UNNAMED Публикувано 3 септември 2017 Сподели Публикувано 3 септември 2017 (редакция) Редактирано 3 септември 2017 от UNNAMED Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shopa04 Публикувано 7 септември 2017 Сподели Публикувано 7 септември 2017 това при аутлендера (поне при мен) пак се ресетва на автоматично след като престои 4 часа колата изгасена...Затова си водя статистика само на пълно - пълно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdaskalov Публикувано 12 септември 2017 Сподели Публикувано 12 септември 2017 това при аутлендера (поне при мен) пак се ресетва на автоматично след като престои 4 часа колата изгасена...Затова си водя статистика само на пълно - пълно.и при мен е така, сега зареждам на различни бензиностанции да видя къде ще съм най-доволен, в момента съм на авио и не знам дали си внушавам обаче двигателя е доста по-тих. И върви по-добре. Ще видим и пробега как ще е. Предишното ми зареждане даде разход около 8.2, което още не знам как да определя добре ли е, зле ли е предимно градско с кратки пътувания извън града. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 20 септември 2017 Сподели Публикувано 20 септември 2017 Има го в менюто, а не работи - явно е бъг в софт-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdaskalov Публикувано 16 октомври 2017 Сподели Публикувано 16 октомври 2017 (редакция) При мен нещо много бързо се качва нивото на маслото. Преди точно 1месец смених маслото, ходих до БС, там не установиха да има нещо нередно по компютърната диагностика. Обаче нивото на маслото се покачва доста бързо. За 1 месец съм минал 1600км като има и доста извънградско (г-д 50/50). Нивото си беше точно между 2те дупки, а сега е подминало макса и е на половината път до Х-а. Прилагам една картинка за яснота. Моето ниво след месец каране е с червеното. С зеленото е като го смених. От друга страна в мануала намерих да пише следното:In diesel-powered vehicles, when burning away and removing soot accumulated in the DPF, fuel can mix with the engine oil and an increase in the engine oil level may occur. This does not indicate an abnormality.ДПФ филтъра ми е главния заподозрян. Точно като бях на път за БС ми светна лампа с надпис CHECK DPF SYSTEM. Там като отидох и ми обясниха, че трябва да я карам известно време над 2000 оборота за да може да се извърши регенерацията на този филтър. Така и направих, качих се на магистралата и за 30тина км, лампата изчезна. То като гледам скоро ще стигне пак близо до Х-а и пак ще ходя до БС. Предполагам ДПФ филтъра е запушен? Може ли да споделите наблюдения, колегите с дизеловите мотори? Редактирано 16 октомври 2017 от rdaskalov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdaskalov Публикувано 16 октомври 2017 Сподели Публикувано 16 октомври 2017 (редакция) Да, ще я водя тия дни в БС, пак да видим какво ще кажат. Редактирано 16 октомври 2017 от rdaskalov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 16 октомври 2017 Сподели Публикувано 16 октомври 2017 Зарежи БС. Води я при Miroslav в Ратола. Там ще знаят какво да правят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdaskalov Публикувано 17 октомври 2017 Сподели Публикувано 17 октомври 2017 (редакция) Тук от форума научих за сервиза на Милен, на кукленско шосе, мисля да я заведа при него (много добри отзиви). Редактирано 17 октомври 2017 от rdaskalov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vargata Публикувано 30 ноември 2017 Сподели Публикувано 30 ноември 2017 Здравейте,от скоро съм собственик на АСХ 1,6 117 коня, бензин.Исках да направя пълно обслужване, майстора ми каза че е с верига,това възможно ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Иван Публикувано 3 януари 2018 Сподели Публикувано 3 януари 2018 Здравейте колеги,току що се регистрирах.Търся малко повече информация за митсубиши АSX 1.8 дизел 150 коня.Много ми харесва, но твърде оскъдна информация.Ще Ви бъда благодарен ако споделите собствени впечатления . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kres Публикувано 7 януари 2018 Сподели Публикувано 7 януари 2018 Здравейте колеги,Знае ли някой защо на празен ход на ASX 1,8 D 150 hp, разходомерът показва „бяло” ниво до край?Когато потегля всичко се нормализира. И това ли е проблем, който води до светване на индикацията за проверка на нивото на маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 9 януари 2018 Сподели Публикувано 9 януари 2018 Това е нормално изображение. При всички Mitsubishi модели е така. Споко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kres Публикувано 9 януари 2018 Сподели Публикувано 9 януари 2018 Това е нормално изображение. При всички Mitsubishi модели е така. Споко!ОК, мерси. Карам повече градско и от време на време ми светва индикация за проверка на нивото на маслото, но нивото си е ОК. Не мога да разбера кога прави регенерация на ДПФ да не я прекъсвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kres Публикувано 9 януари 2018 Сподели Публикувано 9 януари 2018 Това е нормално изображение. При всички Mitsubishi модели е така. Споко!ОК, мерси. Карам повече градско и от време на време ми светва индикация за проверка на нивото на маслото, но нивото си е ОК. Не мога да разбера кога прави регенерация на ДПФ да не я прекъсвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 1 февруари 2018 Сподели Публикувано 1 февруари 2018 Привет. Някой може ли да помогне с информация какви са обслужванията след 150 000 км.?ASX DI-D 150 к.с. 2013-та. Не можах да се ориентирам в книжката, а в сервиза ... Благодаря!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iihh Публикувано 17 април 2018 Сподели Публикувано 17 април 2018 Здравейте Всички,Насочил съм се към покупка на старо на Mitsubishi ASX Бензин 1,6 - ръчни скорости. Колата ще се кара от жена ми, ще вози децата и ще се използва предимно в града.Разбира се и от време на време извън градско.Да ви обяснявам защо съм се спрял на тази кола и тази марка мисля, че e безсмислено.Знам, че покупката на кола втора ръка винаги е риск и късмет.Наясно съм, че колата няма да е като нова и ще има разни забележки.Може ли да ме насочите дали избора е удачен и на какво да се обръща внимание при избора на определена кола. Правейки проучване за модела се натъквам (най вече в чужди форуми и сайтове) на недостатъци като:1.Слабо окачване-наистина ли е слабо. На колко километра се компрометира. До сега не съм карал японска кола, но всички около мен твърдят, че японците са железни при окачването.2.Проблем с превключването на скоростите от неутрална към 1-ва, 1-ва към 2-ра и задна скорост при студена кола. Това го прочетох и в този форум, но развръзката на проблема остана без край. Наистина ли съществува този болест със скоростите.Ще съм благодарен на всички отделили време да споделят мнение.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 2 Май 2018 Сподели Публикувано 2 Май 2018 Привет! Моят е дизел и т.н. но до момента - 165 000 км - нямам ремонт по окачването, освен сменени предни амортисьори. Скоростите също са без забележка /въпреки че съм с шестстепенна ръчна кутия, а май бензин-ката е с петстепенна/ ... Успех! Здравейте Всички,Насочил съм се към покупка на старо на Mitsubishi ASX Бензин 1,6 - ръчни скорости. Колата ще се кара от жена ми, ще вози децата и ще се използва предимно в града.Разбира се и от време на време извън градско.Да ви обяснявам защо съм се спрял на тази кола и тази марка мисля, че e безсмислено.Знам, че покупката на кола втора ръка винаги е риск и късмет.Наясно съм, че колата няма да е като нова и ще има разни забележки.Може ли да ме насочите дали избора е удачен и на какво да се обръща внимание при избора на определена кола. Правейки проучване за модела се натъквам (най вече в чужди форуми и сайтове) на недостатъци като:1.Слабо окачване-наистина ли е слабо. На колко километра се компрометира. До сега не съм карал японска кола, но всички около мен твърдят, че японците са железни при окачването.2.Проблем с превключването на скоростите от неутрална към 1-ва, 1-ва към 2-ра и задна скорост при студена кола. Това го прочетох и в този форум, но развръзката на проблема остана без край. Наистина ли съществува този болест със скоростите.Ще съм благодарен на всички отделили време да споделят мнение.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
livereal Публикувано 9 Май 2018 Сподели Публикувано 9 Май 2018 това при аутлендера (поне при мен) пак се ресетва на автоматично след като престои 4 часа колата изгасена...Затова си водя статистика само на пълно - пълно.Еми, при мен също се ресетва на А и то не след 4 часа, а веднага след гасене и ново палене на колата. Нз дали проблемът е в софтуера, някой слънчев ден може да я заведа на сервиз...Извинявайте за лаишкия въпрос, но да попитам наготово - ASX 1,8 дизел, 150 к.с. с ремък ли е или с верига и ако е с ремък, кога се сменя :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lachezar Don Публикувано 14 юли 2018 Сподели Публикувано 14 юли 2018 Здравейте всички! От 2 седмици съм собственик на АСХ 2012 година.Автомобила е с най високо ниво на оборудване и двигател 1.8 дизел 150кс МИВЕК.За първи път карам японско автомобил и общо взето не знам какво да очаквам.Запознат съм с пълната история на автомобила(Австрииски е), дори с адереса и телефона на предишния собственик.Колата е закупена от шоурум на Мерцедес и е обслужвана само там.Интериора е много запазен ( направо бих казал като нов), много удобен за употреба и въобще доста приятно ме изненада.Има голяма мултимедиина конзола ММЦС която дава доста възможности за настроики.Навигацията е с хард диск . В началото беше доста бедна (2011 година карти) но след ъпдеита на картите с 2017 всичко стана изключително подробно и удобно.Не фигурира карта на Турция но така е дадена от производителя(https://hereshop.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Mitsubishi_ASX_2011/MMCS-HDD-Europe-2017/sku/T1000-25692/en_GB/HEREEMEA/EUR ). Обслужих я и ми казаха че мотора е с верига и за момента само да карам.Колата е много пъргава и се държи доста стабилно на пътя.Сега бих искал да попитам по старите собственици на тая марка какво да очаквам от автомобила(здрав ли е , трябва ли да се сменя веригата и как да разбера кога да го направя),кои са прблемните възли и кое трябва да проверявам по често.Общо взето такива неща.Предварително се извинявам ако на някой му се сторят глупави въпросите но досега не съм карал японец още повече дизел.Благодаря предварително на всички които решат да ме осведомят мъничко!Радвам се че има и такъв специализиран форум където можеш да споделиш всичко за съответната марка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2018 Сподели Публикувано 14 юли 2018 Здравейте всички! От 2 седмици съм собственик на АСХ 2012 година.Автомобила е с най високо ниво на оборудване и двигател 1.8 дизел 150кс МИВЕК.За първи път карам японско автомобил и общо взето не знам какво да очаквам.Запознат съм с пълната история на автомобила(Австрииски е), дори с адереса и телефона на предишния собственик.Колата е закупена от шоурум на Мерцедес и е обслужвана само там.Интериора е много запазен ( направо бих казал като нов), много удобен за употреба и въобще доста приятно ме изненада.Има голяма мултимедиина конзола ММЦС която дава доста възможности за настроики.Навигацията е с хард диск . В началото беше доста бедна (2011 година карти) но след ъпдеита на картите с 2017 всичко стана изключително подробно и удобно.Не фигурира карта на Турция но така е дадена от производителя(https://hereshop.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Mitsubishi_ASX_2011/MMCS-HDD-Europe-2017/sku/T1000-25692/en_GB/HEREEMEA/EUR ). Обслужих я и ми казаха че мотора е с верига и за момента само да карам.Колата е много пъргава и се държи доста стабилно на пътя.Сега бих искал да попитам по старите собственици на тая марка какво да очаквам от автомобила(здрав ли е , трябва ли да се сменя веригата и как да разбера кога да го направя),кои са прблемните възли и кое трябва да проверявам по често.Общо взето такива неща.Предварително се извинявам ако на някой му се сторят глупави въпросите но досега не съм карал японец още повече дизел.Благодаря предварително на всички които решат да ме осведомят мъничко!Радвам се че има и такъв специализиран форум където можеш да споделиш всичко за съответната марка!.....общо взето първо ще имаш проблеми със задните спир. апарати, които ще клеасат и ще почнат да задържат дисковете, и на свой ред ще се изкриви диска някой ден.....ще се усети като при спиране с по висока скорост, педала на спирачките ще пулсира....После ще изчезне и ръчната ,и ще трябва да правите ремонт на задните спирачки в крайна сметка.....За автомобили над 150к к м пробег , ще имате проблем с шарнирите, които ще се разбият -горе долу на толкова ги сменяме ние......третото е да се пази от скапано гориво, това значи да не се сипва от случайни бенз-ции, и като се сипва ,да се слага от хубавото гориво , примерно Ви пауър.......горивния филтър да се сменя на ВСЯКА смяна на масло , а не както някои искат - през смяна , т.е. на 20-30 к км. пробег.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lachezar Don Публикувано 15 юли 2018 Сподели Публикувано 15 юли 2018 (редакция) .....общо взето първо ще имаш проблеми със задните спир. апарати, които ще клеасат и ще почнат да задържат дисковете, и на свой ред ще се изкриви диска някой ден.....ще се усети като при спиране с по висока скорост, педала на спирачките ще пулсира....После ще изчезне и ръчната ,и ще трябва да правите ремонт на задните спирачки в крайна сметка.....За автомобили над 150к к м пробег , ще имате проблем с шарнирите, които ще се разбият -горе долу на толкова ги сменяме ние......третото е да се пази от скапано гориво, това значи да не се сипва от случайни бенз-ции, и като се сипва ,да се слага от хубавото гориво , примерно Ви пауър.......горивния филтър да се сменя на ВСЯКА смяна на масло , а не както някои искат - през смяна , т.е. на 20-30 к км. пробег.... Предполагам е възможно да профилактирам задните спирачни апарати и да не се стигне до това?Шарнирите за сега са екстра.Колите си ги карам винаги пълен пълен резервоар от едно и също място и засега нямам проблем.Като си обновявах картите на навигацията видях че хард диска е само 40гб и мястото за музика е ограничено.Дали е възможно да го сменя с 80гб такъв.Занимавам се с компютри и не е проблем да си намеря такъв, но незнам дали няма ограничения в големината на хардовете? Редактирано 15 юли 2018 от Lachezar Don Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юли 2018 Сподели Публикувано 15 юли 2018 (редакция) Предполагам е възможно да профилактирам задните спирачни апарати и да не се стигне до това?Шарнирите за сега са екстра.Колите си ги карам винаги пълен пълен резервоар от едно и също място и засега нямам проблем.Като си обновявах картите на навигацията видях че хард диска е само 40гб и мястото за музика е ограничено.Дали е възможно да го сменя с 80гб такъв.Занимавам се с компютри и не е проблем да си намеря такъв, но незнам дали няма ограничения в големината на хардовете?...аз бях в същата дилема, малееше ми диска, и исках да го сменя с по голям, доколкото разбрах ,ИОС-а му подържал и 80Гб дискове, но интерфейса на диска е PCMCIA или нещо такова беше.....впоследствие реших, че за стари технологии няма да се напъвам и ще си заменя целия дабъл дин с нещо друго, но така и не ми стигна времето и си остана .....нещо такова или друго от сорта, има много ..... Редактирано 15 юли 2018 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lachezar Don Публикувано 15 юли 2018 Сподели Публикувано 15 юли 2018 ...аз бях в същата дилема, малееше ми диска, и исках да го сменя с по голям, доколкото разбрах ,ИОС-а му подържал и 80Гб дискове, но интерфейса на диска е PCMCIA или нещо такова беше.....впоследствие реших, че за стари технологии няма да се напъвам и ще си заменя целия дабъл дин с нещо друго, но така и не ми стигна времето и си остана .....нещо такова или друго от сорта, има много ..... Виждал съм много китаиски заместители на оригинални конзоли,но са доста по лошо качествени(бледен дисплеи,лош тъч и тн)Единствено по големите удобства на андроида им дава някакво предимство и то само пред по бедните по функции.Тази си е екстра.Имам някой забележки но като цяло е доста функционална и удобна(все пак е в кола)Това за харда ми е достатъчно.Интерфеисът му е ИДЕ(ПЦМЦАИ е съвсем друга ракия)Хардовете са на ТОШИБА специална серия с голяма издръжливост на удар и температура специално разработени за вграждане в коли(ГАК серия)По скоро ми кажи за спирачните апарати дали подлежат на профилактика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юли 2018 Сподели Публикувано 15 юли 2018 Виждал съм много китаиски заместители на оригинални конзоли,но са доста по лошо качествени(бледен дисплеи,лош тъч и тн)Единствено по големите удобства на андроида им дава някакво предимство и то само пред по бедните по функции.Тази си е екстра.Имам някой забележки но като цяло е доста функционална и удобна(все пак е в кола)Това за харда ми е достатъчно.Интерфеисът му е ИДЕ(ПЦМЦАИ е съвсем друга ракия)Хардовете са на ТОШИБА специална серия с голяма издръжливост на удар и температура специално разработени за вграждане в коли(ГАК серия)По скоро ми кажи за спирачните апарати дали подлежат на профилактика?....да щях да забравя ,харда трябва да е с промишлен грейд и май беше ИДЕ ,ама като не помня ....моя съм го вадил да го слагам на компа,но той пък нямаше ИДЕ.....Спираччките се правят най добре с пълни ремонтни комплекти и ремонт .....само така ще си гарантираш ,че ще изкарат 1-2 години безпроблемно.....Аз на моята мисля да и сложа оригинално радио ,ама от най новите 2015 година ,с блуутуд модула....и съответно сменям волана с допълнителните бутони за блуутуд връзката...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lachezar Don Публикувано 15 юли 2018 Сподели Публикувано 15 юли 2018 ....да щях да забравя ,харда трябва да е с промишлен грейд и май беше ИДЕ ,ама като не помня ....моя съм го вадил да го слагам на компа,но той пък нямаше ИДЕ.....Спираччките се правят най добре с пълни ремонтни комплекти и ремонт .....само така ще си гарантираш ,че ще изкарат 1-2 години безпроблемно.....Аз на моята мисля да и сложа оригинално радио ,ама от най новите 2015 година ,с блуутуд модула....и съответно сменям волана с допълнителните бутони за блуутуд връзката......Не можеш да вържеш харда за компа.Интерфеисът ИДЕ там е различен.Този е 2.5 инча като на лаптопите.Освен това харда е заключен и не се вижда с компютър(първо трябва да се отключи)Занимавам се с компютри и тук съм като у дома си(сам си обнових навигацията-в Митсубиши ми поискаха 500 лева)Ясно, разбрах за спирачните апарати.Даже ми направи впечатление зе задните дискове са малко надрани а спирачното феродо е почти ново.С какъв препарат се третира кожата(за първи път имам кола с кожен салон-черен)за да е мека и да не се напуква? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.