todor Публикувано 2 януари 2010 Сподели Публикувано 2 януари 2010 Стига бе ,човек ! Нито е по-шумен, нито гори масло както споделиха колегите, нито пък ПД е толкова счупен мотор колкото се изговори. Много по-рязък и по приятен за каране е от Комън Рейла за мен, а от съответните бензинови мотори в гамата на Лансер със сигурност е по-динамичен, има по-добро доускорение и е по-икономичен, а от там тръгна целия спор . Просто се насажда едно безумно мнение във форума, че дизела за нищо не става, понеже не е на Мицубиши и хората се стряскат без причина и дори някой почват да разнасят слухове и легенди после, колко били счупени дизелите на Мицубиши . Знаеш колко е лесно да се напише нещо в интернет и ,че щом са го чели тук , хората почват да го смятат за чиста монета. Нека бъдем обективни . Нека не търсим кое е по-евтино и дали може и не може да се кара на газ, а дали е достатъчно надеждно, икономично и доставящо удоволствие, понеже това са критериите, които се търсят при покупката на нова кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Стига бе ,човек ! Нито е по-шумен, нито гори масло както споделиха колегите, нито пък ПД е толкова счупен мотор колкото се изговори. Много по-рязък и по приятен за каране е от Комън Рейла за мен, а от съответните бензинови мотори в гамата на Лансер със сигурност е по-динамичен, има по-добро доускорение и е по-икономичен, а от там тръгна целия спор . Просто се насажда едно безумно мнение във форума, че дизела за нищо не става, понеже не е на Мицубиши и хората се стряскат без причина и дори някой почват да разнасят слухове и легенди после, колко били счупени дизелите на Мицубиши . Знаеш колко е лесно да се напише нещо в интернет и ,че щом са го чели тук , хората почват да го смятат за чиста монета. Нека бъдем обективни . Нека не търсим кое е по-евтино и дали може и не може да се кара на газ, а дали е достатъчно надеждно, икономично и доставящо удоволствие, понеже това са критериите, които се търсят при покупката на нова кола.Прав си Тоше, я да ми дойдат двама трима с прехвалените шестаци, да ги дръпна със шкодата, която е с двулитровата помпа дюза. Не само върви повече от комън рейла със 140 коня, ами върви бая повече от галантите. Ама ще я чакам да се счупи и тя... някога. Иначе потвърждавам, че гори масълце. На 75 000 км. е и на 4 години, но си отива един литър и половина от смяна до смяна. Карането обаче е много, много бързо... Брат ми кара последния комън рейл, 2.0 в гаранция е още но вече е към 60 000 и, естествено, няма никакви проблеми. Любопитно, но помпа-дюзата върви повече от неговия комън рейл... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 (редакция) Стига бе ,човек ! Нито е по-шумен, нито гори масло както споделиха колегите, нито пък ПД е толкова счупен мотор колкото се изговори. Много по-рязък и по приятен за каране е от Комън Рейла за мен, а от съответните бензинови мотори в гамата на Лансер със сигурност е по-динамичен, има по-добро доускорение и е по-икономичен, а от там тръгна целия спор . Просто се насажда едно безумно мнение във форума, че дизела за нищо не става, понеже не е на Мицубиши и хората се стряскат без причина и дори някой почват да разнасят слухове и легенди после, колко били счупени дизелите на Мицубиши . Знаеш колко е лесно да се напише нещо в интернет и ,че щом са го чели тук , хората почват да го смятат за чиста монета. Нека бъдем обективни . Нека не търсим кое е по-евтино и дали може и не може да се кара на газ, а дали е достатъчно надеждно, икономично и доставящо удоволствие, понеже това са критериите, които се търсят при покупката на нова кола.Абе не съм тръгнал да убеждавам никой, просто това е моето наблюдение за тях...........Значи ,какво излезе, някои харчат ,други не харчат масло - е, това не е потвърждение за харча на масло, не мога да допусна че кола на 60000 км. харчи масло......... :D Спор няма, аз не съм казал че не върви ,но само това..........като ги покарат още малко ,тогава ще се изясни ситуацията дали са здрави и колко, щото при мен са идвали коли на по 600 000км и нито харчи масло , нито трака, тропа мотора ........Росенчо, това са много високотехнолигични мотори,не можеш да сравняваш мотор, чието проектиране е от преди почти 30 години , с мотор на 10 години.........има доста голяма разлика в мисленето.............освен това единия е атмосферен, другия е с принудително пълнене..........аз ти предлагам да сложим на твоята едно турбо , и тогава ги пускаме на драг, рали ,и т.н. да видим кой кого по......... :D бъди сигурен че само разхода ще е в полза на дизела......... :D Редактирано 3 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 ... пиезодюзи, осигуряващи впръскване до 6 пъти в секунда...При такова 'бързо' впръскване двигателя ще умре на 1500 об/мин :icon_crying: Времето за впръскване на пиезо-инжекторите е около 0.12-0.15 мсек - над 6500 впръсквания в секунда. Нормалните инжектори - около 2500. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 При такова 'бързо' впръскване двигателя ще умре на 1500 об/мин :icon_crying: Времето за впръскване на пиезо-инжекторите е около 0.12-0.15 мсек - над 6500 впръсквания в секунда. Нормалните инжектори - около 2500.Никой не казва че с толкова пъти става впръскването , а че дюзите имат тази възможност............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Пак сте НАСРАЛИ темата с глупости !!! Що спорите ПАК за неща, за които никога нямада се стигне до единно мнение ????????????Пишете задобри и за лоши страни на моделите бе хора. Таятема е за това, а не да се сравняват едните с другите. Няма база за сравнение. На Рангел си му харесва дизела, та ако ще и 15/100 да му гори. На мене си ми харесва бензин и то CVT, та ако ще и 20/100 да гори. Сега покрай раждането на малкия, седях около 10 дена по Пловдив.По цял ден каране из града и разход от порядъка на 7-8л/100км градско каране в Пловдив !!!А в Смолян ми дава разход от порядъка на 9-11л/100км.И в София като ходя ми е давало разход неповече от 10л/100км.Ама като се замисля сеоказа съвсем нормално. Пловдив и София, равничко. Не ще мноо газ. Ама из нашите чукари без газ не става.А като видя завоииии, лелееееее крака ми натежава яко.Споко бре шефе,никой не "сере" темата, както каза Къната, правим сравнения ,вярно - много разтегливи станаха............ :icon_blush: Мотора е много сложен,има много и скъпоструващи компоненти от типа на пиезодюзи, турбо компресор с променлива геометрия,ГНП с електронно управление, отделно има и компонентите ,които ги има одавна един бензинов мотор MPI - МАФ или ВАФ,ел. помпа за горивото, сложно ЕКУ, ламбди или датчици за изгорелите газове и т.н. Отделно на това , мотора е снабден с много екологични системи, ЕГР с електронно управление, катализатори за твърди частици и т.н.Всичко това го прави изключително сложен мотор,но с това и много съвременен мотор , с голям въртящ момент и не лоша мощност ,изразяваща се в конски сили и кВ..........В резултат на което е и скъп, труден за подръжка, части има,но трябва да са оригинални ,защото ментаците са още много далеч от оригинала ........Нали никой не си мисли че същия мотор, но бензинов ,снабден с турбо компресор е с по лоши характеристики от него? :D Единственото по лошо като характеристика е КПД-то ,при този мотор той е 45% ......това ще рече че голяма част от енергията на горивото се превръща в механично движение и с това - мощност на мотора, а това зависи най вече от формата и вида на горивната камера и от разпръскването на горивото когато то се впръсква..........не случайно е с пиезодюзи......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Никой не казва че с толкова пъти става впръскването , а че дюзите имат тази възможност...Aко само това (6 впръсквания в секунда) им е възможността на дюзите те ще ограничат максималните обороти на мотора до не повече от 1500. Може би бъркаш секунда и милисекунда. 6 впръсквания в милисекунда е долу-горе каквото постигат съвременните пиезо-инжектори. И защо всъщност намесваме пиезо-инжектори, като двигателя на Лансера е с помпа-дюза, т.е. соленоиди. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Пак сте НАСРАЛИ темата с глупости !!! Що спорите ПАК за неща, за които никога нямада се стигне до единно мнение ????????????Пишете задобри и за лоши страни на моделите бе хора. Таятема е за това, а не да се сравняват едните с другите. Няма база за сравнение. На Рангел си му харесва дизела, та ако ще и 15/100 да му гори. На мене си ми харесва бензин и то CVT, та ако ще и 20/100 да гори.Никой не коментира, какво на кого му харесва и не го и интересува, както и никъде не се сравнява 1.8бензин със 2.0 дизел ,че да упрекваш някого за нещо. Имам чувството , че си чел само последните два поста... И защо трябва да се стига до единно мнение ми обясни, това да не е класация ? Обсъждаме си добри и лоши страни и толкова, точно каквато е темата. Всеки си има приоритети и в темата точно се опитваме да разгледаме нещата детайлно и обективно, за да могат хората реално да преценят, кое е добре и кое не за тях при евентуална покупка на модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Aко само това (6 впръсквания в секунда) им е възможността на дюзите те ще ограничат максималните обороти на мотора до не повече от 1500. Може би бъркаш секунда и милисекунда. 6 впръсквания в милисекунда е долу-горе каквото постигат съвременните пиезо-инжектори. И защо всъщност намесваме пиезо-инжектори, като двигателя на Лансера е с помпа-дюза, т.е. соленоиди. :icon_crying:опс............да, прав си милисекунди :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Никой не коментира, какво на кого му харесва и не го и интересува, както и никъде не се сравнява 1.8бензин със 2.0 дизел ,че да упрекваш някого за нещо. Имам чувството , че си чел само последните два поста... И защо трябва да се стига до единно мнение ми обясни, това да не е класация ? Обсъждаме си добри и лоши страни и толкова, точно каквато е темата. Всеки си има приоритети и в темата точно се опитваме да разгледаме нещата детайлно и обективно, за да могат хората реално да преценят, кое е добре и кое не за тях при евентуална покупка на модела.ПРав си, ако искате, можем да направим "детаийлен поглед" на съвременен дизел........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Никой не коментира, какво на кого му харесва и не го и интересува, както и никъде не се сравнява 1.8бензин със 2.0 дизел ,че да упрекваш някого за нещо. Имам чувството , че си чел само последните два поста... И защо трябва да се стига до единно мнение ми обясни, това да не е класация ? Обсъждаме си добри и лоши страни и толкова, точно каквато е темата. Всеки си има приоритети и в темата точно се опитваме да разгледаме нещата детайлно и обективно, за да могат хората реално да преценят, кое е добре и кое не за тях при евентуална покупка на модела.Абе Тодоре, чети и стига писа глупости бе. Голям професор си.За тая кола ти най-малко можеш да се обаждаш. Айде Пламен го разбирам, сервиз има. Може да са минавали вече през него с тея коли, ама ти????????И кой, каде е писъл за сравнение на 1.8 бензин и 2.0 дизел.Както Вал писа, темата не е за сравнение на бензинови и дизелови двигатели, а за добрите и лошите страни на всички модификации на новия Лансер. Това че знаеш ние с Рангел какво караме е друг въпрос.Преди време бехме пуснали с Милен тема Бензин срещу Дизел. Кво стана? Печкарите вдигнаха една пушилка, бензинджиите и те качиха оборотите и темата я заключиха. Ако ни бяха дали оръжие и ни наредят един срещо друг тогава, 100% щехме да се избиеме.Тоя спор е безмислен, а ощепо-малко тук в тази тема!Нито мене може някой да ме убеди, че дизела е по-добрия избор от бензина, нито можеш да убедиш някой, който си намира дизел на по 1,40лв, че бензина е истината.Айде поздрави. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 (редакция) Ама и ти май не четеш , ами пишеш само за да се намираш на работа. Кой те слага изобщо теб в класациите и се опитва да те убеждава в нещо ? И двигателя в Лансера някаква даденост ли е ,че нямаме право да я обсъждаме ? Май и по-горее съм написал, че целия дебат не е някой да убеждава някого в нещо. Просто от много време тук и къде ли не се пише, че дизела бил скапан на Лансер !!!! Горял масло, не вървял , бил супер счупен и сложен мотор и какво ли още не . Ами не е така, това обясняваме , а не че е по-добър от нещо си. Ти къде се буташ и протестираш не мога да разбера ? И друго ми е много интересно...този мотор да не би да се слага само на Лансер, че хората единствено притежаващи такъв да имат право да го обсъждат ? Темата запазена марка за тях ли е ? Само те ли имат право на мнение тук ? Искам това да ми обясниш защо трябва да е така, защото каквото и да се напише по темата ти така реагираш. Май сте в голяма заблуда с Вальо, защото всичко тръгна от тук.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=161358Прочетете внимателно от там насетне и ми кажете, не е ли за добри и лоши страни на Лансер ? Дизеловия мотор , не се ли слага на Лансер ? В темата на няколко пъти се споменава,че това е една от лошите страни при покупка на такъв, аз се опитвам да обясня обратното, а вие какво правите ми кажете ? Редактирано 4 януари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Aко само това (6 впръсквания в секунда) им е възможността на дюзите те ще ограничат максималните обороти на мотора до не повече от 1500. Може би бъркаш секунда и милисекунда. 6 впръсквания в милисекунда е долу-горе каквото постигат съвременните пиезо-инжектори. И защо всъщност намесваме пиезо-инжектори, като двигателя на Лансера е с помпа-дюза, т.е. соленоиди. :icon_crying:Двигателят на Лансъра 2.0 ТДИ е с пиезо-дюзи 1000% ! Моторите 1.9 на ВАГ имат нормални електромагнитни (соленоидни) клапани в дюзите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Не вярвай на всичко ,което четеш по форумите.Тук много хора плюят по дизела просто , защото не е Мицубишиmitsu-smiley.Иначе е единствения разумен избор при Лансер .Просто не си уцелил правилния форум за да четеш за този мотор.Хората каращи същия мотор от ВАГ групата, са доволни много от динамиката и разхода му. Що да е единственият разумен избор бе Тоше?На това мнение си ти и може би група немски учени.Познавам поне 5 човека, от които 3ма са ми близки. Всички те карат 2.0 TDI ама на друга кола.И както си писъл, освен с динамика и разход, не могат да се похвалят с нищо друго за тоя мотор.Така че не продължавай да го хвалиш. Самият мотор има повече минуси, от колото плюсове.Каквото и да се напише за него, той си остава минус в новия Лансер, естествено не единствен и в никакъв случай най-големият.И за да не пишешпак, че са направени повече от 5 000 000 бройки, щети кажа че от други неща дето са си всепризнати боклуци, са направени много повече бройки. Ама пак са си болкуци. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 За това ,че е единствения разумен избор, си е лично мнение в случая и още много отдавна съм споделил в темата защо. Не смятам да подхващам някакъв спор с теб, въз основа на доводи от сорта на някой казал , крилати фрази и общи твърдения. Колегите с такива мотори именно на Лансер, макар и малко, написаха впечатления от експлоатацията им. За мен бе важно да докажа,че минусите които конкретно тук се опитват да му вменят, са пресилени и далеч от действителността. С това доказах собствената си теза . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Двигателят на Лансъра 2.0 ТДИ е с пиезо-дюзи 1000% ! Моторите 1.9 на ВАГ имат нормални електромагнитни (соленоидни) клапани в дюзите.Oт серията PD TDI на VAG с пиезо-дюзи е единствено двигателя BMN (170 коня). На Лансера сe слага доколкото знам BKD (140 коня) с инжектори 03G 130 073 G. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Абе не се палете бре..........сега оставя и "срещички"да си уреждате........... :lol: Моите доводи са за това, че гледайки колко са "доволни " хората от този мотор ( в ФВ клуба) и го възхвалят та чак в култ го превръщат :D се опитвам да му посоча точно минусите на този мотор и сравнени с + да видим какъв е баланса .........Просто този мотор ,както и всички дизелови мотори имат по голямо КПД, това е най големия + ,с развтието на дизела като цяло - не само моторите ,а и дизеловото гориво ,което в днешно време е претърпяло огромни изменения от нафтата ,което ползваха всички до преди 15-20 години ,но с това и много по скъпа ( преди 20 години нафтата беше с 40-50 % по евтина от бензина ,а сега тя е на цената на бензина,че и отгоре даже) В това май имат най голяма заслуга немците,но това си е лично мое мнение...........та мислълта ми е че в сегашно време ,дизеловите мотори са доста по сложни от бензиновите ,а това е предпоставка за тяхния по голям % проблемност.........те и още като нови създават проблеми ,па камо ли след 5-6 години и пробег след 100 000 км..........за това аз мисля че ако искате дизел ,то ой трябва да е нов..............карате го 4-5 години и го хвърляте, тъй като по начина ,по който са направени днешните коли ,е заложен "капан" ( това се отнася до всички нови коли ) т..е карате горе долу безпроблемно 100 хил. км. и после изведнъж тази кола почва да се чупи.........това е и лимита на гаранцията на тази кола ,излезе ли от нея ,колата става друга,практиката го показва това и не случайно в някои по бели страни имат навика като изтече гаранцията на колата и се продава,разбира се всичко опира до пари и възможност ........Както и да е, всичко е до КПД-то, а това става благодарение на високотехнологичния мотор ,който е снабден с различни и много системи и от там вади добър разход и добри динамични характеристики........Нооо...............пак ще питам , нали никой не си мисли ,че един такъв дизел ,може да се "похвали" с чак такива постижения от един турбо бензинов мотор?? :D Разликата е огромна в всяко едно отоношение - както като динамика, така и като разход на гориво :D но за това пък си има за тази цел GDI -Turbo ,което от 1.8 вади 190 коня( орязани ) :D и разхода е смешен, доколкото съм питал собственика й, говореше нещо за 5л./100км. и 7л./100км. при това във всеки един момент от време ти се предоставя големия въртящ момент............даме ,същото като при ващшите Лансери с дизелов мотор на ВАГ.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Oт серията PD TDI на VAG с пиезо-дюзи е единствено двигателя BMN (170 коня). На Лансера сe слага доколкото знам BKD (140 коня) с инжектори 03G 130 073 G.1- В Оперейшън менюъла ми пише, че дюзите са с пиезоелементи2- Питах в БС и момчетата там ми казаха, че са пиезо-дюзи3- Всички ревюта за този мотор(140коня), които съм чел се говори, че дюзите са с клапани с пиезоуправление.От цялата работа аз "печеля" че ако тръгна да ги сменям (както каза DJ-a) те са по-скъпи от тези с електромагнитни клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Абе не се палете бре..........сега оставя и "срещички"да си уреждате........... :lol: Моите доводи са за това, че гледайки колко са "доволни " хората от този мотор ( в ФВ клуба) и го възхвалят та чак в култ го превръщат :D се опитвам да му посоча точно минусите на този мотор и сравнени с + да видим какъв е баланса .........Просто този мотор ,както и всички дизелови мотори имат по голямо КПД, това е най големия + ,с развтието на дизела като цяло - не само моторите ,а и дизеловото гориво ,което в днешно време е претърпяло огромни изменения от нафтата ,което ползваха всички до преди 15-20 години ,но с това и много по скъпа ( преди 20 години нафтата беше с 40-50 % по евтина от бензина ,а сега тя е на цената на бензина,че и отгоре даже) В това май имат най голяма заслуга немците,но това си е лично мое мнение...........та мислълта ми е че в сегашно време ,дизеловите мотори са доста по сложни от бензиновите ,а това е предпоставка за тяхния по голям % проблемност.........те и още като нови създават проблеми ,па камо ли след 5-6 години и пробег след 100 000 км..........за това аз мисля че ако искате дизел ,то ой трябва да е нов..............карате го 4-5 години и го хвърляте, тъй като по начина ,по който са направени днешните коли ,е заложен "капан" ( това се отнася до всички нови коли ) т..е карате горе долу безпроблемно 100 хил. км. и после изведнъж тази кола почва да се чупи.........това е и лимита на гаранцията на тази кола ,излезе ли от нея ,колата става друга,практиката го показва това и не случайно в някои по бели страни имат навика като изтече гаранцията на колата и се продава,разбира се всичко опира до пари и възможност ........Както и да е, всичко е до КПД-то, а това става благодарение на високотехнологичния мотор ,който е снабден с различни и много системи и от там вади добър разход и добри динамични характеристики........Нооо...............пак ще питам , нали никой не си мисли ,че един такъв дизел ,може да се "похвали" с чак такива постижения от един турбо бензинов мотор?? :D Разликата е огромна в всяко едно отоношение - както като динамика, така и като разход на гориво :D но за това пък си има за тази цел GDI -Turbo ,което от 1.8 вади 190 коня( орязани ) :D и разхода е смешен, доколкото съм питал собственика й, говореше нещо за 5л./100км. и 7л./100км. при това във всеки един момент от време ти се предоставя големия въртящ момент............даме ,същото като при ващшите Лансери с дизелов мотор на ВАГ..........ОК. Но вече сме свидетели на поизпомпани бензинови мотори с директно впръскване с голямо налягане (200-300 bar) също с много прецизни елементи, с по 1 или 2 турбокомпресора (или турбо и компресор), пак ЕГР-и и сложни катализатори (дори с подгряване) и въобще бензинови мотори със сложна и прецизна технология, много сходна до тази на дизелите + задължително още една система - запалителната. Е означава ли това, че тези бензинови ДВГ са задължително обречени на ненадеждност и чупливост според теб? Аз мисля, че именно с използването на по-качествени материали и горива (съответно и по-скъпи де) нещата едва ли ще са толкова критични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 1- В Оперейшън менюъла ми пише, че дюзите са с пиезоелементи2- Питах в БС и момчетата там ми казаха, че са пиезо-дюзи3- Всички ревюта за този мотор(140коня), които съм чел се говори, че дюзите са с клапани с пиезоуправление.От цялата работа аз "печеля" че ако тръгна да ги сменям (както каза DJ-a) те са по-скъпи от тези с електромагнитни клапани.Няма такова животно, помпа-дюза с пиезоелектрически дюзи- 140 к.с...Единствено 2.0 TDI DPF BMR е с такива, но той е 170 к.с.Не го слушай Пламен какво говори, той мрази дизелите... :D Няма и ГНП на 1800 бара при Лансера, както е писал по напред в темата, защото на Лансера не качват комънрейл, а само помпа дюза...Ето я цялата гама 2-литрови дизели на Фолксваген... 2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-20082.0 TDI DPF BMP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors, diesel particulate filter 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-20082.0 TDI DPF CBAB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2008-2.0 TDI DPF BMR I4 DOHC 16V, piezoelectric Pumpe Düse injectors, diesel particulate filter 1968 cc 170 PS (130 kW; 170 hp) 350 N·m (260 lb·ft) 2006-20082.0 TDI DPF CBBB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 1968 cc 170 PS (130 kW; 170 hp) 350 N·m (260 lb·ft) 2008- Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 ОК. Но вече сме свидетели на поизпомпани бензинови мотори с директно впръскване с голямо налягане (200-300 bar) също с много прецизни елементи, с по 1 или 2 турбокомпресора (или турбо и компресор), пак ЕГР-и и сложни катализатори (дори с подгряване) и въобще бензинови мотори със сложна и прецизна технология, много сходна до тази на дизелите + задължително още една система - запалителната. Е означава ли това, че тези бензинови ДВГ са задължително обречени на ненадеждност и чупливост според теб? Аз мисля, че именно с използването на по-качествени материали и горива (съответно и по-скъпи де) нещата едва ли ще са толкова критични.Съгласем съм че не са толкова трагични, но купувайки кола втора ръка на "130 000км само", не е ясно какво ще излзезе, при мен са идвали доста добре подържани коли, с много малко проблеми като цяло - говоим за моторите им, и такива, които са много зле.........но именно точно тия "по високотехнологични" мотори създават много повече проблеми ,отколкото един обикновен 4G63 16 клапана едновалка мотор като на ЕА2А Галантите ............логично е ,нали?Един ГДИ мотор създава повече проблеми отколкото един обикновен мотор като този по горе..........Същото важеше и за обикновения дизел,но съвременните такива са много високотехнологични и няма как..........това е положението.Виж ,ако живееш в Германия и имаш що годе добра професия ,или пък тук да живееш но да имаш такива доходи, така че да си позволиш чисто нова кола,може.........освен това на запад, че те и тука е вече така, има много изгодни лизингови схеми и облекчения за закупуване на нов автомобил, освен това ,има и доста добра мрежа от сервизи ( друг е въпроса какво могат те ) което допълнително улеснява "тежкото " решение дали да е втора ръка кола или нова такава........От друга страна ,забелязвам ( имам си и статистика за това) че новит автомобили не са с това качество , с което бяха по старите, а по старите не са с това качество ,с които бяха още по старите........това е световна тенденция за съжаление и ние ,обикновените потребители трябва да свикваме с тях.........имам чуството , че след 10 години няма да можем да си купуваме втора ръка автомобили ,защото няма да има никакъв смисъл тъй като от една страна автомобилите ще станат доста по евтини ( то няма как , Китай произвежда всичко за без пари ) а от друга страна тези коли ,след пробег от 100-150 хил. км. или 4-5 години ще бъдат доста по амортизирани и няма да има смисъл да се купуват вт,. ръка и после да ги оправяме........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Няма такова животно, помпа-дюза с пиезоелектрически дюзи- 140 к.с...Единствено 2.0 TDI DPF BMR е с такива, но той е 170 к.с.Не го слушай Пламен какво говори, той мрази дизелите... :D Няма и ГНП на 1800 бара при Лансера, както е писал по напред в темата, защото на Лансера не качват комънрейл, а само помпа дюза...Ето я цялата гама 2-литрови дизели на Фолксваген... 2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-20082.0 TDI DPF BMP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors, diesel particulate filter 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-20082.0 TDI DPF CBAB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2008-2.0 TDI DPF BMR I4 DOHC 16V, piezoelectric Pumpe Düse injectors, diesel particulate filter 1968 cc 170 PS (130 kW; 170 hp) 350 N·m (260 lb·ft) 2006-20082.0 TDI DPF CBBB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 1968 cc 170 PS (130 kW; 170 hp) 350 N·m (260 lb·ft) 2008-Да, помпа-дюза е, но пак имаш помпа - разбира се подкачваща и електрическа, но и това е кофти ,тъй като помпата за висого налягане,впръскващия клапан и дюзата са в самия инжектор - т.е. един общ корпус.......по принцип помпа дюзата е отговор (на Пежо май ) на комън рейл системата и е по ефективната система , но има по големи вредни емисии и не може да ги покрие.........Това е Комън рейл система http://www.usautoparts.net/bmw/technology/common-rail_500.jpg А това са трите системи за впръкване на дизела въобще.......http://images23.snimka.bg/005012908-big.jpgИ още нещо което знам - в исторически план ,съвремената помпа-дюза е измислена още от Рудолф Дизел, но е изоставена защото тогава не е било възможно да се осъществи технически тази ситема........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 ...И още нещо което знам - в исторически план ,съвремената помпа-дюза е измислена още от Рудолф Дизел, но е изоставена защото тогава не е било възможно да се осъществи технически тази ситема....В исторически план първия патент за помпа-дюза е записан от Frederick Lamplough през 1911г. Виж тук: Цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-20082.0 TDI DPF BMP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors, diesel particulate filter 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-20082.0 TDI DPF CBAB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2008-2.0 TDI DPF BMR I4 DOHC 16V, piezoelectric Pumpe Düse injectors, diesel particulate filter 1968 cc 170 PS (130 kW; 170 hp) 350 N·m (260 lb·ft) 2006-20082.0 TDI DPF CBBB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 1968 cc 170 PS (130 kW; 170 hp) 350 N·m (260 lb·ft) 2008-Не че разбирам кой знай колко, ама ако не се лъжа 1kW=1.36hp.Ако това е вярно, то тогава 100kW са 136hp и 130kW са 177hp !Как става това дето си писъл Бай Марине?:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Не че разбирам кой знай колко, ама ако не се лъжа 1kW=1.36hp.Ако това е вярно, то тогава 100kW са 136hp и 130kW са 177hp !Как става това дето си писъл Бай Марине?:icon_hmm:Това не съм го писал аз, а някой Ханс Дитрих... :icon_thumbup: Аз съм го копирал и постнал, но в случая не ставаше дума за конете, а за това- дали новият Лансер е с пиезоелектрични дюзи, или не...Иначе си прав, Лансера не е 140, а 136 к.с. но така го водят...А ти би трябвало да знаеш защо, понеже все твърдиш че си карал Фолксвагени преди...Ще ти дам лек жокер ... И 1.6 карбураторният мотор на ВАГ е 73.4 к.с. но го водят по документи 75 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.