Премини към съдържание

Cayenne

Потребител
  • От него общо

    76
  • Регистрация

  • Беше тук

1 проследяващ

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Cayenne's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Извинявай, ма това че не харесва масата ми звучи супер аматьорско. Имам 100к км на този мотор в Аутлендър. Слагал съм 0W-40, 5W-30 и най-често 5W-40, което за мен е оптималният вариант. Първото е скъпо, второто не ми хареса, защото на студено тракаха повдигачите. От 5W-40 съм слагал Мотул, Кастрол, Бардал. Сега съм с Равенол VSI, което е PAO. По моемо все добро масла, дори излишно добри за този непретенциозен мотор. Общо взето с никое не съм проблем, освен споменатото 5W-30. Сменям на около 12000 км и доливам максимум няма и литър. Всеки път взимам 5 л туба и остатъка гледам да го долея постепенно, за да не го хвърля, но все ми остава. Та си мисля, че вероятно има проблем и може би са сегменти. За течове огледал ли си хубаво особено около скобата за датчика за положението на разпределителния вал, въпреки че това е отгоре и се вижда лесно?
  2. Здравейте, сега прочетох че сте отговорили на въпроса ми. Но може ли да ми обясните как да пипна Etacsa ? Искам при заключване на колата да се затварят прозорците на автомобила. Колата е Еклипс Крос.

    Благодаря,

    Пламен

  3. Предполагам по оригинален номер са разлчични за двата мотора, ама Денсото е универсално и трябва да става за двата. Нямам ВИН, но гледам, че 1588A081 е ОЕМ номера на първата ламбда за твоя мотор. Демек DOX-0113 ще свърши работа.
  4. Взимай универсална Денсо DOX-0113 и свързвай по схемата горе. Стига да е сондата преди катализатора, иначе трябва друга 0109.
  5. От това, което съм чел и гледал при руснаците съм останал с това мнение, въпреки че и там имаше спорве. Централният диф е в скоростната кутия, не в раздатката. Схема Видео Ама какво тогава има в раздатката, защото не е типична виско муфа или диференциал? Тук може да се види разгобена. Линк Колегата да извинява, че разводнявам темата му.
  6. Симетрично постоянно зацепено 4х4 с разпределение 50:50 с междуосев диференциал в раздатката. Няма бутон за смяна на режима. Върви прилично, гори прилично, ама става на газ. Ако уцелиш читава сигурно ще е здрава, ама това си важи за всяка кола. Има точно 20 тампона на задния мост, някои от които 100 % вече са се предали, да се има в предвид. Мога много неща да кажа, но моята е без турбо. Там ако има някаква специфика някой друг да каже.
  7. Кола като кола. Гледаш всичко за което де сещаш. За ръждата ти споменаха, аз да питам дали има газова? Ако има ще трябва да имаш едно на ум за клапаните. Ти ако ще монтираш ГИ ще трябва мазане и реглаж на клапани.
  8. Дай малко повече подробности. Колата загрява ли нормално? Да не е останал термостата отворен? Друг вариант е клапата за топло и студено. Ако си я завартял нанстудено и може да си е останала там. Жилото се пречупва.
  9. Смазвани ли са скоро водачите? Ако няма луфт подходяща грес ще реши проблема. Ако обаче са износене водачите или по-лошото отворите на супорта, тогава ще трябва да се сменят. Има и варианти за побългаряване, ма спирачки са и е за предпочитане да се избягват.
  10. Трудна работа. Предполагам само оригинален и с доставка. В Банкан стар и Ратола надали ще ти хареса цената. Пиши един мейл на Люцкан от Геомоторс. За 10,12 дни идват оригиналните части от ОАЕ и цените са сходни с тези на amayama.com и partsouq.com. Спукан ли е? Да не тече само от скобите? Няма ли вариант просто да го побългариш с един Маркуч с подходящи размери?
  11. За този маркуч ли става дума? ОЕ номер MR453656
  12. Нови пружини, нови амортисьори и тампони на чашката и задницата е като нова. Бая коли гледам по улиците с увиснали задници, да им се чуди човек как ги карат.
  13. Става дума за Геомоторс от Варна. Частите идват до 14 дни от ОАЕ. После с Еконт.
  14. Ако искаш здраво и безпроблемно, само оригинални части. Цените им от правилното място са добри и повече няма да се занимаваш с тях. Виж шарнир оригинален няма там трябва цял носач, но и това си има лек. Търсиш шарнир на 555 SB-7872 или BluePrint ADC48679, вътре пак е 555. Набива се на носача и се слага зегерка. Може и да се прекапе с електрожен или ЦО. Проблемът е, че маншоните им са фалшиви, не изкарват много и пак заминава шарнира. За това им се набива оригинален маншон и се гресира хубаво. Като се сваля носач аз бих сменил и големия му тампон, защото вероятно е тръгнал и той. Това са оригиналните номера: маншон шарнир - 4013A456 тампон носач - MR403441 външен накрайник - 4422A052 вътрешен накрайник - 4422A079. Само вътрешните накрайници са малко по-скъпи. Друго всичко е приемливо като цена за оригинални части. Не знам да не го сметнат за реклама, за това няма да пиша от къде са частите. Ако те интересува на ЛС.
  15. Проблемът е още от първия Аутлендър. Всички ползват едни и същи съпорт и водачи. В руските форуми е пълно с идеи за решаване на проблема. Рязни пружинки слагат, един гледях си правил нови водачи само с 5 стотни разлика. Отворът на нов съпорт е точно 11 мм. Ако някой се интересува имам и размерите на нови водачи. Иначе предполагам, че всичко се получава заради липсата на смазване.
×
×
  • Създаване...