Премини към съдържание

Ъпгрейд на спирачки на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Напъни се още малко и ще се сетиш ..:D

:icon_thumbup: :icon_thumbup: Право думаш бачо Марине :icon_doh: ала напъните по туй време не са полезни бре :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • Отговори 147
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колеги, намерил съм си в Англия апарати от ВР4, дискове и накладки. Ясна ми е конверсията или поне така си мисля :D. Апаратите са от фейслифт ВР4, моя е също фейслифт, така че шенкели няма да се сменят. Имам 17" , трябва само да се разпробият дисковете. Някой правил ли е конверсия, мнения и препоръки са добре дошли. То Пламен ще е основно действащо лице, само дето той още не го знае. :D Благодаря на Роската (SLX)за изчерпателната информация за Бребо конверсията, но се отказах от този вариант. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерил съм си в Англия апарати от ВР4, дискове и накладки. Ясна ми е конверсията или поне така си мисля :D. Апаратите са от фейслифт ВР4, моя е също фейслифт, така че шенкели няма да се сменят. Имам 17" , трябва само да се разпробият дисковете. Някой правил ли е конверсия, мнения и препоръки са добре дошли. То Пламен ще е основно действащо лице, само дето той още не го знае. :D Благодаря на Роската (SLX)за изчерпателната информация за Бребо конверсията, но се отказах от този вариант. :drinks:

 

Ванката от Варна, Jovany. Миналата година прави конверсия към ВР спирачки. Даже спирачките му са моите. Трябват ти нови водачи, просто за всеки случай и координатна машина ,за да се пробият 4 отвора на диска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама Ванката не влиза често тук. Що си мисля, че трябва да се сменят супортите също???

 

да се пробият 4 отвора на диска.

Ванко рече, че са пробили само 1 отвор :icon_hmm:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама нали тея спирачки не влизат на всяка 17-ка? (говоря за ВР-ските)

Tи си мислиш за Брембо конверсията. Брембо апаратите са капризни и стават на 17 с ЕТ под 35. Иначе ВР4 излиза фабрично с 16 така, че сам можеш да си откриеш грешката :D.

А иначе един пич от Нова Зеландия е разпробивал сам дупките, има тема във ВР4 форума и пише,че две от дупките съвпадат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tи си мислиш за Брембо конверсията. Брембо апаратите са капризни и стават на 17 с ЕТ под 35. Иначе ВР4 излиза фабрично с 16 така, че сам можеш да си откриеш грешката :D.

А иначе един пич от Нова Зеландия е разпробивал сам дупките, има тема във ВР4 форума и пише,че две от дупките съвпадат.

Не съм в грешка, поне според SLX (който мисля е доста запознат по тоя въпрос) дори и ВР-ските няма да станат на моите джанти, които са 17-ки с ЕТ38 Ultralegera

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм в грешка, поне според SLX (който мисля е доста запознат по тоя въпрос) дори и ВР-ските няма да станат на моите джанти, които са 17-ки с ЕТ38 Ultralegera

Няма причина да не станат с ВР апаратите колега . Не си разбрал правилно, с Брембо апарати и 320 мм. тави :D не става всякаква 17-ка ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма причина да не станат с ВР апаратите колега . Не си разбрал правилно, с Брембо апарати и 320 мм. тави :D не става всякаква 17-ка ..

Тъкмо тая муха ми беше избягала от главата заради това и сега пак се върна на нова сметка :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мене ще ти е достатъчно на 2-ката да сложиш вр-ски стокови предни дискове и апарати. Чувствително ще се подобри спирането :rulez: Само не знам как ще ти станат супортите :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мене ще ти е достатъчно на 2-ката да сложиш вр-ски стокови предни дискове и апарати. Чувствително ще се подобри спирането :rulez: Само не знам как ще ти станат супортите :icon_hmm:

С други шенкели които са на този размер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако вр4 е преди фейслифта не ти трябва да сменяш шенкели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо тая муха ми беше избягала от главата заради това и сега пак се върна на нова сметка :icon_doh:

Е, нещо си се разсеял. С теб обсъждахме брембо конверсия и проблемите с джантите, а не конверсия към ВР спирачки. Последната не е хич лош избор, особено сравнена с цифрите и драмите с джантите при Брембо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, нещо си се разсеял. С теб обсъждахме брембо конверсия и проблемите с джантите, а не конверсия към ВР спирачки. Последната не е хич лош избор, особено сравнена с цифрите и драмите с джантите при Брембо.

Е да, сигурно не съм те разбрал правилно и за това се бях отказал от този казус, ама сега пак почнах да се замислям :icon_blush:

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако вр4 е преди фейслифта не ти трябва да сменяш шенкели.

Според мен и след фейса да е, пак няма нужда от смяна на шенкели ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гошо, твоите 17-ки нама да покрият брембо апаратите :rulez:

Да, аз това го разбрах, то можело ама с фланци. За това или ще режем и пилим от джантите или ще слагаме ВР-ски за по лесно :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги да се похваля, вече имам апарати и супорти от вр4. Имат нужда от освежаване, затова идва и въпроса, може ли да ги пясъкоструя, някой , освежавал ли си е апаратите по този начин, възможно ли е да се появят повреди? Ако някой има телефон където предлагат тази услуга и прахово боядисване, моля да пише.

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен идеята не е добра. Струята може да изкопае мънички "кочки" в апаратите, където лягат гумени уплътнения, вървят буталата и т.н.

По-добре с телена четка махни грубото и после с шкурка 150 ги претичай, някакъв грунд с четчица леко, леко и накрая пак с четката с боята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да се похваля, вече имам апарати и супорти от вр4. Имат нужда от освежаване, затова идва и въпроса, може ли да ги пясъкоструя, някой , освежавал ли си е апаратите по този начин, възможно ли е да се появят повреди? Ако някой има телефон където предлагат тази услуга и прахово боядисване, моля да пише.

:icon_bye:

Един колега с бърз еклипс така прецака много добро Брембо, при положение, че изрично предупреди младежите по пътя към Банкя да внимават. Направиха язви по цилиндрите, въпреки че уж бяга ги напълнили с нещо за предпазване. Внимавай много. Иначе аз съм боядисвал джанти при тези по пътя за Банкя, това преди института Пушкаров е една отбивка, покрай сервиза на Субару и съм доволен от резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно значи телената четка ще е. Щеше ми се да не се занимавам, но явно ще се наложи. И на мен ми минаха такива черни мисли,че силата на пясъкоструя ще ги повреди, та затова питам. Благодаря :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги да се похваля, вече имам апарати и супорти от вр4. Имат нужда от освежаване, затова идва и въпроса, може ли да ги пясъкоструя, някой , освежавал ли си е апаратите по този начин, възможно ли е да се появят повреди? Ако някой има телефон където предлагат тази услуга и прахово боядисване, моля да пише.

:icon_bye:

 

Здравей колега,би ли споделил как спира Галанта с апарати и дискове от ВР4,колко мм трябва да е шенкела за да станат на него апаратите?

И нещо друго което ме посьветваха.....1во да се смени спирачния разпределител с такьв от Галант-комби който 'натоварвал' повече спрачките отзад за по добро сьотношение между предни и задни спирачки?

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,би ли споделил как спира Галанта с апарати и дискове от ВР4,колко мм трябва да е шенкела за да станат на него апаратите?

И нещо друго което ме посьветваха.....1во да се смени спирачния разпределител с такьв от Галант-комби който 'натоварвал' повече спрачките отзад за по добро сьотношение между предни и задни спирачки?

Поздрави.

Да споделя само, че не съм ги монтирал още. При Пламен са той ги освежи, боядиса и обслужи. Сега съм си поръчал дискове от вр4 предни и задни. 294 и 280 мм. За да не сменяш шенкели галанта трябва да е след фейслифта. Иначе супортите са на 160мм. Според Пламен Вр4 е със същите апарати като галант преди феиса двубутални. Едно към едно предни, задните са малко по различни. Сега след като Пламен сервизира апаратите, трябва да разпробием дисковете на координа машина,защото на вр4 са с 5 дупки . Освен това съм си взел горна помпа от вр4 преди фейса, която е 1 1/16" сравнено с моята 1" . Макар че Пламен и Дани се смеят мисля, че тази 1/16 прави разликата. Тоест да е по твърд педала. А като всичко е готово ще постна впечатления.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И тук ще наспамя... пфф... ей, аман от мене. Първо, не всички фейслифтови са с еднобуталните апарати. Всички след 2000 година от не знам кой месец са с еднобутални, но с по-големи накладки. Фейса започва от май-юни 99-та. От тях има с 2-бутални.

И второ, е преди време бях писал, че съм виждал с очите си не един, а два вр-а (едно комби и един седан) с апарати като на моя галант. Някои писаха че това не можело да бъде вярно. Както и да е...

Значи със същите апарати и +8 мм диаметър на дисковете отпред да знаеш, че само тази 1/16 оказва влияние :D . Не съм карал ВР, още повече спирал с него, но един приятел е карал и моята няколко пъти, и ВР и каза, че онова много спирало. С какви спирачки е било нямам идея.

При мен задните спират с 1/2 усилие от предните. И то нааай-много. Явно оправия нема за т`ва...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички след 2000 година от не знам кой месец са с еднобутални, но с по-големи накладки

Tова, синьото, не е вярно - накладката от еднобуталния апарат, монтирван на 272мм диск е с към 13мм по - къса от тази на двубуталния:yes3:

 

И второ, е преди време бях писал, че съм виждал с очите си не един, а два вр-а (едно комби и един седан) с апарати като на моя галант. Някои писаха че това не можело да бъде вярно. Както и да е...

Значи със същите апарати и +8 мм диаметър на дисковете отпред

Toва, червеното, също не е вярно - дисковете на вр-4 са 294мм срещу 272мм на галант с двубутален и еднобутален(след 2000г)апарати. :yes3:

 

Според Пламен Вр4 е със същите апарати като галант преди феиса двубутални. Едно към едно предни, задните са малко по различни.

Апаратите може и да са същите, но накладката на вр-4 е по широка, сравнена с тази на обикн. галант с 2 бутални апарати и 272мм дискове. :yes3: Задните апарати от вр-4 са малко по широки, заради вентилирания заден диск, накладката е с 5мм по - широка от тази на нормалния галант. :yes3:

 

Иначе супортите са на 160мм.

Това е точно така. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...