Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

livereal

Потребители
  • От него общо

    18
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi ASX, дизел 1,8, 4WD, 150 к.с; Пежо 3008 New Allure EAT8
  • Интереси
    Яхти, коли, жени, алкохол, футбол, футболни залози... :-)

livereal's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Снимки тук: https://www.olx.bg/ad/panel-za-6-2-multimediya-za-mitsubishi-asx-2010-CID360-ID8mu0K.html
  2. Продавам панел за 6,2" мултимедия за ASX 2010- Бях го сложил за Pioneer AVH-290BT Touchscreen, но продадох джипа с оригиналното радио. Цена 20 лв. - лично предаване! тел.:0888360037, София
  3. И що, след като още не е измислено нищо по-добро от дизела :first:
  4. Аз си продадох С5, 2,2 HDI на 250 к километра с работещ ФАП и Еолис за още поне 50к километра
  5. И другото лошо - фирмата ми е осигурила подземен паркинг в БЦ и ако избълвам еднаж огромно черно кълбо, кат секи редови немски дизел, го избълвам, ше ме изгонат тутакси, веднага и завинаги от паркинга :icon_crying:
  6. Ми щото, първо нямам доверие на майсторите дето ги махат и второ ако верно герберасите вкарат РЕАЛНО еконормите при ГТП, кво прайм? И още нещо - ако ставаше въпрос за немска бангия, ясно е че ДПФ-а е просто за камуфлаж, ама щом японеца или французина го е сложил, ми считам че колата си е идеално изчислена и напасната да си работи с него. И те така...
  7. Да, това с "разходката" е много правилно и много хубаво, само дето не се получава когато с в адско градско задръстване. За сведение - идвам на работа за 12 мин., а ронякога по същия път се прибирам за 45!? Смятай на ниски обороти и в регенерация колко е гадно за колата това. А на този етап не искам некви шарлатани да ми бъзикат, скопяват и осакатяват колата и ще си я карам така, дано не я прецакам заради "рядко" масло, ама ми се струва че добавката е направила някъв филм и мазането не е толкова зле
  8. Колега, аз карам от година и половина АСХ с тоя двигател, като предимно го карам точно както описваш - 4 км до работа и 4 км обратно. Събота и неделя навън да регенерира и издуха. Ефектът обаче е, че на всеки 5 к км трябва да сменям масло, а напоследък ми омръзна - източвам, сипвам добавка Бардал, доливам масло и те така, докато дойде време за редовната смяна на масло и филтри. А това се получава точно защото се включва регенерацията на ДПФ-а, поради късото разстояние същата не може да бъде завършена и на следващото каране пак се включва и те така... Да де, ама като не може да бъде завършена влиза нафта в маслото и се вдига нивото - стигало ми е и до над Х-а. Нафтата е отврат в маслото, защото го отмива прекрасно от всички части, които следва да бъдат мазани. Трябва да се сменя маслото, ама на всеки 5 к км това никак не е рентабилно. Ония от Силвър Стар казаха че нищо не може да се направи и те така, т.е колата не е за градско на къси разстояния. Инак двигателя е много хубав и колата е много икономична, ама действително много.
  9. Колеги, да посъбудим малко тая тема, забравена от Бога! Само аз ли имам проблеми с нивото на маслото или всеки се спасява поединично :icon_crying: Значи, да продължим откъдето прекъснахме темата - хубаво смених масло и филтри в Силвър Стар, уверено потвърдиха че нищо и няма на колата и дотук добре. Да, ама трябваше да скокна до брацка Гърция, проверих маслото - малиии, ми то пак до Х-а, а бях минал само към 5 к километра. Ок, източих, долях 400 мл Bardahl Full Metal, карах не повече от 2 к километра и дрънннн - пак същия чек за високо ниво на маслото. Пак ок, смених маслото и филтъра, помолих чичака да налее до долна граница, налях Bardahl за подобряване на вискозитета и ... еми минал съм не повече от 3 к километра и нивото пак е високо. Дайте акъл/решение, моля, тъй като ми се струва много ненормално и неикономично да сменям масло на всеки 5 к километра :help: БДУ, да споделя нещо странно - по принцип подобни неща се получават когато се включва програмата за очистка на DPF и поради краткото каране на градско същата не може да бъде завършена. Когато това се случи няколко поредни пъти, примерно 5 дена ходите като мен на работа на 5 км от къщи, значи за една седмица сте готови - нивото на маслото със сигурност се е качило. Това добре уж е нещо като логично обяснение, ама защо примерно след като събота и неделя съм минал много километри по магистрала, еми защо бе баси таа очистка решава да се включи баш в понеделник сутринта! Много съм далеч от мисълта че ДПФ-а ми е запушен, кой бе неговата ... командва таа очистка?
  10. Колега, дай някакви подробности бе - колко годишна, дизел или бензин, какви екстри искаш :icon_hmm:
  11. еми, това е положението - ситуацията е нормална. Когато се прекъсне програмата за очистка на DPF-а, гориво се стича по цилиндрите и влиза в картера при маслото. Ако това се случва често, маслото доста бързо ще вдигне нивото над Х-а на пръчката и тогава е за смяна, независимо че до регулярната смяна ви остават прим. 10 к км. Извод: джипчето не е за късо градско каране, нито за къси преходи, когато се движи под 2000 оборота. С други думи - в края на работната седмица, едно мин. 30 мин. каране по магистралата е задължително...
  12. еми, точно така стана, тю! Източихме маслото и го вкарахме в нормата между двете точки за мин и макс. Грешката обаче остана... Така или иначе вдругиден отива в Силвър Стар за обслужване, надявам се да я оправят. Аз го източих всъщност не само а да намаля нивото, но и заради ония 250 мл дето наляхме в братска Гърция. Все пак не е нормално да се кара с ниво 5 мм над Х-а на пръчката, нали?
  13. Колеги, слушайте сега да ви разправям със страшна сила: Значи карам си кротко оня ден из цяла Лефкада - много завои, вного изкачвания и спускания, къси разстояния с чести спирания за плаж, таверна, шопинг и пр. По късна доба почваме да се прибираме към базовия лагер и хооооооп, светва чек аларма Check Engine Oil Level. Почваме като истински мъдреци в отпускарско настроение всякакви предположения, кое от кое по-мъдр, съответно спира на една бензиностанция, купувам литър Castrol 5w30 и доливам 250 мл... Чак тогава ми падна стотинката и стоплих - абе това не казва че няма масло ми точно обратното. Ръгам щеката, басссимус - един пръст над Х-а :icon_blush: Отивам си в базовия лагер, пия едно голямо узо за наместване на мозъчето и чета - при дизеловите автомобили се вкарва нафта в маслото за регнерация на ДПФ-а!? Т.е просто е трябвало да карам известно време с над 2000 оборота и всички са доволни! Бравос, ми ся кво прайм с допълнителните 250 мл дет му налях??? Както се сещате, вчера беше неделя, в родната братска Гърция нма работещи сервизи, няма кой да го източи. Аптеките не работят също да взема голяма спринцовка и маркуч за система, малииийййй страх... Еми страх, не страх, метнахме са на жипката и ей ма на жив, здрав и безавариен /на този етап/ у Бг, след 10 часа шофиране и 800 км. Поне проверих херметичността на мазилната система - ОК е! :icon_thumbup: Сега съм го записал за петък в Силвър Стар, щот да сменят масла и филтри и да изчистят грешката, ама ще ми откинат главата до кръста. Инак жипката е на 140 к и вече мислех никога да не я водя в марковия сервиз, тъй като обикновената смяна на масла и филтри щеше да струва точно 3 пъти по-евтино другаде. Еми, споделете ако сте имали подобни проблемчета с вашето красиво декоративно джипче
  14. Еми, при мен също се ресетва на А и то не след 4 часа, а веднага след гасене и ново палене на колата. Нз дали проблемът е в софтуера, някой слънчев ден може да я заведа на сервиз... Извинявайте за лаишкия въпрос, но да попитам наготово - ASX 1,8 дизел, 150 к.с. с ремък ли е или с верига и ако е с ремък, кога се сменя :icon_blush:
  15. Колеги с ASX, това май не е за тази тема, ама да ви попитам: нормално ли е толкова мощна малка джипка, някакси да се замисля на 1-ва, 2-ра и 3-та, преди да излети? Питам, защото напоследък карам предимно автоматици и там положението е друго, но и на всички предишни дизели, които съм карал, като Пежо 106 и 206, Астра G и H, Мазда 3 и др., като че ли нямаше такова "замисляне"... Двигателя работи перфектно, няма никакви грешки, колата е много икономична, от 4та нагоре излита като самолет, само дето на кръстовище имам чувството че изоставам от колоната :icon_blush:
×
×
  • Създаване...