zamesen79 Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Здравейте,става въпрос за 1.6 90к.с.От известно време насам ми свети лапата акумулатор.Проблеми с алтернатора нямам,зарежда си нормално,без колебания в напрежението.Въпросът ми е има ли реле за тази лампа и къде е то? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Под капака, голямото. Мисля че и от ECU или някъде другаде пак взима сигнал тази лампа. Няма да свети без причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Да не би ремъка да приплъзва?! :icon_crying: Редактирано 24 декември 2009 от spp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 Здравейте,става въпрос за 1.6 90к.с.От известно време насам ми свети лапата акумулатор.Проблеми с алтернатора нямам,зарежда си нормално,без колебания в напрежението.Въпросът ми е има ли реле за тази лампа и къде е то?Искам да уточня,че лампата не свети постоянно,премигва когато минавам по неравности,направо си гасне когато спирам по-рязко,явно някъде има хлабава връзка,а ремъка си е ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Почти същтия проблем :icon_crying: Моята обаче не загасва. Свети си нон-стоп и това иначе си зарежда без проблем акумулатора. И ремака си е ок . Ако някой може да помогне Мисля че и от ECU или някъде другаде пак взима сигнал тази лампа. И въпрос какво е това ЕСU От къде взима сигнал ?? Мерси :icon_blush: Редактирано 24 декември 2009 от tmintov Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Ами или от компютъра или от алтернатора. Виж ел. схемата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Ами или от компютъра или от алтернатора. Виж ел. схемата.Мисля, че не е от алтернатора,защото би трябвало когато извадиш тънката жица(и) от алтенатора така или иначе трябва да угасне лампата,поне на други коли е така,но тук не...,но наистина трябва да се види схема...,случайно ако някой разполага,или знае саит, :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 (редакция) Колеги аз имам схема само дето не мога да борава с нея :icon_blush: Някой да я дазбере и да помогне че имам и аз проблем описан малко по-нагоре. http://img10.imageshack.us/img10/5573/44566177.jpg http://img163.imageshack.us/img163/9861/55816133.jpg Ако на някой мy трябва повечко зООм да казва аз щте следя. Мисля че е достатъчно Редактирано 26 декември 2009 от Gr1nGo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Направи следното нещо - откачи буксата от динамото, тя е с две крачета. На едното трябва да се подаде +12в, а на другото се закача единия край на крушка(12в, 5 вата), чиито втори край се свързва към +12в. На табелката на динамото пише кое краче е + и кое лампа. Щом дадеш контакт лампата трябва да светне и когато запалиш - да угасне и да започне да зарежда. Ако това не стане проблена е в динамото, в противен случай е в инсталацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Колеги весела коледа пропуснах да ви кажа съжалявам. :mitsu-smiley: Неска замерих колко зарежда алтернатора и направо онемях 26.21 горе долу после изчаках да загрее и падна на 15.36 горе долу. Какво щте рече това чудо на прородота. От колата или от апарата ми. ?!?!? Следващтия път щте направа както казва колегата XEN пък да вида какво щте стане. Ако имате идеи споделяйте :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 ако е вярно горкия акумулатор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Колеги весела коледа пропуснах да ви кажа съжалявам. :mitsu-smiley: Неска замерих колко зарежда алтернатора и направо онемях 26.21 горе долу после изчаках да загрее и падна на 15.36 горе долу. Какво щте рече това чудо на прородота. От колата или от апарата ми. ?!?!? Следващтия път щте направа както казва колегата XEN пък да вида какво щте стане. Ако имате идеи споделяйте :icon_blush: Измервателния уред ти е скапан, няма как да вдигне 26в. Това не изначава че нямаш проблем. Обаче в случая си трябва специалист, може лампата да свети и генератора да си зарежда нормално......както е възможно лампата да не свети, а да няма грам заряд.......Общо взето премери с свястен уред какво става, възможно е да е за смяна диодната плочка, или да има избила статорна намотка към маса, или още куп други неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 27 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2009 Колеги весела коледа пропуснах да ви кажа съжалявам. :mitsu-smiley: Неска замерих колко зарежда алтернатора и направо онемях 26.21 горе долу после изчаках да загрее и падна на 15.36 горе долу. Какво щте рече това чудо на прородота. От колата или от апарата ми. ?!?!? Следващтия път щте направа както казва колегата пък да вида какво щте стане. Ако имате идеи споделяйте :icon_blush:Явно имаш проблем с регулатора на напрежението,виж го на схемата на колегата.В случая това което предлага колегата XEN може да си го спестиш,щото явно презареждаш,но ако е вярно това 26в. има голяма опастност да си скапеш цялата електроника!!!Дай на маистор да ти го провери това реле на генератора.Ако го търсиш,както аз реших,от БОШ ми казаха че е спряно от производство и ми поискаха 400 и незнам си колко евро :icon_rock: ,но споко има и други вариянти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 (редакция) Да бе да реле....ама не. Първото което е важното в случая, знаете ли кога свети лампата на тези генератори........И второто което е може ли генератора дори и с изгоряло реле да вдигне 26в при положение че акумулатора си е на мястото.......Имам предвид с закачени клеми. А сега де? Редактирано 27 декември 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Ето ощте схеми който може да ви потрябват или да помогнете :mitsu-smiley: CliCk CliCk2 CliCk3 CliCk4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 27 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2009 Да бе да реле....ама не. Първото което е важното в случая, знаете ли кога свети лампата на тези генератори........И второто което е може ли генератора дори и с изгоряло реле да вдигне 26в при положение че акумулатора си е на мястото.......Имам предвид с закачени клеми. А сега де?Значи първо това което наричаме реле,не е точно реле,а регулатор,чиято работа е не само да стабилизира напрежението ,но и да държи по висока стойност от заряда на акумулатора за да може генератора да се самовъзбужда и да зарежда.Тоест от генератора към акумулатора,когато не е изпълнено това условие лампата свети .Лично аз съм виждал стойности окло 19.8до21в.,но 26 наистина е много.А що се отнася до акумулатора може да си гръмне просто :icon_hmm: Мнението е мое и не държа да съм прав.Има си майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Лампата свети само и единственно когато от статорната намотка няма никакво напрежение. Няма значение реле регулатора или каквото и да друго.........може да не зарежда, може да презарежда, може да е изгоряло релето ......но ако е здрава статорната намотка и диодите лампата не свети. Е вярно на 1.6 променливото от статора минава през релето, но това не променя особенно нещата в случая. А и напрежение от 26в дори при захранена постоянно възбудителна намотка е високо, просто няма как да стане при положение че акумулатора е такъв голям товар. Затова казвам на колегата е уреда му е грешен.....от там нататък всякакъв коментар е излишен при положение че няма вярно описание на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 И аз мисля че измерването е грешно, 26 волта е невъзножно да се получат на акумулатора при условие че същия е изправен. По грубо предположение за да се получи 26волта трябва да протече ток около 150,200А, което е непосилно за алтернатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Намерихте ли решение на проблема? Споделете ако сте го оправили, защото и моята лампа свети постоянно вече няколко години, но си зарежда нормално и така си карам, но все пак ми се иска да намеря решение на проблема. Чета из чужди форуми, че хората са сменяли алтернатор+акумулатор+ремъци и проблема си оставал.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Още през 2009 година проблема е решен.А ти търси проблема някъде по трасето... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 29 декември 2014 Сподели Публикувано 29 декември 2014 Да раздвижа малко темата и аз.Колеги,не подценявайте светещата лампа и търсете проблема.Защото аз карах със мъждукаща лампа няколко дена и резултата е изгорял статор.Още като видях лампата че свети,замерих напрежението на заряд -на 800 об: 13,4В,на 2000 об: 14,2 В.Обаче днес на 800об:12,5В,а генератора пареше направо.Поръчах си 90А статор-156лв струвал :shock: Утре ще разбера от майстора, дали има и други поражения, по диодите главно,че причината може да е била от тях.Ще пиша за резултата :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 30 декември 2014 Сподели Публикувано 30 декември 2014 Здравейте, колега "zamesen79" какви са вариантите, ако релето наистина не може да се открие на пазара? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 31 декември 2014 Сподели Публикувано 31 декември 2014 От вчера вече съм с "нов"генератор.Смених статора с нов 90А.Старият беше 75А.В стария беше прекъснал проводник,вследствие на което генератора е работил на две фази.На това се е дължало греенето му.Сега всичко е наред,не мога да си позная фаровете-светят отлично. Майстора си свърши добре работата,макар че ми беше обърнал вакуум помпата наобратно.Весело посрещане на Новата Година на всички! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceco_Todorov Публикувано 27 юли 2016 Сподели Публикувано 27 юли 2016 Здравейте. Възможно ли е да е от пробила изолация на кабел към корпус? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 27 юли 2016 Сподели Публикувано 27 юли 2016 И според теб какво се получава като пробие изолацията !?....за кой кабел и за какъв проблем?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.