Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Okli

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Okli's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След няколко минути, не съм засичал но максимум 6-7-8. Двигателят е друг, 4N14 и е автоматик, вероятно има значение.
  2. ASX 2014, 2.2D, зимата започва да духа хладно към топло буквално след 300-400 метра. Като загрее държа градусите от копчето на 21-22 градуса и първа степен на вентилатора, над това става баня и в най-големия студ. Единствената друга кола с такова бързо затопляне, която съм карал беше голф 3 1.9 дизел.
  3. Привет, В Балкан Старс казаха цена над 800лв. за обслужването, с 8?! литра масло и смяна на спирачна течност. Честно казано изобщо не ми се разправяше с тях и предвид супер евтините консумативи, просто отидох при познат с 10 литра хубаво масло за към 180 лв. и все филтри за под 50 лв., и за под 300 лв. обслужих и двете коли, малко над 5 л. масло за Митсубишито и останалото за Пежото, със смяна и на накладки на Митсубишито и биалетки на Пежото. За гаранцията- трябва да е купувана в България за да важи. Все още съм си много доволен, изключая няколко дреболии: -показанията за среден разход се ресетват на ауто след Х часа загасен двигател, дори и да е направено на ръчно -на радиото така и не намерих опция да не сверява часът от радиостанцията. Много станции имат абсолютно неверен час и няколко пъти ме хвърли в тъча колко закъснявам или съм подранил, докато усетя че се сменя. -при ползване на USB флашка всеки път след гасене на радиото започва отначало, а нормалното е да помни докъде е било. Доста дразнещо ако си сложил хххх файла на нея и всеки път трябва да превърташ наново до някоя папка или песен. -пластмасовите кори се драскат ама изключително лесно, като всички подобни кори де, но е неприятно Поздрави
  4. Здравейте от нов собственик на ASX. Първоначални впечатления- без забележки Колата е на 4 години и 61000 км, 2.3 дизел, автоматик, 4х4. Возия- чудесна, макар и в завои и бърза скорост да се усеща съвсем леко поднасяне, но напълно контролируемо, предполагам от по-високия център на тежестта и габаритите. Разход- при много спокойно каране с половината път планинско и използване на инерцията- 5.8, пълен-пълен резервоар, 500 км. със зимни гуми. Мощност- напълно достатъчна за моят стил каране, не съм пътен хулиган, има достатъчно резерва за по-бързо изпреварване. Шум в купето- по-скоро има при над 100 км. При по-ниски скорости не се усеща. Двигателят се чува леко в купето, но предпочитам и съм свикнал да е така. Ресетването на разхода на гориво от ръчно на автоматично е малко надомислица по мое мнение, но не е кой знае какъв минус. Не знам дали с по-нов софтуер не е оправено. Като цяло- чудна количка. Няколко въпроса: 1) Какви са интервалите за обслужване и какво би трябвало да включват? Книжката е на немски и трудно се ориентирам, а в нета така и не можах да намеря систематизирана информация. 2) Заслужава ли си обслужване при дилъра, освен за потвърждение за история на колата когато дойде време за продан? Някакви ориентировъчни дилърски цени за смяна на масло двигател и филтри? 3) Какво дават за смяна на 60000 км. ? 4) Има ли опасност от дилърски бъзици като слагане на друго масло, несмяна на части но изписването им (филтри и т.н.) и подобни? 5) Как да разбера нивото на оборудване- intense и както беше другото? 6) 5 годишната гаранция дали важи ако колата е от Германия? Благодаря предварително
×
×
  • Създаване...