Matey Публикувано 21 август 2010 Сподели Публикувано 21 август 2010 Интересувам се дали има вариант за вграждане на по големи предни и задни дискове на Галант 2,5 V6 (тоест по големи от 276мм. предни).Но държа да може да се монтира 15' джанта защото при 310мм. предни 15' джанта отпада и минаваш на 17ки.Затова питам примерно дискове 296 или 286 но по добри или да ги кажем по издражливи. Миналата година лятото смених предните това лято тресат ужасно много, а при спиране с по голяма скорост примерно от 160 до към 100 колата спира но волана тресе жестоко.Затова ми е любопитно искам да запазя 15-ките понеже зимата с 17-ки в тези гадни дупки не се издържа. И по мое лично мнение возията на колата с 17-ки става доста лоша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 август 2010 Сподели Публикувано 21 август 2010 Колега, проблема не е в размера, а в качеството на дисковете. Вземи си подсилени дискове EBC и проблема ти е решен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 август 2010 Сподели Публикувано 21 август 2010 При много от нас положението е същото, така че ще попитам: Колко пари са предни ЕВС дискове и с какъв диметър са? Ако има 286 мм дикове да станат от някаква кола, ще паснат ли спирачните апарати (на едно- и двубуталните)? Някъде се споменаваха дискове от Нисан, но не си спомням от кой модел стават. Или беше 300ZX или 350Z. Дано да не е от втория, защото предните сигурно са 1500 лева и с оглед на размера ще трябват и други апарати, което обезсмисля тракутелките. На кола за 5000 лева да сложиш предни спирачки за 2500..... Е, това са измислени цифри, но положението не се променя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Интересна тема, но при смяна с по - големи дискове трябва да се сменят и апаратите, което вече си е проблем...така смятам аз. @Матей, каква марка дискове сложи, че се изкривиха за няма година? Нали си сменил заедно с тях и накладките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Миналата година лятото смених предните това лято тресат ужасно много, а при спиране с по голяма скорост примерно от 160 до към 100 колата спира но волана тресе жестоко. Това което описваш, не е от криви дискове.. Провери си окачването за разбити тампони, шарнири и накрайници..От криви дискове вибрациите са в педала на спирачката, а не във волана.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 22 август 2010 Автор Сподели Публикувано 22 август 2010 Това което описваш, не е от криви дискове.. Провери си окачването за разбити тампони, шарнири и накрайници..От криви дискове вибрациите са в педала на спирачката, а не във волана..По предницата всичко е наред няма разбити тампони или шарнири.Но вибрация в педала има и то сериозна.Относно дисковете "EBC" в ХЕЕД 91 цената им е приемлива. Каква е гаранцията че ще се реши проблема с дисковете.Понеже каталога е доста обемист.(Mitsubishi) кажи ти с какви си партиден номер или параметри. Мерси Решението за задни дискове пак ли е подобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Колега, искам да те уведомя, че има няколко модела EBC спирачни дискове за Галант - нормални, подсилени и спортни. Ти си решаваш какви да си купиш в зависимост от стила ти на каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Това което описваш, не е от криви дискове.. Провери си окачването за разбити тампони, шарнири и накрайници..От криви дискове вибрациите са в педала на спирачката, а не във волана..Абе усеща се и на волана. Аз моите ги остъргах в събота и се оправиха, но до кога??? Между другото майсторите, които ми ги правиха споделиха едно мнение, но колко е вярно? Според тях няма почти никакво значение каква марка са десковете, защото всички се правели от суров чугун и много по-важно било след смяната на дисковете да се внимава как се кара колата първите 500 км. Тогава се получавала закалка на диска, но при неправилна първоначална употреба диска за тези километри пак се изкривявал. Например: когато един автомобил със сменени НОВИ дискове спира от 100-0 км/ч диска е загрят до определена температура, но в момента на престой ако не сме пуснали спирачката мястото, където са накладките не се охлажда като останалат част на диска и там се изкривява. Само аз се чудя новите дискове не трябва ли да се продават достатъчно добре закалени та да не могат да се изкривят от такова каране. С нови дискове на градско каране като в София по тази логика направо ги скапваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 ...всички се правели от суров чугун и много по-важно било след смяната на дисковете да се внимава как се кара колата първите 500 км. Тогава се получавала закалка на диска, но при неправилна първоначална употреба диска за тези километри пак се изкривявал...Ето тук има интересна статия за причините за изкривяване на дисковете и първоначалното закаляване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Пристъргването не е решение на проблема с криви дискове...За съжеление, колега Миро253, дисковете ти много скоро пак ще започнат да бият. Стъргал съм дискове досега 4 пъти все на различни коли и все се изкривяват повторно и то доста бързо...Статията е интересна, но е на английски...Ако някой я е прочел добре би било за всички да обобщи казаното там в 2 изречения, за да знаем какво да предприемем при смяна на дискове :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 (редакция) Аз сигурно за 4 или 5ти път ще пиша по тая тема и ми е за последно вече.Ето стари мнения... има и снимки...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16081&view=findpost&p=169602http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=10178&st=60&p=143050entry143050Вече 1 година съм забравил че галанта някога е имал проблеми с спирачките и само честите теми в форума ми припомнят спомените от гадното тресене.Както писа Mitsubishi вземи си едни по-хубави дискове и съответно накладки за тях и си спести нервите като бял човек ;) Аз взех дискове National защото на EBC имаше само за по-големите (мойте са от по-малките) а накладките са ми на EBC. Вариянта с Брембо въобще не го споменавам защото цената им въобще не отговаря за целите ни (ако си решил да си караш колата, а не да се състезаваш с нея или да даваш безбожни пари за тунинг).Също прегледай си самите спирачни апарати, защото може там да е проблема да ги ги криви толкова бързо. Другия вариянт е прегряване от екстремно спиране или локви на загряти яко спирачни дискове (от което вече няма спасение ). П.С. Задните дискове криви ли са ти??? Редактирано 23 август 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 (редакция) За малките еднобутални апарати (256мм, 97-98) на EBC модели които съм проверил цени: D855 - нормални премиум предни дискове - 196лв GD855 - нарязани/с отвори спортни предни дискове - 263лв DP2830 green stuff накладки предни - 144лв DP3830C red stuff накладки предни керамични - 167лв D672 задни нормални премиум дискове - 119лв/бр има и задни накладки но не съм проверявал за тях цена. Цените са за комплект. Ето линк който иска да си види номера и съответно да пита в ХеедАуто за цени или да поръчва директно от UK сайта ако има нерви: накладки,дискове Аз лично в момента съм си поръчал GD855 и GreenStuff за отпред и като дойдат ще пиша впечатления. Иначе имам приятел в Хед, и според него дори след зверски състезания по Божурище, където редстъф керамичните накладки се разтапяли, на GD дисковете нищо им нямало пък ще видим. Поздрав. Редактирано 23 август 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Аз лично в момента съм си поръчал GD855 и GreenStuff за отпред и като дойдат ще пиша впечатления...GD дискове и GreenSuff накладки не е много добра комбинация. Мисля, че ще се износват накладките бързо. Ето тук има таблица как да се комбинират дискове и накладки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 (редакция) GD дискове и GreenSuff накладки не е много добра комбинация. Мисля, че ще се износват накладките бързо. Ето тук има таблица как да се комбинират дискове и накладки.Гледал съм го това и GreenStuff 7000 (V7) серията си ги дават за GD дискове. Ще започна със тях, че керамични хич не ми се вземат. Редактирано 23 август 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Гледал съм го това и GreenStuff 7000 (V7) серията си ги дават за GD дискове.Да де, ама DP2830 (ако такива си поръчал) не са V7. Състава им е по-мек и вентилирания диск ще ги 'изяде' по-бързо, а и вентилационните отвори ще се задръстват по-лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Да де, ама DP2830 (ако такива си поръчал) не са V7. Състава им е по-мек и вентилирания диск ще ги 'изяде' по-бързо, а и вентилационните отвори ще се задръстват по-лесно. V7 са, друг е въпроса дали наистина V7=7000 series, никъде не видях да е описано това. Както и да е, предстои да разберем. И 10000 км да изкарат ще съм доволен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Ако някой иска да си поръчва дискове/накладки да ми драсне ЛС. След 2 седмици пътувам за БГ и ще му ги донеса с/у скромна комисионнна. Условието е ~ %25 авансово от цялата сума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 (редакция) Не знам защо не ти се вземат red stuff ... принципно трябва да загреят за да спрират, но това става след 3тото натискане на педала.. малко повече се осеща разлика зимно време, но все пак и на незагряти спирачки си спират доста прилично. Разликата в цената според мен не е толкова голяма че да си правиш компромис ако можеш да вземеш red. А иначе колегата ми е с на Ситроен с GD дискове и green накладки и вече подмина 10к километра .. то си зависи и от стила на каране де, но със сигурност ще изкараш над 10 000 Редактирано 23 август 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Пристъргването не е решение на проблема с криви дискове...За съжеление, колега Миро253, дисковете ти много скоро пак ще започнат да бият. Стъргал съм дискове досега 4 пъти все на различни коли и все се изкривяват повторно и то доста бързо...Статията е интересна, но е на английски...Ако някой я е прочел добре би било за всички да обобщи казаното там в 2 изречения, за да знаем какво да предприемем при смяна на дискове :mitsu-smiley:Предполагам колега. Аз до сега никога не съм престъргвал дискове /винаги съм ги сменявал/, но сега ми се налага да отложа проблема малко та мисля, че е някакво временно решение. За престъргването още нищо не мога да кажа, защото съм минал само 100 км. Още пазя накладките да не ги прегрея. Предстои да видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 (редакция) Така, EBC дисковете и накладките ми дойдоха и вече са на колата :icon_clap: . Меко казано въм впечатлен. Вече минах 800 км с тях и са напаснати напълно, но още в началото разлика имаше - при градско каране (до 60-80) се забелязва, но истински разбрах какво имам по магистралата със скорост над 120- наложи се да намалявам няколко пъти от 140+ до 40-50 и просто мога да кажа че колата спира. При над 120 се чува и един много благороден специфичен звук в началото на спирането, от рода на вруууум.. и колата просто намалява все едно спирам от 60 :icon_doh: .. с предишните накладки и дискове се налагаше да помагам с по-ниска скорост за да успея да намаля бързо. Мога да кажа че за сега това са най-добре похарчените пари по колата от както я имам. Дори си поръчах от тези зелените накладки сега и за отзад :icon_dance: . Ето малко снимков материал: http://195.149.248.189:8080/2010-09-12/072fa353ae75d73547950d8c0a251fe9_120x90.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-09-12/d6526dfb0aa8e7d6a5e9f6906f5d1d70_120x90.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-09-12/ff22f32a067e6e5de4c5a6575cf6a68e_120x90.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-09-12/b7e89ad1d9236f66fc2f2f92c328b7e3_120x90.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-09-12/73a66b1ff40c24cce7995e515ab46322_120x90.jpg а това е след ~600 км междуградско (магистрала + планинско (завои)) за да се види колко цапат джантите: http://195.149.248.189:8080/2010-09-12/6426e7f5b9bb80f6be5d9bf095948ef1_120x90.jpg - цапат ги, но не чак толкова много.. с периодично измиване няма да имам проблем мисля. С две думи, препоръчвам на всички на които им предстои смяна на дискове и накладки - малкото пари отгоре си заслужават всяка стотинка. П.С. Има и още един лек страничен ефект от нарязните дисковете и той е акустичен - при ниски скорости, отворени прозорци и минаване близо до стена се чува едно цъкане като от цикада, но е леко наистина, само при напълно отворен прозорец го чувам, но не е чак дразнещо. Иначе скърцане няма, може би в някой редки случай нещо граничещо с ултразвук и само при отворен прозорец пак. Доволен съм много :icon_bye: . Поздрав. Редактирано 12 септември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Браво колега, тази инвестиция наистина си струва.Не бива да се спестяват пари откъм сп. система, която наистина не е кой-знае колко добра,оригинална :icon_hmm: Сподели колко ти излезе интервенцията :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) Мерси колега :icon_rock:. Цените съм ги написал 2 мнения по-нагоре, както и линк от къде да се провери за съответната кола номер на диска/накладките. Взех ги от Хеед91, които са им официални представители на EBC за България, и по стечение на обстоятелствата получих сериозна отстъпка, та излязоха 325лв GD дискове + зелени накладки предни. Мога да се опитам да съдействам за 10-ина % намаление за форума, ако някой има желание нека ми пише ЛС. Редактирано 13 септември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Здравейте! Предстои ми смяна на дискове и накладки( предни и задни). За дискове съм се насочил към Zimmerman( като предните са модификация Sport), а за накладки към Textar. Въпросът ми е- това добра комбинация ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Колега не си прави екстперименти ми виж какво е писано в цялата тема. Защо ще измисляш топлата вода като вече е вървяно по този пък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Въпросът ми е- това добра комбинация ли е?Потърси в други теми за спирачки..В няколко от тях съм качил една таблица с добри и лоши комбинации диск-накладки.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.