baj Joro Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Колеги моля за съвет. Днес видях, че дюзите за чистачките на предното стъкло не пръскат (Каризма 1.6 MPI). Някой имал ли е такъв проблем?Как се отстранява? Интересното е че за задното стъкло работи без проблем. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Колеги моля за съвет. Днес видях, че дюзите за чистачките на предното стъкло не пръскат (Каризма 1.6 MPI). Някой имал ли е такъв проблем?Как се отстранява? Интересното е че за задното стъкло работи без проблем. :icon_hmm:Ще започнат да пръскат на пролет,като се стопи замръзналата вода в тях.Друг вариант е да вкараш колата някъде на топло,да се размрази и да си сипеш зимна течност за чистачки... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 A чува ли се звук от помпата,данеби проблема да е там.Намират се под кората на предния десен калник,може да провериш там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kireto Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 От казанчето за течността излизат две маркучета.Едното е за предните дюзи,другото е за задната.Проследи това,което отива към предните дюзи дали не е прегънато или затиснато по-здраво с някоя скоба.Провери си също и самите дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Ще започнат да пръскат на пролет,като се стопи замръзналата вода в тях. Или като позагрее двигателя малко. Ако помпата работи или има проблем с маркуча или е замръзнал някой клапан или дюзите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 A чува ли се звук от помпата,данеби проблема да е там.Намират се под кората на предния десен калник,може да провериш там. И звукът от помпата ще се чуе, като се размрази и тя.... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Колеги моля за съвет. Днес видях, че дюзите за чистачките на предното стъкло не пръскат (Каризма 1.6 MPI). Някой имал ли е такъв проблем?Как се отстранява? Интересното е че за задното стъкло работи без проблем. :icon_hmm:Според мен имаш проблем със захранването на моторчето тъй като и двете ти моторчета са в едно казанче и ако водата е замръзнала ,почти невъзможно е едното да работи , другото - не...........или няма напрежение на клемите му, или клемите са клеасали и не дава контакт ,или моторчето е думнало/повредило, виждал съм даже спукани моторчета - тъй като в него има вода, а тя като замръзне и леда го раздува и го чупи..........Все пак не уточни дали се чува шум от казанчето или нищо не се чува.......все пак се опитай да долееш концентрат зимна течност за ч-чки и я вкарай в топъл гараж........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Според мен имаш проблем със захранването на моторчето тъй като и двете ти моторчета са в едно казанче и ако водата е замръзнала ,почти невъзможно е едното да работи , другото - не..... А според мен, са замръзнали самите дюзи... :P Единият вариант за оправяне на проблема го е написал Сомалиеца, другият е режеш дюзите и ги хвърляш :lol: и после си слагаш едни дюзи с подгряване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 На мен пък ми свърши течността за чистачки вчера и днес трябваше 1-2 минути да помпам докато качи вода до предните чистачки. До задните още не е стигнала. Иначе помпите си работят нормално. (бръмчат) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 А според мен, са замръзнали самите дюзи... :P Единият вариант за оправяне на проблема го е написал Сомалиеца, другият е режеш дюзите и ги хвърляш :lol: и после си слагаш едни дюзи с подгряване... Втория вариант не е много валиден, защото може да са му замръзнали и маркучите :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Апропо, като сме се разговорили на тема чистачки, пръскане и моторчета, някой знае ли колко струва моторчето за задните чистачки? Щото моето със сигурност не работи - свалях подкалника, до куплунга идва сигнал като цъкна, почиствах клемите, ама моторчето не бачка.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 (редакция) Значи първо го сваляш, подаваш му ток, ако не тръгне го цапваш в земята, докато е под напрежение, ако пак не стане разглобяваш доланата част и му помагаш на ръка или купуваш ново, после омазваш клемите със силикон, щото са ги правили англичани. Такова моторче може да си намериш по магазините за авточасти, като го носиш за мостра. Оригиналното сигурно ще е скъпо и незнам дали си заслужава предвид качеството - най-вероятно получаваш същото като предишното а е известно, че е почти най-масовия дефект в тия коли, после са копчетата на стъклата... (пак английски); А като става на въпрос за самите дюзи във раздела за галантите имаше парт номера на пръскалките, които са ги слагали по волвотата и са значително по-добри. Редактирано 19 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 декември 2009 Сподели Публикувано 20 декември 2009 (редакция) След дълго търсене, аз си купих от форд, нали се сещате, че като влезете в магазин за части и кажете "за мицубиши каризма", започват да ви гледат тъпо. Сваляйте изгорялото и с него в магазина, но търсете фордово, пасва идеално. 11 лева Редактирано 20 декември 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 20 декември 2009 Сподели Публикувано 20 декември 2009 Значи първо го сваляш, подаваш му ток, ако не тръгне го цапваш в земята, докато е под напрежение, ако пак не стане разглобяваш доланата част и му помагаш на ръка или купуваш ново, после омазваш клемите със силикон, щото са ги правили англичани. Такова моторче може да си намериш по магазините за авточасти, като го носиш за мостра. Оригиналното сигурно ще е скъпо и незнам дали си заслужава предвид качеството - най-вероятно получаваш същото като предишното а е известно, че е почти най-масовия дефект в тия коли, после са копчетата на стъклата... (пак английски); А като става на въпрос за самите дюзи във раздела за галантите имаше парт номера на пръскалките, които са ги слагали по волвотата и са значително по-добри. Добре де, наистина - не съм го свалял цялото моторче. Ама как точно се сваля? Махам другите неща - подкалници, кабели, после? Дърпа се нагоре ли, нещо се доразвива ли? Щот' аз не съм много умен и ако дръпна, може да измъкна цялото казанче.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 декември 2009 Сподели Публикувано 20 декември 2009 (редакция) Развиваш болтовете на кората отдолу и бъркаш от там. Ако не става развиваш и на подкалника. Дърпаш първо долната част на помпата и вадиш нагоре. Ако не ти свети лампата за течността е удобен момент да поправиш и датчика. Писано е в една друга тема. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=101811http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=132107 Редактирано 20 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 декември 2009 Сподели Публикувано 20 декември 2009 И внимавай - че като махнеш моторчето, всичко що е в резервоара, изтича. Приготви си нещо за запушване. Капачка от маркер ти върши работа на шестица... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Здравейте колеги, :mitsu-smiley: Искам да ви попитам, някой знае ли къде се намира бушона за моторчето за пръскалките на предното и задното стъкло и дали те са на един бушон или отделни. Гледах бушоните при двигателя, но според обозначенията не е там. При мен в момента, като дърпам лостчето за пръскане се чува "цъкане" на реле, но не пръска вода и се чудя дали е лед, дали бушона е изгорял или моторчето е заминало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikib4 Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 (редакция) Колеги моля за съвет. Днес видях, че дюзите за чистачките на предното стъкло не пръскат (Каризма 1.6 MPI). Някой имал ли е такъв проблем?Как се отстранява? Интересното е че за задното стъкло работи без проблем. :icon_hmm:На ме ми се е случвало когато използвам по дълго време течност за чистачки, се получават някакви налепи в дюзите които се махат доста трудно !!Наи добре се получава със сгъстен въздух, но това при положение 4е ти работи моторчето на помпичката и като извадиш маркуча от дюзата помпи! Редактирано 21 декември 2009 от nikib4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Ако става въпрос само за дюзите и с игла могат да се отпушват клапички и т.н. със сгъстен въздух или с нови. Това със цъкането, вероятно управляващата верига и помпичката са на един предпазител, според мен всичките ще са на предпазителя на чистачките. Отделно не съм сигурен дали изобщо има релета за тях. Напълно възможно е да е замръзнало нещо, тези дни температурите са доста отрицателни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Абе колега за по сигурно като ги размразиш и ако работят моторчетата наливай течност зимна на Вюрт 1/2 разредена и за капак допълнително 150 грама първак ракия 70 градуса ... аз така правя от 10 години и ефекта е невероятен - дори и при -20 си пръска без проблем ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baj Joro Публикувано 22 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2009 Според мен имаш проблем със захранването на моторчето тъй като и двете ти моторчета са в едно казанче и ако водата е замръзнала ,почти невъзможно е едното да работи , другото - не...........или няма напрежение на клемите му, или клемите са клеасали и не дава контакт ,или моторчето е думнало/повредило, виждал съм даже спукани моторчета - тъй като в него има вода, а тя като замръзне и леда го раздува и го чупи..........Все пак не уточни дали се чува шум от казанчето или нищо не се чува.......все пак се опитай да долееш концентрат зимна течност за ч-чки и я вкарай в топъл гараж...........Чува се шум...а течността е зимна (уж). Поне за такава я купих... :icon_censored: Май е замръзнало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Здравейте.Имах и аз наскоро същия проблем(за 2-ри път).При мен как става-свалям пръскалките и с тънък шлаух ги пълня с Calgonit понеже хитрия италиянец ги е карал само на вода и ми се запушват.Държа ги така около 2-3 часа без значение,после с иглата ги прекарвам и на компресор ги надувам (не знам какво е налягането,но е доста сериозно) докато почна да усещам струята на ръката си.После ги измивам и слагам.Ако пак не работят-същата процедура я повтярям.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baj Joro Публикувано 23 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2009 Здравейте, днес направих следното - ранния следобед 1300 часа на подземен паркинг (4 градуса), 1 л. бутилка течност за чистачки висока концентрация раредена с топла (не гореща) вода, сипах я в резервоара. След няколко напомпвания започна да пръска безпроблемно. :icon_dance: Благодаря на всички, които се отзоваха със съвети. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.