Премини към съдържание

temp1e

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofiq

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

temp1e's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. На пежо ли е, на някой друг ли, но проблемите ми с ДПФ-а не са от вчера. За съжаление идеалистично вярвам в индивидуалния пример, иначе досега да съм го махнал.
  2. Всъщност момчето точно това ми обясни, но каза, че той прави опели и да отида при някого , който прави Митсубиши. Така, че ако искате може да се рабзерем да Ви я докарам. Аз по принцип мислех да звъня понеделник на Балканстар, въпреки че съм с доста смесени чуства към тях. Или колата е много чуплива, или те нещо не правят, като хората. Да не говорим, че цените им не са изобщо ок.
  3. Здравейте, Днес ми светна горното предупреждение. Маслата и филтрите са сменяни миналия юли. Колата, Митсубиши ASX 1.6 дизел, е минала към 9000км оттогава. Поначало мислех, че е възможно да е спаднало малко нивото, но когато проверих нивото се указа, че всъщност маслото е доста повече от максималното. Случайно минах покрай едно сервизче, правят опели и момчето каза, че вероятно нафта е влязла в маслото покрай регенерацията на ДПФ-а. Няколко въпроса: 1. Някой има ли представа какво да очаквам и какви пари ще излезе ремонта 2. Ако по принцип се очертава да е скъп, къде да я карам, за да излезе малко по-нормална цена, но хората да свършат работа
  4. Предолагам същия, като моя. Мине се не мине и ми изписва: "Check DPF system". При което ми се налага да карам, като идиот на 3000 оборота, докато изгори нагаранията или каквото е там. Един път нямах възможност и в даден момент, явно толкова много сажди се събраха, че ми изключи турбото. После едва съм стигнал до Балкан Стар да я продухат. Аз по-скоро търся майстор, който знае за този проблем и знае как да го реши. Не искам да махам филтъра за твърди частици. Колата редовно я сервизирам в Балкан Стар, там не са ми рапортували за проблем. Конкретно съм ги питал за ДПФ-а и ми препоръчаха да я карам с хубава нафта. Една година я карах само на ОМВ със скъпия дизел, никакво подобрение не забелязах (преди това зареждах на ЕКО). Водил съм я на компютърна диагностика на един сервиз на Горубляне и ми беше казано, че всичко е наред с филтъра. Да, ама това е нетърпимо. В града почти не може да се кара, но и извън града се случва достатъчно често. Така че търся майстор, който може да се ангажира с някакво предварително мнение.
×
×
  • Създаване...