Vasil Sivkov-Noby Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Това не съм го писал аз, а някой Ханс Дитрих... :icon_thumbup: Аз съм го копирал и постнал, но в случая не ставаше дума за конете, а за това- дали новият Лансер е с пиезоелектрични дюзи, или не...Иначе си прав, Лансера не е 140, а 136 к.с. но така го водят...А ти би трябвало да знаеш защо, понеже все твърдиш че си карал Фолксвагени преди...Ще ти дам лек жокер ... И 1.6 карбураторният мотор на ВАГ е 73.4 к.с. но го водят по документи 75 ...Е, верно е че съм карал от тая марка коли, ама съм карал:Polo 1.3i 55kW-75hp, Golf 1.6i 74kW-100hp 1.8i 66kW-90hp и Polo 1.9TDI 66kW-90hp.До колкото знам 2.0 дизела на лансера е 103kW, което си е 140 коня, а бензиновият 1.8 е 105kW или 143hp. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Е те на тоя мотор съм му голям фен.2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-2008За мен през 2010 г. най-правилният избор на нов автомобил е категорично дизел. Единственият недостатък на ПД-то е, че наистина е шумен. Това се усеша при отворени прозорци или ниски скорости, при висока скорост на магистрала няма проблем с шумовете. Карал съм и 2,5 ТДИ на ауди чипнато- също добре, но помпа дюзата кърти мивки, много върви... Не съм сигурен, че точно същият мотор е на лансър, но определено много ми харесва. Да, шумен е и е малко по-неикономичен от комън рейла, но все пак при каране по магистралата с 200 и агресивно каране от порядъка на 150 по цяла България среден разход под 7 е страховито... А как набира на 6-та просто не ми се описва. Този мотор не е с пиезодюзи, които за последния комън рейл казват дефектирали, но гаранционно се оправят. Масло полапва малко, но то е и нормално, сега няма да издребнявам за литър и нещо на смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 (редакция) Е те на тоя мотор съм му голям фен.2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-2008За мен през 2010 г. най-правилният избор на нов автомобил е категорично дизел. Единственият недостатък на ПД-то е, че наистина е шумен. Това се усеша при отворени прозорци или ниски скорости, при висока скорост на магистрала няма проблем с шумовете. Карал съм и 2,5 ТДИ на ауди чипнато- също добре, но помпа дюзата кърти мивки, много върви... Не съм сигурен, че точно същият мотор е на лансър, но определено много ми харесва. Да, шумен е и е малко по-неикономичен от комън рейла, но все пак при каране по магистралата с 200 и агресивно каране от порядъка на 150 по цяла България среден разход под 7 е страховито... А как набира на 6-та просто не ми се описва. Този мотор не е с пиезодюзи, които за последния комън рейл казват дефектирали, но гаранционно се оправят. Масло полапва малко, но то е и нормално, сега няма да издребнявам за литър и нещо на смяна.Ама колега, то кажи ми кое е общото между AUDI A6 (предполагам) и Mitsubishi Lancer ?Освен че са леки автомобили?И двата мотора са си шумни, при каквито и да са скорости, ама разликата в качеството на шумоизолацията на двете коли е голямо и то в полза на немското возило.Сложи една до друга двете коли, с отворени капаци на двигателя и ще усетиш, че 2.5 е по-шумният мотор.Като затвориш капаците обаче, 2.0 изпъква с тракането веднага. По-шумен си е дизелът и това е. Няма как да е иначе.Преди нова година даже, ми се отдаде възможност да сравня две коли от една марка почти еднакви, но с различни двигатели."Кой е по-шумен? А8 3.0TDI или S8"На свободен ход S8 не се чува как работи, а А8 си трака както си му е реда.На 4000 оборота S8 почти достига шумът на A8 и то благодарение на испускателната му система, която е по-спортна от нормалните.На 6500 оборота S8 утихва а на А8 му свършиха разделенията на оборотомера и направо щеше да се пръсне.От тези тестове си пролича кой е по-шумният агрегат, така че няма слисъл да се сравняват моторите по шум и да се овещават хората, че дизелът видите ли не е толкова шумен колкото казват някои хора.НИКОГА ама НИКОГА дизеловият двигател няма да може да стигне по безшумност и липса на сажди бензиновият двигател.Пък ако им се махнат и турбините, благодарение на които е толкова пъргав и динамичен сегашният дизелов мотор, ще му остане само едното единствено предимство, а именно разхода.Както съм казвал не веднъж и ще продължавам да го твърдя, дизеловите двигатели са само и единствено за големи машини и коли, оито вършат някаква работа или возят задниците на повече от 4 човека.Като гледам и човека за когото работя, който е един от успелите българи, единствените коли с дизелови двигатели във фирмата са автобусите, камионите, бусовете, товаро-разтоварната и строителна техника. Всички други автомобили, негови лични и всички служебни до една са с бензинови двигатели. Едва ли е най големият смотаняк на света, за да направи този избор. :icon_thumbup: Поздрави. :icon_bye: Редактирано 5 януари 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 ...кое е общото между AUDI A6 (предполагам) и Mitsubishi Lancer ?..."Кой е по-шумен? А8 3.0TDI или S8"... 6500 оборота S8 утихва а на А8 му свършиха разделенията на оборотомера и направо щеше да се пръсне...A кое е общото между Лансер и S8? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 A кое е общото между Лансер и S8? :icon_crying:Е как бре, и таз добра, ма ти не знаеш ли? Че имат по 4 колела и се движат и напред и назад, че и завои могат да правят :D ............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Ама колега, то кажи ми кое е общото между AUDI A6 (предполагам) и Mitsubishi Lancer ? Всеки мотор си има предимства и недостатъци , кой по шумен ,кой по динамичен и т.н. ..........европейците развиха дизела много добре, хвърлиха се милиарди еврота за разработки . мисля че най много са германците ...........и за това са доста напред , но наред с това , моторите се усложниха адски много, скъпи за подръжка и т.н. А истината е че само турбината прави дизела............ако я нямаше турбината, дизела ще е един умрял кон........Много са ми смешни тия с Аудита, ПАсати и т.н. къде като карам зад тях и по някое време изпушват яко и ти "влизаш в облак от дим............и много ми е чудно защо ги събират тия сажди чрез некви супер сложни катализатори с клапи и т.н. и по някое време ги изхърлят на куп при "съседа "...........все тая , дали по малко по малко ще ги изхвърля или всичко накуп............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 A кое е общото между Лансер и S8? :icon_crying:Не съм правил такова сръвнение. Чети какво съм писъл.Ауди и Лансер е сръвнявал друг.Аз сръвних дизелов и бензинов двигател на 2 еднакви коли, сръвнение каквито трябва да се правят тук.Ако не се лъжа, тази тема я направиха за обсъждане и противопоставяне на автомобил от една марка, от един модел, но с различни двигатели. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 (редакция) E, дума да няма, каквото Г-н Арабаджиев кара е критерий. Вземи си мерцедес или онова черното бентли. ПП. Както приляга на нео-англо-българско-профано правописа, съм изписал Г-н. :icon_thumbup: Редактирано 5 януари 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 (редакция) .Аз сръвних дизелов и бензинов двигател на 2 еднакви коли, сръвнение каквито трябва да се правят тук.Ако не се лъжа, тази тема я направиха за обсъждане и противопоставяне на автомобил от една марка, от един модел, но с различни двигатели.Така е, за едно купе с различни мотори .........1. 1.5 бензина е кофти комбинация, това според моите представи не се вписва по никакъв начин за моя стил на каране( защото като врътна 2-3 кръгчета на ЕВО-то , после като тръгна с Галанта и ми се струва че съм спрял ............ :icon_crying: почвам да се чудя аз ли не натискам педалите, или мотора нещо се прецака, ръчната ли забравих .............. :D и така целия ден ...........и за тва обикновенно го карам по малко и само вечер или след обят ,но не и сутрин ,че после целия ден ми е крив........) но в интерес на истината не съм карал такъв затова мнението ми е субективно по скоро .........2.1.8 мотора.............по бива, за по "улегнали" хора е според мен( сега Сивков ще ме нахапе :lol: ) върви доста прилично, динамика се усеща още при ниски обороти, а във високите се усеща силата, личи си че са 140 расови кончета.............те такъв съм карал и не е лош избор за такова купе като Лансера............3.. 2.0 DI-D мотора,същото ще кажа като за 1.8 мотора , само че обратното, при ниски обороти много динамика, много добър върт. момент и сила...........но до 4хил. оборота................ :icon_blush: ( само да кажа че 1.8 бензина тръгва да върви след 3500 об. /мин.) после изведнъж кривата на върт. момент и мощността осезаемо падат на долу...........4. Топ версията на Лансер - 2.4 MIVEC 16 Valve...............това според мен най много "тича" на това купе ........165 коня и то яко "ограниени" ( само да вметна че в някои райони на света този мотор е 197 коня и това пак е орязан ) много еластичен мотор.........с динамиката почти на DI-D моторите на ниски обороти и мощността като на 165 коня във високите обороти за купе, тежащо 1300 кг. e е отличен мотор, просто повече от това няма смисъл ..............Това е модификацията на Лансер с най много екстри ,влагащи се в него..............Има и 2.0 мотор ,само че Ралиарт версията и ще го чакаме да излезе на пазара тази година по някое време ( разбира се ако спазят думата си японците ) който мотор ще е с 230 или 245 коня, те там вече е друга бира.......... :icon_thumbup:Щях да забравя и още неща - ще бъде оборудван с TC-SST ск. кутия и други екстри ползвани от батко му EVO X ....... Редактирано 5 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Има и 2.0 мотор ,само че Ралиарт версията и ще го чакаме да излезе на пазара тази година по някое време ( разбира се ако спазят думата си японците ) който мотор ще е с 230 или 245 коня, те там вече е друга бира.......... :icon_thumbup:Щях да забравя и още неща - ще бъде оборудван с TC-SST ск. кутия и други екстри ползвани от батко му EVO X .......Конете са 240 и се продава от доста време... Има го за 40 хил. лв. в мобилето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Конете са 240 и се продава от доста време... Има го за 40 хил. лв. в мобилето.Брех,има ли го??? :icon_hmm: Я,верно че го има............нещо съм скаран с времето, то вярно че сме 2010 година вече....... :icon_blush: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 E, дума да няма, каквото Г-н Арабаджиев кара е критерий. Вземи си мерцедес или онова черното бентли. ПП. Както приляга на нео-англо-българско-профано правописа, съм изписал Г-н. :icon_thumbup:Хмммм, кое черно Бентли бре? Той шефа няма черно Бентли! :icon_hmm: Неговото е единн такъв никъв цвят сиво-зеленикаво гадно едно. SLRa e черен, ама ний или поне Аз с него не мога да се меря (макар че искам, щото и той е луд карач) :icon_rock: Дай да си гледаме нашите Ролсове :icon_thumbup: Сега по темата: 1.5 мотора е ОК, ако живееш някъде по равното и искаш от тази кола да ти закара задника от А до Б. В този случай това е избора. Гори малко, върви прилично и държавният му налог е нормален. За обслужването не знам как стоят нещата, но мисля че е по-евтино от това на Лансерите с другите 2 двигателя (бензина и дизела). 1.8 мотора е както Пламене ти каза, за по-улегнали. Ако обаче е и автомат, както в моя случай, тогава 1.8 става и за още по-улегнали шофьори като мене :icon_angel: , които все по-рядко се възползват от всичките коне под капака.Единственият недостатък, ако може така да се нарече, е че погорява повечко като почнеш да го натискаш. Но в интерес на истината, когато и да съм погледнал борд-компа след яко юркане, не съм засекъл разход над 14.5л/100км, което според мен е приличен разход при такова каране. 2.0 дизелааааааааа, за мене той е като 1.8 бензин-ръчка, ама на който му харесва дизел си го взима него. Нито гори по-малко, нито му е по-лека потдръжката, та даже и струва повече. Ама си е въпрос на човек. 2.0 EVO X, за него или хубаво или нищо.Ама ако трябва да съм честен, за тая кола няма да дам 100 000лв НИКОГА, ама НИКОГА, много и са и тези пари. Тъй като в нашата мила родина не се предлагат други модификации, за останалата гама няма да пиша, че почвам да се ядосвам що тука не ни огрява слънцето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 (редакция) 2.0 EVO X, за него или хубаво или нищо.Ама ако трябва да съм честен, за тая кола няма да дам 100 000лв НИКОГА, ама НИКОГА, много и са и тези пари. Тъй като в нашата мила родина не се предлагат други модификации, за останалата гама няма да пиша, че почвам да се ядосвам що тука не ни огрява слънцето.Е защо трябва да си визмаш ЕВО 10,то вярно - никак не е лошо , ма както каза ,скъпичко си идва.......по принцип :mitsu-smiley: тук малко се "изхвърлят" с тази цена , но не е ясно дали това е цената на дилърите, или просто :mitsu-smiley: слага тази цена,в Япония е около 4.5 млн. йени, което ще рече 45 хил.$ ............. то вярно че в този уникален автомобил има много системи като MIVEC Turbo, ACD,S-AWC,ASC,AYC,ABS, 350mm дискове от два материала на Брембо, стамана и алуминий, и т.н.Всичко това оскъпява този автомобил.............За това съм споменал още една модификация от 2.4 МИВЕК мотора , която според мен е най доброто решение за този клас автомобил ако изключим разхода............... Редактирано 6 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 Абе тая тема за обсъждане на двигателите на Лансера ли беше, или за двигателите на А6, S8, Бентли и Ролс Ройс ??? :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 Хубаво си спорите,ама след няколко години няма да има дизел-бензин,а "На тебе колко ток ти гори на час?" и надявам се всичките ще сте спокоини като вече всички Митсубишита станат на ток и започнем с умиление да пишем в тази прекрасна тема за течните горива . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Хубаво си спорите,ама след няколко години няма да има дизел-бензин,а "На тебе колко ток ти гори на час?" и надявам се всичките ще сте спокоини като вече всички Митсубишита станат на ток и започнем с умиление да пишем в тази прекрасна тема за течните горива .Е да, ама преди да стане факт това, трябва максимално да се изцедят кладенците по света и тогава ,иначе компаниите ще понесат яки загуби, те виж че за некой друг милион изгубен са готова да гръмнат всеки ,който измисли нещо друго което да гори........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Хубаво си спорите,ама след няколко години няма да има дизел-бензин,а "На тебе колко ток ти гори на час?" и надявам се всичките ще сте спокоини като вече всички Митсубишита станат на ток и започнем с умиление да пишем в тази прекрасна тема за течните горива .Аз и сега съм си спокоен, защото дизел се прави и от тръстика... :D Да му мисли Пламен, как ще си газифицира тролейчето... :lol: :lol: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Аз и сега съм си спокоен, защото дизел се прави и от тръстика... :D Да му мисли Пламен, как ще си газифицира тролейчето... :lol: :lol: :lol:Ми минаваме на метан ............. :lol: :P :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sotef Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Здравейте и от мен и ЧНГ 2010 с най- добри пожелания на всички!Отдавна се регистрирах във форума, защото имаше вариант по- миналата/2008/ година да скоча в новия Лансер с дизеловия мотор. Да, ама се спрях на друга марка и модел/ Октавия / и не съжалявам ни най- малко затова. Единствено бих избрал тогава варианта и rs пак 2.0tdi но 170к.с. но идваше към 10к лева отгоре, а тази която карам е ниво елеганс и идва малко по- тънко от Лансера. Двигателя 2.0 TDI, който коментирате има немалко разновидности и това се вижда от различните кодове на мотора. При Лансера незнам и несъм се интересувал кой е, а при мен е BKD, DOHC 16V 103kw. без DPF филтър. Има го и SOHC 8V и DPF филтър, а вече и CR 110,140 и 170кс., но мотора си е пак 1968см3.При първата ми смяна на масло бях само на 10к. км. и то 60-70% от тях градско и на къси разстояния. По груби сметки между 1л. и 1,5л изхарчени за тези 10хил./2 доливания по0,5л. и смятам и разликата на щеката между началото когато взех колата и при оставянето за първата смяна. Мотора побира 3,8л с филтъра и + 1л доливане това прави до 5л масло. Нека господата с бензинови мотори 1.5, 1.8 и 2,0 да кажат колко масло събират двигателите им, просто информативно. Относно това, че мотора понагорява масло, вярно е поне засега при мен, на много зависи и от марката и модела масло и вида му5w30 и 5w40 и стила на каране. За мен това не е проблем и по- важното е, че колата върви много, икономична е и материалите използвани за направата на интериора са на ниво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 ... много зависи и от марката и модела масло и вида му5w30 и 5w40 ...Не си прави експерименти с маслото, ако мислиш да я караш повече от 3-4 години. Слагай PD масло (505.01/507.00) - Quantum Platinum PD 5W40 или Fusch Titan GT1 Longlife III 5W30 са добър избор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sotef Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Не си правя, просто засега карам с това дето ми сложат в ЕТ. Първото си беше 507.00 за променлив интервал/ 5w30 /, а сега съм с 505.01 5w40 за фиксиран, щото карам до 15к. годишно. Маслото е кастрол и в двата варианта. След лизинга мисля да започна да и слагам Castrol Edge. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 ...След лизинга мисля да започна да и слагам Castrol Edge...За фиксиран интервал съм ползвал Comma Diesel PD 5W40 (не знам дали се внася в България) повече от 4 години без да се налага доливане от смяна до смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Колега Сотеф откъде купуваш Кастрола ? защото има големи боклуци на различни места Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=158576 . Имаше го в Ауди клуба ама линка сега нещо не е активен. Пича се казва Владо и внася оригинален Кастрол. За поръчки и въпроси: 0889 44 26 44 Владо. Аз съм взимал 2 пъти от него и на дядо Лансер НЕ гори нито грам на 10 000 и мотора е доста по безшумен. Преди туй ми гореше и със сменени гумички на клапаните по половин литър на 10 000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sotef Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Тази година при смяната съм в Еуратек пак, а нагодина/2011/ живот и здраве като изтече лизинга вече аз ще си вземам маслото и ще видя къде ще го сменям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.