mmotors Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Напъни се още малко и ще се сетиш ..:D :icon_thumbup: :icon_thumbup: Право думаш бачо Марине :icon_doh: ала напъните по туй време не са полезни бре :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Колеги, намерил съм си в Англия апарати от ВР4, дискове и накладки. Ясна ми е конверсията или поне така си мисля :D. Апаратите са от фейслифт ВР4, моя е също фейслифт, така че шенкели няма да се сменят. Имам 17" , трябва само да се разпробият дисковете. Някой правил ли е конверсия, мнения и препоръки са добре дошли. То Пламен ще е основно действащо лице, само дето той още не го знае. :D Благодаря на Роската (SLX)за изчерпателната информация за Бребо конверсията, но се отказах от този вариант. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2013 Колеги, намерил съм си в Англия апарати от ВР4, дискове и накладки. Ясна ми е конверсията или поне така си мисля :D. Апаратите са от фейслифт ВР4, моя е също фейслифт, така че шенкели няма да се сменят. Имам 17" , трябва само да се разпробият дисковете. Някой правил ли е конверсия, мнения и препоръки са добре дошли. То Пламен ще е основно действащо лице, само дето той още не го знае. :D Благодаря на Роската (SLX)за изчерпателната информация за Бребо конверсията, но се отказах от този вариант. :drinks: Ванката от Варна, Jovany. Миналата година прави конверсия към ВР спирачки. Даже спирачките му са моите. Трябват ти нови водачи, просто за всеки случай и координатна машина ,за да се пробият 4 отвора на диска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 (редакция) Да, ама Ванката не влиза често тук. Що си мисля, че трябва да се сменят супортите също??? да се пробият 4 отвора на диска.Ванко рече, че са пробили само 1 отвор :icon_hmm: Редактирано 31 януари 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Е да ама нали тея спирачки не влизат на всяка 17-ка? (говоря за ВР-ските) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Е да ама нали тея спирачки не влизат на всяка 17-ка? (говоря за ВР-ските)Tи си мислиш за Брембо конверсията. Брембо апаратите са капризни и стават на 17 с ЕТ под 35. Иначе ВР4 излиза фабрично с 16 така, че сам можеш да си откриеш грешката :D. А иначе един пич от Нова Зеландия е разпробивал сам дупките, има тема във ВР4 форума и пише,че две от дупките съвпадат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 (редакция) Tи си мислиш за Брембо конверсията. Брембо апаратите са капризни и стават на 17 с ЕТ под 35. Иначе ВР4 излиза фабрично с 16 така, че сам можеш да си откриеш грешката :D. А иначе един пич от Нова Зеландия е разпробивал сам дупките, има тема във ВР4 форума и пише,че две от дупките съвпадат.Не съм в грешка, поне според SLX (който мисля е доста запознат по тоя въпрос) дори и ВР-ските няма да станат на моите джанти, които са 17-ки с ЕТ38 Ultralegera Редактирано 31 януари 2013 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Не съм в грешка, поне според SLX (който мисля е доста запознат по тоя въпрос) дори и ВР-ските няма да станат на моите джанти, които са 17-ки с ЕТ38 UltralegeraНяма причина да не станат с ВР апаратите колега . Не си разбрал правилно, с Брембо апарати и 320 мм. тави :D не става всякаква 17-ка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Няма причина да не станат с ВР апаратите колега . Не си разбрал правилно, с Брембо апарати и 320 мм. тави :D не става всякаква 17-ка ..Тъкмо тая муха ми беше избягала от главата заради това и сега пак се върна на нова сметка :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Според мене ще ти е достатъчно на 2-ката да сложиш вр-ски стокови предни дискове и апарати. Чувствително ще се подобри спирането :rulez: Само не знам как ще ти станат супортите :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Според мене ще ти е достатъчно на 2-ката да сложиш вр-ски стокови предни дискове и апарати. Чувствително ще се подобри спирането :rulez: Само не знам как ще ти станат супортите :icon_hmm:С други шенкели които са на този размер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Според мен ако вр4 е преди фейслифта не ти трябва да сменяш шенкели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Тъкмо тая муха ми беше избягала от главата заради това и сега пак се върна на нова сметка :icon_doh:Е, нещо си се разсеял. С теб обсъждахме брембо конверсия и проблемите с джантите, а не конверсия към ВР спирачки. Последната не е хич лош избор, особено сравнена с цифрите и драмите с джантите при Брембо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 (редакция) Е, нещо си се разсеял. С теб обсъждахме брембо конверсия и проблемите с джантите, а не конверсия към ВР спирачки. Последната не е хич лош избор, особено сравнена с цифрите и драмите с джантите при Брембо.Е да, сигурно не съм те разбрал правилно и за това се бях отказал от този казус, ама сега пак почнах да се замислям :icon_blush: Редактирано 1 февруари 2013 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Гошо, твоите 17-ки нама да покрият брембо апаратите :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Според мен ако вр4 е преди фейслифта не ти трябва да сменяш шенкели.Според мен и след фейса да е, пак няма нужда от смяна на шенкели .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Гошо, твоите 17-ки нама да покрият брембо апаратите :rulez:Да, аз това го разбрах, то можело ама с фланци. За това или ще режем и пилим от джантите или ще слагаме ВР-ски за по лесно :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Колеги да се похваля, вече имам апарати и супорти от вр4. Имат нужда от освежаване, затова идва и въпроса, може ли да ги пясъкоструя, някой , освежавал ли си е апаратите по този начин, възможно ли е да се появят повреди? Ако някой има телефон където предлагат тази услуга и прахово боядисване, моля да пише. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Според мен идеята не е добра. Струята може да изкопае мънички "кочки" в апаратите, където лягат гумени уплътнения, вървят буталата и т.н. По-добре с телена четка махни грубото и после с шкурка 150 ги претичай, някакъв грунд с четчица леко, леко и накрая пак с четката с боята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Колеги да се похваля, вече имам апарати и супорти от вр4. Имат нужда от освежаване, затова идва и въпроса, може ли да ги пясъкоструя, някой , освежавал ли си е апаратите по този начин, възможно ли е да се появят повреди? Ако някой има телефон където предлагат тази услуга и прахово боядисване, моля да пише.:icon_bye:Един колега с бърз еклипс така прецака много добро Брембо, при положение, че изрично предупреди младежите по пътя към Банкя да внимават. Направиха язви по цилиндрите, въпреки че уж бяга ги напълнили с нещо за предпазване. Внимавай много. Иначе аз съм боядисвал джанти при тези по пътя за Банкя, това преди института Пушкаров е една отбивка, покрай сервиза на Субару и съм доволен от резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Ясно значи телената четка ще е. Щеше ми се да не се занимавам, но явно ще се наложи. И на мен ми минаха такива черни мисли,че силата на пясъкоструя ще ги повреди, та затова питам. Благодаря :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Колеги да се похваля, вече имам апарати и супорти от вр4. Имат нужда от освежаване, затова идва и въпроса, може ли да ги пясъкоструя, някой , освежавал ли си е апаратите по този начин, възможно ли е да се появят повреди? Ако някой има телефон където предлагат тази услуга и прахово боядисване, моля да пише. :icon_bye: Здравей колега,би ли споделил как спира Галанта с апарати и дискове от ВР4,колко мм трябва да е шенкела за да станат на него апаратите?И нещо друго което ме посьветваха.....1во да се смени спирачния разпределител с такьв от Галант-комби който 'натоварвал' повече спрачките отзад за по добро сьотношение между предни и задни спирачки?Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Здравей колега,би ли споделил как спира Галанта с апарати и дискове от ВР4,колко мм трябва да е шенкела за да станат на него апаратите?И нещо друго което ме посьветваха.....1во да се смени спирачния разпределител с такьв от Галант-комби който 'натоварвал' повече спрачките отзад за по добро сьотношение между предни и задни спирачки?Поздрави.Да споделя само, че не съм ги монтирал още. При Пламен са той ги освежи, боядиса и обслужи. Сега съм си поръчал дискове от вр4 предни и задни. 294 и 280 мм. За да не сменяш шенкели галанта трябва да е след фейслифта. Иначе супортите са на 160мм. Според Пламен Вр4 е със същите апарати като галант преди феиса двубутални. Едно към едно предни, задните са малко по различни. Сега след като Пламен сервизира апаратите, трябва да разпробием дисковете на координа машина,защото на вр4 са с 5 дупки . Освен това съм си взел горна помпа от вр4 преди фейса, която е 1 1/16" сравнено с моята 1" . Макар че Пламен и Дани се смеят мисля, че тази 1/16 прави разликата. Тоест да е по твърд педала. А като всичко е готово ще постна впечатления. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 (редакция) И тук ще наспамя... пфф... ей, аман от мене. Първо, не всички фейслифтови са с еднобуталните апарати. Всички след 2000 година от не знам кой месец са с еднобутални, но с по-големи накладки. Фейса започва от май-юни 99-та. От тях има с 2-бутални.И второ, е преди време бях писал, че съм виждал с очите си не един, а два вр-а (едно комби и един седан) с апарати като на моя галант. Някои писаха че това не можело да бъде вярно. Както и да е... Значи със същите апарати и +8 мм диаметър на дисковете отпред да знаеш, че само тази 1/16 оказва влияние :D . Не съм карал ВР, още повече спирал с него, но един приятел е карал и моята няколко пъти, и ВР и каза, че онова много спирало. С какви спирачки е било нямам идея.При мен задните спират с 1/2 усилие от предните. И то нааай-много. Явно оправия нема за т`ва... Редактирано 8 април 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Всички след 2000 година от не знам кой месец са с еднобутални, но с по-големи накладкиTова, синьото, не е вярно - накладката от еднобуталния апарат, монтирван на 272мм диск е с към 13мм по - къса от тази на двубуталния И второ, е преди време бях писал, че съм виждал с очите си не един, а два вр-а (едно комби и един седан) с апарати като на моя галант. Някои писаха че това не можело да бъде вярно. Както и да е... Значи със същите апарати и +8 мм диаметър на дисковете отпредToва, червеното, също не е вярно - дисковете на вр-4 са 294мм срещу 272мм на галант с двубутален и еднобутален(след 2000г)апарати. Според Пламен Вр4 е със същите апарати като галант преди феиса двубутални. Едно към едно предни, задните са малко по различни.Апаратите може и да са същите, но накладката на вр-4 е по широка, сравнена с тази на обикн. галант с 2 бутални апарати и 272мм дискове. Задните апарати от вр-4 са малко по широки, заради вентилирания заден диск, накладката е с 5мм по - широка от тази на нормалния галант. Иначе супортите са на 160мм.Това е точно така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.