Премини към съдържание

Какво масло?


zirazu

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, предстой ми смяна на масло за галант 2.4 гди. Колебая се между Кастрол 10/40 или 5/40, като колата е на около 200 хил. Благодаря предварително за съветите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, предстои ми смяна на масло за галант 2.4гди, колебая се между кастрол 10/40 или 5/40 като колата е на около 200 хил, благодаря предварително за съветите

Здравей колега,мисля че за ГДИ ти е нужно Castrol Edge 5w30

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да е Castrol, но е необходимо вискозитета да 0W30 или 5W30 и да е качествено.

Да,аз останах с впечатление,че колегата се е спрял на марката,затова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги,на мен също ми предстои смяна на масло и филтри,та въпроса ми е колко събира Галант 2.0 TD 2000г.А също какво е мнението ви за филтри Филтрон?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтрон?

Ъъ, полски филтри на японеца.. а защо не оригинални например, не са кой знае колко по-скъпи, Ратола си имаш в града..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ъъ, полски филтри на японеца.. а защо не оригинални например, не са кой знае колко по-скъпи, Ратола си имаш в града..

 

И аз така смятам, не че Филтрон са зле, просто разликата в цената е минимална. Margi направо може да отидеш в Ратола Плд, там ще си сигурна в маслото и филтрите. Щом питаш за Филтрон, явно нямаш много поглед върху обслужването на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така смятам, не че Филтрон са зле, просто разликата в цената е минимална. Margi направо може да отидеш в Ратола Плд, там ще си сигурна в маслото и филтрите. Щом питаш за Филтрон, явно нямаш много поглед върху обслужването на колата.

Въобще никакъв поглед нямам,подариха ми е обслужена и от тогава само я карам,сега дойде време за обслужване и затова питам.А някой може ли да ми каже колко масло събира?Тези дни ще мина през Ратола да питам за цените на филтрите.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, предстои ми смяна на масло за галант 2.4гди, колебая се между кастрол 10/40 или 5/40 като колата е на около 200 хил, благодаря предварително за съветите

И аз да кажа: Миналата седмица моя бордолет беше на профилактика при Милен в Пловдив - сменихме и маслото - сложихме Repsol 5/40 пълна синтетика. Ше добавя че аз съм също с 2.4 GDI на към 200000 километра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лятото не е ли по добре 10/40?

Не съм "разбирач" - но на Милен определено може да се вярва - доказал го е на много хора в този форум. Да вметна, че след неговата намеса - бордолета най-сетне е в добра кондиция :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лятото не е ли по добре 10/40?

 

Явно не и за ГДИ мотора. Абе тези коли си имат книжка, ако я нямате с колата я има в интернет, може да се изтегли. Там пише какво масло за какви околни температури и т.н. А вече ако някой е решил да се прави на умен че разбира повече от производителя на колата, и той ръйш ли "тънко масло на 200 000 км кола няма да налее", щото "от опитни маслари знам" дрън дрън алабала, е вече проблема си е негов.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само ще цитирам Милен: На тези двигатели е възможно примерно лагерите на коляновия вал да се случат 4 (четири) различни размера - като разликата между тях е по каталог 4 хилядни от милиметъра. Нали се сещате за какви хлабини идва реч. Ама то за това човек трябва да почете малко книжки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Вдигам темата, за да кажа, че след наливане на масло :mitsu-smiley: diamond performance 5W40

повдигача, който се обаждаше при студен старт вече си мълчи

Колата е на 200 000км и досега беше с полусинтетика, без да я изгори за 10 000км на милиметър...

Използвам момента да благодаря на Мирослав и да попитам за офертата от 14,45лв/литър, за членове

на Mitsubishi форум; лв с ДДС, която за съжеление не ми беше предложена, но се надявам да има компенсация при по - нататъшни поръчки :icon_hmm:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Използвам момента да благодаря на Мирослав и да попитам за офертата от 14,45лв/литър, за членове

на Mitsubishi форум; лв с ДДС, която за съжеление не ми беше предложена,

Колега, объркал си трамвая..:)

Член на Мицубиши фен клуб и потребител от Мицубиши форум, са две различни неща..

Обикновено членовете имат едни членски карти, въз основа на които се прави отстъпката..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, объркал си трамвая..:)

Член на Мицубиши фен клуб и потребител от Мицубиши форум, са две различни неща..

Обикновено членовете имат едни членски карти, въз основа на които се прави отстъпката..:)

Тогава - моя грешка...

Значи занапред ще поръчваме през клубни членове :rulez: Все пак сме от Габрово :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи занапред ще поръчваме през клубни членове :rulez: Все пак сме от Габрово :drinks:

Май пак обърка трамвая! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

До тук наблюденията ми са: смяната на маслото след 3-5... 10 мин. работа на двигателя води до утихване на проблема. След 1000, 1500... 4000 км. положението е същото. Все едно четири човека с по две лъжици сме се наредили един до друг и тропаме по де що има алуминий. За хидр. повд. става въпрос.

Още се чудя какво масло да взимам - 5 или 10/40, или 10/60. Повече ме интересува някой ползвал ли е добавка за хидр. повдигачи на Liqui Moly, Bardhal и други.

Добре ли ще е да купя една добавка за промиване, да изпълня инструкциите и тогава да сипя новото мазало?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам само да попитам от къде мога да го закупя това масло: :mitsu-smiley: diamond performance 5W40

От София съм. Ако има адрес този магазин - Ратола ...ли беше какво беше там :), че и на мен ми дойде

време да го сменям маслото..

Освен това да споделя, че сега когато застуя - бая от повдигачите се ,,обадиха''.

Другото което иксам да споделя с: Andy Van Der Drift

 

Ползвал съм добавка за повдигачи - някаква руска беше. От магазина от където я купих казаха че

била по добра от тази на: Liqui Moly.

 

...НО ефекта според мен беше точно обратния.. Искам да кажа че аз точно си бях сменил маслото. Повдигачите

не тракаха, .. но аз реших за всеки случай да налея една такава добавка. И след това почнаха да се обаждат :(.

Странно но това беше ефекта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиши лично на Miroslav. Той е писал в тази тема и лесно ще го намериш.

Може и аз да взема 4 литра от същото масло (сега съм с него). Преди три месеца взех 1 л. от него уж за доливане, пък то се оказа че долях колкото не ми стигаше от предната смяна - някъде 300 мл. Бях сипал 4 шишета, а побира 4,3 литра. Та имам от него да си го направя на максимум.

Добавка ще взема на Лики Моли. Тропането няма накъде да става по-зле. Може пък да подейства. Ако не, лошо - един е 25 лева доколкото помня по последни данни.

 

Ето за това става въпрос: Добавка за хидравлични повдигачи

Намалява шума в хидравличната система. Почиства клапаните и отворите на цилиндрите в повдигача и осигурява тяхното оптимално функциониране.

 

Приложение:

Добавка за моторно масло. За всички бензинови и дизелови двигатели с и без турбокомпресор. Възможно е да се смесва с всички съществуващи моторни масла.

300 мл са достатъчни за 6 л моторно масло.

http://automaniasliven.hit.bg/images/hidro.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох по автофорумите отзиви за тази добавка. Общо взето действа, освен ако повдигачите на са ЗЛЕ. В този случай нищо освен смяната им няма да спре тропането. Повечето мнения бяха, че сипват добавката след като са оставили място за тези 300 мл. (за нас 4 л. и тъкмо остават 300 мл.) и 10-20 км. карат спортно. При спирането на тихи обороти при вече загрял двигател казват че въобще не се чуват.

В самото начало тропането дори се засилвало, но не знам дали е следствие от почистващата добавка или на тази. Те са ползвали и двете, а аз мисля само с това да опитам. 15 лева е кръгло тази. Става въпрос за автомобили: фауве, авуди, мергели, фордове, опели и мазди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, аз съм ползвал на Бардал, даже сега съм с нея в момента, но следващия път мисля да я пропусна. Това е предимно почистваща добавка, така че би имала ефект ако ти тракат повдигачите заради запушени отвори/маслени магистрали, заради което да не могат да се пълнят добре. Ако обаче пружинките са им омекнали и не могат да задържат масло, добавката дори напротив, може да има даже обратния ефект, както е забелязал колегата преди теб (защото като се изчистят от отлаганията ще почнат да се изпразват дори по-бързо). Поне така си го представям, може и да говоря глупости в момента :icon_hmm: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох по автофорумите отзиви за тази добавка. Общо взето действа, освен ако повдигачите на са ЗЛЕ. В този случай нищо освен смяната им няма да спре тропането. Повечето мнения бяха, че сипват добавката след като са оставили място за тези 300 мл. (за нас 4 л. и тъкмо остават 300 мл.) и 10-20 км. карат спортно. При спирането на тихи обороти при вече загрял двигател казват че въобще не се чуват.

В самото начало тропането дори се засилвало, но не знам дали е следствие от почистващата добавка или на тази. Те са ползвали и двете, а аз мисля само с това да опитам. 15 лева е кръгло тази. Става въпрос за автомобили: фауве, авуди, мергели, фордове, опели и мазди.

 

Здравей , колега. И мойте повдигачи се обаждаха, до като не смених маслото с ENEOS 5W40. След смяната да съм карал 15~25 км с новото масло бяха отихнали но не спряха да шумят (като шевна машина). После с препоръката на един приятел майстор си сложих добавката на бардал. Каза ми че в тая добавка имало някакви микро топчета си нещо ала бала, дрън дрън... но истината е че сега двигателя не го чувам докато работи. 4 л масло и 300 гр. добавка съм налял. А повдигачите дали от маслото дали от добавката спряха да говорят, незнам. Но и аз не вярвам в чудеса де то ако са си изпяли песента без смяната им няма да се оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвах съответната добавка,но я налях в масло,което беше на окло 1500км и за още навъртени около 2500 км цялото масло стана доста тъмно, все едно е на 10000 км и отгоре,но повдигачите спряха да се чуват,първоначално се чуваха два известно време,за около 10 секунди след студен старт и спираха,а след като минаха две седмици от наливането на добавката и каране всеки ден-спряха и те. Вчера смених маслото с ново,като сложих YACCO VX 1000 5W40. Днес я запалих сутринта,повдигач не се чу никакъв да тропа и моторът си работеше супер!

 

http://www.yacco-bulgaria.com/homologations/car/vx1000/specification/VX%201000%205W40_BG.pdf

Редактирано от jovany1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвах съответната добавка,но я налях в масло,което беше на окло 1500км и за още навъртени около 2500 км цялото масло стана доста тъмно, все едно е на 10000 км и отгоре,но повдигачите спряха да се чуват,първоначално се чуваха два известно време,за около 10 секунди след студен старт и спираха,а след като минаха две седмици от наливането на добавката и каране всеки ден-спряха и те. Вчера смених маслото с ново,като сложих YACCO VX 1000 5W40. Днес я запалих сутринта,повдигач не се чу никакъв да тропа и мотора си работеше супер!

 

http://www.yacco-bul...0%205W40_BG.pdf

Нека да поговорим с двамата последно писали след още 3000 км. преди да сме сигурни в заключенията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня,че в предния ми пост става дума за добавката на Liqui Moly,за която е писал Andy Van Der Drift

Редактирано от jovany1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...