Деан Тодоров Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Здравейте колеги днес си поставих ксенонови системи на Philips. До тук всичко е прекрасно,късите светлини светят чудесно,но дългите светят много по близо от преди предполагам,че това се дължи на факта,че двете крушки (ксеноновата и обикновената) източника на светлина е разположен на различно разтояние спрямо основата и така се променя фокуса на рефлектора,но не зная как да регулирам фара. Ако някой има друга идея на какво се дължи или как може да бъде отстранен недостатъка моля да вземе участие в темата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Добре де, продали са ти нещо доста скъпо и фаровете ли не са ти настроили ? Хората за ксенон от 75лв го правят, който няма разлика от този който са ти сложили..., а на този не са. Ходи да ти регулират фаровете на стенд. Така нищо няма да направиш.... Струва 5-10лв в пунктовете на СБА или тези за ГТП и някой сервизи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 17 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Добре де, продали са ти нещо доста скъпо и фаровете ли не са ти настроили ? Хората за ксенон от 75лв го правят, който няма разлика от този който са ти сложили..., а на този не са. Ходи да ти регулират фаровете на стенд. Така нищо няма да направиш.... Струва 5-10лв в пунктовете на СБА или тези за ГТП и някой сервизи. Ами нямаше кой да ми ги монтира понеже все още нямат техник в Русе и си ги сложих сам,и за това не е правена центровка и аз мисля да отида на стенд,но там дали ще знаят къде се намират винтовете за регулиране ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Добре де колега, това е автомобил , а не летяща чиния...За намирането ще ги намерят, въпроса е колко добре ще го направят. Не се притеснявай, просто търси добър сервиз. Късмет !Надявам се, че си се справил качествено със ксенона...термошлаухки, добро закрепване на баластите и т.н. При някои крушки има и нужда от по-прецизно нагласяне във леглото на фасунгата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 17 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Добре де колега, това е автомобил , а не летяща чиния...За намирането ще ги намерят, въпроса е колко добре ще го направят. Не се притеснявай, просто търси добър сервиз. Късмет !Надявам се, че си се справил качествено със ксенона...термошлаухки, добро закрепване на баластите и т.н. При някои крушки има и нужда от по-прецизно нагласяне във леглото на фасунгата... Благодаря,Аз смятам,че е трудно да съм объркал нещо понеже комплектите бяха пълни и не се наложи никакво изменение на оригиналната ел.инсталация всички детайли си бяха на конектори аз просто ги свързах и закрепих неподвижно баластите . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Привет Колегата е прав - едно регулиране на фаровете в добър сервиз ще реши проблема. Имам обаче един въпрос който ме вълнува (иначе до сега да съм сложил и аз ксенон) :Как седи въпроса с гаранцията на колата след такава манипулация? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Привет Как седи въпроса с гаранцията на колата след такава манипулация? Мой приятел с нова Корола ги монтира и демонтиа при всяко ходене до оторизирания сервиз Мен пък ме интерисува дали трябва да се шунтира системата нещо за да не се шашне и да ми индикира за неработещи светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 17 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Мой приятел с нова Корола ги монтира и демонтиа при всяко ходене до оторизирания сервиз Мен пък ме интерисува дали трябва да се шунтира системата нещо за да не се шашне и да ми индикира за неработещи светлини. Здравейте отново колеги,Според мен едва ли ще има проблем с гаранцията понеже не се внася изменение в конструкцията на автомобила но ако все пак се наложи да се демонтират преди преглед това става за около 10мин.Относно системата... днес опитно доказах,че Lancer SportBack явно няма такава,след като откачих стандартните крушки нищо не се случи... А ако все пак има и някой ден реши да се задейства се поставя преди баласта така наречения Larning cancel,и проблема се решава........ просто моята кола незнаеше какво е светлина до днес :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Мен пък ме интерисува дали трябва да се шунтира системата нещо за да не се шашне и да ми индикира за неработещи светлини.Просто няма да си купуваш ксенон 35W, a 50W. Тогава този проблем не се появява. Свети със сигурност доста по-добре от какъвто и да е марков или не ксенон и цената е колкото на 35W+warning cancel у-вото, че и по-малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Само дето 50W е за камиони и бусове и няма рефлектор или дори лупа, която се слага на автомобил и да може да се справи с толкова силен сноп светлина. Така ще заслепяваш всичко живо и след реглажа, недей, незаконно е в цивилованите страни да се прави подобно нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 18 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Само дето 50W е за камиони и бусове и няма рефлектор или дори лупа, която се слага на автомобил и да може да се справи с толкова силен сноп светлина. Така ще заслепяваш всичко живо и след реглажа, недей, незаконно е в цивилованите страни да се прави подобно нещо. Хммм и аз така мисля,и на мен ми предложиха 50W ,"че светело по-хубаво" но в ръководството на потребителя бише изрично да не се монтират газоразрядни лампи с мощност по-голяма от 35W Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 (редакция) Само дето 50W е за камиони и бусове и няма рефлектор или дори лупа, която се слага на автомобил и да може да се справи с толкова силен сноп светлина. Така ще заслепяваш всичко живо и след реглажа, недей, незаконно е в цивилованите страни да се прави подобно нещо. Това къде го прочете или го чу от някъде. Да не би да е оправдание на някой вносител на ксенон китове, защо не предлага такива ? Ксенона по принцип не се слага на фар с рефлектор, а в нормалните държави дори това е строго ЗАБРАНЕНО ! Камиони и Бусове заслепяват в пъти повече дори и с обикновени фарове, заради височината на които се намират спрямо другите участници в движението, а представям си с 50W ксенон, дане говорим, че и на повечето такива возила фаровете са с рефлектор. А лупите няма какво да им стане, колкото и да е силен светлинния поток и ксеноновите крушки нагряват в пъти по-малко от които и да са обикновени. Слеед като се регулира правилно светлинния поток, без значение е , колко вата е ксенона или колко силно свети, защото снопа е концентриран и отрязан и не свети в очите на тези отсреща. Редактирано 18 ноември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 ......Ксенона по принцип не се слага на фар с рефлектор, а в нормалните държави дори това е строго ЗАБРАНЕНО !.....Мицубиши Аутлендър и Хонда Сивик се предлагат в Европа със заводски ксенон и рефлекторен фар! Но задължително имат автоматично ниворегулиране и дюзи за почистване на стъклата на фаровете с отопление! Това е изискване на ЕС.Относно камионите си прав.... те си имат абсолютно нормални по размери рефлектори или лупи (в зависимост от конструкцията на фара), но с 24 волтови крушки. Огромен сноп светлина може да се насочи или разсее и от съвсем малък по-размери рефлектор или лупа, но дизайнът на колата или камиона става много противен тогава (за справка камионът Ford Cargo - страшно грозен :D ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Мицубиши Аутлендър и Хонда Сивик се предлагат в Европа със заводски ксенон и рефлекторен фар! Но задължително имат автоматично ниворегулиране и дюзи за почистване на стъклата на фаровете с отопление! Това е изискване на ЕС.Може и така да е, но това са изключения, а и едва ли им е било лесно да ги сертифицират...а за афтърмаркет модификажии като тези в БГ каквито се допускат, да не говорим. Има живи примери за спрени от полицаите шофьори и принудени да демонтират ксеноновите крушки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Мисля, че отново ще отчита проблем в светлините, защото в момента на запалване на ксенона за кратко време мощността, която консумира системата е различна от 50W (дори и при 50W ксенонов к-т). Това разбира се зависи и от автомобила и как е настроена системата за контрол на светлините.Първите 20-30 сек пика е около 9-10 ампера и пада постепенно до 4-5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 (редакция) Хммм и аз така мисля,и на мен ми предложиха 50W ,"че светело по-хубаво" но в ръководството на потребителя бише изрично да не се монтират газоразрядни лампи с мощност по-голяма от 35WКолега, имаш ли впечатления какво се случва с новите ти свтлини като си ги поставил в автоматичен режим???Всичко нормално ли е и има ли някакъв проблем ако палиш двигателя при пуснати фарове? Редактирано 18 ноември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 18 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Колега, имаш ли впечатления какво се случва с новите ти свтлини като си ги поставил в автоматичен режим???Всичко нормално ли е и има ли някакъв проблем ако палиш двигателя при пуснати фарове? Явно нашите Lanceri нямат таква система за контрол на крушките,защото дори и след като откачих оригиналните крушки (симулирах изгаряне) и пуснах фаровете те просто не светнаха но нищо повече. Ами вече втори ден си работят без проблем,моите фарове винаги са включени независимо дали е ден или нощ и винаги паля двигателя на фарове,просто премигват за момент докато се запали двигателя и после всичко е нормално. А относно регулировката и сервизите днес ходих в 5 сервиза и ми казаха,че на такива нови коли не им разбирали,да съм отидел в Еврос Стар да ги погледнат.... Тая вечер се ядосах и махнах ксенона на дългите и сложих обикновените крушки,светят доста по надалеч но има един голям проблем... че почти не се виждат понеже късите фарове са ксенонови и светят много по-ярко... P.S някой да може да ми намери ръководство или илюстрации как се демонтират фаровете ??? ... аз ще си ги настроя ако успея да ги махна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 ноември 2009 Сподели Публикувано 19 ноември 2009 От това премигване при паленето ще ти изгори баласта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 19 ноември 2009 Сподели Публикувано 19 ноември 2009 Розетките за регулиране на фаровете трябва да са видими и без манипулации по фара. До колкото съм наясно обаче, реглажа става едновременно на късите и дългите (в смисъл не може да се регулират дългите, а късите да не мръднат) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 19 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2009 Розетките за регулиране на фаровете трябва да са видими и без манипулации по фара. До колкото съм наясно обаче, реглажа става едновременно на късите и дългите (в смисъл не може да се регулират дългите, а късите да не мръднат) Колеги щастлив съм да споделя,че си реших проблемите.А ето и малко информация за хора които ще си слагат Ксенонови фарове.1.Няма особено значение дали ще си купите скъп или евтин китайски кит.2.Крушките на нащите Лансери са малко нестандартни (НВ3 и НВ4 ) нажежаемата жичка е разположена малко по навътре отколкото трябва да бъде по стандарт и от там идва проблема,променя се фокусното растояние на фара и се получава така,че фаровете "бият" ниско.3.Регулировката става за 2 мин. Болта за регулиране се намира под отвор намиращ се на металната гредичка зад фара от дясно (за десен фар) отвора е около 15-20мм. от там се бръква с дълга отверка (кръстата) и се стига до болчето за регулиране. Сега фаровете ми ги регулираха по стандарт,и светят на около 70-100м къси и 200-250м на дълги... направо е супер :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 ноември 2009 Сподели Публикувано 19 ноември 2009 И върна ли си ксенона на дългите сега? Да видиш вечер извънградско как се запалват светлоотразителните табели от далече и стрелките за идващ завой се виждат от разтояние което преди е било немислимо. И просто може да си караш доста по-бързо при пълен мрак ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 ноември 2009 Сподели Публикувано 20 ноември 2009 Болта за регулиране се намира под отвор намиращ се на металната гредичка зад фара от дясно (за десен фар) отвора е около 15-20мм. от там се бръква с дълга отверка (кръстата) и се стига до болчето за регулиране.Имах едно такова съмнение, че не е толкова видимо, защото сигурно 100 пъти съм се завирал да гледам за врътки, но въпреки усилията нищо не успях да видя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 ноември 2009 Сподели Публикувано 20 ноември 2009 Колеги щастлив съм да споделя,че си реших проблемите.А ето и малко информация за хора които ще си слагат Ксенонови фарове.1.Няма особено значение дали ще си купите скъп или евтин китайски кит.2.Крушките на нащите Лансери са малко нестандартни (НВ3 и НВ4 ) нажежаемата жичка е разположена малко по навътре отколкото трябва да бъде по стандарт и от там идва проблема,променя се фокусното растояние на фара и се получава така,че фаровете "бият" ниско.3.Регулировката става за 2 мин. Болта за регулиране се намира под отвор намиращ се на металната гредичка зад фара от дясно (за десен фар) отвора е около 15-20мм. от там се бръква с дълга отверка (кръстата) и се стига до болчето за регулиране. Сега фаровете ми ги регулираха по стандарт,и светят на около 70-100м къси и 200-250м на дълги... направо е супер :mitsu-smiley: :good: Супер , че си го решил този въпрос, който в Русе се оказа цял проблем ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.