Премини към съдържание

Свети ми червена лампа-акумулатор?


zamesen79

Препоръчано мнение

Здравейте,става въпрос за 1.6 90к.с.От известно време насам ми свети лапата акумулатор.Проблеми с алтернатора нямам,зарежда си нормално,без колебания в напрежението.Въпросът ми е има ли реле за тази лампа и къде е то?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под капака, голямото. Мисля че и от ECU или някъде другаде пак взима сигнал тази лампа. Няма да свети без причина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не би ремъка да приплъзва?! :icon_crying:

Редактирано от spp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,става въпрос за 1.6 90к.с.От известно време насам ми свети лапата акумулатор.Проблеми с алтернатора нямам,зарежда си нормално,без колебания в напрежението.Въпросът ми е има ли реле за тази лампа и къде е то?

Искам да уточня,че лампата не свети постоянно,премигва когато минавам по неравности,направо си гасне когато спирам по-рязко,явно някъде има хлабава връзка,а ремъка си е ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти същтия проблем :icon_crying:

 

Моята обаче не загасва.

 

Свети си нон-стоп и това иначе си зарежда без проблем акумулатора. И ремака си е ок .

 

Ако някой може да помогне :)

 

 

Мисля че и от ECU или някъде другаде пак взима сигнал тази лампа.

 

И въпрос какво е това ЕСU

 

От къде взима сигнал ??

 

Мерси :icon_blush:

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами или от компютъра или от алтернатора. Виж ел. схемата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами или от компютъра или от алтернатора. Виж ел. схемата.

Мисля, че не е от алтернатора,защото би трябвало когато извадиш тънката жица(и) от алтенатора така или иначе трябва да угасне лампата,поне на други коли е така,но тук не...,но наистина трябва да се види схема...,случайно ако някой разполага,или знае саит, :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз имам схема само дето не мога да борава с нея :icon_blush:

 

Някой да я дазбере и да помогне че имам и аз проблем описан малко по-нагоре.

 

http://img10.imageshack.us/img10/5573/44566177.jpg

 

http://img163.imageshack.us/img163/9861/55816133.jpg

 

Ако на някой мy трябва повечко зООм да казва аз щте следя.

 

Мисля че е достатъчно

Редактирано от Gr1nGo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи следното нещо - откачи буксата от динамото, тя е с две крачета. На едното трябва да се подаде +12в, а на другото се закача единия край на крушка(12в, 5 вата), чиито втори край се свързва към +12в. На табелката на динамото пише кое краче е + и кое лампа. Щом дадеш контакт лампата трябва да светне и когато запалиш - да угасне и да започне да зарежда. Ако това не стане проблена е в динамото, в противен случай е в инсталацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги весела коледа пропуснах да ви кажа съжалявам. :mitsu-smiley:

 

Неска замерих колко зарежда алтернатора и направо онемях 26.21 горе долу после изчаках да загрее и падна на 15.36 горе долу.

 

Какво щте рече това чудо на прородота. От колата или от апарата ми. ?!?!?

 

Следващтия път щте направа както казва колегата XEN пък да вида какво щте стане.

 

Ако имате идеи споделяйте :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги весела коледа пропуснах да ви кажа съжалявам. :mitsu-smiley:

 

Неска замерих колко зарежда алтернатора и направо онемях 26.21 горе долу после изчаках да загрее и падна на 15.36 горе долу.

 

Какво щте рече това чудо на прородота. От колата или от апарата ми. ?!?!?

 

Следващтия път щте направа както казва колегата XEN пък да вида какво щте стане.

 

Ако имате идеи споделяйте :icon_blush:

 

 

Измервателния уред ти е скапан, няма как да вдигне 26в. Това не изначава че нямаш проблем. Обаче в случая си трябва специалист, може лампата да свети и генератора да си зарежда нормално......както е възможно лампата да не свети, а да няма грам заряд.......Общо взето премери с свястен уред какво става, възможно е да е за смяна диодната плочка, или да има избила статорна намотка към маса, или още куп други неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги весела коледа пропуснах да ви кажа съжалявам. :mitsu-smiley:

 

Неска замерих колко зарежда алтернатора и направо онемях 26.21 горе долу после изчаках да загрее и падна на 15.36 горе долу.

 

Какво щте рече това чудо на прородота. От колата или от апарата ми. ?!?!?

 

Следващтия път щте направа както казва колегата пък да вида какво щте стане.

 

Ако имате идеи споделяйте :icon_blush:

Явно имаш проблем с регулатора на напрежението,виж го на схемата на колегата.В случая това което предлага колегата XEN може да си го спестиш,щото явно презареждаш,но ако е вярно това 26в. има голяма опастност да си скапеш цялата електроника!!!Дай на маистор да ти го провери това реле на генератора.Ако го търсиш,както аз реших,от БОШ ми казаха че е спряно от производство и ми поискаха 400 и незнам си колко евро :icon_rock: ,но споко има и други вариянти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да реле....ама не. Първото което е важното в случая, знаете ли кога свети лампата на тези генератори........И второто което е може ли генератора дори и с изгоряло реле да вдигне 26в при положение че акумулатора си е на мястото.......Имам предвид с закачени клеми. А сега де?

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да реле....ама не. Първото което е важното в случая, знаете ли кога свети лампата на тези генератори........И второто което е може ли генератора дори и с изгоряло реле да вдигне 26в при положение че акумулатора си е на мястото.......Имам предвид с закачени клеми. А сега де?

Значи първо това което наричаме реле,не е точно реле,а регулатор,чиято работа е не само да стабилизира напрежението ,но и да държи по висока стойност от заряда на акумулатора за да може генератора да се самовъзбужда и да зарежда.Тоест от генератора към акумулатора,когато не е изпълнено това условие лампата свети .

Лично аз съм виждал стойности окло 19.8до21в.,но 26 наистина е много.

А що се отнася до акумулатора може да си гръмне просто :icon_hmm: Мнението е мое и не държа да съм прав.Има си майстори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата свети само и единственно когато от статорната намотка няма никакво напрежение. Няма значение реле регулатора или каквото и да друго.........може да не зарежда, може да презарежда, може да е изгоряло релето ......но ако е здрава статорната намотка и диодите лампата не свети. Е вярно на 1.6 променливото от статора минава през релето, но това не променя особенно нещата в случая. А и напрежение от 26в дори при захранена постоянно възбудителна намотка е високо, просто няма как да стане при положение че акумулатора е такъв голям товар. Затова казвам на колегата е уреда му е грешен.....от там нататък всякакъв коментар е излишен при положение че няма вярно описание на проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че измерването е грешно, 26 волта е невъзножно да се получат на акумулатора при условие че същия е изправен. По грубо предположение за да се получи 26волта трябва да протече ток около 150,200А, което е непосилно за алтернатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Намерихте ли решение на проблема? Споделете ако сте го оправили, защото и моята лампа свети постоянно вече няколко години, но си зарежда нормално и така си карам, но все пак ми се иска да намеря решение на проблема. Чета из чужди форуми, че хората са сменяли алтернатор+акумулатор+ремъци и проблема си оставал....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още през 2009 година проблема е решен.

А ти търси проблема някъде по трасето...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Да раздвижа малко темата и аз.Колеги,не подценявайте светещата лампа и търсете проблема.Защото аз карах със мъждукаща лампа няколко дена и резултата е изгорял статор.Още като видях лампата че свети,замерих напрежението на заряд -на 800 об: 13,4В,на 2000 об: 14,2 В.Обаче днес на 800об:12,5В,а генератора пареше направо.Поръчах си 90А статор-156лв струвал :shock: Утре ще разбера от майстора, дали има и други поражения, по диодите главно,че причината може да е била от тях.Ще пиша за резултата :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От вчера вече съм с "нов"генератор.Смених статора с нов 90А.Старият беше 75А.В стария беше прекъснал проводник,вследствие на което генератора е работил на две фази.На това се е дължало греенето му.Сега всичко е наред,не мога да си позная фаровете-светят отлично. Майстора си свърши добре работата,макар че ми беше обърнал вакуум помпата наобратно.Весело посрещане на Новата Година на всички!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

И според теб какво се получава като пробие изолацията !?....за кой кабел и за какъв проблем??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...