Колеги, слушайте сега да ви разправям със страшна сила: Значи карам си кротко оня ден из цяла Лефкада - много завои, вного изкачвания и спускания, къси разстояния с чести спирания за плаж, таверна, шопинг и пр. По късна доба почваме да се прибираме към базовия лагер и хооооооп, светва чек аларма Check Engine Oil Level. Почваме като истински мъдреци в отпускарско настроение всякакви предположения, кое от кое по-мъдр, съответно спира на една бензиностанция, купувам литър Castrol 5w30 и доливам 250 мл... Чак тогава ми падна стотинката и стоплих - абе това не казва че няма масло ми точно обратното. Ръгам щеката, басссимус - един пръст над Х-а :icon_blush: Отивам си в базовия лагер, пия едно голямо узо за наместване на мозъчето и чета - при дизеловите автомобили се вкарва нафта в маслото за регнерация на ДПФ-а!? Т.е просто е трябвало да карам известно време с над 2000 оборота и всички са доволни! Бравос, ми ся кво прайм с допълнителните 250 мл дет му налях??? Както се сещате, вчера беше неделя, в родната братска Гърция нма работещи сервизи, няма кой да го източи. Аптеките не работят също да взема голяма спринцовка и маркуч за система, малииийййй страх... Еми страх, не страх, метнахме са на жипката и ей ма на жив, здрав и безавариен /на този етап/ у Бг, след 10 часа шофиране и 800 км. Поне проверих херметичността на мазилната система - ОК е! :icon_thumbup: Сега съм го записал за петък в Силвър Стар, щот да сменят масла и филтри и да изчистят грешката, ама ще ми откинат главата до кръста. Инак жипката е на 140 к и вече мислех никога да не я водя в марковия сервиз, тъй като обикновената смяна на масла и филтри щеше да струва точно 3 пъти по-евтино другаде. Еми, споделете ако сте имали подобни проблемчета с вашето красиво декоративно джипче