Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте.

Искам да повиша мощноста на Galant 2.5 V6.

Знам че доста се е коментирало по темата понеже 163 кончета за този двигател са малко

и капацитета на двигателя е доста по голям.

Може ли някои от по запознатите да ми обясни какви са стъпките за повишаване на мощноста.

Ясно е че основният проблем е финансов.

Идеята ми е с влагането на минимални средства да се искара по голяма мощност.

Ако някои може да ми обясни понеже не съм много запознат със двигателите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам че доста се е коментирало по темата...

Точно така. Ако ползваш търсачката на форума ще намериш поне 3 теми в които се обсъждат възможните варианти, като с коментари са се включили всички разбиращи от коли в този форум. Така че приятно четене :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо-използвай търсачката,има много теми изписани по въпроса,второ-като си къс на парички къде си тръгнал да правиш силов тунинг на автомобил,да не говорим,че на атмосферен двигател няма смисъл да се правят опити за сериозен тунинг и трето щом не си на ти с двигателите ще трябва някой да ти го направи,а това значи да дадеш доста пари на човека-пак стигаме до парите май.Може би нещо такова искаш да представлява Галанта ти,м?:

post-3680-1270914014,795_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Може ли някои от по запознатите да ми обясни какви са стъпките за повишаване на мощноста.

Ясно е че основният проблем е финансов.

Идеята ми е с влагането на минимални средства да се искара по голяма мощност.

Ако някои може да ми обясни понеже не съм много запознат със двигателите.

Първа стъпка - вземаш един Легнум ..В Ямбол има един за 6500 лв..

Втора стъпка- идваш да ти изхвърля стария мотор и да ти кача мотора и окачването от Легнума..

Трета стъпка- продаваш всички останали чарколяци и си почти на 0 с разходите...

Това е най евтиният вариант.. :icon_thumbup: Иначе само една хубава турбина и кулера, струват колкото тоя Легнум... :D

А ти ще имаш 2 турбини и много мощност... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първа стъпка - вземаш един Легнум ..В Ямбол има един за 6500 лв..

Втора стъпка- идваш да ти изхвърля стария мотор и да ти кача мотора и окачването от Легнума..

Трета стъпка- продаваш всички останали чарколяци и си почти на 0 с разходите...

Това е най евтиният вариант.. :icon_thumbup: Иначе само една хубава турбина и кулера, струват колкото тоя Легнум... :D

А ти ще имаш 2 турбини и много мощност... :good:

Ето това е смислен отговор.

То е ясно че всичко е до пари. Но никаде не става въпрос да се хвърлят 50 бона за тунинг. Щото за тия пари се продава цяла кола и то с доста мощност. Мерси колега. Ще помисля над това предложение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бат Марине,хубаво го бъзикаш момчето,ама я му кажи колко ще излезе целия масраф накрая и на колко цвята от дъгата ще му стане лицето,като му се наложи да сменя нещо по силовото предаване на системата 4Х4 примерно ? За данъци,такси,застраховки и ежедневно ходене до бензиностанцията не говорим,а за най-обикновенно обслужване или подмяна на детайл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук преди време четох, че се продава 6A12 MIVEC от FTO и цената му беше от порядъка на 2000лв., което е най-удачния вариант за теб!

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бат Марине,хубаво го бъзикаш момчето,ама я му кажи колко ще излезе целия масраф накрая и на колко цвята от дъгата ще му стане лицето,като му се наложи да сменя нещо по силовото предаване на системата 4Х4 примерно ? За данъци,такси,застраховки и ежедневно ходене до бензиностанцията не говорим,а за най-обикновенно обслужване или подмяна на детайл.

Ми нали иска силов тунинг .. От това по силов, здраве му кажи.. :icon_thumbup:

Другото със спортни филтри, шлайфане на глави и колектори си е пълна заблуда ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ами то добре ,най-евтиния начин да вдигнеш коне на атмосферна кола вярно си е нитро ,ама това е и най-лесния начин да си замине този атмосферен двигател :) Другото което е неможеш да караш постоянно на нитро,а момчето явно иска да си кара нормално и като му скимне да си вдига адресналина,а с нитрото ще го пусне за няколко секунди ,слад малко пак и то заминало вече.......

Според мен колега най-удачният вариянт е да си направиш нова изпускателна спортна генерация/колектор,тръби,гърнета/ промени си и входящия въздух на колата и си до там .Ако пък имаш някой лев в повече сложи и едно по-голямо дроселче с по-добър смукател и колата ще усети новите коне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колега най-удачният вариянт е да си направиш нова изпускателна спортна генерация/колектор,тръби,гърнета/ промени си и входящия въздух на колата и си до там .Ако пък имаш някой лев в повече сложи и едно по-голямо дроселче с по-добър смукател и колата ще усети новите коне :)

Благодаря колега точно за това става дума.

Знаеш ли откаде мога да си намеря спортна генерация /колектор,тръби,гърнета/.

Относно промените по входящия въздух ще монтирам спортен филтър и това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега точно за това става дума.

Знаеш ли откаде мога да си намеря спортна генерация /колектор,тръби,гърнета/.

Относно промените по входящия въздух ще монтирам спортен филтър и това е.

Да колега,ела на скайпа ми :Gotin_Ma4o ,там можем да си обсъждаме много,за тунинг за части и за всичко ,но тук немога да кажа кое къде,защото ще стане реклама и неискам да съм в разрез в правилата,Старая се да бъда редовен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то добре ,най-евтиния начин да вдигнеш коне на атмосферна кола вярно си е нитро ,ама това е и най-лесния начин да си замине този атмосферен двигател :) Другото което е неможеш да караш постоянно на нитро,а момчето явно иска да си кара нормално и като му скимне да си вдига адресналина,а с нитрото ще го пусне за няколко секунди ,слад малко пак и то заминало вече.......

-----------------------------------------------------------------------------------------

Явно ги разбираш нещата,но отговора се крие във твоя пост.

Как ще счупиш двигателя по-бързо с нитро когато ползваш мощността когатопоискаш?

А ако сложиш турбо(казано на обиновен език) то постоянно ще мъчи мотора та дори и на 0.5бар,в този случей ще се получи доп. мощност около 50кс,с нитрото примерно също 50кс,та товара на биелните лагери е един и същ,с разликата че при единия вариант е постоянно.

Редактирано от Poli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега несъм казал че турбо е добрия вариянт,аз му препоръчах друго на момчето.Другото което е не всеки двг. позволява 50 коня шот,да сложим 35 по-ще се съглася.И все пак си има изисквания ,като например пускането на нитрото да бъде на голям оборот,защото има възможност да ти "замръзнат буталцата" ,ако не е много качествена системата има голяма възможност да ти замръзне нитро клапана и тогава .........,с нитрото и настройките на колата се променят ,като бензин и нитрооксид.Ако не пуснеш повече бензин двг то отново си е застрашено от повреда и от обеднаване на сместа,защото се получава прекомерно горене заради новопостъпилия кислород и недостатъка на гориво.

 

ПП: Но това всичко точно на теб не е много добре да ти го обеснявам ,защото си много на ти с нещата,но колегата не е ,и затова е добре да се спомене за рисковете,иначе нитрото си е кеф,5 10 сек. но ти пълни душата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Първа стъпка - вземаш един Легнум ..В Ямбол има един за 6500 лв..

Втора стъпка- идваш да ти изхвърля стария мотор и да ти кача мотора и окачването от Легнума..

Трета стъпка- продаваш всички останали чарколяци и си почти на 0 с разходите...

Това е най евтиният вариант.. :icon_thumbup: Иначе само една хубава турбина и кулера, струват колкото тоя Легнум... :D

А ти ще имаш 2 турбини и много мощност... :good:

 

Колега ще стане ли окачването от Легнум на обикновения галант. Купето едно и също ли е, по точно в часта за закачване на окачването към купето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще стане ли окачването от Легнум на обикновения галант. Купето едно и също ли е, по точно в часта за закачване на окачването към купето?

Да, ще стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
  • преди 6 месеца ...

Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V alle bis 2001 :

 

original modifiziert

Hubraum 2498 cm³ 2498 cm³

 

Leistung 120 kW/ 163 PS 133 kW/ 181 PS

bei 5750 U/min. bei 5800 U/min.

 

Drehmoment +19 Nm

 

Höchstgeschwindigkeit +6 km/h

 

 

http://www.kchip.de/

 

 

 

 

Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V alle ab 2002:

 

original modifiziert

Hubraum 2498 cm³ 2498 cm³

 

Leistung 118 kW/ 160 PS 132 kW/ 180 PS

bei 5750 U/min. bei 5800 U/min.

 

Drehmoment +20 Nm

 

Höchstgeschwindigkeit +6 km/h

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, не знам какво целиш с този пост, който дори не е на български език, но на мен ми прилича на поредния капан, за наивни момчета. Такива сайтове има хиляди в мрежата и затова е добре, в форума да се пускат само такива, които са проверени по един или друг начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е един от наи-известните сайтове в Германия за чиптунинг и на много места в нета има инфо какъв е микроконтролера в ЕКУ-то на различните версии Галант и как се програмира,това,че в Бг,никой не се занимава,нищо не означава!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+18 коня (13 квт) и +19 нютонметра срещу 1000 лева ... твърде много за този чип. Като стане 300 лева ще помисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се позачитам и из чужди форуми, в руския VR-4 Клуб попаднах на следната тема - Атмо 6а13 - 200+ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...