Това е последната версия за тази навигация дадена от производителя до момента.

На конзолата в инфото трябва да ти изписва версион мап 2017А.Ако харда ти се вижда закачен с подходящ интерфеис към компа означава че някой му е махнал кодировката за постоянно(прави се не е проблем).В противен случаи тои автоматично се заключва при стартиране на конзолата.Ако пътуваш и имаш път към Пазарджик мини през мен и ще ти я направя!По цял ден съм в сервиза и не е проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет 'iihh'.

 

Карах първия си ASX 1.6 Безнин до 155 000 и го продадох без никакви ремонти или проблеми по окачването. До последно всичко беше здраво. За 155к килмотра са сменени, предни накладки, масло скорости, свещи. Другите смени са течности/филтри според сервизните интервали, като съм сменял на около 15к (не съм чакал 20к километра).

Проблема с привключването от първа на втора при студен двигател е моя тема. DJ Tymbi го оправи , като смени маслото на скоростната кутия. Колата бе на 80 000км. Не съм имал препблеми след това. (много съм благодарен на DJ-a за отделеното време и помощ !)

Октомври 2017 си взех същият ASX - моделна година 2018. Отново 1.6 бензин.

От 2011 година шофорам този модел. Мога да кажа че:

Колата не е нито слаба, ното бърза. Недостиг на мощност се усеща на най-големите баири по нашите магистрали които са 2. Но по надолнище достига органичението от 140км много бързо. :)

Предсказуемо поведение на пътя и евтина за покупка и подръжка.

6.5 е разхода смесено. И на предишната и на сегашната.

Много приятна и лесна за шофиране и маневриране. Не изморява на дълъг път.

Евтина, здрава, непритенциозна кола, която не се среща често по улиците.

Недостатъг: в града няма. Извън града и липсва турбото на някой места по-магистралите, но то носи допълнителни разправии ако е Direct injection съвсем.

 

Поздрави

 

Здравейте Всички,

Насочил съм се към покупка на старо на Mitsubishi ASX Бензин 1,6 - ръчни скорости.

Колата ще се кара от жена ми, ще вози децата и ще се използва предимно в града.Разбира се и от време на време извън градско.

Да ви обяснявам защо съм се спрял на тази кола и тази марка мисля, че e безсмислено.

Знам, че покупката на кола втора ръка винаги е риск и късмет.Наясно съм, че колата няма да е като нова и ще има разни забележки.

Може ли да ме насочите дали избора е удачен и на какво да се обръща внимание при избора на определена кола.

Правейки проучване за модела се натъквам (най вече в чужди форуми и сайтове) на недостатъци като:

1.Слабо окачване-наистина ли е слабо. На колко километра се компрометира. До сега не съм карал японска кола, но всички около мен твърдят, че японците са железни при окачването.

2.Проблем с превключването на скоростите от неутрална към 1-ва, 1-ва към 2-ра и задна скорост при студена кола. Това го прочетох и в този форум, но развръзката на проблема остана без край. Наистина ли съществува този болест със скоростите.

Ще съм благодарен на всички отделили време да споделят мнение.

Благодаря

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoworldbg.com/bg/Преглед-на-група-продукти/16-FORMULA-1/

 

За тези препарати някой може ли да даде отзиви ако ги е ползвал.Пишат че са на базата на восък което е доста добре според мен.Ама нали сме В БГ и всеки може да си пише каквото си иска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опаа!!!!!!! И първият проблем с АСХ е налице.Спря да свети задният десен габарит.Като натисна спирачка тогава свети стоп светлината,но иначе при запалени светлини НЕ.Това ремонтира ли се или направо нов стоп се търси.Пропуснах да кажа че габаритът и стоп светлината са лед диоди.

Много ще съм благодарен ако някой ми даде съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опаа!!!!!!! И първият проблем с АСХ е налице.Спря да свети задният десен габарит.Като натисна спирачка тогава свети стоп светлината,но иначе при запалени светлини НЕ.Това ремонтира ли се или направо нов стоп се търси.Пропуснах да кажа че габаритът и стоп светлината са лед диоди.

Много ще съм благодарен ако някой ми даде съвет.

.....модула ,който управлява светлините е заминал ( той понижава напрежението до 7-8 волта когато не сте натисналии спирачката и отива на 12-13 волта при натисната спирачка.....така светят габаритите и стоповете при един лед блок....проверете на куплунга откъм стопа с мултицет какво се случва .....възможно е да имате прекъснат кабел...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте от нов собственик на ASX.

Първоначални впечатления- без забележки :)

Колата е на 4 години и 61000 км, 2.3 дизел, автоматик, 4х4.

 

Возия- чудесна, макар и в завои и бърза скорост да се усеща съвсем леко поднасяне, но напълно контролируемо, предполагам от по-високия център на тежестта и габаритите.

Разход- при много спокойно каране с половината път планинско и използване на инерцията- 5.8, пълен-пълен резервоар, 500 км. със зимни гуми.

Мощност- напълно достатъчна за моят стил каране, не съм пътен хулиган, има достатъчно резерва за по-бързо изпреварване.

Шум в купето- по-скоро има при над 100 км. При по-ниски скорости не се усеща. Двигателят се чува леко в купето, но предпочитам и съм свикнал да е така.

Ресетването на разхода на гориво от ръчно на автоматично е малко надомислица по мое мнение, но не е кой знае какъв минус. Не знам дали с по-нов софтуер не е оправено.

Като цяло- чудна количка.

 

Няколко въпроса:

1) Какви са интервалите за обслужване и какво би трябвало да включват? Книжката е на немски и трудно се ориентирам, а в нета така и не можах да намеря систематизирана информация.

2) Заслужава ли си обслужване при дилъра, освен за потвърждение за история на колата когато дойде време за продан? Някакви ориентировъчни дилърски цени за смяна на масло двигател и филтри?

3) Какво дават за смяна на 60000 км. ?

4) Има ли опасност от дилърски бъзици като слагане на друго масло, несмяна на части но изписването им (филтри и т.н.) и подобни?

5) Как да разбера нивото на оборудване- intense и както беше другото?

6) 5 годишната гаранция дали важи ако колата е от Германия?

 

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

.....модула ,който управлява светлините е заминал ( той понижава напрежението до 7-8 волта когато не сте натисналии спирачката и отива на 12-13 волта при натисната спирачка.....така светят габаритите и стоповете при един лед блок....проверете на куплунга откъм стопа с мултицет какво се случва .....възможно е да имате прекъснат кабел...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен габарита от дясно мига едвам, едвам. Явно стига ток, но не е достатъчно. Някой знае ли как се оправя това нещо. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Имах същия проблем още с вземането на колата и умрях от яд, че не я огледах. Поръчах нов стоп, но вечерта смених крушката на предния габарит, който също не светеше и задния светна. Така, че провери предния габарит.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте от нов собственик на ASX.

Първоначални впечатления- без забележки :)

Колата е на 4 години и 61000 км, 2.3 дизел, автоматик, 4х4.

 

Возия- чудесна, макар и в завои и бърза скорост да се усеща съвсем леко поднасяне, но напълно контролируемо, предполагам от по-високия център на тежестта и габаритите.

Разход- при много спокойно каране с половината път планинско и използване на инерцията- 5.8, пълен-пълен резервоар, 500 км. със зимни гуми.

Мощност- напълно достатъчна за моят стил каране, не съм пътен хулиган, има достатъчно резерва за по-бързо изпреварване.

Шум в купето- по-скоро има при над 100 км. При по-ниски скорости не се усеща. Двигателят се чува леко в купето, но предпочитам и съм свикнал да е така.

Ресетването на разхода на гориво от ръчно на автоматично е малко надомислица по мое мнение, но не е кой знае какъв минус. Не знам дали с по-нов софтуер не е оправено.

Като цяло- чудна количка.

 

Няколко въпроса:

1) Какви са интервалите за обслужване и какво би трябвало да включват? Книжката е на немски и трудно се ориентирам, а в нета така и не можах да намеря систематизирана информация.

2) Заслужава ли си обслужване при дилъра, освен за потвърждение за история на колата когато дойде време за продан? Някакви ориентировъчни дилърски цени за смяна на масло двигател и филтри?

3) Какво дават за смяна на 60000 км. ?

4) Има ли опасност от дилърски бъзици като слагане на друго масло, несмяна на части но изписването им (филтри и т.н.) и подобни?

5) Как да разбера нивото на оборудване- intense и както беше другото?

6) 5 годишната гаранция дали важи ако колата е от Германия?

 

Благодаря предварително

 

 

Здравей Колега!

Честито в клуба! Ще и се радваш, вярвай ми :)

По твоите въпроси:

1. Би трябвало интервалът да е 12 месеца или 20 000 км, което настъпи първо. Всяко обслужване е различно. В книжката има таблици, които по спомен са доста разнородни след 2-та година. Винаги сменят маслко и филтри (вкл. на климатик), горивен филтър мисля, че на 2 години. На твоите километри трябва да проверят накладките. Моите са на 75к и още не са сменени, но казаха, че съм по-скоро изключение.

Ако искаш пиши ми да ти пратя снимки на страниците с указания.

2. аз съм лизинг и съм само във фирмен сервиз. Като се смени нещо, старото се слага в краката на пътника (е без отработеното масло). Горе-долу едно годишно обслужване е 350-400 лева, зависи от какво се сменя. Съвсем прилично спрямо други марки.

3. На 60к нямам спомен какво още освен традиционните, най-добре е да видиш книжката, но може и да отидеш във фирмен сервиз за оферта. Там ще ти кажат.

4. Другото е инстайл. Кожените седалки са само за инстайл, доколкото помня. Това е добър ориентир

5. За гаранцията - пак питай в Митсубиши. Не се притеснявай да звъниш на фирмения сервиз. Хората ще те упътят.

 

Данo ти бях полезен,

Поздрави и приятно каране!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Привет,

 

В Балкан Старс казаха цена над 800лв. за обслужването, с 8?! литра масло и смяна на спирачна течност. Честно казано изобщо не ми се разправяше с тях и предвид супер евтините консумативи, просто отидох при познат с 10 литра хубаво масло за към 180 лв. и все филтри за под 50 лв., и за под 300 лв. обслужих и двете коли, малко над 5 л. масло за Митсубишито и останалото за Пежото, със смяна и на накладки на Митсубишито и биалетки на Пежото.

 

За гаранцията- трябва да е купувана в България за да важи.

 

Все още съм си много доволен, изключая няколко дреболии:

-показанията за среден разход се ресетват на ауто след Х часа загасен двигател, дори и да е направено на ръчно

-на радиото така и не намерих опция да не сверява часът от радиостанцията. Много станции имат абсолютно неверен час и няколко пъти ме хвърли в тъча колко закъснявам или съм подранил, докато усетя че се сменя.

-при ползване на USB флашка всеки път след гасене на радиото започва отначало, а нормалното е да помни докъде е било. Доста дразнещо ако си сложил хххх файла на нея и всеки път трябва да превърташ наново до някоя папка или песен.

-пластмасовите кори се драскат ама изключително лесно, като всички подобни кори де, но е неприятно

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

За ресетването е така - много е тъпо. Ръчното обаче е от ресетване до ресетване, т.е. като го ресетнеш в ръчен режим и след това мине в автоматичен продължава да смята и среден разход от ръчното ресетване. Ако минеш след една седмица пак на ръчно ще ти даде средния разход за тази седмица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За ресетването е така - много е тъпо. Ръчното обаче е от ресетване до ресетване, т.е. като го ресетнеш в ръчен режим и след това мине в автоматичен продължава да смята и среден разход от ръчното ресетване. Ако минеш след една седмица пак на ръчно ще ти даде средния разход за тази седмица.

Това е полезно, благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги!

Предстои ми смяна на предна биалетка и бих искал да попитам има ли значение каква ще е?Майсторът горещо ми препоръчва YAMATO но все си мисля че нещо немско ще е по добре.

Бихте ли споделили от вашият опит как да постъпя?

Благодаря предварително за отзивчивоста!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • преди 1 месец ...

Здравейте,

Обмислям да заменя сегашния си автомобил с по-нов.

Необходимо ми е мнение от притежатели на Mitsubishi ASX за тази обява:

https://selection.renault.bg/view?model=1410EAMK16.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой да знае сервиз, занимаващ се с премахването на DPF филтри?

колата е Mitsubishi ASX 2011 1.6 diesel

 

благодаря

...какъв е проблема ви ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Предолагам същия, като моя. Мине се не мине и ми изписва: "Check DPF system". При което ми се налага да карам, като идиот на 3000 оборота, докато изгори нагаранията или каквото е там. Един път нямах възможност и в даден момент, явно толкова много сажди се събраха, че ми изключи турбото. После едва съм стигнал до Балкан Стар да я продухат.

 

Аз по-скоро търся майстор, който знае за този проблем и знае как да го реши. Не искам да махам филтъра за твърди частици. Колата редовно я сервизирам в Балкан Стар, там не са ми рапортували за проблем. Конкретно съм ги питал за ДПФ-а и ми препоръчаха да я карам с хубава нафта. Една година я карах само на ОМВ със скъпия дизел, никакво подобрение не забелязах (преди това зареждах на ЕКО). Водил съм я на компютърна диагностика на един сервиз на Горубляне и ми беше казано, че всичко е наред с филтъра. Да, ама това е нетърпимо. В града почти не може да се кара, но и извън града се случва достатъчно често.

 

Така че търся майстор, който може да се ангажира с някакво предварително мнение.

Редактирано от temp1e
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Предолагам същия, като моя. Мине се не мине и ми изписва: "Check DPF system". При което ми се налага да карам, като идиот на 3000 оборота, докато изгори нагаранията или каквото е там. Един път нямах възможност и в даден момент, явно толкова много сажди се събраха, че ми изключи турбото. После едва съм стигнал до Балкан Стар да я продухат.

 

Аз по-скоро търся майстор, който знае за този проблем и знае как да го реши. Не искам да махам филтъра за твърди частици. Колата редовно я сервизирам в Балкан Стар, там не са ми рапортували за проблем. Конкретно съм ги питал за ДПФ-а и ми препоръчаха да я карам с хубава нафта. Една година я карах само на ОМВ със скъпия дизел, никакво подобрение не забелязах (преди това зареждах на ЕКО). Водил съм я на компютърна диагностика на един сервиз на Горубляне и ми беше казано, че всичко е наред с филтъра. Да, ама това е нетърпимо. В града почти не може да се кара, но и извън града се случва достатъчно често.

 

Така че търся майстор, който може да се ангажира с някакво предварително мнение.

 

Колега, ти усещаш ли кога филтъра прави регенерация? Тогава лампата не свети, просто вдига оборотите и звучи малко по-странно - като я усетя не спирам, а я разхождам около 10 км на автопилот на 4та със 100 км и оборотите като паднат на 700 (на свободна, естествено) всичко е ОК. При мен постоянно прави описаните регенерации, но за 8500 км не съм стигал до светване на лампата. Най-вероятно ти пропускаш тези регенерации и ги прекъсваш и затова стигаш до по-тежкия вариант със светване на лампата.

Ет това е от книжката, ако не си я чел:

 

Предупредителният дисплей за DPF светва в случай на неиз-

правност в DPF системата.

Ако предупредителният дисплей за DPF светне по

време на движение

Непрекъснатото светене на предупредителния дисплей за DPF

показва, че системата не е била в състояние да изгори всички

уловени PM и в резултат на това в нея е акумулирано значително

количество PM.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...