Matey Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Здравейте.Искам да повиша мощноста на Galant 2.5 V6.Знам че доста се е коментирало по темата понеже 163 кончета за този двигател са малкои капацитета на двигателя е доста по голям.Може ли някои от по запознатите да ми обясни какви са стъпките за повишаване на мощноста.Ясно е че основният проблем е финансов. Идеята ми е с влагането на минимални средства да се искара по голяма мощност.Ако някои може да ми обясни понеже не съм много запознат със двигателите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Знам че доста се е коментирало по темата...Точно така. Ако ползваш търсачката на форума ще намериш поне 3 теми в които се обсъждат възможните варианти, като с коментари са се включили всички разбиращи от коли в този форум. Така че приятно четене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Първо-използвай търсачката,има много теми изписани по въпроса,второ-като си къс на парички къде си тръгнал да правиш силов тунинг на автомобил,да не говорим,че на атмосферен двигател няма смисъл да се правят опити за сериозен тунинг и трето щом не си на ти с двигателите ще трябва някой да ти го направи,а това значи да дадеш доста пари на човека-пак стигаме до парите май.Може би нещо такова искаш да представлява Галанта ти,м?: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 април 2010 Сподели Публикувано 11 април 2010 Защо нападате човека, поне да му бяхте пуснали една от многото теми, за които споменавате. Ето например Тази Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Може ли някои от по запознатите да ми обясни какви са стъпките за повишаване на мощноста.Ясно е че основният проблем е финансов. Идеята ми е с влагането на минимални средства да се искара по голяма мощност.Ако някои може да ми обясни понеже не съм много запознат със двигателите.Първа стъпка - вземаш един Легнум ..В Ямбол има един за 6500 лв..Втора стъпка- идваш да ти изхвърля стария мотор и да ти кача мотора и окачването от Легнума..Трета стъпка- продаваш всички останали чарколяци и си почти на 0 с разходите...Това е най евтиният вариант.. :icon_thumbup: Иначе само една хубава турбина и кулера, струват колкото тоя Легнум... :D А ти ще имаш 2 турбини и много мощност... :good: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 12 април 2010 Автор Сподели Публикувано 12 април 2010 Първа стъпка - вземаш един Легнум ..В Ямбол има един за 6500 лв..Втора стъпка- идваш да ти изхвърля стария мотор и да ти кача мотора и окачването от Легнума..Трета стъпка- продаваш всички останали чарколяци и си почти на 0 с разходите...Това е най евтиният вариант.. :icon_thumbup: Иначе само една хубава турбина и кулера, струват колкото тоя Легнум... :D А ти ще имаш 2 турбини и много мощност... :good:Ето това е смислен отговор.То е ясно че всичко е до пари. Но никаде не става въпрос да се хвърлят 50 бона за тунинг. Щото за тия пари се продава цяла кола и то с доста мощност. Мерси колега. Ще помисля над това предложение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Бат Марине,хубаво го бъзикаш момчето,ама я му кажи колко ще излезе целия масраф накрая и на колко цвята от дъгата ще му стане лицето,като му се наложи да сменя нещо по силовото предаване на системата 4Х4 примерно ? За данъци,такси,застраховки и ежедневно ходене до бензиностанцията не говорим,а за най-обикновенно обслужване или подмяна на детайл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Тук преди време четох, че се продава 6A12 MIVEC от FTO и цената му беше от порядъка на 2000лв., което е най-удачния вариант за теб! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Бат Марине,хубаво го бъзикаш момчето,ама я му кажи колко ще излезе целия масраф накрая и на колко цвята от дъгата ще му стане лицето,като му се наложи да сменя нещо по силовото предаване на системата 4Х4 примерно ? За данъци,такси,застраховки и ежедневно ходене до бензиностанцията не говорим,а за най-обикновенно обслужване или подмяна на детайл.Ми нали иска силов тунинг .. От това по силов, здраве му кажи.. :icon_thumbup: Другото със спортни филтри, шлайфане на глави и колектори си е пълна заблуда .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Не се занимавай с турбиниране.Най-евтиния начин е НИТРО. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JeepersCreepers Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 Ами то добре ,най-евтиния начин да вдигнеш коне на атмосферна кола вярно си е нитро ,ама това е и най-лесния начин да си замине този атмосферен двигател Другото което е неможеш да караш постоянно на нитро,а момчето явно иска да си кара нормално и като му скимне да си вдига адресналина,а с нитрото ще го пусне за няколко секунди ,слад малко пак и то заминало вече....... Според мен колега най-удачният вариянт е да си направиш нова изпускателна спортна генерация/колектор,тръби,гърнета/ промени си и входящия въздух на колата и си до там .Ако пък имаш някой лев в повече сложи и едно по-голямо дроселче с по-добър смукател и колата ще усети новите коне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 6 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 6 Май 2010 Според мен колега най-удачният вариянт е да си направиш нова изпускателна спортна генерация/колектор,тръби,гърнета/ промени си и входящия въздух на колата и си до там .Ако пък имаш някой лев в повече сложи и едно по-голямо дроселче с по-добър смукател и колата ще усети новите коне Благодаря колега точно за това става дума.Знаеш ли откаде мога да си намеря спортна генерация /колектор,тръби,гърнета/.Относно промените по входящия въздух ще монтирам спортен филтър и това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JeepersCreepers Публикувано 6 Май 2010 Сподели Публикувано 6 Май 2010 Благодаря колега точно за това става дума.Знаеш ли откаде мога да си намеря спортна генерация /колектор,тръби,гърнета/.Относно промените по входящия въздух ще монтирам спортен филтър и това е.Да колега,ела на скайпа ми :Gotin_Ma4o ,там можем да си обсъждаме много,за тунинг за части и за всичко ,но тук немога да кажа кое къде,защото ще стане реклама и неискам да съм в разрез в правилата,Старая се да бъда редовен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 7 Май 2010 Сподели Публикувано 7 Май 2010 (редакция) Ами то добре ,най-евтиния начин да вдигнеш коне на атмосферна кола вярно си е нитро ,ама това е и най-лесния начин да си замине този атмосферен двигател Другото което е неможеш да караш постоянно на нитро,а момчето явно иска да си кара нормално и като му скимне да си вдига адресналина,а с нитрото ще го пусне за няколко секунди ,слад малко пак и то заминало вече.......-----------------------------------------------------------------------------------------Явно ги разбираш нещата,но отговора се крие във твоя пост.Как ще счупиш двигателя по-бързо с нитро когато ползваш мощността когатопоискаш?А ако сложиш турбо(казано на обиновен език) то постоянно ще мъчи мотора та дори и на 0.5бар,в този случей ще се получи доп. мощност около 50кс,с нитрото примерно също 50кс,та товара на биелните лагери е един и същ,с разликата че при единия вариант е постоянно. Редактирано 7 Май 2010 от Poli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JeepersCreepers Публикувано 7 Май 2010 Сподели Публикувано 7 Май 2010 Колега несъм казал че турбо е добрия вариянт,аз му препоръчах друго на момчето.Другото което е не всеки двг. позволява 50 коня шот,да сложим 35 по-ще се съглася.И все пак си има изисквания ,като например пускането на нитрото да бъде на голям оборот,защото има възможност да ти "замръзнат буталцата" ,ако не е много качествена системата има голяма възможност да ти замръзне нитро клапана и тогава .........,с нитрото и настройките на колата се променят ,като бензин и нитрооксид.Ако не пуснеш повече бензин двг то отново си е застрашено от повреда и от обеднаване на сместа,защото се получава прекомерно горене заради новопостъпилия кислород и недостатъка на гориво. ПП: Но това всичко точно на теб не е много добре да ти го обеснявам ,защото си много на ти с нещата,но колегата не е ,и затова е добре да се спомене за рисковете,иначе нитрото си е кеф,5 10 сек. но ти пълни душата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makcc Публикувано 19 януари 2011 Сподели Публикувано 19 януари 2011 Първа стъпка - вземаш един Легнум ..В Ямбол има един за 6500 лв..Втора стъпка- идваш да ти изхвърля стария мотор и да ти кача мотора и окачването от Легнума..Трета стъпка- продаваш всички останали чарколяци и си почти на 0 с разходите...Това е най евтиният вариант.. :icon_thumbup: Иначе само една хубава турбина и кулера, струват колкото тоя Легнум... :D А ти ще имаш 2 турбини и много мощност... :good: Колега ще стане ли окачването от Легнум на обикновения галант. Купето едно и също ли е, по точно в часта за закачване на окачването към купето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 януари 2011 Сподели Публикувано 19 януари 2011 Колега ще стане ли окачването от Легнум на обикновения галант. Купето едно и също ли е, по точно в часта за закачване на окачването към купето?Да, ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 23 април 2011 Сподели Публикувано 23 април 2011 http://bgchiptuning.com/index.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovany1 Публикувано 10 ноември 2011 Сподели Публикувано 10 ноември 2011 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V alle bis 2001 : original modifiziertHubraum 2498 cm³ 2498 cm³ Leistung 120 kW/ 163 PS 133 kW/ 181 PS bei 5750 U/min. bei 5800 U/min. Drehmoment +19 Nm Höchstgeschwindigkeit +6 km/h http://www.kchip.de/ Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V alle ab 2002: original modifiziertHubraum 2498 cm³ 2498 cm³ Leistung 118 kW/ 160 PS 132 kW/ 180 PS bei 5750 U/min. bei 5800 U/min. Drehmoment +20 Nm Höchstgeschwindigkeit +6 km/h Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 10 ноември 2011 Сподели Публикувано 10 ноември 2011 Koлега, не знам какво целиш с този пост, който дори не е на български език, но на мен ми прилича на поредния капан, за наивни момчета. Такива сайтове има хиляди в мрежата и затова е добре, в форума да се пускат само такива, които са проверени по един или друг начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovany1 Публикувано 10 ноември 2011 Сподели Публикувано 10 ноември 2011 Това е един от наи-известните сайтове в Германия за чиптунинг и на много места в нета има инфо какъв е микроконтролера в ЕКУ-то на различните версии Галант и как се програмира,това,че в Бг,никой не се занимава,нищо не означава! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 ноември 2011 Сподели Публикувано 11 ноември 2011 +18 коня (13 квт) и +19 нютонметра срещу 1000 лева ... твърде много за този чип. Като стане 300 лева ще помисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 11 ноември 2011 Сподели Публикувано 11 ноември 2011 Понеже се позачитам и из чужди форуми, в руския VR-4 Клуб попаднах на следната тема - Атмо 6а13 - 200+ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.